Na overstap enorm slecht bereik en slechte internetverbinding

  • 18 September 2023
  • 57 reacties
  • 16041 Bekeken


Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 

Tevens vind ik het raar dat er zoveel mensen zijn met dezelfde bevinding.

 

Op TP zie ik niet echt meldingen over radio dekking o.i.d. Daar gaat het meer over zaken van Odido thuis en de naamswijziging.

Zelf hecht ik nooit zoveel waarde aan Trust Pilot. Odido heeft een 1.3, KPN een 1.4, Ziggo een 1.3, vodafone een 1.4. Als je als bedrijf hen niet betaald dan mag je geen klanten uitnodigen om een review achter te laten en krijg je dus voornamelijk mensen die ontevreden zijn en dat willen uiten. Mensen die spontaan hun goede ervaringen op social media uiten zijn beperkt!  

 

Afkopen van een abonnement is mogelijk. Dan betaal je nadat een eventueel toestel is afbetaald 50% van je maandbedrag x het aantal resterende maanden.

Héél simpel. Geen storing, Geen dekkingsprobleem, Maar simpelweg veel slechter mobiel bereik met regelmatige wegval tijdens gesprekken en belabberd 4g/5g met regelmatig 'geen internet'. Waarom is dit met de overgang van T-mobile naar Odido zoveel slechter geworden en vooral:

WAT GAAN JULLEI HIERAAN DOEN OM DAT TE HERSTELLEN?

Hier ook sinds een tijdje 1 streepje waar ik normaal 4-5 streepjes voor bereik heb. Komt ook vaak genoeg voor als ik bijv. In een winkel

ben er helemaal geen bereik is. Ik zit nu thuis op de wifi, maar ook hier geeft mobiel bereik maar 1 streepje. Er zijn duidelijk meer klanten met dit probleem maar ik zie geen oplossing. Wat voor naaierij is dit? 

Ik ben ook sinds het odido is geworden meer onbereikbaar dan bereikbaar. En wil hierdoor ook heel graag van mijn abonnement af, dit werkt gewoon niet.

@Paulien024

Je kan via onze dekkingskaart een melding maken door je postcode in te voren en te klikken op Meld een probleem. Dit wordt dan direct doorgezet naar onze netwerkspecialisten en zij gaan dit dan verder onderzoeken. Ik kan zelf namelijk geen verklaring geven ben geen specialist in netwerk. Ik hoop dat je zo verder komt en dat je snel verder geholpen wordt! 

Dit heb ik gedaan, maar ik heb daar nooit meer wat van gehoord. Jammer dat er niet geluisterd wordt naar de klachten en dat er geen serieus antwoord komt op een duidelijk veelvoorkomend probleem... Overstappen lijkt de enige goede mogelijkheid.

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten, zoals ik op het forum. Je zou de klantenservice kunnen bellen voor die berekening. Dit is inderdaad niet online mogelijk.

 

Reputatie 1

Ik ben ook sinds het odido is geworden meer onbereikbaar dan bereikbaar. En wil hierdoor ook heel graag van mijn abonnement af, dit werkt gewoon niet.

Ha @Grebnedor, en welkom op de Community van Odido!

 

Vervelend dat jij dit ook ervaart. Ik adviseer je om even het volgende topic door te nemen, en de stappen aldaar uit te voeren, om het e.e.a. uit te sluiten. Tevens kun je in de laatste stap, middels de Odido Netwerkkaart jouw probleem kenbaar maken aan de technische dienst van Odido.

Mocht het allemaal niet helpen, werken, maak dan zeker even een eigen topic aan, zodat een van de Community moderators jou verder kunnen helpen, in een eigen topic. Beschrijf ook duidelijk wat je zelf allemaal, al hebt gedaan om het probleem mogelijkerwijs op te lossen. 
 

Succes en sterkte met de situatie zoals die nu is!

Reageer