Info

Geniet van Odido Online TV!

Geniet van Odido Online TV!

Toon eerste reactie

207 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeaustie, bedoel je de functie (het icoontje met het pijltje dat diagonaal naar rechts beneden wijst) waarbij je het afspeelvenster verkleind afspeelt en standaard onderin het scherm getoond wordt? Ik heb het net getest bij een tiental zenders en ervaar dit issue hiermee in ieder geval niet. Dat betekent natuurlijk zeker niet dat jij geen problemen ervaart, kun je me iets meer informatie geven, dan ga ik ermee aan de slag?

-Welke TV Anywhere versie gebruik je?

-Welke Android of iOS software heb je geïnstalleerd?

-Welk apparaat of welke apparaten gebruik je waarop het probleem optreedt?

-Is het mogelijk om een kort fragment op te nemen van het probleem?

 

Indien ik je vraagstelling verkeerd begrepen heb, excuses! Zou je dan wellicht een foto kunnen maken van hoe het venster eruitziet en/of wat het probleem precies is?

Reputatie 7
Badge

 tv gids switch niet naar de huidige data/tijd ( dus je scrolt je een ongeluk) 

Ik zag zelf dit probleem nadat ik de Apple TV na bijv. een dag weer aanzet en waarbij de T-Mobile TV app automatisch hervat met afspelen. Is dit bij jou ook het geval? Of heb je altijd dit probleem?

 tv gids switch niet naar de huidige data/tijd ( dus je scrolt je een ongeluk) 

Ik zag zelf dit probleem nadat ik de Apple TV na bijv. een dag weer aanzet en waarbij de T-Mobile TV app automatisch hervat met afspelen. Is dit bij jou ook het geval? Of heb je altijd dit probleem?

Ik kijk vrij veel terug en vermoed dat het daar mee te maken heeft. Ik zal het even in de gaten houden en de bevindingen hier plaatsen.

 

Reputatie 1

Via de nieuwe site geprobeerd om morgen op ziggo sport de F1 trainingen enz op te nemen maar krijg te zien “deze zender staat geen cloudopnames toe” 

Dat schiet dus ook niet op :(

Reputatie 1

Ik heb de app zowel op de iPhone als mede op de Windows 10 staan en wat me opvalt dat de app op de iPhone normaal opstart maar dat ik op de laptop telkens de pincode moet ingeven, terwijl het vakje “onthoud mij” is aan gekruist.

Beeldkwaliteit is gewoon goed, en je kunt deze ook aanpassen ik zie op de iPhone maximaal op 720P en op de laptop tot 1080p

Hier hetzelfde. Moet ook iedere keer opnieuw inloggen. Plopt er soms ook zomaar uit

Reputatie 3

We gebruikten de app veel op een tablet een lenovo Tab 2 A10-70F.

De oude app deed het prima, de nieuwe crashed meteen.

Aangezien hij 4 jaar oud is een nieuwe gekocht een LENOVO Tab M10, met Android 9 .

Zelfde resultaat. de app crashed meteen, zonder enige waarschuwing.

Reputatie 3

Is de uitrol vertraagd want wij zijn nog niet overgezet?

Hoi @stefan.1997, dit betekent dat we tussen 1 september en 10 september iedereen overzetten naar het nieuwe TV Anywhere. Ik begrijp de verwarring omdat het woordje “platform” hier aangehaald wordt, maar het betreft hier TV Anywhere (als nieuw platform). Ik vervang dit woordje meteen voor een minder dubbelzinnige betekenis.

Thanks voor je alertheid! 😎👍

NOU….wij zijn nog niet overgezet hoor.  Hoe gaat dat dan??

Reputatie 7

Hi @rickendesire, hmm deze meldingen heb ik nog niet eerder voorbij zien komen, welke foutmelding verschijnt er wanneer je het afspeelt via Airplay? Voor het gebruik van Apple TV heb je Apple TV 4 of hoger nodig. De TV gids zou je moeten kunnen vinden in het hoofdmenu.

@ChrisW76 We zijn aan het kijken naar ondersteuning voor meer verschillende platformen maar op dit moment ondersteunen we alleen nog iOS, Android en de browserversies.

Reputatie 7
Badge

@SAM_024  / @thieu.hofkes In de appstores staan de apps voor iedereen beschikbaar. Welke type toestel gebruiken jullie en welke versie van iOS of Android staat hier op geinstalleerd?

Reputatie 3

Hoi @Hans-Juriën ,

 

ik heb het niet over de app, maar over de kastjes die aangesloten zijn op de tv. Zoals is aangegeven communiceert T-Mobile dat iedereen uiterlijk 10 september zou zijn overgezet. Het is nu 11 september en bij mij is niets gewijzigd. 

Reputatie 7
Badge

Dan is hier sprake van verwarring. In dit topic en ook de service e-mail gaan het over het overzetten van de TV Anywhere apps en niet de TV Boxen. Dat vergt meer tijd om iedereen goed om te zetten. 

Reputatie 7
Badge +1

Even getest op de iPhone 8 werkt goed, en ook het casten ging perfect ziet er goed uit, alleen de web versie heb ik nog niet gezien, dan krijg ik nog de oude versie.

T-mobile - ik gebruik de Apple TV app al sinds Knippr en ben zo gewend geraakt aan het gebruiks gemak van de menu’s. Graag zou ik een optie willen om de nieuwe tv gids layout aan te passen naar de vorige lay-out. Dus met de zenders als kolom en tijd als rij. En de snelheid van scrollen in het menu moet terug.

De snelheid van het menu is niet in verhouding zoals die was. Is nog net niet zo traag als het tv kastje zelf, maar wel een stuk trager geworden.

Gaaf! En als ik TV Anywhere wil gaan gebruiken (nu nog geen T-Mobile TV), hoe kan ik daar dan voor kiezen zónder Interactieve TV Box te nemen? Ik heb nu in mijn Abonnementen overzicht namelijk alleen maar opties staan mét Box.

Reputatie 7
Badge +1

tv anywhere app is gekoppeld aan uw tv abonnement m.a.w. als u geen tv afneemt van T-Mobile thuis kunt u de app niet gebruiken.

Reputatie 7
Badge +6

Even getest op de iPhone 8 werkt goed, en ook het casten ging perfect ziet er goed uit, alleen de web versie heb ik nog niet gezien, dan krijg ik nog de oude versie.

De nieuwe versie kun je vinden op t-mobiletv.nl. Als je naar tv-anywhere.nl gaat, kom je nog bij de oude uit.

 tv gids switch niet naar de huidige data/tijd ( dus je scrolt je een ongeluk) 

Ik zag zelf dit probleem nadat ik de Apple TV na bijv. een dag weer aanzet en waarbij de T-Mobile TV app automatisch hervat met afspelen. Is dit bij jou ook het geval? Of heb je altijd dit probleem?

 gisteravond wat terug gekeken, vanochtend de app geopend op de appletv. De tvgids laat de juiste data/tijd zien. Echter staat het selectie vakje nog op het programma van “gisteren"

Komt de app ook beschikbaar voor Android TV? Voor Tsjechië is deze blijkbaar wel al beschikbaar.

tv anywhere app is gekoppeld aan uw tv abonnement m.a.w. als u geen tv afneemt van T-Mobile thuis kunt u de app niet gebruiken.

Tot zover had ik het begrepen. Ik wil ook wel betalen, maar ik wil geen Media Box 😉 

Reputatie 3

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?

Reputatie 6
Badge

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @renevanziel, dat is je goed opgevallen! Hoewel wij heel graag onze diensten zo veel mogelijk uitbreiden, is er in de nabije toekomst geen ruimte op TV Anywhere ook voor Android beschikbaar te maken, aangezien dit technisch veel ingewikkelder is dan voor Apple TV. Hopelijk vinden we snel de ruimte om er ook aan te werken dat TV Anywhere ook op Android wordt ondersteund!

Die snap ik niet helemaal omdat er al een app beschikbaar is alleen voor een ander land. Feit is dat er steeds meer tv's uitgerust zijn met Android en dat dit een kastje overbodig maakt zoals wel al bij de concurrenten, KPN, OnlineTv en CanalDigitaal.Er zijn nog geen TV met ingebouwde AppleTV voorzover ik weet.

Mooi dat je daar ook bericht van krijgt….NOT

Reageer