Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7992 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

@Sven-Odido hey! Zou je deze update ook naar mijn modem kunnen pushen? 

@Sven-Odido klantnummer in profiel gezet👍 alvast bedankt. Moet ik nog nog wat doen na de push?

Update is gepushed! Nee hoor je hoeft niks te doen. 

zou je mij ook kunnen helpen sven

Goeiemiddag odido team, 

Zou ik ook de update kunnen krijgen? Heb namelijk hetzelfde probleem. 

Alvast bedankt

Hi @Sven-Odido  Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb gisteren telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Ik heb zojuist de code hierboven gebruikt en is voor nu gelukt. Is dit voldoende?

 

bedankt alvast! 

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi @Sven-Odido,

is het mogelijk om ook een update naar mijn modem te sturen? Ik heb sinds de overstap ook last van dit probleem

Ik ondervind de zelfde problemen, graag ontvang ik ook een firmware update.
Bij voorbaat dank.

Hoi Sven,

Wij hebben hier precies hetzelfde probleem, zou je ook een update naar onze router kunnen pushen. Alvast bedankt!

 ik heb ook hetzelfde probleem. 
zouden jullie ook willen kijken of het ligt aan de software van mijn modem? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @luuktimmermans, ik ga er meteen voor zorgen dat je op de lijst komt! Hopelijk lukt het ons vandaag nog, anders zal je na het weekend kunnen genieten van de nieuwe firmware.

Ik ga hier voor je achteraan, ik zie je graag genieten! 😄

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Sven,

Wij hebben hier precies hetzelfde probleem, zou je ook een update naar onze router kunnen pushen. Alvast bedankt!

Update is gepushed!

Goeiemiddag odido team, 

Zou ik ook de update kunnen krijgen? Heb namelijk hetzelfde probleem. 

Alvast bedankt

Het klantnummer in je profiel is van mobiel, als je het aanpast naar het klantnummer van vast internet kunnen we de update pushen. 

Ik heb helaas hetzelfde probleem sinds een paar dagen nadat ik ben over gestapt naar glasvezel van Odido. Zou ik die update ook voor mijn modem kunnen krijgen?

Zouden jullie de update ook bij mij willen doen?

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992@LoukaJerome@Rafieq@Td20@royrutjens@leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Top, bedankt Tommie. Hoelang duurt dit, dan weet ik wanneer ik moet testen. Is het nodig om modem te resetten? 

Bij mij werkte hij dinsdag avond gelijk.

thanks @Tommie van Odido 😎

Ik heb dit zelfde probleem ook met COD op mijn PlayStation 5. Zou ik ook deze update op mijn modem kunnen krijgen?

@Sven-Odido zou deze update ook naar mijn router gepusht kunnen worden? Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @keessie1990, @Lizetter, @Lars0809, @brianeneva, @Jochen007, @Maaykevoets, @Robbonting & @Xamiravanmeel, ik heb jullie op de lijst gezet. De nieuwe firmware zal spoedig op jullie modem gezet worden! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Justin078, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt.

 

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hi,

 

Mijn modem is vandaag vanzelf herstart en heb het probleem hier ook. Kan iemand de update ook pushen naar mijn modem?

 

@Tommie van Odido @Sven-Odido @Teresa van Odido 

 

ik zal mijn klantnummer vermelden.

Indien het gepusht is let me know ajb.

 

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rick groen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Deze zal na het weekend worden bijgewerkt. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dit lost het ook op! 

Goede avond, helaas hetzelfde probleem hier. Call of Duty meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, alles geprobeerd. Zonder resultaat. 

Kunnen jullie mijn router ook updaten a.u.b?

Goedeavond @Sven-Odido,

Hier idem probleem. Zou mijn modem ook geupdate kunnen worden s.v.p.? 
 

Alvast bedankt! 

Reputatie 1

@Sven-Odido Zou je mij de update ook willen pushen?

Goede morgen 

 

@Sven-Odido @Teresa van Odido 

ik heb nu dag 4 dat ik momenten online kan (uur per dag) met ping 145 ms of m’n signaal te zwak is en afstoot zelfs wifi op 20 cm afstand

net wederom gebeld klantenservice maar het is echt afwachten op die firmware update push naar mn modem

Gisteren zou naar verwachting de update uitgestuurd worden maar heb nog niks en reset me wezenloos 😅

Zou iemand me kunnen helpen aub? 

 

@Sven-Odido  hallo wij hebben het zelfde probleem bij cod huemne negev. Zeer frustrerend, zojuist met de klante service gebeld maar die vertelde dat ze geen update konden pushen.

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug komen!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen?

Alvast bedankt.

Reageer