Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Ik wil graag een nieuwe afstandbediening. Die van mij doet het niet goed meer.

Graag zo snel mogelijk opsturen

@Sander Er zou 20 dagen geleden een afstandsbediening naar mij verzonden zijn, maar tot op heden niks ontvangen. Zou je willen kijken of deze wel verzonden is?

 

Hoor graag!

 

Reputatie 7

@wckm @Moodster Er komt een nieuwe afstandsbediening naar jullie toe!

@ariew92 Hij is zeker verstuurd maar blijkbaar nooit aangekomen. :tired_face: Ik stuur er opnieuw één naar je op!

Graag zou ik een nieuwe afstandbediening willen bestellen. 

Onze afstandsbediening werkt niet meer goed op de meest gebruikte knoppen.  Graag een nieuwe opsturen aub. 

 

Mvg.

 

Maarten

Ik ben mijn afstandsbediening van mijn tv kwijt. Heb er 2 weken naar gezocht maar helaas zonder succes. Mvg

Reputatie 7
Badge +16

@Macy24 Dit maak ik graag voor je in orde: werkt de hele afstandsbediening niet meer of ligt het aan 1 of meerdere knoppen? 

 

 

@Bokdam De nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op: binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je deze in de bus!

 

 

@Esref1  Ach jee, wel goed dat je zolang hebt gezocht, gelukkig kunnen we altijd een nieuwe afstandsbediening bestellen. :smile: De AB komt jouw kant op: binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je deze in de bus!

Hallo, onze afstandsbediening doet niet meer wat ie moet doen. Sommige knoppen werken niet meer en sommigen moet je erg lang induwen en dichtbij de box houden voor er wat gebeurt. 
Na de bovengenoemde reset opties is het alleen nog maar verergerd. Nu kan ik de tv niet meer aan of uit zetten met de afstandsbediening en/ of het volume hoger of lager zetten. Hij reageert gewoon niet meer. Batterijen zijn vervangen dus daar kan het ook niet aan liggen. M.i. Is ie gewoon op!

Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen?

Reputatie 7

Hi @Neske, ik maak het graag voor je in orde! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Nog twee tips: om ervoor te zorgen dat de TV knop op de AB weer werkt, kun je 'm koppelen (zie uitleg in het eerste bericht). Tip twee: wellicht dat je met TV Anywhere een betere, tijdelijke oplossing hebt. 

Goedemiddag,

Onze afstandsbediening reageert helemaal nergens meer op. Het lichtje blijft continu knipperen. Ik kan er geen oplossing voor vinden. Moet ik dan een nieuwe bestellen? Groeten, Martijn

Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Reputatie 7

Hey @MartijnVerhaar,

Ik zie dat mijn collega inmiddels een nieuwe afstandsbediening heeft besteld voor je. Binnen een paar dagen kun je 'm met de post verwachten! :relaxed:

Hoi @kevinman,

Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening besteld voor je! :smile:

Onze afstandsbediening reageert niet meer. Batterijen vervangen en reset geprobeerd, helaas geen resultaat. 

Hoi,

Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Alvast bedankt,

Beste T-Mobile, afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe tv ontvangen. Die dag nog heb ik met succes de (oude) T-Mobile afstabdsbediening gekoppeld aan de tv. Alles werkte: tv en ontvanger met 1 afstabdsbediening aan en uitzetten, volume. De volgende dag werkte het ineens niet meer. Ik kon de tv niet meer met de afstandsbwdiening can T-Mobile aanzetten en zelfs het geluid van de T-Mobile tv-box kon ik niet meer regelen. Op het forum vond ik terug dat ik de afstandsbediening kon ontkoppelen. Dat is gelukt. Echter, ik kan nu de T-mobile afstandsbediening niet meer koppelen aan mijn tv, ook niet met de code die vrijdag nog wel werkte. Ik heb alle codes geprobeerd, niets werkt. Mijn tv is blijkbaar compatible, want vrijdag werkte het nog wel.  Hebben jullie nog een oplossing?

Nu lees ik dat T-Mobile nieuwe afstandsbedieningen heeft. Wellicht dat dat wel werkt. Hoe kom ik daar aan?

Goedemiddag T-Mobile,

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Pijltje naar rechts doet het niet meer.

Hoor graag

Goedemiddag, 

Onze afstandbediening werkt niet meer. Resetten, nieuwe batterijen, alles al geprobeerd. het rode lampje brand ook niet meer, ik denk dat het einde verhaal is. Kan ik een nieuwe bestellen?

 

Groet, Annemieke

Reputatie 1

Hoi,

 

mijn afstandsbediening werkt sinds kort ook niet meer naar behoren. Aan uit knop van de setup box reageert bijna nooit. Als de box eenmaal werkt doen de overige knoppen het verder prima. Reset en nieuwe batterijen helpen niet. Box en afstandsbediening komen nog uit het Vodafone tijdperk. 
 

Daarnaast als de box op radio staat gaat het geluid na 1,5 uur stotteren. Even kortstondig een andere zender opzetten verhelpt dit issue tijdelijk.

 

Groet,

Julian

Reputatie 7

Hoi @Lilahk, mag ik vragen waarom je een nieuwe afstandsbediening wilt? Mogelijk kunnen we het probleem veel sneller oplossen, waardoor je direct weer kunt zappen. Probeer bijvoorbeeld de reset en opnieuw koppelen zoals besproken in de allereerste post van dit topic. Houd je mij op de hoogte?

 

Hi @tenhout, er zijn drie manieren waarop je de afstandsbediening kunt koppelen aan je TV. Ik som ze op:

  1. Druk op SETUP tot het rode LED lampje 2 keer knippert. Druk 1 keer op de MUTE knop. Druk 1 keer op de TV knop. 
  2. Gebruik de codes en uitleg die ik je zojuist per e-mail hebt verstuurd. 
  3.  

Lukt het hiermee?

Reputatie 7

Hoi @Schilder51, @PK Tamminga en @Julian van Neerbos, er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op. Reken op 3-5 werkdagen. 

 

 

Bedankt Sander!

goede avond, ik ben de afstandsbediening kwijt geraakt en zou graag een nieuwe ontvangen. Het gaat om een afstandsbediening met de grijze knop. Ik hoor graag van u.

Hoi @Lilahk, mag ik vragen waarom je een nieuwe afstandsbediening wilt? Mogelijk kunnen we het probleem veel sneller oplossen, waardoor je direct weer kunt zappen. Probeer bijvoorbeeld de reset en opnieuw koppelen zoals besproken in de allereerste post van dit topic. Houd je mij op de hoogte?

Hallo Sander, de afstandsbediening lijkt tot stof zijn opgegaan, Als ik niet voor het nieuwe jaar de favoriete tekenfilms van m'n drie prinsesjes kan laten zien veranderen ze in drie kleine monsters.

 

HELP ME!!!

 

Hallo,

 

onze afstandsbediening reageert niet meer. De batterijen al vervangen en de reset uitgevoerd. Helaas geen resultaat.Kunt u een nieuwe toesturen?

Dank

Hoi @Manon1900er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Deze is met Magenta knop.:wink: Verwacht deze tussen 4 tot 5 werkdagen.

@Lilahker is een monster onderweg wat je prinsesjes zal helpen met het laten zien van hun favoriete tekenfilms. Dit monster zal binnen 5 werkdagen de TV alles laten doen wat je prinsesjes willen :)

@Hansenireneniet getreurd, Een nieuwe afstandsbedieng komt je kant op. Het zal tussen 4 en 5 werkdagen duren tot deze op de deurmat ligt.

Reageer