Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7992 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Hi @chiellie76, zou je dat klantnummer in je Community profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement ophalen. Alvast bedankt!

 

Hoi @nijhof90,  ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Goedemiddag @Tommie van Odido ik heb mijn klantnummer Internet + TV in mijn community profiel gezet.

Hi @Sven-Odido,

Ik krijg helaas ook de hueneme-negev foutcode. Zou je ook de update bij mij kunnen uitvoeren?

alvast bedankt!

groet,

Ibrahim 

 

Hi @Rick groen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Deze zal na het weekend worden bijgewerkt. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dit lost het ook op! 

Goedenavond, 

kunt u mij ook toevoegen op de lijst? Helaas heb ik hetzelfde probleem…. 
 

 

Zelfde probleem hier. Zouden jullie de update ook bij ons kunnen doorvoeren? Ik werd door de klantenservice naar deze pagina doorverwezen.

 

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Super bedankt @chiellie76, ik heb je meteen op de lijst gezet! 

Goedenmiddag,

Mijn zoons kunnen call of duty niet meer spelen.

We hebben sinds kort Odido glasvezel.

Krijgen heel de tijd een foutmelding "hueneme negev"

Zouden jullie mij kunnen helpen.

Klantnummer is Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

Bauke van der zwaag

Ah ok!

want de medewerker klantenservice heeft geen flauw idee wat ik bedoel als ik dit meld en dit kunnen zij ook niet zegt ze

 

apart toch 🤣😅

Reputatie 6
Badge +2

@bauke80 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. Alvast veel game plezier voor je zoons wanneer het weer werkt! 😀

Hi Sven, 

Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb al meermaals telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Hopelijk werkt dit. 

 

Alvast bedankt en Fingers crossed! 

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi ik heb hier ook last van kan ik ook een upgrade krijgen?

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

Bedankt Tommie! Het heeft geholpen!

@Sven-Odido @Tommie van Odido kan mijn modem ook een update krijgen aub??

Hi Sven,

Ik krijg dezelfde foutmelding als Zii999. Zou je dezelfde wijziging bij mij willen toepassen?

Klantnummer: 1.21872245

Groet,

Michiel 

 

dit is nu de 3e dag dat niemand weet wat ie moet doen

odido internet klantenservice zegt dat m’n server b8 ofzo staat en naar 10 moet

en begrijp me niet verkeerd want ik word super vriendelijk geholpen maar dit zou niet mogen gebeuren toch 

technische dienst is steeds al weg.. hoor nu binnen 3 werkdagen iets, maar dan is t al volgende week 

probeer t morgenochtend nog 1x anders ga ik terug ziggo

had t nadrukkelijk gevraagd en gezegd dat ik niet zonder internet wil

nu al 3 dagen onmogelijk te verbinden met ps5 ;-( 

3 gamers in huis zowel pc als ps5 en diverse games dus t ligt niet alleen aan call of duty…

toen ik over werd gehaald om naar Odido te gaan zei ik al dat ik bang was zonder internet te komen zitten maar zou echt niet gebeuren….

Kan geeneens op wifi op de ps5 omdat t signaal te zwak is zegt ie terwijl ie naast de router staat

 

vind dit echt jammer!! 

 

Hi! 

 

Graag ontvang ik dezelfde update. 

Helaas hetzelfde probleem. 

 

Alvast bedankt! 

Groetjes Daan

Ook hier dezelfde storing sinds dat we gisteren glasvezel hebben.. zou hier die update ook kunnen worden doorgevoerd?

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

 

Ik heb ook zelfde probleem, zou je die van mij ook kunnen updaten!

Goedenavond, ik heb het zelfde.

 

Zou je me hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Hi Sven, 

Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb al meermaals telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Hopelijk werkt dit. 

 

Alvast bedankt en Fingers crossed! 

Update is gepushed

@Sven-Odido Ik heb ook deze foutmelding, zou ik eventueel ook de update mogen?

 

Met vriendelijke groet!

Hi @Dhc158, de update is naar je modem gepushed door Sven. Deze moet er nu op staan. Je kunt het modem anders voor de zekerheid herstarten. Maakt dit uit?

kun je dit ook voor mij doen? ik heb hetzelfde probleem

Hoi ik het zelfde probleem kan je mij ook helpen ?

@Sven-Odido ik wacht al een tijdje kan mij ook helpen ? Ik ben al paar maanden klant kan nog steeds niet spelen!!!

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

ik heb hetzelfde zou iemand mij kunnen helpen

 

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi @Sven-Odido

 

Ik heb dit probleem al sinds december en kom nu pas oo dit forum terecht. Zou je deze reset ook kunnen uitvoeren voor mij ik wacht al 3 maanden inmiddels todat dit probleem verholpen is… bij andere games doet alles het wel alleen bij cod niet. Waar kan dit aan liggen?? 
 

alvast bedankt.

Reageer