Sticky

[Info] Alles over T-Mobile TV

[Info] Alles over T-Mobile TV

Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 2

@wijbro2,

Op dit moment staat er alleen een test open voor TV Anywhere. Je kunt je daar volgens mij nog wel voor aanmelden. Ik weet niet of jij een andere bèta bedoeld?

Ik bedoel de banner hieronder ( even scrollen) waarin testers worden gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere.

Dat sluit toch aan met wat ik bedoelde?

 

Reputatie 2

@Hans_68

@Croman

@BeMu @wijbro2 Het omzetten gaat gefaseerd, we gaan geen 1300 dagen nodig hebben maar we beginnen inderdaad wel met kleine groepen en breiden natuurlijk uit als alles goed verloopt. We willen voorkomen dat er ergens iets massaal misgaat bij het omzetten, daar wordt niemand blij van.:wink:  Ik heb nog geen exacte tijdlijn, dit zal ook afhangen van hoe soepel het verloopt maar als/wanneer we meer hierover kunnen delen dan zullen we dat zeker doen! Gezien de ervaringen in het verleden en de eerdere vertragingen die we op hebben gelopen ben ik hier nu wat voorzichtig mee. :sweat_smile:

@wijbro2 De TV Anywhere test is inderdaad open zoals @stefan.1997 zegt dus meld je daar zeker voor aan! Ik zou graag iedereen die ooit aangegeven heeft te willen testen persoonlijk een bericht sturen maar dat is A. te veel werk en B. kunnen we juist ideaal de community pgebruiken om direct iedereen in één keer te bereiken. Scheelt mij weer 3 dagen mailtjes/privéberichten uitsturen haha.

 

Een exacte tijdslijn heeft T-Mobile nog nooit gegeven, maar wél heel veel mis-communicatie en nog meer halfslachtige beloftes en toezeggingen. Dus om nu te zeggen dat je hieromtrent voorzichtig bent gaat volledig voorbij de realiteit. Ik ga er in ieder geval van uit dat het omzetten voor mezelf te laat komt aangezien m'n contract per augustus afloopt. En wie weet zit het mee, gaat de implementatie snel en goed, en lukt het toch vóór die tijd. Dat blijkt dan de komende weken vanzelf. Maar gevoelsmatig reken ik er in ieder geval niet op.😏

Om nu nog een maandje in te stappen als tester lijkt me niet verstandig en ook niet eerlijk ten opzichte van T-Mobile van mezelf.

Doorspoelen kan niet RTL en SBS bij bijv begin gemist i.v.m rechten. Maar geldt dat ook voor de cloud opnames?

Is er een verschil in het aantal zenders dat je kunt opnemen bij lokaal opnemen of Cloud Opnemen?

Reputatie 6
Badge +2

Doorspoelen kan niet RTL en SBS bij bijv begin gemist i.v.m rechten. Maar geldt dat ook voor de cloud opnames?

Is er een verschil in het aantal zenders dat je kunt opnemen bij lokaal opnemen of Cloud Opnemen?

Bij Cloud Opnemen is doorspoelen altijd mogelijk! 

Lokaal kan je alle zenders opnemen, op Cloud Opnemen kan dit op ~95 zenders. Als je wilt weten op welke zenders, kijk dan op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx 

Reputatie 5
Badge +3

Zijn er al mensen die een mail hebben gehad dat ze overgezet worden naar T-Mobile Tv? Of zijn er al mensen naast de bèta testers de zijn overgezet?

Reputatie 6
Badge +2

Lokaal kan je alle zenders opnemen, op Cloud Opnemen kan dit op ~95 zenders. Als je wilt weten op welke zenders, kijk dan op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx 

@Hans_68 

Kleine correctie op de zenderaantallen voor Cloud Opnemen. Het zijn er momenteel 83, waarvan 42 in het basispakket zitten. De functie ‘Terug Kijken’ is op 95 zenders beschikbaar, waarvan 43 in het basispakket.

De filter ‘Doorspoelen’ in de zenderlijst is van toepassing op de functies ‘Terug Kijken', ‘Begin Gemist’ en ‘Pauzeren’. Zoals aangegeven is doorspoelen bij Cloud Opnemen altijd mogelijk.

Reputatie 7
Badge +7

 

Een exacte tijdslijn heeft T-Mobile nog nooit gegeven, maar wél heel veel mis-communicatie en nog meer halfslachtige beloftes en toezeggingen. Dus om nu te zeggen dat je hieromtrent voorzichtig bent gaat volledig voorbij de realiteit. Ik ga er in ieder geval van uit dat het omzetten voor mezelf te laat komt aangezien m'n contract per augustus afloopt. En wie weet zit het mee, gaat de implementatie snel en goed, en lukt het toch vóór die tijd. Dat blijkt dan de komende weken vanzelf. Maar gevoelsmatig reken ik er in ieder geval niet op.😏

Om nu nog een maandje in te stappen als tester lijkt me niet verstandig en ook niet eerlijk ten opzichte van T-Mobile van mezelf.

 

Zaken willen delen in ons enthousiasme heeft inderdaad in dit geval niet in ons voordeel gewerkt gezien de vertraging die we op hebben gelopen. Het alternatief is dan helemaal niks meer delen tot alles zeker is. Een lastig dilemma waar we zeker in kunnen verbeteren maar we leren elke dag.

Hopelijk komen de premium zenders ook naar de nieuwe TV Anywhere - Apple TV App en kun je deze ook binnen de EU bekijken.

Het is niet ideaal om op vakantie weer met routers en VPN verbindingen te moeten klooien om bv Ziggo Sport te kunnen kijken.

Reputatie 5
Badge +3

Ziggo sport zie ik niet snel beschikbaar komen voor de EU. Dit heeft alles te maken met de uitzendrechten per land van sportwedstrijden. Hier gaan miljoenen in om. 

Reputatie 2

Vraagje: nieuwe klanten gaan die gelijk op het nieuwe platform? 

Reputatie 5
Badge +3

Vraagje: nieuwe klanten gaan die gelijk op het nieuwe platform? 

Nee helaas nog niet. 

Is er een manier om sneller overgezet te worden? 

 

En is er überhaupt al iemand overgezet?

Reputatie 5
Badge +3

@tukiii,

Helaas is er geen manier om sneller overgezet te worden. Ik zou ook heel graag overgezet willen worden. Maarja. Volgens mij zijn er een aantal klanten nu overgezet. 

Zij er ook meer kinderseries beschikbaar bij het nieuwe platform ? Ik wacht verder geduldig af, ik verwacht pas in de winter of 2021 over te gaan (glasvezel)

Reputatie 7
Badge +6

Alle klanten die vanaf 14 juli een nieuw abonnement aanvragen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.

Reputatie 6
Badge +2

Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?

Reputatie 4

Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?

@BeMu ,

Denk dat dit alleen opgaat voor nieuwe klanten. Heb net even gekeken via My T-Mobile thuis maar geen optie voor het vernieuwde tv kijken:sob: .

Naar het antwoord op je tweede vraag over huidige contract ben ik ook benieuwd naar.

Reputatie 6
Badge +2

https://tweakers.net/nieuws/169720/t-mobile-begint-met-verspreiden-van-nieuwe-interactieve-tv-dienst.html

Ik was dit net even aan  het lezen met de reacties

Alle klanten die vanaf 14 juli een bestelling plaatsen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.


Wat als je eind juni een thuis+mobiel abonnement hebt aangevraagd die pas eind juli in gaat?
Ik heb nog niks ontvangen, ik krijg alles over 2 weken.

Reputatie 7
Badge +5

In dat geval zul je eerst nog het oude platform krijgen en mee gaan in de gefaseerde overgang. Als dat soepel verloopt, dan zal dat niet al te lang duren.

Reputatie 6
Badge +2

Een goede kennis van mij zit bij Telfort (KPN) en momenteel is ook KPN bezig met de uitrol van een grote update van het platform en zelfs bij KPN duurt een dergelijke uitrol een aanzienlijke tijd.

Reputatie 3

Wat is het type van de nieuwe tv decoder? In de vragenlijst is het niet duidelijk.  

 

Welke TV Box krijg ik?

Je krijgt gratis onze Interactieve TV Box in bruikleen. Die is lekker klein (afmeting 13 x 11 x 3,5 cm)

Reputatie 6
Badge +2

Als het goed is krijg je de Aria 610, maar ook daar over is spraakverwarring volgens diverse media zou men de in bezit zijnde box zoals de Entone 510 of 510 kunnen blijven gebruiken.

T-Mobile geeft echter ook aan op dit forum dat klanten die nog een Entone 510 of 515 hebben deze worden omgeruild naar de Aria 610, en volgens de geruchten (zeg maar dorpspraat) zou er een nieuwe box komen, let wel zijn geruchten.

Reputatie 3

Als het goed is krijg je de Aria 610, maar ook daar over is spraakverwarring volgens diverse media zou men de in bezit zijnde box zoals de Entone 510 of 510 kunnen blijven gebruiken.

T-Mobile geeft echter ook aan op dit forum dat klanten die nog een Entone 510 of 515 hebben deze worden omgeruild naar de Aria 610, en volgens de geruchten (zeg maar dorpspraat) zou er een nieuwe box komen, let wel zijn geruchten.

Die heb ik al, dus het wordt dan een firmware update? Ik had wel een nieuw kastje verwacht bij een vernieuwde tv platform.

 

@wijbro2 De TV Anywhere test is inderdaad open zoals @stefan.1997 zegt, dus meld je daar zeker voor aan! Ik zou graag iedereen die ooit aangegeven heeft te willen testen persoonlijk een bericht sturen maar dat is A. te veel werk en B. kunnen we juist ideaal de community gebruiken om direct iedereen in één keer te bereiken. Scheelt mij weer 3 dagen mailtjes/privéberichten uitsturen haha.

Waar kan je je aanmelden voor testen?

Reageer