Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3171 reacties

Reputatie 7

Hi @Emile2202, terechte vraag van je! Dit kun je instellen in je instellingen op de Community. Je gaat naar je profielfoto en drukt op ‘instellingen’, dan weer op ‘instellingen’ en dan kun je de vinkjes naar eigen wens aanpassen. Weet jij zo voldoende? 😊

Reputatie 1

Top! Tommie, dank je wel! 

Kan een van de mods reageren als mijn onderstaande bericht is gelezen en er een nieuwe afstandsbediening kan worden opgestuurd?
Reputatie 1
Het is gearriveerd! De nieuwe afstandsbediening! Binnen een week. Dank jullie wel.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bigspeed40, de afstandsbediening is besteld en zal binnen drie tot vijf dagen geleverd worden - met een beetje geluk kun je vrijdag alweer normaal TV-kijken! 😊👍

Reputatie 7
@phantagyro Excuses voor de late reactie! Ik stuur graag een nieuwe vogel naar je op! 😉 Zou je mij hiervoor via een privébericht even je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen?



@agentx zou je eens willen proberen om de afstandsbediening te koppelen aan de TV via de laatste stap die beschreven staan in dit topic? Je afstandsbediening koppelt zich op die manier "automatisch" aan je TV met hopelijk de juiste instellingen. Laat zeker even weten of het gelukt is!
Reputatie 7
Badge +5

Wat een knuffelbeer @Miranda0791! Daar kan je toch niet boos op blijven? :heart_eyes:

Reputatie 1

Dat is heel fijn, dank jullie wel👍

Reputatie 1

Hoi @bigspeed40, de afstandsbediening is besteld en zal binnen drie tot vijf dagen geleverd worden - met een beetje geluk kun je vrijdag alweer normaal TV-kijken! 😊👍

super, bedankt!!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Frankhepkema, dat is onhandig! Het is luid en duidelijk dat de afstandsbedieningen aan vernieuwing toe zijn. Geen zorgen, ik heb er geen gras over laten groeien en heb er meteen twee voor je besteld. Ze vallen binnen 5 werkdagen bij je op de mat! :smile:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Vincenzomn, er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Deze wordt binnen een paar dagen als brievenbuspakketje bezorgd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 7
Hoi noe25l,



Daar ga ik je mee helpen! Wat is er gebeurd met je afstandsbediening?



Je kunt bij mij een nieuwe bestellen. Hiervoor heb ik jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig. Wil je mij die in een privébericht sturen? Ik ga zorgen dat jij zo snel mogelijk weer een werkende afstandsbediening in huis hebt!
Reputatie 7

Hi @Blundy10, @STEAPITZ en @Assepoetseke, top dat jullie hiervoor aan de bel trekken! Er komen drie gloednieuwe afstandsbedieningen jullie kant op, yay. Ik hoop dat deze nieuwe op en top werkt en jullie weer lekker in de rondte kunnen zappen. Nog vragen? Laat het dan zeker even weten, want dan kijk ik daar gelijk naar! 🎈

Reputatie 7

Hi @Desiree31, super dat je in dit topic aan de bel trekt! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, zodat jij binnenkort weer van álle knoppen gebruik kan maken. Binnen twee tot vijf dagen valt het pakketje al bij je op de mat. Veel zap-plezier alvast! 🎈

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sssn, ook nummer twee is inmiddels vol enthousiasme onderweg naar jouw woning! 😄 Je ontvangt de nieuwe ab over een dag of vier - meestal iets sneller. 

Alvast veel kijkplezier en een mooi weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +16

@joranbodt Bedankt voor je toelichting: ik heb meteen een nieuwe besteld. Sorry dat je aangewezen op TV Anywhere tijdens de aftelling, hopelijk heb je desondanks een mooie jaarwisseling meegemaakt. Een gezond en gelukkig 2021 toegewenst - ook al is dit ‘officieel’ nu te laat! 😊

Reputatie 1
Afstandsbediening voor Entone is stuk, leuk....een puppie! Hoe ontvang ik een nieuwe/andere?

Hey @A3atHome & @Gvem er zijn splinternieuwe afstandsbedieningen naar jullie onderweg! Zap ze!



Vandaag de vervangende afstandsbediening ontvangen. Alles werkt weer als vanouds.



Hartelijk dank!
Reputatie 7

Hi @famana Oei, hij/zij is lekker los gegaan zo te zien. Maar wat een schatje, ik ben er spontaan verliefd op. :heart_eyes: Er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op!

Hi @Thatguy Hmm dat is vreemd, ik kijk graag met je mee! Gebruik je de afstandsbediening met de grijze knop of de magenta knop? En heb je al geprobeerd om de TV Box een keer te resetten via deze stappen? Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marjoka en @wdebitewari, er komen nieuwe afstandsbedieningen aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Reputatie 7

Hi @Anke92, top dat je dit aangeeft! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, yay. Deze heb je binnen enkele dagen in huis. Maak er een hele mooie kerst van! ✨

Super bedankt! Ja mijn fout. Dacht dat mijn puberende stafford wel even alleen kon voor 2 min. Misschien wilde ze animal planet kijken😅

Ze heeft een nieuwe zak kluifjes zodat ze geen afstandsbediening nodig heeft voor kauwplezier hahaha

Dankje

Reputatie 7
Badge +16

 

Hoi @Rayminator en @h.vanbuul, ik heb ervoor gezorgd dat jullie allebei een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgen. Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van vier tot zeven werkdagen. Vaak is dit iets sneller, maar just in case! Veel kijkplezier toegewenst straks! 😄📺

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ellenvanwoudenberg, heb je de afstandsbediening al als vermist opgegeven? Nee gekkigheid, ik heb meteen een nieuwe voor je besteld.

Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Stay safe!

Reageer