Na overstap enorm slecht bereik en slechte internetverbinding

  • 18 September 2023
  • 57 reacties
  • 16039 Bekeken


Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 1

 

Tevens vind ik het raar dat er zoveel mensen zijn met dezelfde bevinding.

 

Op TP zie ik niet echt meldingen over radio dekking o.i.d. Daar gaat het meer over zaken van Odido thuis en de naamswijziging.

 

 Met alle respect, er staan hier letterlijk tientallen (indien niet meer) reviews van mensen met hetzelfde probleem.

Maar gezien er geen concrete potentiële oplossingen worden aangedragen voor het probleem wat ik daadwerkelijk ondervind, nogmaals ik ben niet hier om te zeuren maar voor een oplossing.

Is nummerbehoud, na het afkopen van het abonnement, mogelijk?

Zou u voor mij uit kunnen zoeken wat het bedrag is wat ik dan nog schuldig ben?

Reputatie 7
Badge +14

 

Tevens vind ik het raar dat er zoveel mensen zijn met dezelfde bevinding.

 

Op TP zie ik niet echt meldingen over radio dekking o.i.d. Daar gaat het meer over zaken van Odido thuis en de naamswijziging.

Zelf hecht ik nooit zoveel waarde aan Trust Pilot. Odido heeft een 1.3, KPN een 1.4, Ziggo een 1.3, vodafone een 1.4. Als je als bedrijf hen niet betaald dan mag je geen klanten uitnodigen om een review achter te laten en krijg je dus voornamelijk mensen die ontevreden zijn en dat willen uiten. Mensen die spontaan hun goede ervaringen op social media uiten zijn beperkt!  

 

Afkopen van een abonnement is mogelijk. Dan betaal je nadat een eventueel toestel is afbetaald 50% van je maandbedrag x het aantal resterende maanden.

Reputatie 1

Wat kan dan de oorzaak van het probleem zijn?

Ik heb alle stappen die de chatbot voorstelde al doorlopen (telefoon aan en uit zetten / handmatig het netwerk selecteren etc)

Dit heeft allemaal geen effect gehad.

Tevens vind ik het raar dat er zoveel mensen zijn met dezelfde bevinding.

Dan wordt het misschien tijd om te kijken naar een andere aanbieder.

Kunt u voor mij uitzoeken wat de eventuele kosten zijn, voor mij, om het contract af te kopen en over te stappen met nummerbehoud, naar een andere provider?

Want ik kan weinig tot niks met mijn telefoon, er moet iets veranderd of gebeurd zijn.

Ik heb nooit klachten gehad en ben ook niet iemand die snel zeurt, iets klopt hier niet.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @hoedan ,

Er is op 5 september niets veranderd aan het netwerk. Het was alleen een naamsverandering. Tele2 sims maakten, net als Ben, Simpel en T-mobile sims allemaal gebruik van hetzelfde T-mobile netwerk in Nederland. Er zijn ook maar 3 netwerken in Nederland, en nu het T-Mobile netwerk naar de naam Odidio is omgezet maken Odido, Ben en Simpel dus gebruik van het Odido netwerk. Maar dus dezelfde 5000 opstelpunten in het land en zolang de nieuwe 5G 3.5 Ghz frequentie veiling niet is afgerond maak je niet van meer of minder frequenties gebruik.

Reputatie 1

Heb het probleem tevens reeds gemeld maar dit probleem heb ik al sinds de overstap.

Reputatie 1

Er zijn geen storingen of werkzaamheden.

Maar ik ben van altijd vol bereik (5 streepjes) naar helemaal niks of 1 streepje verbinding gegaan.

Als ik al een telefoontje kan plegen, verstaan mensen me slecht of helemaal niet.

 

Kunt u me vertellen of er andere frequenties van de zendmasten gebruikt worden door Odido tov van Tele2 / T-Mobile?

 

Iets klopt er niet, en zoals gezegd ben ik absoluut niet alleen met deze klacht.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @hoedan ,

Je kunt hier inzien of er stroingen of geplande werkzaamheden zijn.

Op deze pagina is ook een button om een probleem te melden.

Reageer