Info

Geniet van Odido Online TV!

Geniet van Odido Online TV!

Toon eerste reactie

207 reacties

Reputatie 7

Hi @Meedenkertje26, thanks voor deze update! Wat fijn dat het issue met het volledige scherm inmiddels is opgelost, top. Het punt dat je aanstipt over de Full HD functie op jouw Samsung S20+ die heb ik doorgespeeld naar mijn collega van de technische dienst. Ik kom hier bij je op terug! 💪

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb de app zowel op de iPhone als mede op de Windows 10 staan en wat me opvalt dat de app op de iPhone normaal opstart maar dat ik op de laptop telkens de pincode moet ingeven, terwijl het vakje “onthoud mij” is aan gekruist.

Beeldkwaliteit is gewoon goed, en je kunt deze ook aanpassen ik zie op de iPhone maximaal op 720P en op de laptop tot 1080p

Reputatie 1

Wat ik ook probeer ik blijf bij de Android versie 2.0.4 uitkomen. Er staat inderdaad dat het een update van 1 september is maar 2.0.4 is de versie van 2018.

Ik heb de link bekeken via mijn browser en dan geeft google al aan dat de app al geïnstalleerd is op mijn apparaten. Wanneer ik vervolgens op zo'n apparaat kijk bij de instellingen van de app zie ik versie 2.04 staan. In het instellingsscherm kan ik op een balkje tikken voor een update van de app.

Wanneer ik dat doe opent een pagina van de playstore met de versie van 2018. Ik kan niet upgraden, alleen openen. Conclusie 2.0.4 is de oude versie en ook al is er een link waar ‘update 1 september’ bij staat, dat is op de een of andere manier niet helemaal goed.

Ik weet niet wat er mis is maar op de apk mirror site staat 2.0.5, een versie van 20 mei 2019. Die versie is ietsje anders dan 2.04. Ik heb hem afgelopen weekend getest op een nvidia shield pro maar 2.0.4 werkte iets beter (niet voldoende trouwens).

Een nieuwere versie is er niet, terwijl ze verder wel up to date zijn met andere apps.

Waarom linken jullie niet gewoon ook naar een apk, naast de playstore? We zijn niet allemaal digibeet.

De huidige playstore link
​​​​​
De oude playstore link die je via de geïnstalleerde app bereikt

 

Hey @ezinken, zou je het iets duidelijker kunnen omschrijven? Screenshots helpen ons ook!

Maak je gebruik van onze Odido Onlinte Tv app of via de webbrowser versie?

 

Zoals gezegd kijk ik via mijn windows tablet (niet laptop), dat is altijd de webbrowser omdat er geen TV app is voor windows. De TV omgeving is niet schermvullend dus de gids is erg smal, verder is de gids niet via touch te bedienen alleen via hele smalle schuifbalkjes en dat is niet te doen met de vingers.Volgens mij heeft de TV applicatie in de webbrowser geen versie, ik neem toch aan dat Odido zelf de meest recente versie gebruikt, het is niet iets wat ik kan updaten. Bovenstaande maakt trouwens niet uit welke browser ik gebruik, dat zou de volgende vraag zijn van jullie, in andere browsers is het probleem identiek dus om dat voor te zijn een schermopname van de Chrome en Firefox browser.

 

 

Reputatie 4

Op verschillende zenders (NatGeo, TLC) zie ik om de minuut of zo een roze zweem door het beeld komen. Nu weet ik dat Magenta de huiskleur is, maar dit hoeft voor mij echt niet. Ik kijk in de browser op een mac.

Reputatie 7

Hi @Valentijn77, kun je aangeven sinds wanneer je hebt opgemerkt dat je geen reminders meer krijgt? Ter dubbelcheck: heb je het knopje van de reminders wellicht per ongeluk gedeactiveerd? Ik hoor het graag, zodat ik je hierbij kan helpen. 

Ik heb glasvezel, zit bijna boven op het modem, heb een nieuwe IPad air2, met software versie 15.7.1. Helaas T-Mobile anywhere niet hier. 
Loopt continue vast. Krijg verschillende foutmeldingen, maar het meest, 214999. Iemand hier ervaring mee?

Reputatie 6
Badge

@Brian, @Sander 

Wat betekent deze zin?

‘In de periode van 1 tm 10 september zetten we in fases al onze klanten over naar het nieuwe platform.’

Dat jullie iedereen voor vandaag hebben overgezet naar T-Mobile TV?

Reputatie 7

Yay, super @Valentijn77! Fijn om te lezen dat het weer werkt. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @stefan.1997, dit betekent dat we tussen 1 september en 10 september iedereen overzetten naar het nieuwe TV Anywhere. Ik begrijp de verwarring omdat het woordje “platform” hier aangehaald wordt, maar het betreft hier TV Anywhere (als nieuw platform). Ik vervang dit woordje meteen voor een minder dubbelzinnige betekenis.

Thanks voor je alertheid! 😎👍

Reputatie 6
Badge

@Jason 

Jammer. Want jullie zijn nu al bijna drie maanden bezig met de uitrol. Je zou nu toch wel mogen verwachten dat de uitrol nu bijna klaar is. Hoe ver staat het met de uitrol? Al over de helft of zelfs dat nog niet?

Reputatie 7
Badge +16

@stefan.1997 Refereer je nu aan T-Mobile TV of aan TV Anywhere?

Je hebt overigens volkomen gelijk dat het wat betreft T-Mobile TV langer duurt dan gepland, maar de uitrol zelf gebeurt, zoals je weet, in fases en daar zal nu geen verandering in komen. Of we over de helft zijn, zou ik oprecht niet weten. Ik heb niet exact paraat in welke hoedanigheid de clusters verspreid worden over welke fases. Wat ik wel weet, is dat we per migratieweek zo'n 10.000 gebruikers overzetten en dit is verspreid over vier dagen (maandag tot en met donderdag).

 

Reputatie 7

Hi @Ikbenuecbo, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik help je hier graag bij, want je hoort zonder problemen van TV Anywhere te genieten. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kun je daarnaast aangeven of je via de wifi van T-Mobile voor thuis TV Anywhere bekijkt of via een andere wifi-verbinding? 

Ik wil je vragen om de streamkwaliteit aan te passen. Dit doe je als volgt: 

  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op de optie links naast het tandwieltje
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Heeft dit geholpen? 💪 Zo niet, dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Ik wil dit heel snel voor je fixen! 

Reputatie 7
Badge

Hoi, heb gisteren de nieuwe App voor de Apple TV4 gedownload, nadat ik mijn klantnummer en pin heb ingevoerd en op inloggen klik, sluit de App en zodra ik weer opnieuw opstart sluit de App direct. Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt, ik gebruik tvOS 14.0 (18J5331g)

Kan ik de oude versie van de TV Anywhere App nog installeren? of is er binnenkort een aanpassing zodat deze wel werkt met tvOS 14.0? Wel balen lijkt met echt een toffe App nu.

 

Grtz. TVboerke, maar nu even niet :-(

De app werkt i.c.m. met de ‘Public beta’ versie van tvOS 14. Met vorige versies zijn inderdaad problemen. Kan je eens proberen naar deze versie te updaten?

Reputatie 3

Wat ik ook probeer ik blijf bij de Android versie 2.0.4 uitkomen. Er staat inderdaad dat het een update van 1 september is maar 2.0.4 is de versie van 2018.

Ik heb de link bekeken via mijn browser en dan geeft google al aan dat de app al geïnstalleerd is op mijn apparaten. Wanneer ik vervolgens op zo'n apparaat kijk bij de instellingen van de app zie ik versie 2.04 staan. In het instellingsscherm kan ik op een balkje tikken voor een update van de app.

Wanneer ik dat doe opent een pagina van de playstore met de versie van 2018. Ik kan niet upgraden, alleen openen. Conclusie 2.0.4 is de oude versie en ook al is er een link waar ‘update 1 september’ bij staat, dat is op de een of andere manier niet helemaal goed.

Ik weet niet wat er mis is maar op de apk mirror site staat 2.0.5, een versie van 20 mei 2019. Die versie is ietsje anders dan 2.04. Ik heb hem afgelopen weekend getest op een nvidia shield pro maar 2.0.4 werkte iets beter (niet voldoende trouwens).

Een nieuwere versie is er niet, terwijl ze verder wel up to date zijn met andere apps.

Waarom linken jullie niet gewoon ook naar een apk, naast de playstore? We zijn niet allemaal digibeet.

De huidige playstore link
​​​​​
De oude playstore link die je via de geïnstalleerde app bereikt

 

Mods graag een reactie anderen noemen dit ook

Ik verwijder de app meerdere keren per week. Op dit moment maakt het niet uit. Hij werkt niet op de IPad. Ik krijg een melding dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. Er staat een nummer achter: 214999

heb zojuist de beeldkwaliteit op Low gezet, dit maakt ook niet uit 

Ik moet nog vermelden dat ik hem via T-mobile thuis kijk

Reputatie 4

Verzoekje voor de nieuwe app: kan de stream via chromecast doorgaan als de tijd van een programma is afgelopen? Nu stopt hij terwijl een programma nog niet iis afgelopen 

Reputatie 7

Hi @andreas van den akker, ik ben heel blij dat jij inmiddels verder bent geholpen in jouw andere topics! Klopt het dat jij nu van een antwoord bent voorzien op al jouw vragen? Laat het gerust weten als wij nog ergens bij kunnen helpen. Dat doen wij namelijk met liefde! 😁

Reputatie 2

De nieuwe TV Annyware App vandaag er op  gezet. 
Eerste indruk… ziet er wel oké uit..
2de… denk misschien toch te vroeg er opgezet.??..
Zitten toch wat bugs in. 
Bijvoorbeeld zender vergrendelen. (had ik per ongelijk gedaan 😉, tijdens proberen/testen).
Voor het ontgrendelen moet dus met je TV pincode invoeren. Op zich niet erg, die pincode heb ik wel, maar bij het cijfer display is de nul overdekt (in mijn situatie).. als je dan dus een pincode hebt met een nul daarin heb je een probleem. 
Een zender over de chromecast krijgen was ook omslachtig< werkte eerst niet. Na wat instellingen veranderen wel. Maar nog omslachtig. Ook zappen tussen zenders is zover ik nu kon testen niet handig. Een andere zender kiezen dan dan nog eens op een soort play knop kiezen. 
Waar de oude app als je de telefoon horizontaal kantelde automatisch naar fullscreen sprong moet je nu op het scherm op een fullscreen logo drukken.. (niet echt een gemak dient de mens 😞 )  3 of zelfs 4 handelingen om van zender te wisselen. 


Zag wel dat ik op de app nu kon kiezen voor doven ondertiteling. TOP.  
Toen de app testte met chomecast toen kreeg ik het (nog) niet voor elkaar. 

Voor de Apple tv komt een versie. Zelf heb ik een MiBox S  (vooral ivm de chromecast Ultra). Komt er voor deze of andere (android) TV bozen ook een versie?
In geval van ondertitels zou dit een optie zijn. Als via chromecast niet werkt en via de app zelf wel.

Als ik dan lees dat de oude app in oktober niet meer zal werken denk ik….
Nog een boel werk te doen om deze wel voor die tijd in orde te krijgen. 
Vriendelijk groet
Joost


 

Reputatie 2

Ik overweeg over te stappen naar T-Mobile Thuis en nu heb ik een vraag over de streams in de App. Bij KPN zijn ze sinds kort in 50Hz en dat is zowel op de telefoon als via de Chromecast enorm fijn! Bieden jullie ook 50Hz streams aan via de app?

Reputatie 2

Ik denk dat ik inderdaad 50fps bedoel. Bij 25fps met 50Hz slaat die telkens een frame over waar het bij 50fps volledig glad loopt. Op de tv ontvanger is dit uiteraard altijd al maar via de Chromecast en de app is dit pas sinds kort bij oa KPN. 

Ik vind het heel jammer dat ik dit niet eerst zelf kan proberen zonder gelijk een abo te moeten nemen op DSL.

Reputatie 6
Badge

Ik denk dat ik inderdaad 50fps bedoel. Bij 25fps met 50Hz slaat die telkens een frame over waar het bij 50fps volledig glad loopt. Op de tv ontvanger is dit uiteraard altijd al maar via de Chromecast en de app is dit pas sinds kort bij oa KPN. 

Ik vind het heel jammer dat ik dit niet eerst zelf kan proberen zonder gelijk een abo te moeten nemen op DSL.


De NPO stream van TV Anywhere lijkt iig precies dezelfde als op KPN: allebei 50fps met 6mbps (ik heb toegang tot allebei; KPN lijkt deze week wel wat aan de streams gedaan te hebben waardoor ik nu niet meer kan opnemen :expressionless: . Zou me daarom niet verbazen als ze nu allebei dezelfde hebben … Is er ergens een aankondiging te lezen over deze nieuwe streams op KPN?).

 

Met een 25fps (web)stream [1080p/25] op 50Hz zoals op de Chromecast blijft normaal gesproken een frame gewoon staan voor de lengte van twee frames, ipv dat er iets wordt overgeslagen

Reputatie 7

Hi @Ikbenuecbo, ik heb heel goed nieuws! Allereerst: merci voor jouw geduld van de afgelopen dagen. Ik heb van mijn collega vernomen dat dit issue is opgelost. Kun je aangeven of dat inderdaad het geval is en je nu zonder problemen TV Anywhere via de iPad kunt bekijken? Ik hoor het graag. 

Reputatie 1

 

TV kijken via internet was nog nooit zó makkelijk. Met TV Anywhere kun je online tv-kijken waar en wanneer je maar wil.

 

En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar voor de hele EU! Kijk televisie waar en wanneer je maar wilt via je smartphone, computer of tablet.

 

Wat is er mogelijk met TV Anywhere?

  • Live tv-kijken op je smartphone, tablet, laptop of Apple TV 4
  • Cloud Opnemen - neem een onbeperkt aantal programma’s tegelijk op in de Cloud
  • Gemakkelijk streamen - met een Apple TV of Chromecast stream je gemakkelijk naar je tv
  • Je kunt op drie verschillende apparaten tegelijk tv-kijken
  • In de hele EU kun je TV Anywhere gebruiken
  • Uitgebreid zenderaanbod van 72 zenders tot wel 139 zenders
  • Zeven dagen Terug Kijken op 40 tot mogelijk 55 zenders (afhankelijk van extra zenderpakketten)
  • Radiozenders en lokale omroepen zijn onderdeel van het zenderaanbod
  • Persoonlijke Kijkprofielen - iedereen zijn eigen favoriete zenders en aanbevelingen
  • Gemakkelijk zoeken - zoek in Live TV, zeven dagen Terug Kijken, On Demand en opnames
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket (zoals Film1), keuze uit veel gratis series en afleveringen
  • Swipe to zap - gemakkelijk zappen met één touch.

 

Je vindt TV Anywhere in de Apple iOS en Google Play store of op  www.t-mobiletv.nl.

 

Ben je benieuwd naar onze T-Mobile TV Smart TV App? Draadloos thuis tv-kijken zonder TV Box? In dit topic vind je alles over de T-Mobile TV App voor Smart TV! 

 

Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste link!

 

 

FAQ

Kan ik T-Mobile TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet, PC of Apple TV? ​

Zeker! Met TV Anywhere kijk je op je smartphone, tablet, Chromecast en laptop. Op je Apple TV kijk je thuis met T-Mobile TV naar alle zenders (m.u.v. Adult zenders). Online kijk je via www.t-mobiletv.nl.


Kan ik al mijn zenders ook kijken op TV Anywhere? ​

Vrijwel alle zenders, inclusief je Themapakketten en Premium zenders, zijn beschikbaar via TV Anywhere. In onze zenderlijst vind je het actuele zenderaanbod.


Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV Anywhere kijken? ​

Met TV Anywhere kan je op drie apparaten tegelijk tv-kijken. ​


Kan ik met TV Anywhere ook Video On Demand kijken? ​

Nou en of! Het huren van films is alleen niet mogelijk op iPhone, iPad en Apple TV. Je kunt wel films huren via je TV Box of www.t-mobiletv.nl en ze daarna bekijken via je iPhone, iPad en Apple TV. De gratis films en series zijn op elk apparaat te bekijken.​ 

 

Kan ik bekeken programma’s ook verder kijken op mijn smartphone, tablet of Apple TV? ​

Ja, Verder Kijken en Video On Demand zijn ook gewoon beschikbaar via TV Anywhere.​


Kan ik op TV Anywhere ook de verschillende kijkprofielen gebruiken? ​

Ja, de Kijkprofielen die je hebt ingesteld op je TV Box zijn ook beschikbaar via TV Anywhere. ​


Kan ik opnames ook inplannen met TV Anywhere?​

 Ja, Cloud Opnemen is beschikbaar via TV Anywhere.Let op: Cloud Opnemen is alleen op TV Anywhere beschikbaar voor klanten die op de TV Box gebruik maken van T-Mobile TV met de aanvullende dienst Cloud Opnemen.​ Maak je nog geen gebruik van het nieuwe T-Mobile TV? Maak je dan geen zorgen, je ontvangt snel bericht over je omzetting naar T-Mobile TV.
 

 


Ik heb al TV van T-Mobile voor thuis. Kan ik nu gebruik maken van het vernieuwde TV Anywhere of van T-Mobile TV op een Apple TV?​

De komende weken wordt TV Anywhere beschikbaar voor alle TV-klanten. Omdat we iedereen zo soepel mogelijk, zonder storingen, willen omzetten naar T-Mobile TV, gebeurt dit stap voor stap.


Hoe krijg ik het vernieuwde TV Anywhere?​

Voor iOS (vanaf versie 10) en Android (vanaf versie 5) smartphones en tablets zal er een update beschikbaar komen in de appstores. Deze kun je installeren op je toestel. Op je laptop of PC kun je voortaan gebruik maken van www.t-mobiletv.nl. ​​​​​Op Apple TV zal de app ook via een update beschikbaar komen. Op alle apparaten zal je opnieuw moeten inloggen met je TV-klantnummer en TV-pincode.​


Wat kan ik doen met Apple TV?

De T-Mobile TV app voor Apple TV is voortaan te gebruiken als volledig alternatief voor de TV Box. Hierdoor kan je alle content bekijken (m.u.v. Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop) op je eigen Apple TV! De app is beschikbaar voor Apple TV 4 en nieuwer.​ Om alle content te mogen bekijken, is het vereist dat de T-Mobile TV app werkt via het netwerk van T-Mobile voor thuis.​

 

Hoe werkt het met Ziggo Sport?

Ziggo Sport kijk je op kanaal 160 tot en met 165. Het enige dat je hier voor hoeft te doen is het Ziggo Sport Totaal pakket activeren via My T-Mobile Thuis.

:heavy_check_mark: Je hoeft met het nieuwe TV Anywhere geen aparte app meer te gebruiken - je kunt de Ziggo Sport kanalen nu ook terugvinden in onze eigen app!

 

Hoe werkt het met ESPN?

Met T-Mobile TV kijk je gratis naar ESPN op kanaal 150, met de beste ESPN programma’s en live wedstrijden uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, KNVB Beker en UEFA Europa League.

Met het ESPN pakket kijk je echt álle wedstrijden uit de Eredivisie en o.a. de Bundesliga, tennis en de Amerikaanse MLB, NFL en NHL. En wist je dat je met de TV Anywhere App waar en wanneer je maar wilt kunt geniet van je favoriete sportkanalen? Kies dus voor ESPN en haal alle actie in huis! 

:heavy_check_mark: Je hoeft met het nieuwe TV Anywhere geen aparte app meer te gebruiken - je kunt de ESPN kanalen nu ook terugvinden in onze eigen app!

 

Welke browserversie heb ik nodig?

Om tv te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internetbrowsers nodig: Google Chrome (versie 59+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

 

We horen graag jouw mening! Heb je feedback over het gebruik van TV Anywhere? Laat dan een bericht achter in dit topic!

Hoi goedenavond,

 

In de TVA app zit een menu/pagina ‘What’s on’ waar ik favoriete zenders zou kunnen toevoegen. Ik zie alleen helemaal geen plus of add knop of menu waar ik zenders kan toevoegen aan mijn lijst (waardoor ik steeds door die hele berg kanalen moet zoeken als ik in de gids wil kijken).

 

Bedankt als iemand me kan helpen hiermee!

 

Groet en fijne avond,

 

Andreas

Reageer