Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258851 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Zoals ik al eerder heb gezegd! Bestel je annulering bij Odido en verleng via Belsimpel, andere providers leveren ze morgen al en Odido 3 weken, maar ze leveren eerder want ze kopen overal in!

Bel simpel zegt op hun site ook 3 weken. Hoe zit dat dan?

Ja Belsimpel zegt 3 weken en Odido zegt 6-8 weken?

Belsimpel zegt 3 weken.. om teleurstellingen te voorkomen. 29ste besteld, mijn iPhone komt morgen ☺️

welk model?

De witte pro max. Die zegt hier 4-6 weken. Maar vanaf de 15e is dat dus 2-3 weken. Dus veel verschil met belsimpel zal dat niet hebben. Alleen sommige modelen zijn daar sneller

 

Voor mensen die niet willen wachten en iets meer willen betalen, bij Mediamarkt nu de Pro Max modellen 265GB zwart en blauw volop beschikbaar voor bezorging morgen.

Apple store heeft nu ook weer wat voorraad voor direct afhalen: 
https://iphonechecker.herokuapp.com/nl/q/1057%20VR/i15ProMax

 

 

Reputatie 1

Mediamarkt heeft nu ook Nature Titanium op voorraad. Zojuist besteld, wordt morgen geleverd. Snap niet dat Odido nog steeds geen NT levert.

Reputatie 2

Mediamarkt heeft nu ook Nature Titanium op voorraad. Zojuist besteld, wordt morgen geleverd. Snap niet dat Odido nog steeds geen NT levert.

Dit is wel een valide vraag he @Hajar van Odido @Marciano van Odido , hoe kan het dat MediaMarkt al heel de dag diverse Pro Max op voorraad heeft? Kom tenminste dan eens met een update vanuit Odido over hoe de uitleveringen gaan. En check Tweakers eens, veel gebruikers die nu cancellen bij Odido en KPN en telefoon ophalen bij o.a. MediaMarkt, kan toch haast niet de bedoeling zijn.

Reputatie 2

Mediamarkt heeft nu ook Nature Titanium op voorraad. Zojuist besteld, wordt morgen geleverd. Snap niet dat Odido nog steeds geen NT levert.

Dit is wel een valide vraag he @Hajar van Odido @Marciano van Odido , hoe kan het dat MediaMarkt al heel de dag diverse Pro Max op voorraad heeft? Kom tenminste dan eens met een update vanuit Odido over hoe de uitleveringen gaan. En check Tweakers eens, veel gebruikers die nu cancellen bij Odido en KPN en telefoon ophalen bij o.a. MediaMarkt, kan toch haast niet de bedoeling zijn.

Zoals ik zei de telefoons die ze hebben sturen ze liever naar de winkels als showmodellen terwijl mensen weken op toestellen wachten.

Reputatie 5

Mediamarkt heeft nu ook Nature Titanium op voorraad. Zojuist besteld, wordt morgen geleverd. Snap niet dat Odido nog steeds geen NT levert.

Dit is wel een valide vraag he @Hajar van Odido @Marciano van Odido , hoe kan het dat MediaMarkt al heel de dag diverse Pro Max op voorraad heeft? Kom tenminste dan eens met een update vanuit Odido over hoe de uitleveringen gaan. En check Tweakers eens, veel gebruikers die nu cancellen bij Odido en KPN en telefoon ophalen bij o.a. MediaMarkt, kan toch haast niet de bedoeling zijn.

Zoals ik zei de telefoons die ze hebben sturen ze liever naar de winkels als showmodellen terwijl mensen weken op toestellen wachten.

Daar klopt niks van. De Showmodellen zijn namelijk iPhones zonder bepaalde onderdelen. Het zijn eigenlijk werkende dummies. Er zit bijvoorbeeld geen Modem in voor 4G/5G, zijn voorzien van een bepaalde serienummer wat gelinkt staat aan de winkel en worden onbruikbaar gemaakt bij diefstal. Deze telefoons zijn niet gemaakt voor verkoop aan particulieren.

Reputatie 2

Daar klopt niks van. De Showmodellen zijn namelijk iPhones zonder bepaalde onderdelen. Het zijn eigenlijk werkende dummies. Er zit bijvoorbeeld geen Modem in voor 4G/5G, zijn voorzien van een bepaalde serienummer wat gelinkt staat aan de winkel en worden onbruikbaar gemaakt bij diefstal. Deze telefoons zijn niet gemaakt voor verkoop aan particulieren.


Morgen ga ik naar de lokale shop maak wel even een foto van de system settings met IMEI. Zonder modem geen IMEI.

De toestellen zijn gewone toestellen. Zoals bij TV’s heb je showroom settings. Dat serienummers bewaakt worden is niets bijzonders maar van zelfsprekend. Wat jij noemnt voornamelijk is voor Apple stores zij  hebben een systeem wanneer een toestel pand verlaat dat ze geblokkeerd worden. Dat geldt niet voor andere winkels. Die moeten dat zelf initieren,

 

 

Reputatie 1

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Reputatie 1

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Heb ook mijn bestelling geannuleerd en letterlijk via Belsimpel hetzelfde abonnement van Odido aangevraagd. Verlengen via Odido met iPhone Pro Max 512GB NT. Toestelbetaling €0,- (in 1x aftikken €1658)


Levering 5 oktober. Over 2 dagen heb ik m dus.. 

Nog even gebeld om het te dubbel checken en heb de confirmatie zelfs nog via de mail binnen gehad. 
 

TOP!

 

Als linksom niet gaat dan maar rechtsom ;-)

Reputatie 2

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Heb ook mijn bestelling geannuleerd en letterlijk via Belsimpel hetzelfde abonnement van Odido aangevraagd. Verlengen via Odido met iPhone Pro Max 512GB NT. Toestelbetaling €0,- (in 1x aftikken €1658)


Levering 5 oktober. Over 2 dagen heb ik m dus.. 

Nog even gebeld om het te dubbel checken en heb de confirmatie zelfs nog via de mail binnen gehad. 
 

TOP!

 

Als linksom niet gaat dan maar rechtsom ;-)

Wanneer heb je besteld bij Belsimpel en wat was de verwachte levertijd toen je bestelde?

Reputatie 1

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Heb ook mijn bestelling geannuleerd en letterlijk via Belsimpel hetzelfde abonnement van Odido aangevraagd. Verlengen via Odido met iPhone Pro Max 512GB NT. Toestelbetaling €0,- (in 1x aftikken €1658)


Levering 5 oktober. Over 2 dagen heb ik m dus.. 

Nog even gebeld om het te dubbel checken en heb de confirmatie zelfs nog via de mail binnen gehad. 
 

TOP!

 

Als linksom niet gaat dan maar rechtsom ;-)

Wanneer heb je besteld bij Belsimpel en wat was de verwachte levertijd toen je bestelde?

Net om 15:50 levertijd 2-4 werkdagen!! :-)

 

Hij is nu (17:08) nog steeds in 512GB NT & BLACK verkrijgbaar via Odido via Belsimpel !!

 

Reputatie 2

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Was jouw specifieke model op voorraad bij MediaMarkt?

Reputatie 1

Zelf via Mediamarkt besteld morgen ophalen Pro Max NT 265GB los toestel en voor mijzelf Odido pre-order geannuleerd en via Belsimpel 512GB NT pro max besteld wordt ook morgen geleverd! Gebeld met Odido ook voor het annuleren van de pre order waarvan ze voor het annuleren heeft bevestigd dat dit model pas 7-11 wordt geleverd!

Reputatie 2

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Heb ook mijn bestelling geannuleerd en letterlijk via Belsimpel hetzelfde abonnement van Odido aangevraagd. Verlengen via Odido met iPhone Pro Max 512GB NT. Toestelbetaling €0,- (in 1x aftikken €1658)


Levering 5 oktober. Over 2 dagen heb ik m dus.. 

Nog even gebeld om het te dubbel checken en heb de confirmatie zelfs nog via de mail binnen gehad. 
 

TOP!

 

Als linksom niet gaat dan maar rechtsom ;-)

Wanneer heb je besteld bij Belsimpel en wat was de verwachte levertijd toen je bestelde?

Net om 15:50 levertijd 2-4 werkdagen!! :-)

Leuk. Ik had een 256GB Pro Max BT besteld bij Odido, en er is alleen een 512GB NT met 2-4 dagen levertijd bij Belsimpel. Ik weet niet zeker of het de moeite waard is om de 512GB (+€250) te kopen omdat ik een tijdelijke telefoon gebruik en ik heb het zo snel mogelijk nodig.

Reputatie 1

@kkupe 

hij was even op voorraad vanmiddag denk dat ik de laatste had.

het was de 15 pro max naturel titanium 265gb

Reputatie 2

@kkupe

hij was even op voorraad vanmiddag denk dat ik de laatste had.

het was de 15 pro max naturel titanium 265gb

Ja, aandelen worden inderdaad gedurende de dag bijgewerkt.

Iemand al zijn pro max 256 GB model binnen gekregen? 
still waiting for the black oneeeee 256 GB

Zojuist ook geannuleerd bij odido en verlengd bij belsimpel . Volgende week vrijdag binnen ondanks levertijd á 3 weken op de website.

Reputatie 2

Zojuist ook geannuleerd bij odido en verlengd bij belsimpel . Volgende week vrijdag binnen ondanks levertijd á 3 weken op de website.

Welke telefoon?

iPhone 15 pro Max 256 gb

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik ook maar blijkbaar kan dat prima 

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik ook maar blijkbaar kan dat prima 

Ja, ook via de site? Of moet je daarvoor bellen? 

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik ook maar blijkbaar kan dat prima 

Ja, ook via de site? Of moet je daarvoor bellen? 

Via de site, maar dan moet je eerst deze telefonisch opzeggen. Verwerkingstijd was bij mij een uurtje . Daarna verlengen via de site 

Ik had mijn abbonoment “vervroegd verlengd” bij odido.. dus kan niet nu via belsimpel verlengen.. 

Ik ook maar blijkbaar kan dat prima 

Ja, ook via de site? Of moet je daarvoor bellen? 

Via de site, maar dan moet je eerst deze telefonisch opzeggen. Verwerkingstijd was bij mij een uurtje . Daarna verlengen via de site 

Oke, dan moet je via belsimpel ook weer gewoon eenmalig 71 euro betalen? Via de eerst volgende factuur dan