Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258951 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 1

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

Me too. The more they cancel, the faster i think people who still wait for their iphone from odido will get. 
i’ll just wait here. 

This is literally my thinking. But still, nothing changes. It feels like they haven’t received anything for a while. I mean Pro Max only.

Ikr?? Really really really hope we’ll get it sooner then 8 weeks

Reputatie 2

Zojuist geannuleerd en bij Belsimpel besteld... spannend gokje maar hoop dat het goed uit pakt!!!

 

Welke heb jij besteld? 

Pro Max 256 NT. Staat 2 tot 4 werkdagen

Dan heb je geluk gehad want ik zie al een paar dagen 5 weken staan bij de 256 nt pm. Ik heb 30 september besteld en toen was het drie weken.. ik zie wel dat de 512 gb 2-4 werkdagen levertijd heeft

Reputatie 1

Voor de mensen die nu nog Belsimpel willen overzetten, niet meer doen! Hoe slecht Odido ook is in de afhandeling van de bestellingen. Ook Belsimpel zit nu vast. Krijgen geen updates meer van Apple over levertijden.

Reputatie 1

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

My pro max black titanium will come in tomorrow! 

Okay mensen, ik heb de PM TB 256GB besteld en om 14:37 de bevestiging gekregen. 200797XXX Net de AMP mail ontvangen en wordt morgen bezorgd. Er is hoop!

Reputatie 1

These two messages are the best thing I read here during the last two weeks. Thanks! 

Reputatie 2

Zojuist geannuleerd en bij Belsimpel besteld... spannend gokje maar hoop dat het goed uit pakt!!!

 

Welke heb jij besteld? 

Pro Max 256 NT. Staat 2 tot 4 werkdagen

Dan heb je geluk gehad want ik zie al een paar dagen 5 weken staan bij de 256 nt pm. Ik heb 30 september besteld en toen was het drie weken.. ik zie wel dat de 512 gb 2-4 werkdagen levertijd heeft

Excuses, ik bedoel ook de 512 haha! Ik heb de 512 PM NT nu besteld bij Belsimpel. Als het goed is dus maximaal maandag binnen. Benieuwd of Belsimpel zich wel aan de afspraken houdt!

Reputatie 2

Voor de mensen die nu nog Belsimpel willen overzetten, niet meer doen! Hoe slecht Odido ook is in de afhandeling van de bestellingen. Ook Belsimpel zit nu vast. Krijgen geen updates meer van Apple over levertijden.

Maar voor de 512 staat nog steeds 2-4 werkdagen. Neem aan dat dat gewoon nog accuraat is toch? 

Reputatie 1

Voor de mensen die nu nog Belsimpel willen overzetten, niet meer doen! Hoe slecht Odido ook is in de afhandeling van de bestellingen. Ook Belsimpel zit nu vast. Krijgen geen updates meer van Apple over levertijden.

Maar voor de 512 staat nog steeds 2-4 werkdagen. Neem aan dat dat gewoon nog accuraat is toch? 

Nee ook niet. Ze gaan waarschijnlijk op vrijdag bericht sturen naar iedereen dat de levering een week later wordt. Apple heeft gezegd dat ze de levering van as vrijdag niet gaan halen.

Reputatie 1

While we are changing to belsimpel fans. Still, the interesting question is if anyone has heard from odido about their pro max devices. I am still a believer that my phone is coming soon, but it doesn’t feel like it more and more//

My pro max black titanium will come in tomorrow! 

Thats great news, also waiting for black one

Zojuist zag ik in mijn bestelstatus dat mijn toestel meegegeven is aan de bezorger en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg!
 

Het heeft even geduurd, maar er zit schot in de zaak!

In mijn geval gaat het om de PM BT 256gb, met een bevestiging om 14.30 uur.

Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart Titanium, besteld om Fri, 15 Sept, 14:59

Reputatie 1

Omg I just check my status and have the same. Also received an sms that it's coming. My order was confirmed 14:45 

PM BT 256GB

Zojuist zag ik in mijn bestelstatus dat mijn toestel meegegeven is aan de bezorger en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg!
 

Het heeft even geduurd, maar er zit schot in de zaak!

In mijn geval gaat het om de PM BT 256gb, met een bevestiging om 14.30 uur.

Niceeee! Ook aan het wachten voor precies hetzelfde model

Zojuist zag ik in mijn bestelstatus dat mijn toestel meegegeven is aan de bezorger en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg!
 

Het heeft even geduurd, maar er zit schot in de zaak!

In mijn geval gaat het om de PM BT 256gb, met een bevestiging om 14.30 uur.

Niceeee! Ook aan het wachten voor precies hetzelfde model

Lijkt er op dat ze dan een hele zwik aan blauwe toestellen binnen hebben gekregen. Zie in de afgelopen paar minuten meerdere mensen er over posten. Hopelijk jij ook snel dan!

Zojuist zag ik in mijn bestelstatus dat mijn toestel meegegeven is aan de bezorger en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg!
 

Het heeft even geduurd, maar er zit schot in de zaak!

In mijn geval gaat het om de PM BT 256gb, met een bevestiging om 14.30 uur.

Niceeee! Ook aan het wachten voor precies hetzelfde model

Lijkt er op dat ze dan een hele zwik aan blauwe toestellen binnen hebben gekregen. Zie in de afgelopen paar minuten meerdere mensen er over posten. Hopelijk jij ook snel dan!

Jaa idd! Je bedoeld denk ik de zwarte toestellen haha? Ik hoop het ook zo! Gezien toch dat ik pas op de 18de besteld heb.. ik hoop echt dat ze heel veel binnen hebben gekregen

Reputatie 2

Just received that SMS: “Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido”

 

I had ordered on 15th September at around 18:00

Zojuist sms gehad, 15 Pro Max 256GB Black Titanium is met een paar dagen in het filiaal. Heb de mijne op pre-order dag 14:45 ofzo besteld pas omdat de site vastliep.

Zojuist zag ik in mijn bestelstatus dat mijn toestel meegegeven is aan de bezorger en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg!
 

Het heeft even geduurd, maar er zit schot in de zaak!

In mijn geval gaat het om de PM BT 256gb, met een bevestiging om 14.30 uur.

Niceeee! Ook aan het wachten voor precies hetzelfde model

Lijkt er op dat ze dan een hele zwik aan blauwe toestellen binnen hebben gekregen. Zie in de afgelopen paar minuten meerdere mensen er over posten. Hopelijk jij ook snel dan!

Jaa idd! Je bedoeld denk ik de zwarte toestellen haha? Ik hoop het ook zo! Gezien toch dat ik pas op de 18de besteld heb.. ik hoop echt dat ze heel veel binnen hebben gekregen

Ahhh ja BT staat natuurlijk ook voor Black Titanium. Ik heb het in mijn geval over Blue Titanium. Maar goed, ook meerdere mensen al gezien die hun zwarte toestel toegestuurd krijgen!

Net dit berichtje ontvangen van mij iphone 15 pro max 265 gb NT besteld om 14:15

Zojuist zag ik in mijn bestelstatus dat mijn toestel meegegeven is aan de bezorger en dat ik binnen 3 werkdagen een bericht krijg!
 

Het heeft even geduurd, maar er zit schot in de zaak!

In mijn geval gaat het om de PM BT 256gb, met een bevestiging om 14.30 uur.

Niceeee! Ook aan het wachten voor precies hetzelfde model

Lijkt er op dat ze dan een hele zwik aan blauwe toestellen binnen hebben gekregen. Zie in de afgelopen paar minuten meerdere mensen er over posten. Hopelijk jij ook snel dan!

Jaa idd! Je bedoeld denk ik de zwarte toestellen haha? Ik hoop het ook zo! Gezien toch dat ik pas op de 18de besteld heb.. ik hoop echt dat ze heel veel binnen hebben gekregen

Ahhh ja BT staat natuurlijk ook voor Black Titanium. Ik heb het in mijn geval over Blue Titanium. Maar goed, ook meerdere mensen al gezien die hun zwarte toestel toegestuurd krijgen!

Jaa idd! Hoop zo dat ik ook toch de gelukkige ben

Reputatie 2

Ook ik heb dit smsje ontvangen:

iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium, besteld 15/9 om 14.28, bestelnummer 2008XXXXX en gekozen voor ophalen in de Shop. Ben benieuwd hoe snel de verzending naar de shop gaat duren :)

Vandaag heb ik ook eindelijk bericht ontvangen!

Ik heb besteld op 15-09 om 14:32. De PM Zwart Titanium 256 gb.

Bestelnummer 100799xxx.

Als het goed is wordt hij morgen bezorgd! Hopelijk krijgt iedereen hem snel!

Ik denk dat gewoon nog eventjes geduld hebben beter is dan annuleren en ergens anders bestellen. Je zit daarna ook vast aan de klantenservice van het desbetreffende bedrijf. Doe mij dan Odido maar!

Reputatie 4

(2007870XX) 14:29 een bevestigingsmail voor een zwarte PM 256GB ontvangen.
Helaas zit ik nog niet bij de gelukkige die hun toestel uitgeleverd krijgen. 

Voor de mensen die wel bericht hebben ontvangen dat die onderweg is; Het is jullie gegund!