Info

Reset TV Box

  • 7 February 2017
  • 30 reacties
  • 40040 Bekeken
Reset TV Box

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Amy884, top dat je de nieuwe TV Box hebt aangesloten, ik ga het helemaal voor je in orde maken! In principe staan er maximaal twee weken voor de migratie, maar persoonlijk vermoed ik dat je volgende week al ver in het proces zit en je zal volgende week ook emails van ons ontvangen met meer informatie. Alvast heel veel kijkplezier gewenst! 😃

Reputatie 7

Hi @Amy884, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Wat een gekke situatie zeg. Dit wil ik echt zo snel mogelijk voor jullie oplossen. Ik wilde direct de TV Box een factory reset geven, maar ik zie de TV Box niet terug in de verbinding. Is deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Zo niet, dan wil ik je vragen om dat te doen. Als je vervolgens een seintje geeft, dan kan ik voor je aan de slag.

Ook wil ik alvast met je mee denken voor als de factory reset niet de oplossing is. Mijn advies is om dan over te gaan naar het nieuwe tv-platform. Hiervoor dien ik allereerst de TV Box om te wisselen naar een Amino Aria 610. Vervolgens kan ik je dan versneld overzetten naar T-Mobile TV. Hieronder lees je alle ins en outs over ons nieuwste tv-platform:

Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal je vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Als je minder lang wilt afwachten dan kan ik een uitzondering voor jou maken en je versneld overzetten. Hier komen de voorwaarden:

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang je een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra je bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het vooral op je gemakje door en laat aan mij weten of je hier akkoord mee gaat! 😁

Reputatie 2

Hi Laura,

Bedankt voor je uitgebreide reactie!

Allereerst is de tvbox als het goed is weer aangesloten, dus hopelijk kan je hem nu resetten. stel dat dit toch niet werkt, nog een paar vragen over dit nieuwe platform;

- je zegt dat we een SCART verlengstuk moeten kopen als we geen HDMI aansluiting in de TV hebben. Maar de huidige box zit ook in een HDMI aansluiting. Dat is dan hetzelfde toch, en deze vervangen elkaar dan gewoon?

- Bij het nieuwe platform zit standaard blijkbaar geen opnamefunctie. Daarvoor moeten we 5 euro extra betalen. Eigenlijk wil ik natuurlijk niet meer gaan betalen dan we nu doen. We moeten juist besparen. Klopt het dat we dus 5 euro meer moeten betalen dan we nu doen om dezelfde functies te krijgen als we nu hebben? ( als onze tvbox wel zou werken zoals het hoort)

- de omzetting duurt 2 weken (of kan versneld). Kan je tijdens die omzetting nog wel gewoon tv kijken via de oude box, of zit je dan een tijdje zonder tv?

- En wat zijn de voordelen van het nieuwe platform ten opzichte van onze huidige box? 

 

Alvast bedankt voor het resetten en je reactie! Ik zal daarna nog laten weten of we naar het nieuwe platform over willen.

 

 

Reputatie 2

Overigens ging de tv box gewoon aan zoals normaal, zonder dat hij eerst nog iets moest installeren  of verbinden ofzo. En alle opnames staan er dus nog gewoon op. Is de factory reset dan wel goed gegaan?

Reputatie 7

Hi @Amy884, ik word helemaal vrolijk van jouw reactie! 😁 Goed dat je het aangeeft: deze e-mail mag je inderdaad negeren. Veel kijk-plezier! 

Reageer