Info

Geniet van Odido Online TV!

Geniet van Odido Online TV!

Toon eerste reactie

207 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@renevanziel Dat de App er voor een ander land is wil niet zeggen dat andere het ook kunnen gebruiken. Alle T-Mobile  providers in de verschillende landen werken los van elkaar en hebben dan ook hun eigen diensten. In Duitsland heeft T-Mobile Magenta Tv en hier hebben we T-Mobile Tv. Twee totaal lossen Tv diensten. 

Ik denk dat de keuze eerst op AppleTv is gevallen omdat er daar al een app voor was. Dus eerst de bestaande apps updaten voordat er nieuwe bijkomen. Klinkt naar mijn idee best logisch :wink:

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.


Nou, is nog steeds oude app, geen update

Reputatie 2

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.


Nou, is nog steeds oude app, geen update

De nieuwe is niet veel beter ;o) - snap niet waar je je druk over maakt

 

Dat snap ik helemaal @cbeentjes! Ik heb het daarom meteen intern doorgezet. Zodra ik meer weet, zal ik dit terugkoppelen aan je. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Dank je wel, en jij ook een fijn Pinksterweekend.

Toch jammer en een gemiste kans. TV Anywhere is al voor Android beschikbaar en als ik de ontwikkelaars van apps moet geloven dan is het een relatief kleine klus om het voor Android TV beschikbaar te stellen. Het is de andere providers ook gelukt in enkele weken, zelfs een app voor Samsungs TV die een geheel ander operating systeem gebruiken beschikbaar te stellen. Er zijn best wel veel Android TV's op de markt terwijl de Apple TV ver achterblijft.

Dat T-Mobile in de verschillende landen los van elkaar werken is helaas niet waar. 

Ik zou graag Nvidia Shield als ondersteuning willen hebben. Zoveel android apparaten werken maar Nvidia Shield wordt niet ondersteund.

Reputatie 4

Ik kan wel via tablet de TV-A app gebruiken, maar niet doorzetten via de Chromecast? 

Die indruk heb ik tenminste. 

Reputatie 1

Gisteren aangesloten op 1Gbit glas met het nieuwe TV platform… Ben niet onverdeeld enthousiast om eerlijk te zijn. Ben blij te zien dat er eindelijk een provider is die met een native Apple TV app komt, maar de bediening vind ik vooralsnog vrij lastig en niet intuitief…

Verder merk ik dat de AppleTV app enkel 2.0 stereo geluid geeft, dus hoezo een ‘volwaardig alternatief voor je TV box’? Volwaardig betekent dat alle functionaliteit van de een ook in de ander zit en dat is nu niet het geval… De TV box geeft gewoon AC3 5.1 DD geluid bij de meeste zenders...

Gaat dit er binnenkort aankomen? Dit weerhoudt mij nu om de app te gaan gebruiken...

Reputatie 7
Badge +4

Kan gisteravond niet te maken hebben dat er weer DDOS aanvallen waren op providers?

Reputatie 2

Kan gisteravond niet te maken hebben dat er weer DDOS aanvallen waren op providers?

Geen idee - was er een attack?

Reputatie 7
Badge +4

Ik meen zoiets gelezen te hebben op Tweakers. Verschillende providers.

Reputatie 2

Het valt me op dat ik het probleem voornamelijk heb als ik in een uitzending terugspoel of een uitzending heb gepauzeerd. Na een paar minuten krijg ik dan de foutmelding dat teveel streams actief zijn.

Heb je dit probleem nog steeds? Afgelopen vrijdag is er een configuratie op het platform aangepast waardoor dit probleem verholpen is.

Dag Hans-Juriën,

Excuus voor de late reactie, maar ik zie je vraag nu pas. Het probleem heb ik nu niet meer, dus dat is fijn. Is er trouwens nog ruimte voor suggesties in de app voor Apple TV? Want ik heb er nog wel een paar, in volgorde van prioriteit (voor mij):

  1. het kunnen ordenen van de favoriete zenders (blijkbaar heb ik eens NPO 1 verwijderd uit de favorieten, nu wel weer toegevoegd maar NPO 1 staat nu helemaal onderaan het favorietenlijstje... niet handig).
  2. Gebruik maken van Siri (“Hey Siri, zet Fox Sports 2 aan in de woonkamer.”) → denk dat dit heel veel scrollen via de tv-gids of de minigids scheelt
  3. Audio kan alleen via de speakers van de tv, je kunt geen andere audio-output kiezen die via AirPlay loopt (kan wel bij NPO, Netflix, Amazon en vele andere ATV apps).
  4. Integratie met de Apple TV-app: komt dat er nog aan? Of mogen we al blij zijn dat er een app is voor de Apple TV (mag ook hoor, ik ben er nu al blij mee).

 

Reputatie 2

Ik meen zoiets gelezen te hebben op Tweakers. Verschillende providers.

Dat was afgelopen vrijdag - niet gisteren voor zover ik heb kunnen lezen.

Reputatie 7
Badge +4

Gisteren weer…

 

https://tweakers.net/nieuws/171644/opnieuw-vinden-grootschalige-ddos-aanvallen-op-nederlandse-providers-plaats.html

Reputatie 4

Hier al eerder gerapporteerd, maar nog geen reactie gezien: als ik in de browser naar t-mobiletv.nl kijk naar zenders anders dan NPO1,2,3 dan wisselt om de paar seconden het kleurbeeld tussen meer oranje en meer blauw. Ben ik echt de enige die dit heeft?

Op de 3 NPO zenders dus geen last.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Robert79,

Dat kastje is onderdeel van het abonnement en kun je dus niet terugsturen. Het decoderloos kijken is mogelijk via de app, maar een decoder maakt nog wel onderdeel uit van het abonnement. Het is gekoppeld. Gewoon lekker in de doos bewaren en ooit eens terugsturen als je besluit geen TV meer af te nemen.

Reputatie 1

Ik heb de Android app al een tijdje maar daar kijk ik weinig tv op omdat ik thuis zit, werkt etc. Op een tv kijken is dan toch beter. Op het tweede scherm als ik aan het gamen ben op mijn pc via de browser ook prima. Tot de aanpassing.

De app streamt niet meer naar mijn chromecast en van de online versie mag ik elke 20 seconden opnieuw inloggen. De android app zelf een flinke verschraling waarbij je langs allerlei betaalde content mag. Favorieten weg etc .Ik twijfelde al of ik zou blijven of niet maar had eigenlijk geen zin om alles opnieuw in te stellen omdat het wel werkte maar denk toch dat dit het zetje naar de deur wordt. Een update zou niet deze impact moeten hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hakker9, top dat je jouw wens aankaart: ik voeg deze toe aan ons Wensen & Suggesties topic!

Reputatie 2

@renevanziel Dat de App er voor een ander land is wil niet zeggen dat andere het ook kunnen gebruiken. Alle T-Mobile  providers in de verschillende landen werken los van elkaar en hebben dan ook hun eigen diensten. In Duitsland heeft T-Mobile Magenta Tv en hier hebben we T-Mobile Tv. Twee totaal lossen Tv diensten. 

Ik denk dat de keuze eerst op AppleTv is gevallen omdat er daar al een app voor was. Dus eerst de bestaande apps updaten voordat er nieuwe bijkomen. Klinkt naar mijn idee best logisch :wink:

Dit klinkt voor mij meer meegaan met de Apple hype!

 

Onderliggend verschillen Android en Android TV niet of bijna niet. Een APK is er ook niet zodat ik deze kan side loaden op mijn Android TV. Waarom deze APK niet releasen zodat wij deze kunnen testen en hier eventueel hulp kunnen aanbieden?

Imo is Android altijd wel een buitenbeentje geweest.

Sinds gister (maandag 28-09-2020) overgezet naar de nieuwe  1tv box software. 

Dit is een groot drame. 

Het programma overzicht haper blijft hangen, zap toetsen werken regelmatig niet. Voor extra paket zenders moet ik regelmatig pin invoeren etc etc.

Wat is dit voor crap zooi?

Kan ik deze installatie van de software terug draaien? 

Reputatie 3

De zoekfunctie voor terugkijken kan inderdaad beter en je krijgt allemaal films te zien die je niet kunt zien en ook niet kunt aanschaffen. Zijn dat de beloofde honderden gratis films en series ? :joy::joy::joy: maar als gezegd het ziet er wel veel mooier uit en je kunt meer terugkijken dat is mooi, 

Gebruik nu goed een maand de nieuwe app op AppleTV. Ik zou graag iets positiefs willen zeggen … ja, het T-Mobile kastje is overbodig geworden, maar dat was hij bij ons al heel lang.

Ik kan me voorstellen dat de ontwikkelaars alles uit de kast wilden halen om er iets moois van te maken. Ziet er goed uit, is waarschijnlijk technisch perfect, alleen helaas vergeten dat iedereen het moet kunnen bedienen. Ik kan de weg naar een TV programma niet vinden, zo’n app moet zo simpel zijn dat de gebruiker direct snapt hoe het werkt. Zelfs met de gevoeligheid van de afstandsbediening op minimaal schiet het ding alle kanten op. Zelfs de NPO app is gebruikersvriendelijker. Mijn huisgenoten beginnen aan te dringen op een overstap naar een andere provider ..

Wanneer kunnen we een simpele bruikbare TV Anywhere app voor AppleTV verwachten die net zo simpel werkt als Netflix of Amazon Prime, of ZiggoGo?

 

Jammer dat de opname functie niet werkt!

Als ik tmobiletv.nl gebruik op een scherm met een 16:10 verhouding ziet het er bij mij zo uit

 

Op een scherm met 16:9 verhouding ziet alles er wel goed uit.

Zenders als Ziggo Sport en Fox Sports werken ook nog niet. Via de app werkt het wel

Reputatie 1

Hoi, heb gisteren de nieuwe App voor de Apple TV4 gedownload, nadat ik mijn klantnummer en pin heb ingevoerd en op inloggen klik, sluit de App en zodra ik weer opnieuw opstart sluit de App direct. Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt, ik gebruik tvOS 14.0 (18J5331g)

Kan ik de oude versie van de TV Anywhere App nog installeren? of is er binnenkort een aanpassing zodat deze wel werkt met tvOS 14.0? Wel balen lijkt met echt een toffe App nu.

 

Grtz. TVboerke, maar nu even niet :-(

 

 

 

Reageer