Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@MissMo Goed dat je het aangeeft! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd, alsjeblieft! 😊

@SvanWijk We zijn een aantal maanden geleden volledig overgegaan op de ab met de magenta knop. Ik kan geen ab met grijze knop meer bestellen. Waarom zou je deze specifiek willen? Indien er iets mis is met de huidige ab, kan ik namelijk een nieuwe naar je toesturen, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Laat me weten wat ik voor je kan doen! 😄

Reputatie 1

Ergens werd gevraagd om welke ab het ging vandaag. Ik heb jullie gebeld en er wordt een ab naar me toe gestuurd. Bedankt voor je reactie. Nog een fijne dag!

Groetjes Sarah 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kaylroos en @Ropvdw, er komen twee nieuwe exemplaren jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier dagen levertijd. Doorgaans zijn de ab's al binnen twee dagen bezorgd als brievenbuspakketje. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

De hond heeft de afstandsbediening vakkundig om zeep geholpen, mag ik een nieuwe?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Bennie11, ik kom zelf ook uit het Vodafone tijdperk dus ik weet hoelang dat geleden is. Haha! De afstandsbediening zal zeker aan vervanging toe zijn dus ik vervang deze meteen voor jullie. Hij zal binnen vijf werkdagen op de mat liggen! In de tussentijd kunnen jullie eventueel gebruik maken van de TV Anywhere app of de T-Mobile TV app. Zo hoef je niks te missen! 😁

Reputatie 7
Badge +16

@Treurwilg Goed dat je aan de bel trekt, de issue met een niet werkende ab op de Amulet schijnt in heel veel gevallen oplosbaar te zijn met een factory reset van de Amulet. Mag ik deze voor je uitvoeren?

 

@Philip Meijran Er is iets misgegaan in het distributiecentrum, mijn oprechte excuses. De afstandsbediening komt jouw kant op!

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel erg snel @Dennisbodewes. Waar dit door komt durf ik niet te zeggen. Het lijkt mij niet dat je de hele dag door op de knopjes aan het drukken bent haha!🤣

Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Zou je kunnen testen of het met deze afstandsbediening ook gebeurt? Alvast bedankt! 

Hi @Sander, de laatste reset optie die je gaf werkte pas. Mute en standby werkte. Daarvoor gebeurde er letterlijk niets als ik volume harder of zachter zette terwijl uit en aan zette wel gewoon werkte. Heel vreemd, maar het werkt weer. Thanks!
Reputatie 7

Hi @larsluksen, je bent hiervoor helemaal aan het juiste adres bij mij! Super dat je nog hebt gecheckt of een nieuwe batterij het probleem wellicht zou verhelpen. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg, zodat je weer ongestoord alle knopjes kunt gebruiken. Binnen enkele dagen is het pakketje bij je binnen! 😊

Hoi @Angelabdc, heb je ook geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen en te resetten? Zo ja: dan stuur ik je met alle liefde een nieuwe toe zodat je weer zonder ongemakken kunt zappen. Laat me weten of ik dit kan doen! 

Hai @Jason, ja alles geprobeerd, maar signaal is echt dood, dus ik ontvang graag een nieuwe.

Hi @Knuit, top dat je eerst zelf verschillende dingen hebt geprobeerd - al had ik natuurlijk voor je gehoopt dat dat mocht baten! Maar geen paniek: er is een nieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. Zojuist heb ik er eentje voor je aangevraagd en binnen enkele dagen heb je deze al in huis. Enjoy! 

top ik had hem de volgende dag in huis en werkt weer 👍🏻

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wdijs, fijn dat je dit toe kon voegen, ik kan het hiermee snel voor je regelen! Ik heb geschakeld met ons distributiecentrum en zij gaan een mooie afstandsbediening voor je inpakken. Je ziet ‘m snel op de mat verschijnen. Ik wens je er alvast veel plezier mee! 

Reputatie 7

Hi @laura2109, ik heb goed nieuws voor je! Ik heb er zojuist gratis eentje voor jou aangevraagd. Je hoeft niet de deurbel in de gaten te houden, want het pakketje past door de brievenbus. Binnen enkele dagen kan jij weer lekker zappen! 🎈

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dexter2022, welkom op onze Community!

Bedankt voor alle stappen die je al geprobeerd hebt om dit op te lossen. Ik heb je direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn hiervoor. Alvast veel kijkplezier.

Reputatie 7
Badge +16

@Angelabdc Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bas92, er komt een nieuw exemplaar aan: deze zal binnen een paar dagen geleverd worden als brievenbuspakketje. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

 

Reputatie 1

Heb update gedaan 

Hi @laura2109, ik heb goed nieuws voor je! Ik heb er zojuist gratis eentje voor jou aangevraagd. Je hoeft niet de deurbel in de gaten te houden, want het pakketje past door de brievenbus. Binnen enkele dagen kan jij weer lekker zappen! 🎈

Top, bedankt voor de service!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kooszoeteweij en @herwigjansen1,

2 voor de prijs van 1, dat is mooi meegenomen! Levert het mij alleen nog steeds niks op, aangezien ze gratis zijn… Ik heb 2 nieuwe afstandsbedieningen besteld, maar dan wel 1 per persoon natuurlijk. :wink:

Reputatie 2

@Lisa Ik heb de afstandsbediening ontvangen en ingesteld, alles werkt weer! Vriendelijk dank voor de snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ricuswinnubst, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 📺

Reputatie 7
Badge +16

Je kunt de ab bewaren en dan retourneren zodra je ooit een pakketje dient terug te sturen waar wel een retourlabel bij zit - bijvoorbeeld wanneer je ooit een apparaat (TV Box of modem) vervangt. Zeer attent dat je de ab wilt retourneren trouwens, bedankt! 😄

Reputatie 4
Hi @NicolinaV, zo te zien ben je gelukkig telefonisch al geholpen door een van mijn lieftallige collega's. Fijn! Veel kijk plezier gewenst. 😄
Reputatie 1

@Haeckie Dankjewel, ook voor jou wordt er een nieuwe afstandbediening verstuurd!

Dank @Jason! Hij is binnen en ik kan weer heerlijk kijken :) 

Reageer