Info

Reset TV Box

  • 7 February 2017
  • 30 reacties
  • 39984 Bekeken
Reset TV Box

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7

Hi @Dreunen, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Via deze weg wil ik laten weten dat de technische dienst nog erg druk bezig is om het vastlopende beeld dat de Amino Aria 7x TV Box vertoont te verhelpen. Laat jij het hier weten als alles weer werkt zoals het hoort? 🤞

Reputatie 7

Hi @Dreunen, heel erg bedankt voor de moeite! Super dat je dit zo snel kon doorzetten, dat helpt enorm. Ik heb dit meteen verder doorgezet, zodat de oplossing sneller aan het licht komt. Ik ga ook duimen dat dit euvel heel rap wordt opgelost, zodat jullie weer zonder problemen van jullie favoriete programma('s) kunnen genieten. 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Zal zoveel mogelijke gegevens aan je geven.

Heb niet gezapt maar zat naar een programma te kijken en tijdens slaat de box vast.

Het programma was Do 8 sept op RTL4 Koffietijd om 10:00 uur. Dit programma heeft de voorkeur van mijn vrouw, dus meestal bij dit programma.

Het is altijd Live kijken omdat mijn vrouw niet overweg kan met het bedienen van de afstandsbediening. Zelfs het aan/uit lukt haar soms niet omdat ze alleen het grote knopje gebruikt en het kleine zwarte knopje over het hoofd ziet.

TV Anywhere niet geprobeerd, er is geen foutmelding zichtbaar en het blauwe ledje blijft branden en de box is met de afstandsbediening niet uit te krijgen, dus harde reset nodig.

Hoop dat er een oplossing gevonden gaat worden, want paniek bij mijn vrouw als er niemand anders aanwezig is.

Dank…..

 

 

Reputatie 7

Hi @Dreunen, merci voor jouw heldere bericht! Ik ga je hier gelijk bij helpen. Momenteel is er een algemeen probleem bij ons bekend waarbij de Aria 7x TV Box(en) vastlopend beeld weergeven. Het probleem is dan ook al in onderzoek, maar met nieuwe voorbeelden kan onze leverancier het probleem sneller verhelpen. Kun je daarom op de volgende punten terugkomen? Dan zet ik deze informatie meteen door. 

  • Kun je aangeven op welke knoppen je drukt voordat het probleem zich voordoet? 
  • Op welke zender(s) staat de tv als je dit probleem ervaart? 
  • Bij welk programma hda je dit (inclusief de datum en het tijdstip)? 
  • Gaat het bij jou om live tv-kijken, Terug Kijken of om een Cloud Opname?
  • Speelt dit probleem ook op andere devices (zoals bijvoorbeeld TV Anywhere)?
  • Is er een foutmelding zichtbaar? Zo ja, welke? 

Excuses voor het ongemak! ❤️ We doen er alles aan om dit issue te verhelpen. 

Reputatie 2

Hallo,

Wij zijn sinds kort aangesloten bij T-Mobile en hebben de nieuwste apparaten, maar de Aria box slaat regelmatig vast en is zelfs niet met de afstandsbediening uit te krijgen Een harde reset gemaakt met de box en modem, maar het probleem is niet opgelost. De box voelt ook behoorlijk warm aan, maar neem aan dat dit niet de oorzaak is….

Graag oplossing voor dit probleem want dit is behoorlijk hinderlijk om een gedeelte van programma's te missen!

Reageer