Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Onze afstandsbediening is helaas vakkundig gesloopt door onze hond. Kunnen we een nieuwe ontvangen?

Vast bedankt.

Mijn afstandsbediening is kwijt! Al 2 weken echt helemaal nergens meer te vinden. Ik heb het dan ook maar opgegeven en besloten een nieuwe aan te vragen. Kunnen jullie mij helpen?

Wij zijn onze afstandsbediening al een maandje kwijt. Nu we Netflix en Disney+ hebben uitgespeeld zouden we graag weer eens tv willen kijken. Zouden we een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?

Alvast bedankt! 

Goedenavond,

Onze afstandbediening is niet langer bruikbaar, steeds meer functies weigeren/haperen, en er is intussen ook al een knopje uit. Ook bij nieuwe batterijen of resetten is er geen verbetering. Bij dezen zouden we graag een nieuwe AB willen aanvragen. Het gaat om het Entone  Vodafone model.

Bedankt alvast!

 

Met vriendelijke groet,

N. Vorgers

Reputatie 7

Hey @MCTIJ,

Heel vreemd dat de eerste afstandsbediening niet is aangekomen. Hij had al lang bij je moeten zijn gearriveerd. Ik heb zojuist een nieuwe bestelling geplaatst, laat je ons weten of deze afstandsbediening wel is aangekomen? Sorry voor het ongemak! 

Hoi ​​​​@HildeVerschooten , @FNDEKOGEL@André van de Wetering , @Keesvd & @N.Vorgers,

Gloednieuwe afstandsbedieningen komen jullie kant op! :rocket:

Dag,

Ik heb onlangs een tweede afstandsbediening mogen ontvangen, aangezien ik de eerste niet kon gebruiken. Echter, met de tweede heb ik precies hetzelfde probleem:

  • Koppelen lukt wel en niet:
  • Wel: ik kan de TV aan/uit zetten, ik kan het volume wijzigen en ik kan de bron-knop gebruiken
  • Niet: de overige functies, zoals zenders wisselen, de menu-knop etc. etc.
  • Het gaat om de nieuwe afstandsbediening
  • Overigens: bij het koppelen, als je de 1 en 3 tegelijkertijd moet indrukken dan knippert de Magenta-knop 1x en daarna blijft hij branden (dus hij knippert niet 2x zoals dat zou moeten)

Ik heb de Samsung Q85R TV. Wat doe ik fout en/of wat kan ik hier aan doen? Tips/adviezen???


Alvast bedankt!

ik wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen ivm defect.

Reputatie 7

@RickvdW Hmm heb je ook de 2de methode geprobeerd? Met 1 + 6 kan je de afstandsbediening handmatig koppelen en hij gaat dan 2 keer knipperen. Met 1 + 3 kan je de afstandsbediening automatisch koppelen en hij knippert dan inderdaad 1 keer. Als je de stappen exact zo uitvoert als beschreven dan werkt het echt, beloofd! :wink:

@HananC De afstandsbediening komt naar je toe!

 

Reputatie 1

Stappen gevolgd, afstandsbediening werkt niet na reset. Graag een nieuwe toesturen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Blm870.

 

Er komt een nieuwe ab jouw kant op! Deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen. :wink:

Reputatie 1

Dag, ik heb nog geen nieuwe afstandbediening ontvangen. 3 tot 5 dagen toch? Kunnen jullie nakijken of het al verzonden is? Mvg Philip

Reputatie 2

Ik heb vandaag een nieuwe tv ontvanger ontvangen, de entone amulet 515 hierbij zit een op het oog nieuwe afstandsbediening met een paarse knop. maar die doet het niet de ontvanger reageert nergens op.  Kunnen jullie een nieuwe toesturen 🙂 ?

Reputatie 7
Badge +16

@Treurwilg Goed dat je aan de bel trekt, de issue met een niet werkende ab op de Amulet schijnt in heel veel gevallen oplosbaar te zijn met een factory reset van de Amulet. Mag ik deze voor je uitvoeren?

 

@Philip Meijran Er is iets misgegaan in het distributiecentrum, mijn oprechte excuses. De afstandsbediening komt jouw kant op!

Reputatie 2

@Treurwilg Goed dat je aan de bel trekt, de issue met een niet werkende ab op de Amulet schijnt in heel veel gevallen oplosbaar te zijn met een factory reset van de Amulet. Mag ik deze voor je uitvoeren?

 

Moet hij dan aangesloten zijn, we kijken nu nog even met de oude kast :) 

update 15:20 heb m nu snel aangesloten en moet er nu vandoor dus t kan wat mij betreft!

Reputatie 7
Badge +16

@Treurwilg Dat klopt helemaal! Ik ga hem nu resetten, thanks voor je vlotte antwoord trouwens! :grin:

Reputatie 7
Badge +16

De reset is in werking gezet, houd rekening met een maximale (her)laadtijd van 15 minuten.

Reputatie 2

De reset is in werking gezet, houd rekening met een maximale (her)laadtijd van 15 minuten.

Bedankt!, moet ik iets doen (aan, of uit zetten?) hij staat nu aan op het “registratie” venster :)

Reputatie 7
Badge +16

De reset is in werking gezet, houd rekening met een maximale (her)laadtijd van 15 minuten.

Bedankt!, moet ik iets doen (aan, of uit zetten?) hij staat nu aan op het “registratie” venster :)

In principe hoef je nu niets meer te doen, je zou de Box van de stroom kunnen halen zodat hij behoudens een volledige factory reset ook van het stroomnet is. Wanneer de spanning eraf is kan dit ook weleens wat teweeg brengen.

Reputatie 2

De reset is in werking gezet, houd rekening met een maximale (her)laadtijd van 15 minuten.

Bedankt!, moet ik iets doen (aan, of uit zetten?) hij staat nu aan op het “registratie” venster :)

In principe hoef je nu niets meer te doen, je zou de Box van de stroom kunnen halen zodat hij behoudens een volledige factory reset ook van het stroomnet is. Wanneer de spanning eraf is kan dit ook weleens wat teweeg brengen.

 

 

helaas, nog steeds geen reactie van t apparaat :( 

d.w.z de afstandsbediening doet nog steeds niks

Hi!

Graag zou ik een nieuwe AB ontvangen daar de oude helaas niet meer te vinden is.

 

Overigens zag ik dat er nog een mooi logo op de decorder staan van Vodafone en vroeg me af of die inmiddels niet aan een upgrade toe is?

 

Vermeem graag 

 

Kevin

Reputatie 7

Hey @Treurwilg,

Jammer dat de reset niet het gewenste effect heeft gehad! Werkt de oude afstandsbediening wel op de nieuwe TV Box? En heb je ook al geprobeerd om je nieuwe afstandsbediening van een reset te voorzien zoals dat vermeld staat in dit topic? Mocht dat niet hebben geholpen dan breng ik onze techneuten op de hoogte. Ik hoor graag van je!

​​Hoi ​​@KevinTvdBerg,

Ik heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd! Het type TV Box dat je bezit, is nog steeds hetzelfde model wat we leveren. Ervaar je problemen met de TV Box? Zo ja dan help ik je graag aan een oplossing! Mocht je je TV Box om willen ruilen voor een ander model dan kan dat uiteraard ook, maar dan zou de nieuwe TV Box er één zijn zonder opnamefunctie. 

Reputatie 2

Hey @Treurwilg,

Jammer dat de reset niet het gewenste effect heeft gehad! Werkt de oude afstandsbediening wel op de nieuwe TV Box? En heb je ook al geprobeerd om je nieuwe afstandsbediening van een reset te voorzien zoals dat vermeld staat in dit topic? Mocht dat niet hebben geholpen dan breng ik onze techneuten op de hoogte. Ik hoor graag van je!

​​Hoi ​​@KevinTvdBerg,

Ik heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd! Het type TV Box dat je bezit, is nog steeds hetzelfde model wat we leveren. Ervaar je problemen met de TV Box? Zo ja dan help ik je graag aan een oplossing! Mocht je je TV Box om willen ruilen voor een ander model dan kan dat uiteraard ook, maar dan zou de nieuwe TV Box er één zijn zonder opnamefunctie. 

 

 

ik had de afstandsbediening al gereset inderdaad, maar beide afstandsbedieningen werken niet, lijkt wel alsof het hele kastje niet reageert

 

Reputatie 7
Badge +16

@Treurwilg Ik heb je gelijk een nieuwe ab toegestuurd, normaliter ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep! Sorry voor het ongemak. 

Reputatie 2

@Treurwilg Ik heb je gelijk een nieuwe ab toegestuurd, normaliter ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep! Sorry voor het ongemak. 

Ben benieuwd, ik denk zelf eerlijk gezegd dat de ontvanger gewoon defect is :relaxed:  maar toch bedankt voor de snelle actie!

Hi, 

Waarschijnlijk is hij ergens tijdens de verhuizing tussen wal en schip geraakt, maar we kunnen de afstandbediening al 2 weken niet vinden. 

Zouden we een nieuwe mogen ontvangen? 

Alvast bedankt! 

 

Reageer