Na overstap enorm slecht bereik en slechte internetverbinding

  • 18 September 2023
  • 57 reacties
  • 16039 Bekeken


Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 1

Dank je wel voor je reactie! Volgens hun kaart is er perfect bereik waar ik nu ben. Dus de standaard door voor hun nu perfect is, is voor mij en de rest waardeloos.  Dat schept hoop.  Dan vind ik kutprovider nog best gepast.

Snap ik, bij mij staat idem ‘perfect bereik’, je bent dus zeer zeker niet de enige. Helaas staan niet alle geplande werkzaamheden, op deze kaart, ik vermoed dat ze bezig zijn met het vervangen van Huawei masten door Ericsson masten, gezien dit in fases gaat, gezien het een enorme operatie is om alles in een keer te vervangen, vrees ik dat het oude Huawei apparatuur problemen in het bereik/stabiliteit veroorzaakt. Helaas kan ik dat hier op afstand niet voor jou nagaan, maar een van de moderators hier wel. Maak vooral een eigen topic aan, en beschrijf daar duidelijk je klacht. Ook relevant: Je kunt via de Odido dekkingskaart een probleem in de stabiliteit, bereik en snelheid melden. Geef je adres door in de kaart, en klik vervolgens op ‘Meld een probleem’, zodat dit direct naar de juiste afdeling gaat, zodat deze een onderzoek kunnen starten. Let op: Het is aanbevolen om deze website, middels Google Chrome te bezoeken, wegens compatibiliteit. 

Nogmaals, succes en sterkte, en ik begrijp jouw frustraties zeer zeker. Geef ze echter wel de kans, mogelijkheid om het te onderzoeken en zo nodig op te laten lossen. Daarvoor moet Odido wel beroep doen op jouw geduld. 
 

 

Dank je wel voor je reactie! Volgens hun kaart is er perfect bereik waar ik nu ben. Dus de standaard door voor hun nu perfect is, is voor mij en de rest waardeloos.  Dat schept hoop.  Dan vind ik kutprovider nog best gepast.

Reputatie 1

Geachte,

 

Na de overstap, op 5 september, is mijn netwerkbereik ineens enorm slecht.

Voorheen nooit last van gehad, tevens heb om de haverklap geen 4G netwerk, terwijl ook dit vooraf niet ter sprake was.

Na eindeloos (1.5 uur) aan de telefoon te hebben gehangen, kreeg ik eindelijk iemand van de klantenservice te spreken. (nadat al mijn berichten via de app werden genegeerd)

Deze geeft aan dat dit door wordt gezet naar de technische dienst en ik morgen wordt teruggebeld door desbetreffende.

Nu is mijn vraag; gezien het netwerk enorm verslechterd is (en ik ben hierin absoluut niet alleen!)
Lees voor de lol de reviews op trustpilot maar eens.
Is dit reden voor ontbinding van het contract? Kan ik hier samen met Odido uitkomen? is er iemand die mij kan helpen?

@Hajar van Odido

Misschien dat u me hier kan helpen?
Gezien ik van u wel een hoge pet op heb.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Mark

Ik heb hetzelfde probleem en ook al gebeld met Odido. Wat een kut provider is dit nu. Wel toevallig dat iedereen na de naamsverandering nu last heeft van een slechte verbinding. Om de haverklap ligt het netwerk eruit. Traag internet en slecht bereik. Ook bij mij lastige telefoongesprekken door die klote verbinding. Er is wel degelijk iets veranderd! Ik had altijd perfect bereik en geweldige verbinding en net als jij, en velen met ons, is het na de overname gewoon waardeloos. Ik ga opzoek naar een goede provider na heel wat jaren tevreden te zijn geweest met T-Mobile. 

Ha MBR65, 

 

Ik snap jouw frustraties, en geloof mij, je bent zeker niet de enige. Echter is het nu wel zo dat, vloeken niets bijdraagt aan het probleem dat jij en velen anderen, waaronder ook ikzelf, momenteel ervaren. Hieronder een toelichting zoals die naar mij is gecommuniceerd, vanuit een Netwerk Specialist binnen Odido. 
 

Odido heeft (uiteindelijk) ontdekt dat er bij meerdere klanten met klachten sinds de naamswijziging, sprake is van een ‘mismatch’ qua netwerkinstellingen. Dat wil zeggen, je toestel heeft andere waardes dan het Odido netwerk. Dat is zeer bijzonder te noemen, en iets wat Odido dit weekend(einde) gaat corrigeren met een netwerkupdate. Dit gaat geheel automatisch, hier hoef je dus niets voor te doen. 
 

Zoals je misschien al hebt gelezen, is Odido bezig met het vervangen van verouderd apparatuur. D.w.z dat de netwerkmasten, die jou voorzien van 4G/5G, worden vervangen, door gloednieuwe masten die geschikt zijn voor de toekomst, van het (Europese)merk Ericsson. Omdat dit een enorme operatie is, gaat dit in stappen, waardoor er mogelijk hinder ondervonden kan worden door bepaalde klanten, omdat het oude apparatuur, van het merk Huawei, niet goed meer lijken te liggen in het vernieuwde Odido netwerk. Je kunt de Odido Netwerkkaart gebruiken, om te zien of er geplande werkzaamheden staan aangekondigd, in jouw omgeving.

Geachte,

 

Na de overstap, op 5 september, is mijn netwerkbereik ineens enorm slecht.

Voorheen nooit last van gehad, tevens heb om de haverklap geen 4G netwerk, terwijl ook dit vooraf niet ter sprake was.

Na eindeloos (1.5 uur) aan de telefoon te hebben gehangen, kreeg ik eindelijk iemand van de klantenservice te spreken. (nadat al mijn berichten via de app werden genegeerd)

Deze geeft aan dat dit door wordt gezet naar de technische dienst en ik morgen wordt teruggebeld door desbetreffende.

Nu is mijn vraag; gezien het netwerk enorm verslechterd is (en ik ben hierin absoluut niet alleen!)
Lees voor de lol de reviews op trustpilot maar eens.
Is dit reden voor ontbinding van het contract? Kan ik hier samen met Odido uitkomen? is er iemand die mij kan helpen?

@Hajar van Odido

Misschien dat u me hier kan helpen?
Gezien ik van u wel een hoge pet op heb.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Mark

Ik heb hetzelfde probleem en ook al gebeld met Odido. Wat een kut provider is dit nu. Wel toevallig dat iedereen na de naamsverandering nu last heeft van een slechte verbinding. Om de haverklap ligt het netwerk eruit. Traag internet en slecht bereik. Ook bij mij lastige telefoongesprekken door die klote verbinding. Er is wel degelijk iets veranderd! Ik had altijd perfect bereik en geweldige verbinding en net als jij, en velen met ons, is het na de overname gewoon waardeloos. Ik ga opzoek naar een goede provider na heel wat jaren tevreden te zijn geweest met T-Mobile. 

Reputatie 1

Jullie zijn zeker niet de enige! Ik heb ook stabiliteit- en snelheid problemen na de migratie naar Odido. Gelukkig word ik door een mdw. met kennis en kunde verder geholpen middels de mail. Verwacht hier maar geen oplossing, de medewerkers hier lijken je wel te negeren, alsof je niet bestaat. Choquerend vind ik dat. Tenslotte betaal ik, net als alle andere klanten, hun salaris. 
 

 

Héél simpel. Geen storing, Geen dekkingsprobleem, Maar simpelweg veel slechter mobiel bereik met regelmatige wegval tijdens gesprekken en belabberd 4g/5g met regelmatig 'geen internet'. Waarom is dit met de overgang van T-mobile naar Odido zoveel slechter geworden en vooral:

WAT GAAN JULLEI HIERAAN DOEN OM DAT TE HERSTELLEN?

Ik heb vandaag ook gebeld met de klantenservice, wij hebben sinds de overgang naar Odido ook alleen maar slecht ontvangst en soms zelfs helemaal geen ontvangst. Dit is op iPhones en Android ( wij zijn hier met zijn vieren en hebben alle 4 een T-mobile contract).

Ik heb de vraag gesteld en opmerking gemaakt dat we als dit zo blijft wij boetevrij ons contract op willen zeggen en overstappen naar een andere provider. Deze struisvogel politiek die nu gevoerd wordt biedt (nog) geen oplossing. Ik heb inderdaad ook meerdere reviews gelezen over hoe de service is sinds de overgang. Er is een probleem, dat is duidelijk. Dat niet erkennen en bevestigen is naïef vanuit Odido.

Biedt een gepaste overgang aan naar klanten die weg willen, want de service en stabiliteit is niet (meer) waarom wij toen der tijd voor T-mobile gekozen hebben.

Of los het probleem op zeer korte termijn op. En dat is een maximaal 1 maand. Want ik betaal voor service niet voor een niet werkende dienst.

 

Was getekend een trouwe klant van T-mobile voor jaren met 4 abonnementen.

Ik krijg de indruk dat het moeilijk wordt om boetevrij weg te gaan bij Odido.
Het feit dat u slechter ontvangst heeft, na de overstap, valt op dovemansoren.

Na contact met de specialisten gisteren, moet u zelf met concrete voorbeelden komen (tijdstippen, screenshots etcetera)

Ik ben er zelf over aan het denken om mijn contract af te kopen, voor mij valt de schade gelukkig mee (rondom de 90 euro)

Hoewel er duidelijk mensen zijn die het beste met mij voor hebben (Hajar in dit geval) ben ik uiterst ontevreden over Odido, en de geleverde dienstverlening, in het algemeen.

Ik kies eieren voor mijn geld.

Het is wel jammer dat er geen erkenning is vanuit Odido, klanten zuigen dit duidelijk niet zomaar uit de duim.

Echter ligt de bewijslast bij de klant en ik denk dat deze men deze strijd toch niet wint.

Voor degenen die boetevrij willen overstappen is het goed te weten dat ook een naamsverandering juridische consequenties kan hebben. Je hebt een contract gesloten met Tmobile en toestemming gegeven dat alleen in dat kader Tmobile jouw gegevens mag gebruiken. Wet AVG. Als het alleen een naamswijziging is moet T mobile ook aantonen dat ze jouw gegevens niet doorzetten naar samenwerkende partners zoals Ben e.a. Dit moet ook in je contract staan. Dat kunnen ze niet aangezien in de media wordt gecommuniceerd dat ze zijn samengaan met de andere providers. Dus de stappen die je volgt is Tmobile (geen Odido) wijzen op 1zijdige aanpassing van het contract doordat jouw gegevens nu zijn overgeheveld naar Odido bestaande uit meerdere providers. Je wacht de reactie van Tmobile af en is dit niet conform tevredenheid van jou dan stap je naar ACM en ConsuWijzer.nl. Een cc van de correspondentie naar AP helpt ook altijd.

Ook achter wat als alleen naamsverandering wordt genoemd zitten grote belangen. Als het alleen naamsverandering is dan moet Tmobile kunnen aantonen dat jouw gegevens ook op afgeschermd dataserver staat waar anderen van Odido niet bij kunnen. En ik vraag me af of dit het geval is. Als er veel klachten bij Consuwijzer binnenkomen over Odido dan is ACM genoodzaakt als toezichthouder dit te onderzoeken.

 

Hoi @hoedan ,

Er is op 5 september niets veranderd aan het netwerk. Het was alleen een naamsverandering. Tele2 sims maakten, net als Ben, Simpel en T-mobile sims allemaal gebruik van hetzelfde T-mobile netwerk in Nederland. Er zijn ook maar 3 netwerken in Nederland, en nu het T-Mobile netwerk naar de naam Odidio is omgezet maken Odido, Ben en Simpel dus gebruik van het Odido netwerk. Maar dus dezelfde 5000 opstelpunten in het land en zolang de nieuwe 5G 3.5 Ghz frequentie veiling niet is afgerond maak je niet van meer of minder frequenties gebruik.

Dit is niet helemaal waar. Ook bij een naamsverandering dient er van alles opnieuw geconfigureerd te worden want je wilt niet dat oude configuraties verwijzen naar de oude namen van Ben of Tmobile. We gebruiken toch ook geen email adres meer wat verwijst naar Tmobile? En dat is vaak waar het fout gaat en de ellende begint. Want ook de mobiele telefoons moeten opnieuw ingesteld worden want anders waarom nieuwe app downloaden. Dus ook een naamsverandering heeft grote impact en had beter voorbereid en getest moeten worden dan nu gebruikers opzadelen met het leed. Dat is ook waarom heel veel IT trajecten falen want doen we even snel.

Ik heb ook sinds de overgang heel slecht bereik op straat, thuis pakt het vaak de wifi van KPN niet. Ik hoor van meerdere mensen en bedrijven dat hierover klachten zijn, dus kijk het even aan of dit te maken heeft met overgangsperikelen. Ik ben voor mijn werk enorm afhankelijk van goed bereik en als dit slechte bereik zoals de afgelopen 2 weken aanhoudt dan wordt het kiezen voor een andere provider. Ik kijk ook even wat een aantal grote bedrijven doen die gebruik maken van de diensten Odido, want ook die hebben klachten over het bereik.

Daarnaast was ik binnen 1 dag door 4GB data. Nou nog niet eens 1 dag maar binnen 4 uurtjes kreeg ik de melding dat mijn data op was. Dit is ook al door een andere community lezer geconstateerd. Voor mij was het wel heel opvallend want daarvoor zat ik buiten de EU en dag voor aankomst in Nederland via Zürich (wat ook niet in de bundel zit) teruggevlogen. In Zürich merkte ik al dat ik niet op mijn oude vertrouwde Tmobile omgeving kon inloggen en de Odido app moest downloaden. Anyway nadat alles gedaan te hebben zag ik ook dat mijn data nog 4GB resteerde. Dus als je 2 uur s nachts thuiskomt, je uitslaapt tot 13 uur, daarna nog effe je boodschappen doet en rond 17 uur bericht krijgt over MB aanvuller die je ook nog aanschaf want je denkt zal wel kloppen, maar dan half uur later bericht over internet op lage snelheid want data is op, dan vraag ik mij toch echt af wat Odido met de data heeft gedaan? Want wat appjes lezen en op internet info opzoeken (niks gedownload of gestreamd) kan er niet voor zorgen dat je binnen paar uurtjes door 4gb + MB aanvulling bent. Hierover neem ik nog wel contact op met de Klantenservice.

Dus tja al met al ook hier weer een ontevreden klant en zie ik nog niet de voordelen en verbeterde dienstverlening van deze overstap. 

 

@Paulien024

Je kan via onze dekkingskaart een melding maken door je postcode in te voren en te klikken op Meld een probleem. Dit wordt dan direct doorgezet naar onze netwerkspecialisten en zij gaan dit dan verder onderzoeken. Ik kan zelf namelijk geen verklaring geven ben geen specialist in netwerk. Ik hoop dat je zo verder komt en dat je snel verder geholpen wordt! 

Dit heb ik gedaan, maar ik heb daar nooit meer wat van gehoord. Jammer dat er niet geluisterd wordt naar de klachten en dat er geen serieus antwoord komt op een duidelijk veelvoorkomend probleem... Overstappen lijkt de enige goede mogelijkheid.

Ook ik heb sinds de dag van de “naamsverandering” geen 5G meer. Ik heb enkel een 4G verbindingen terwijl ik wel voor 5G betaal. Daarnaast geeft de dekkingskaart geen problemen weer, en zou ik dus gewoon 5G moeten ontvangen.

Claims van Odido dat aan het netwerk niets veranderd is en dat het enkel “naamsverandering” betreft lijkt steeds minder te kloppen. 

De 4G die ik wel heb, is vaak traag en met slecht bereik.

Ook ik overweeg toch echt mijn abonnement hier op te zeggen.

 

@Paulien024

Je kan via onze dekkingskaart een melding maken door je postcode in te voren en te klikken op Meld een probleem. Dit wordt dan direct doorgezet naar onze netwerkspecialisten en zij gaan dit dan verder onderzoeken. Ik kan zelf namelijk geen verklaring geven ben geen specialist in netwerk. Ik hoop dat je zo verder komt en dat je snel verder geholpen wordt! 

Helaas werkt de dekkingskaart ook op de odido site niet. Misschien dat dit eens opgelost kan worden? 

 

Reputatie 1

Ik heb vandaag ook gebeld met de klantenservice, wij hebben sinds de overgang naar Odido ook alleen maar slecht ontvangst en soms zelfs helemaal geen ontvangst. Dit is op iPhones en Android ( wij zijn hier met zijn vieren en hebben alle 4 een T-mobile contract).

Ik heb de vraag gesteld en opmerking gemaakt dat we als dit zo blijft wij boetevrij ons contract op willen zeggen en overstappen naar een andere provider. Deze struisvogel politiek die nu gevoerd wordt biedt (nog) geen oplossing. Ik heb inderdaad ook meerdere reviews gelezen over hoe de service is sinds de overgang. Er is een probleem, dat is duidelijk. Dat niet erkennen en bevestigen is naïef vanuit Odido.

Biedt een gepaste overgang aan naar klanten die weg willen, want de service en stabiliteit is niet (meer) waarom wij toen der tijd voor T-mobile gekozen hebben.

Of los het probleem op zeer korte termijn op. En dat is een maximaal 1 maand. Want ik betaal voor service niet voor een niet werkende dienst.

 

Was getekend een trouwe klant van T-mobile voor jaren met 4 abonnementen.

Ik krijg de indruk dat het moeilijk wordt om boetevrij weg te gaan bij Odido.
Het feit dat u slechter ontvangst heeft, na de overstap, valt op dovemansoren.

Na contact met de specialisten gisteren, moet u zelf met concrete voorbeelden komen (tijdstippen, screenshots etcetera)

Ik ben er zelf over aan het denken om mijn contract af te kopen, voor mij valt de schade gelukkig mee (rondom de 90 euro)

Hoewel er duidelijk mensen zijn die het beste met mij voor hebben (Hajar in dit geval) ben ik uiterst ontevreden over Odido, en de geleverde dienstverlening, in het algemeen.

Ik kies eieren voor mijn geld.

Het is wel jammer dat er geen erkenning is vanuit Odido, klanten zuigen dit duidelijk niet zomaar uit de duim.

Echter ligt de bewijslast bij de klant en ik denk dat deze men deze strijd toch niet wint.

Reputatie 7
Badge +9

@Paulien024 

Je kan via onze dekkingskaart een melding maken door je postcode in te voren en te klikken op Meld een probleem. Dit wordt dan direct doorgezet naar onze netwerkspecialisten en zij gaan dit dan verder onderzoeken. Ik kan zelf namelijk geen verklaring geven ben geen specialist in netwerk. Ik hoop dat je zo verder komt en dat je snel verder geholpen wordt! 

Hi @hoedan 

Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van een goede verbinding. Dat is ook wat wij je graag willen aanbieden. Ik kan op dit moment geen oorzaak bedenken voor je verbindingsprobleem alleen de specialisten kunnen dit onderzoeken.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat onze netwerkspecialisten bezig zijn met het onderzoeken van je case. Mijn advies is om eerst het onderzoek af te wachten dan kunnen we kijken of er een oplossing is voor jouw verbindingsprobleem. Mocht het helemaal niet opgelost kunnen worden dan is het mogelijk om je abonnement op te zeggen. Maar we gaan ervanuit dat er wel een oplossing komt dus ik adviseer je om enkele werkdagen af te wachten en de specialisten de kans te geven om met een oplossing te komen. Ik heb in je case ook om een update gevraagd dus ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt. 

 

Misschien kun je mij en Barry ook helpen met de verbindingsproblemen? Even weggelaten dat er veel meer meldingen zijn natuurlijk.

Ik heb vandaag ook gebeld met de klantenservice, wij hebben sinds de overgang naar Odido ook alleen maar slecht ontvangst en soms zelfs helemaal geen ontvangst. Dit is op iPhones en Android ( wij zijn hier met zijn vieren en hebben alle 4 een T-mobile contract).

Ik heb de vraag gesteld en opmerking gemaakt dat we als dit zo blijft wij boetevrij ons contract op willen zeggen en overstappen naar een andere provider. Deze struisvogel politiek die nu gevoerd wordt biedt (nog) geen oplossing. Ik heb inderdaad ook meerdere reviews gelezen over hoe de service is sinds de overgang. Er is een probleem, dat is duidelijk. Dat niet erkennen en bevestigen is naïef vanuit Odido.

Biedt een gepaste overgang aan naar klanten die weg willen, want de service en stabiliteit is niet (meer) waarom wij toen der tijd voor T-mobile gekozen hebben.

Of los het probleem op zeer korte termijn op. En dat is een maximaal 1 maand. Want ik betaal voor service niet voor een niet werkende dienst.

 

Was getekend een trouwe klant van T-mobile voor jaren met 4 abonnementen.

Reputatie 1
Ik was hoopvol naar je bericht Hajar (ik zou vandaag teruggebeld worden na contact met de klantenservice)
Helaas zijn we bijna 3 uur verder en ik heb nog geen telefoontje gehad, tot nu toe.

 

Reputatie 1

Hi @hoedan 

Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van een goede verbinding. Dat is ook wat wij je graag willen aanbieden. Ik kan op dit moment geen oorzaak bedenken voor je verbindingsprobleem alleen de specialisten kunnen dit onderzoeken.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat onze netwerkspecialisten bezig zijn met het onderzoeken van je case. Mijn advies is om eerst het onderzoek af te wachten dan kunnen we kijken of er een oplossing is voor jouw verbindingsprobleem. Mocht het helemaal niet opgelost kunnen worden dan is het mogelijk om je abonnement op te zeggen. Maar we gaan ervanuit dat er wel een oplossing komt dus ik adviseer je om enkele werkdagen af te wachten en de specialisten de kans te geven om met een oplossing te komen. Ik heb in je case ook om een update gevraagd dus ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt. 

 

Allereerst dank voor de reactie Hajar!

Ik hoop dat jullie specialisten wat kunnen vinden want dit is echt niet te doen momenteel.
Ik snap echter niet, als het puur een naamsverandering was, waarom er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem.

Kunt u me vertellen of er wat veranderd is in het netwerk, zendmasten of gebruikte frequenties?

Ik heb hetzelfde probleem. Constant slechte internetverbinding op mijn telefoon. Standaard antwoorden via de chat (alles al doorlopen) en geen antwoord op mijn vragen. Hoe kan het zo mis gaan bij Odido?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hoedan 

Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van een goede verbinding. Dat is ook wat wij je graag willen aanbieden. Ik kan op dit moment geen oorzaak bedenken voor je verbindingsprobleem alleen de specialisten kunnen dit onderzoeken.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat onze netwerkspecialisten bezig zijn met het onderzoeken van je case. Mijn advies is om eerst het onderzoek af te wachten dan kunnen we kijken of er een oplossing is voor jouw verbindingsprobleem. Mocht het helemaal niet opgelost kunnen worden dan is het mogelijk om je abonnement op te zeggen. Maar we gaan ervanuit dat er wel een oplossing komt dus ik adviseer je om enkele werkdagen af te wachten en de specialisten de kans te geven om met een oplossing te komen. Ik heb in je case ook om een update gevraagd dus ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt. 

 

Reputatie 1

Je praat hier met andere klanten, zoals ik op het forum. Je zou de klantenservice kunnen bellen voor die berekening. Dit is inderdaad niet online mogelijk.

 

Daarom hoopte ik dat Hajar zou reageren, ik heb haar een persoonlijk berichtje gestuurd.

Ah, maar moderators reageren niet op PM als ze daarvoor geen uitnodiging hebben gestuurd. 

Dan hoop ik dat zij, of iemand anders, met een gepast antwoord of passende oplossing kan komen.
In feite is mijn telefoon nu een veredelde mp3 speler :(

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten, zoals ik op het forum. Je zou de klantenservice kunnen bellen voor die berekening. Dit is inderdaad niet online mogelijk.

 

Daarom hoopte ik dat Hajar zou reageren, ik heb haar een persoonlijk berichtje gestuurd.

Ah, maar moderators reageren niet op PM als ze daarvoor geen uitnodiging hebben gestuurd. 

Reputatie 1

Of zijn er andere members die een soortgelijke ervaring hebben of een potentiële oplossing?

Reputatie 1

Je praat hier met andere klanten, zoals ik op het forum. Je zou de klantenservice kunnen bellen voor die berekening. Dit is inderdaad niet online mogelijk.

 

Daarom hoopte ik dat Hajar zou reageren, ik heb haar een persoonlijk berichtje gestuurd.

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten, zoals ik op het forum. Je zou de klantenservice kunnen bellen voor die berekening. Dit is inderdaad niet online mogelijk.

 

Reageer