Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258973 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Al een tijdje mee aan het lezen hier voor de laatste updates, maar wil nu toch ook zelf mijn ongenoegen uiten over dit baggerproces. 15/09 in de namiddag besteld (PM NT 256) en inmiddels blijf ik maar lezen dat mensen die later besteld hebben hun telefoons al binnenkrijgen (wordt jullie natuurlijk allemaal wel enorm gegund). Klantenservice schermt met het slappe argument dat de wachttijd “gewoon 6-8 weken is”, dus geduld - alsof we dat maar oneindig vol gaan houden. Zijn er anderen die in ditzelfde schuitje zitten? Ik duim voor iedereen die nog zit te wachten!

Heel herkenbaar! (Ook precies dezelfde telefoon bestel) Als ik eind deze week niks hoor ga ik mijn bestelling cancelen! het is heel allemaal zo gek verlopen! Vooral als het over de wachtrij gaat waar ze zelf altijd hebben zegt dat het op datum gaat lijkt het nu nergens meer over te gaan! 

i have also received a sms that it was on the way to the shop (15/09 NT 256). They go randomly or you guys will probably receive sms in one or 2 days

Got a text message from Odido earlier today:

Hallo, Echt leuk, je iPhone is er! Je krijgt binnen 24 uur een mailtje met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido

 

and a mysterious tracking from PostNL:

Afzender

Helemaal voor jou

EXP

Postbus 33

1160AA Zwanenburg

Nederland

 

No official emails from Odido with tracking (yet?), is this how deliveries from Odido look like?

Vandaag smsje gekregen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 512GB (besteld op 20 september 10:15uur) onderweg is naar filiaal.

ben wel benieuwd of het de juiste is, want had daarvoor een blue titanium besteld en door berichten dat die snel zou krassen geannuleerd.. hou jullie op de hoogte.

Reputatie 1

Vandaag smsje gekregen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 512GB (besteld op 20 september 10:15uur) onderweg is naar filiaal.

ben wel benieuwd of het de juiste is, want had daarvoor een blue titanium besteld en door berichten dat die snel zou krassen geannuleerd.. hou jullie op de hoogte.

Die blauwe was volgens mij als een van de weinigen redelijk leverbaar. Ik heb ook de NT versie (512gb) besteld op 24 september en heb andaag ook de tracking gekregen. Dus ik denk dat het voor jou ook wel goed zit :)

Got a text message from Odido earlier today:

Hallo, Echt leuk, je iPhone is er! Je krijgt binnen 24 uur een mailtje met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido

 

and a mysterious tracking from PostNL:

Afzender

Helemaal voor jou

EXP

Postbus 33

1160AA Zwanenburg

Nederland

 

No official emails from Odido with tracking (yet?), is this how deliveries from Odido look like?

Yes that’s the name Odido uses for PostNL. My boyfriend got the same tracking name for his iPhone 15 Plus Black 

Dus als ik het goed begrijp zijn ze op dit moment bezig met de bestellingen van 17 september (PM Black Titanium 256gb)? Dat betekent dat ik bijna aan de beurt ben (18 sept). Hopelijk krijgen we ‘m snel in onze handen! 
 

 

Heb ook dezelfde iPhone 18 sept besteld, hoop enorm dat wij deze week ook aan de beurt zijn 

Pff, ik hoop het! Heb jij ‘m besteld met bezorging of haal je de iPhone op in een Odido shop? Ik heb namelijk gekozen voor het ophalen in de winkel..

Dus als ik het goed begrijp zijn ze op dit moment bezig met de bestellingen van 17 september (PM Black Titanium 256gb)? Dat betekent dat ik bijna aan de beurt ben (18 sept). Hopelijk krijgen we ‘m snel in onze handen! 
 

 

Heb ook dezelfde iPhone 18 sept besteld, hoop enorm dat wij deze week ook aan de beurt zijn 

Pff, ik hoop het! Heb jij ‘m besteld met bezorging of haal je de iPhone op in een Odido shop? Ik heb namelijk gekozen voor het ophalen in de winkel..

Same here, bezorging. Maar wel op 18 sept betaald ook. 

Dus als ik het goed begrijp zijn ze op dit moment bezig met de bestellingen van 17 september (PM Black Titanium 256gb)? Dat betekent dat ik bijna aan de beurt ben (18 sept). Hopelijk krijgen we ‘m snel in onze handen! 
 

 

Heb ook dezelfde iPhone 18 sept besteld, hoop enorm dat wij deze week ook aan de beurt zijn 

Pff, ik hoop het! Heb jij ‘m besteld met bezorging of haal je de iPhone op in een Odido shop? Ik heb namelijk gekozen voor het ophalen in de winkel..

Ik heb met bezorging aan huis 

Reputatie 1

Gisteren gebeld met de Odido shop.. Aangegeven dat ik op de 15e heb besteld en als optie Afhalen in de winkel heb gekozen..erbij vermeld dat het forum aangeeft de orders van 15sept al verwerkt te hebben maar dat ik nog niks vernomen heb. 

Medewerker zei me dat hij een mailtje gaat sturen naar het hoofdkantoor. 

Nou een dag later krijg ik dit bericht 

 

Eindelijk na een dikke maand wachten. 

Voor de andere mensen die ook nog geen telefoon hebben en wel op de 15e besteld hebben.. Zou ik eens naar een winkel bellen. 

Reputatie 1

Morgen komt PostNL de NT 256 bezorgen, maar ik ben niet thuis. Hoe gaat de afhandeling hiervan? Vroeger kon je bij AMP afspraak plannen..

Reputatie 1

Volgens mij gaat die dan automatisch naar een Odido shop 

Ik volg het hier al vanaf de dag dat ik mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256GB bestelde op 2 oktober, maar ben bang dat dit nog een hele lange zit gaat worden voor mij. En het een en ander is ook best wel verwarrend, want nu staat bij dit model “vanaf 17-09 een levertijd van 6 tot 8 weken", maar moet ik dat dan gewoon rekenen vanaf 17-09? Als dat zo is, dan zijn er voor mij, na de iets meer dan 3 weken verstreken tijd, nog ongeveer 3 tot 5 weken te gaan, toch? Of verschuiven die 6 tot 8 weken steeds mee na elke update waarna de vanaf-datum verschuift? 
 

Op 2 oktober besteld en zelfde dag ook gelijk bevestiging gehad en daarna ook gelijk betaald. Betreft nieuw abonnement zonder nummerbehoud, dus moest wel alvast een bijbetaling doen via iDEAL. Bedankt alvast voor het meedenken. 

Morgen komt PostNL de NT 256 bezorgen, maar ik ben niet thuis. Hoe gaat de afhandeling hiervan? Vroeger kon je bij AMP afspraak plannen..

Je kunt in de postNL app een andere afspraak plannen. Ik heb dat ook gedaan. Vanwege vakantie een dag gekozen waarop wij weer thuis zijn. 

Zijn er mensen die via mobiel.nl een 15 Pro Max 256GB NT + Odidio contract besteld hebben en deze al binnen hebben - of iets hebben gehoord? Order geplaatst op 17 september, ergens in de middag en nog steeds niets gehoord van mobiel.nl. Bij elke keer contact opnemen is het enige wat ze kunnen zeggen: “We kunnen helaas niets zeggen/delen over jouw specifieke order. Wanneer we meer weten, krijg je dit te horen”.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Reputatie 2

Gisteravond stond er in de PostNL app dat hij vandaag geleverd zou worden, nu is het bezorgmoment weer onbekend 😭 meer mensen dit gehad die vervolgens alsnog dagen moesten wachten of valt het mee?

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Ik denk dat ze alleen dinsdags smsjes en bestellingen binnen krijgen. 

Reputatie 1

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Ik denk dat ze alleen dinsdags smsjes en bestellingen binnen krijgen. 

Is volgens mij echt willekeurig, kan morgen ook een stoot binnenkomen.

Reputatie 1

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Gezien ik gister pas mijn SMS heb gekregen en op 15sept heb besteld.. Denk ik dat bestellingen van de 18e nog een tijd op zich laten wachten.. Hoop zo snel mogelijk voor u, maar ik zou uw verwachtingen maar zo laag mogelijk houden..

Ik heb sinds de 15e elke week vol hoop gewacht en was telkens teleurgesteld.

 

Het kan goed zijn dat ze nog steeds niet alle orders van de 15e verwerkt hebben.. En wie weet hoeveel mensen op de 17e hebben besteld die ook nog voor gaan 😭😭

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Gezien ik gister pas mijn SMS heb gekregen en op 15sept heb besteld.. Denk ik dat bestellingen van de 18e nog een tijd op zich laten wachten.. Hoop zo snel mogelijk voor u, maar ik zou uw verwachtingen maar zo laag mogelijk houden..

Ik heb sinds de 15e elke week vol hoop gewacht en was telkens teleurgesteld.

 

Het kan goed zijn dat ze nog steeds niet alle orders van de 15e verwerkt hebben.. En wie weet hoeveel mensen op de 17e hebben besteld die ook nog voor gaan 😭😭

 

 

 

ik heb ook de 17e besteld en mijn telefoon komt vandaag binnen binnen nu en 3 uurtjes

 

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Gezien ik gister pas mijn SMS heb gekregen en op 15sept heb besteld.. Denk ik dat bestellingen van de 18e nog een tijd op zich laten wachten.. Hoop zo snel mogelijk voor u, maar ik zou uw verwachtingen maar zo laag mogelijk houden..

Ik heb sinds de 15e elke week vol hoop gewacht en was telkens teleurgesteld.

 

Het kan goed zijn dat ze nog steeds niet alle orders van de 15e verwerkt hebben.. En wie weet hoeveel mensen op de 17e hebben besteld die ook nog voor gaan 😭😭

 

 

 

ik heb ook de 17e besteld en mijn telefoon komt vandaag binnen binnen nu en 3 uurtjes

 

Neem aan dat jij de natural pm model hebt besteld? 😅

Reputatie 1

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Gezien ik gister pas mijn SMS heb gekregen en op 15sept heb besteld.. Denk ik dat bestellingen van de 18e nog een tijd op zich laten wachten.. Hoop zo snel mogelijk voor u, maar ik zou uw verwachtingen maar zo laag mogelijk houden..

Ik heb sinds de 15e elke week vol hoop gewacht en was telkens teleurgesteld.

 

Het kan goed zijn dat ze nog steeds niet alle orders van de 15e verwerkt hebben.. En wie weet hoeveel mensen op de 17e hebben besteld die ook nog voor gaan 😭😭

 

 

 

ik heb ook de 17e besteld en mijn telefoon komt vandaag binnen binnen nu en 3 uurtjes

 

Neem aan dat jij de natural pm model hebt besteld? 😅

Er zijn een aantal factoren die zorgen dat 't bezorgen langer duurt.. Zoals: afhalen in de winkel, kleur van de telefoon (vooral de NT PM duurt erg lang) en hoeveel mensen er op die dag besteld hebben.. 

Uit ervaring weet ik nu dat mensen die betalen en afhalen in de winkel langer moeten wachten dan mensen die dezelfde telefoon thuis laten bezorgen en al betaald hebben. 

 

Ik volg het hier al vanaf de dag dat ik mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256GB bestelde op 2 oktober, maar ben bang dat dit nog een hele lange zit gaat worden voor mij. En het een en ander is ook best wel verwarrend, want nu staat bij dit model “vanaf 17-09 een levertijd van 6 tot 8 weken", maar moet ik dat dan gewoon rekenen vanaf 17-09? Als dat zo is, dan zijn er voor mij, na de iets meer dan 3 weken verstreken tijd, nog ongeveer 3 tot 5 weken te gaan, toch? Of verschuiven die 6 tot 8 weken steeds mee na elke update waarna de vanaf-datum verschuift? 
 

Op 2 oktober besteld en zelfde dag ook gelijk bevestiging gehad en daarna ook gelijk betaald. Betreft nieuw abonnement zonder nummerbehoud, dus moest wel alvast een bijbetaling doen via iDEAL. Bedankt alvast voor het meedenken. 



De vraag van mij hierboven kunnen jullie negeren. Ik heb namelijk zojuist mijn order voor mijn iPhone 15 PM 256GB BT telefonisch geannuleerd en de medewerker van Odido heeft daarna gelijk ook voor mij een nieuwe order geplaatst voor de iPhone 15 PM 512GB BT waar maar 1 tot 2 wachttijd op staat. En ik verwachtte eerlijk gezegd dat die nieuwe aanvraag niet gelijk goedgekeurd zou worden, omdat dat natuurlijk altijd een verwerkingstijd van enkele dagen nodig heeft, maar omdat het bij mij om een aanvraag met nieuw telefoonnummer gaat, en het dus niet twee aanvragen op één en hetzelfde nummer gaat, werd de tweede ook goedgekeurd. Dit kost me wel wat meer geld i.v.m. de hogere opslagcapaciteit, maar heb geen zin om nog zo lang te moeten wachten. Klinkt misschien kinderachtig, maar na al meer dan drie weken wachten én hier al die berichten te hebben gelezen al die tijd, gaf me dat toch wel de doorslag en ben ik toch maar voor de 512GB gegaan. En ik had vannacht ook nog eens een order bij Belsimpel geplaatst en ook daar een bijbetaling moeten afrekenen via iDEAL, maar ook die heb ik zojuist gelijk na de nieuwe aanvraag bij Odido geannuleerd. Zo hou ik alles toch nog bij Odido zelf, wat me toch wel een beter gevoel geeft. Nu maar hopen dat ik over 1 a 2 weekjes mijn nieuwe toestel in handen heb 😊 En mocht het toch alsnog wat uitlopen, dan is het nog maar zo, maar die 6 tot 8 weken nog te moeten wachten was me iets te veel van het goede 😅 Het is wat hè, bij ons, de iPhone/Apple freaks 😇😂

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Gezien ik gister pas mijn SMS heb gekregen en op 15sept heb besteld.. Denk ik dat bestellingen van de 18e nog een tijd op zich laten wachten.. Hoop zo snel mogelijk voor u, maar ik zou uw verwachtingen maar zo laag mogelijk houden..

Ik heb sinds de 15e elke week vol hoop gewacht en was telkens teleurgesteld.

 

Het kan goed zijn dat ze nog steeds niet alle orders van de 15e verwerkt hebben.. En wie weet hoeveel mensen op de 17e hebben besteld die ook nog voor gaan 😭😭

 

 

 

ik heb ook de 17e besteld en mijn telefoon komt vandaag binnen binnen nu en 3 uurtjes

 

Neem aan dat jij de natural pm model hebt besteld? 😅

nee, ik heb de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit Titanium besteld

 

Iemand nog een sms ontvangen toevallig? 🥺

Gezien ik gister pas mijn SMS heb gekregen en op 15sept heb besteld.. Denk ik dat bestellingen van de 18e nog een tijd op zich laten wachten.. Hoop zo snel mogelijk voor u, maar ik zou uw verwachtingen maar zo laag mogelijk houden..

Ik heb sinds de 15e elke week vol hoop gewacht en was telkens teleurgesteld.

 

Het kan goed zijn dat ze nog steeds niet alle orders van de 15e verwerkt hebben.. En wie weet hoeveel mensen op de 17e hebben besteld die ook nog voor gaan 😭😭

 

 

 

ik heb ook de 17e besteld en mijn telefoon komt vandaag binnen binnen nu en 3 uurtjes

 

Neem aan dat jij de natural pm model hebt besteld? 😅

nee, ik heb de iPhone 15 Pro Max 256GB Wit Titanium besteld

 

A oke haha, veel plezier er alvast mee. Ik wacht nogsteeds op het zwarte model 256 gb, 18 sept besteld