Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258853 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

Ik kan mijn telefoon al ophalen in de winkel! Heb de natural 128GB. Vrijdag bestelt rond 15:00. 
 

Ben momenteel in het buitenland en maak geen gebruik van mijn Nederlandse simkaart (krijg dus geen telefoontjes/sms’jes binnen). Was bang dat ik het telefoontje of sms’je misliep. Gister gebeld naar het filiaal en die gaven aan mij inderdaad gebeld te hebben dat mijn telefoon klaarligt. Kan deze ophalen wanneer ik terug ben van vakantie. Ik zat dus bij de eerste batch :). Denk ook dat het meehielp dat ik in een kleinere stad woon waardoor er minder mensen op de wachtlijst staan dus je kans dan groter is om bij de eerste batch te zitten? Ik ben ieder geval blij! 

I am so disappointed, this was the first and last time with odido. Bought it on 15th Sep at 2:30pm, paid and never got any feedback at all, only 1 ridiculous label: payment successful! I had to call them to be sure my order actually went through. Anyways, bought the same phone for my wife at the Vodafone website at 2:40pm and a week after (23th Sep) she received her phone. This only shows the unprofessionalism of odido, never fulfill their promises, and to get even worst they keep changing the delivery date. First they said: we’ll sent your phone after your payment. Now changed to until 22nd. Now after 22nd. And lately after 4 to 6 weeks. This is ridiculous, I wish I could cancel everything, get my money back and buy it somewhere else, but unfortunately it’s not even possible. Even this I can’t do it. I hope I can get it before Christmas!!!!

Reputatie 1

Ik kan mijn telefoon al ophalen in de winkel! Heb de natural 128GB. Vrijdag bestelt rond 15:00. 
 

Ben momenteel in het buitenland en maak geen gebruik van mijn Nederlandse simkaart (krijg dus geen telefoontjes/sms’jes binnen). Was bang dat ik het telefoontje of sms’je misliep. Gister gebeld naar het filiaal en die gaven aan mij inderdaad gebeld te hebben dat mijn telefoon klaarligt. Kan deze ophalen wanneer ik terug ben van vakantie. Ik zat dus bij de eerste batch :). Denk ook dat het meehielp dat ik in een kleinere stad woon waardoor er minder mensen op de wachtlijst staan dus je kans dan groter is om bij de eerste batch te zitten? Ik ben ieder geval blij! 

Belachelijk... Begrijp me niet verkeerd ik vind 't hartstikke fijn voor je.. 

Maar ik heb vrijdag om 14:15 besteld(precies de zelfde telefoon) , heb nog steeds niks en geen indicatie wanneer ik 'm in de winkel kan ophalen..

Die hele text met "wie eerst besteld krijgt 'm ook eerder" is complete nonsens. 

Bijhoorlijk oneerlijk... 

 

Nogmaals geniet van je nieuwe iPhone :) 

 

Reputatie 2

Ik kan mijn telefoon al ophalen in de winkel! Heb de natural 128GB. Vrijdag bestelt rond 15:00. 
 

Ben momenteel in het buitenland en maak geen gebruik van mijn Nederlandse simkaart (krijg dus geen telefoontjes/sms’jes binnen). Was bang dat ik het telefoontje of sms’je misliep. Gister gebeld naar het filiaal en die gaven aan mij inderdaad gebeld te hebben dat mijn telefoon klaarligt. Kan deze ophalen wanneer ik terug ben van vakantie. Ik zat dus bij de eerste batch :). Denk ook dat het meehielp dat ik in een kleinere stad woon waardoor er minder mensen op de wachtlijst staan dus je kans dan groter is om bij de eerste batch te zitten? Ik ben ieder geval blij! 

Bedoel je Pro Max 255GB, of een ander type met 128GB?

 

 

Reputatie 1

Net in de Odido winkel geweest.

Mij werd verteld dat ze nog geen eens een de pro max natural titanium binnen hebben gekregen.

Gelukkig zit ik wel als nummer 1 in de lijst, waarmee ik 'm op z'n vroegst dinsdag heb..

 

Hoop dat jullie ook wat aan deze informatie hebben

Reputatie 2

Net in de Odido winkel geweest.

Mij werd verteld dat ze nog geen eens een de pro max natural titanium binnen hebben gekregen.

Gelukkig zit ik wel als nummer 1 in de lijst, waarmee ik 'm op z'n vroegst dinsdag heb..

 

Hoop dat jullie ook wat aan deze informatie hebben

Dus betekent dit dat ze dinsdag wel weer een nieuwe batch krijgen? Zoveel onduidelijkheid. Lijkt me sowieso sterk dat ze pas over 3/4 weken een eerste nieuwe levering zouden krijgen. Hoop dan dat dit een soort bevestiging was dat er aankomende week een nieuwe lading binnen komt.

Reputatie 1

Net in de Odido winkel geweest.

Mij werd verteld dat ze nog geen eens een de pro max natural titanium binnen hebben gekregen.

Gelukkig zit ik wel als nummer 1 in de lijst, waarmee ik 'm op z'n vroegst dinsdag heb..

 

Hoop dat jullie ook wat aan deze informatie hebben

hoe weet jij dat je nummer 1 in de lijst bent?

Reputatie 1

Net in de Odido winkel geweest.

Mij werd verteld dat ze nog geen eens een de pro max natural titanium binnen hebben gekregen.

Gelukkig zit ik wel als nummer 1 in de lijst, waarmee ik 'm op z'n vroegst dinsdag heb..

 

Hoop dat jullie ook wat aan deze informatie hebben

hoe weet jij dat je nummer 1 in de lijst bent?

Nummer 1 in de lijst van deze specifieke odido winkel.. Ik heb 'm besteld met afhalen in de winkel(roermond)

 

Medewerker vertelde mij na het bekijken van hun lijst dat ik helemaal boven aan sta, dus als eerste gebeld zou gaan worden. 

 

Reputatie 5

Ben benieuwd of er vannacht en morgen sms'jes worden verstuurd en meer info komt over de Natural Titanium 256GB. Wacht namelijk al sinds de pre order op het toestel. Heb het hoesje en de nieuwe AirPods Pro 2 met USB-C al klaarliggen :)

Reputatie 1

Ben benieuwd of er vannacht en morgen sms'jes worden verstuurd en meer info komt over de Natural Titanium 256GB. Wacht namelijk al sinds de pre order op het toestel. Heb het hoesje en de nieuwe AirPods Pro 2 met USB-C al klaarliggen :)

Laten we hopen dat het deze week nog wordt voor alle mensen die de 15de hebben besteld.

Reputatie 1

15e om 14:10 besteld. En ondertussen nog geen enkel idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten. Hopelijk deze week meer geluk. 

Reputatie 1

15e om 14:10 besteld. En ondertussen nog geen enkel idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten. Hopelijk deze week meer geluk. 

Welk model heb je besteld?

Reputatie 1

15e om 14:10 besteld. En ondertussen nog geen enkel idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten. Hopelijk deze week meer geluk. 

Welk model heb je besteld?


Pro Max 256GB, Natural Titanium 

15e om 14:10 besteld. En ondertussen nog geen enkel idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten. Hopelijk deze week meer geluk. 

Welk model heb je besteld?


Pro Max 256GB, Natural Titanium 

Zelfde hier. Ik heb het zelfde model besteld om 14:15 en nog steeds niets.

Reputatie 1

15e om 14:10 besteld. En ondertussen nog geen enkel idee wanneer ik mijn iPhone kan verwachten. Hopelijk deze week meer geluk. 

Welk model heb je besteld?


Pro Max 256GB, Natural Titanium 

Zelfde hier. Ik heb het zelfde model besteld om 14:15 en nog steeds niets.

Ja slechte zaak hoor. Letterlijk iedereen om me heen heeft hem binnen gehad op de 23ste.. Behalve ik 😅

Iedere dag een levertijd update ??? waar dan ? 

wel 1111,41 euro afgeschreven ……. dat gaat wel snel ...

Reputatie 1

I see comments from people to behave, as this is only a phone. I agree. However, I paid a substantial amount of money to have an opportunity to get the phone EARLIER. What I received from Odido, was ZERO communication and less than zero clarity on when and why. So, I think it’s okay to be annoyed at messages like “to avoid disappointment, expect it in 6 weeks”. I think they really failed me in avoiding disappointment. 

If not this forum here, I would be calling them day and night. 

Reputatie 2

I see comments from people to behave, as this is only a phone. I agree. However, I paid a substantial amount of money to have an opportunity to get the phone EARLIER. What I received from Odido, was ZERO communication and less than zero clarity on when and why. So, I think it’s okay to be annoyed at messages like “to avoid disappointment, expect it in 6 weeks”. I think they really failed me in avoiding disappointment. 

If not this forum here, I would be calling them day and night. 

 

You are talking about your order like you paid MORE than others. Just because you PRE ORDERD it doesn’t mean that your order is guaranteed for delivery the next day. If there is 100k pre orders and there is 10k phones on stock how can they ship it? Problem is Apple they didn’t make enough for the demand. Also every shop or carrier cant deliver the phones. 

Reputatie 1

I see comments from people to behave, as this is only a phone. I agree. However, I paid a substantial amount of money to have an opportunity to get the phone EARLIER. What I received from Odido, was ZERO communication and less than zero clarity on when and why. So, I think it’s okay to be annoyed at messages like “to avoid disappointment, expect it in 6 weeks”. I think they really failed me in avoiding disappointment. 

If not this forum here, I would be calling them day and night. 

 

You are talking about your order like you paid MORE than others. Just because you PRE ORDERD it doesn’t mean that your order is guaranteed for delivery the next day. If there is 100k pre orders and there is 10k phones on stock how can they ship it? Problem is Apple they didn’t make enough for the demand. Also every shop or carrier cant deliver the phones. 

They have the same problem every year with every iphone release, maybe the need to order more phones in the first place.

Reputatie 2

I see comments from people to behave, as this is only a phone. I agree. However, I paid a substantial amount of money to have an opportunity to get the phone EARLIER. What I received from Odido, was ZERO communication and less than zero clarity on when and why. So, I think it’s okay to be annoyed at messages like “to avoid disappointment, expect it in 6 weeks”. I think they really failed me in avoiding disappointment. 

If not this forum here, I would be calling them day and night. 

 

You are talking about your order like you paid MORE than others. Just because you PRE ORDERD it doesn’t mean that your order is guaranteed for delivery the next day. If there is 100k pre orders and there is 10k phones on stock how can they ship it? Problem is Apple they didn’t make enough for the demand. Also every shop or carrier cant deliver the phones. 

They have the same problem every year with every iphone release, maybe the need to order more phones in the first place.

How can you order more if you cant get more?

Reputatie 1

 

I see comments from people to behave, as this is only a phone. I agree. However, I paid a substantial amount of money to have an opportunity to get the phone EARLIER. What I received from Odido, was ZERO communication and less than zero clarity on when and why. So, I think it’s okay to be annoyed at messages like “to avoid disappointment, expect it in 6 weeks”. I think they really failed me in avoiding disappointment. 

If not this forum here, I would be calling them day and night. 

 

You are talking about your order like you paid MORE than others. Just because you PRE ORDERD it doesn’t mean that your order is guaranteed for delivery the next day. If there is 100k pre orders and there is 10k phones on stock how can they ship it? Problem is Apple they didn’t make enough for the demand. Also every shop or carrier cant deliver the phones. 

They have the same problem every year with every iphone release, maybe the need to order more phones in the first place.

How can you order more if you cant get more?

I am not going to imagine things I don’t know.

Firstly, my point in the first place was about the communication provided by Odido. 

Secondly, I am now tracking a few websites, which expect pro max in 2-3 weeks instead of 4-6. Thus, if they do have them in stock earlier than I receive mine here, i will cancel my order. And again, mostly because of the absence of any update. 

Again, I don’t know how it goes, but I see this process as, ordering 500 phones from apple, and receiving 1000 orders; here, you already know that there will be at least 500 unsatisfied customers. Send them an email.

Reputatie 2

 

I see comments from people to behave, as this is only a phone. I agree. However, I paid a substantial amount of money to have an opportunity to get the phone EARLIER. What I received from Odido, was ZERO communication and less than zero clarity on when and why. So, I think it’s okay to be annoyed at messages like “to avoid disappointment, expect it in 6 weeks”. I think they really failed me in avoiding disappointment. 

If not this forum here, I would be calling them day and night. 

 

You are talking about your order like you paid MORE than others. Just because you PRE ORDERD it doesn’t mean that your order is guaranteed for delivery the next day. If there is 100k pre orders and there is 10k phones on stock how can they ship it? Problem is Apple they didn’t make enough for the demand. Also every shop or carrier cant deliver the phones. 

They have the same problem every year with every iphone release, maybe the need to order more phones in the first place.

How can you order more if you cant get more?

I am not going to imagine things I don’t know.

Firstly, my point in the first place was about the communication provided by Odido. 

Secondly, I am now tracking a few websites, which expect pro max in 2-3 weeks instead of 4-6. Thus, if they do have them in stock earlier than I receive mine here, i will cancel my order. And again, mostly because of the absence of any update. 

Again, I don’t know how it goes, but I see this process as, ordering 500 phones from apple, and receiving 1000 orders; here, you already know that there will be at least 500 unsatisfied customers. Send them an email.

Well I’ve got an SMS in which they say that my order will be shipping later. Anyways canceling order means you get back in the line if you change your mind.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

Reputatie 1

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

6 tot 8 week? Dus het betekent dat ondanks de pre order op de 15e je nog langer moet wachten dan eerst voorspeld was met 4 tot 6 week?

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

This is not okay. 
If you order right now on Apple website, it will takes 6-8weeks. Makesense. But here at Odido for purchase on 15/9 at 2pm for pro max 259gb NT get the same delivery waiting time? Come on Odido.