Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7992 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JW_Hoekstra, welkom op onze Community!

Sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frikkies, ik heb je op de lijst gezet! De firmware zal zo snel mogelijk geupgraded op het modem. 

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

@Sven-Odido na een paar weken klooien doet hij het! Super bedankt.

Ik krijg sinds m’n glasvezel aansluiting ook namelijk zelfde failed to connect code (HUENEME-NEGEV) bij t opstarten van call of duty. Hoe kan ik dit oplossen? 

Upnp uitzetten via je modem/router lijkt voor mij te werken. Toegang tot je moden staat wel op de achterkant van het apparaat.

Goede avond,

 

ik zou graag aan de lijst willen toegevoegd mbt de update voor t modem. Dankje, en een fijn weekend

 

Aaah ik lees net de berichten mbt de update! Thnx

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rhaymond, welkom op onze Community!

Ik heb je meteen op onze lijst gezet zodat de update spoedig gepushed zal worden.

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido

Wil je mij ook helpen aub? 
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..😅

Alvast dank!! 

Update is gepushed

@Jorrtt @nsedap Als je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen. 

@GunayT @debeuker14 Update is gepushed :) 

Bedankt voor de snelle service!👍

Reputatie 6
Badge +2

@Tomab7 Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Je staat wel op de lijst, maar de update is inderdaad nog niet uitgestuurd. Ik verwacht dat dit later vandaag of uiterlijk morgen zal gebeuren. 

Dag Sven, topper! 
Had de hoop al opgegeven, maar hij doet het. 
Thanks!!

Ik heb precies het zelfde probleem al gebeld na odido hebben ze ook iets gedaan toen werkte het een keer. En nu weer niet. Wordt er wel een beetje gek van eigelijk. Werkt het bij jou nog steeds? als ik vragen mag. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem met cod zou ik hierbij ook geholpen kunnen worden ?

ls je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen. 

Hallo, 

Sinds gister heb ik ook glasvezel van Odido, call of duty deed het toen, vanaf vandaag krijg ik de melding: hueneme negev, vanalles geprobeerd zoals resetten en stekker eruit. Wat te doen? 
 

groet Chiara 

Hier hetzelfde probleem

Ik heb ook dezelfde foutmelding. Kan je mijne misschien ook updaten zodat ik weer kan spelen?

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992@LoukaJerome@Rafieq@Td20@royrutjens@leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Top, bedankt Tommie. Hoelang duurt dit, dan weet ik wanneer ik moet testen. Is het nodig om modem te resetten? 

Ik heb deze probleem ook zou het opgelost kunnen worden met de update ? Mvg

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Japie135, @devin98, @Claudia Sebregts, @Vesse, @Beeronova, @JOtti, @TomRie en @Kosss, sorry dat dit even heeft moeten duren. Jullie staan allemaal op de lijst voor de nieuwe firmware. Deze zal vermoedelijk vandaag al naar jullie worden gepushed. Dank voor het geduld voor jullie hebben gehad!

Goedendag,

 

ik zou ook graag een update van mijn modem willen hebben.

Was al een tijdje bezig om het euvel te zoeken maar kon er niet uitkomen.

Je zal me erg blij maken.

 

groetjes,

Sander

Heb de nieuwe firmware b10 ontvangen, dank! Inloggen op COD werkt weer prima. Ik zie alleen wel dat de twee AP’s (WX5600) niet mee updaten (b8). Heb er al eentje wired aan het modem gehangen voor 24 uur (incl reset en reboot) maar vermoed dat de update voor de WX5600 nog niet gepushed wordt? Heb nu dus geen mesh netwerk meer. Nog even wachten of ook voor de AP’s een handmatige firmware update nodig naar b10? Dank voor je reactie! 

Goedemorgen, ik heb het zelfde probleem. Kan mijne ook geupdated worden?

 

Reputatie 1

Hier ook hetzelfde probleem. Maar ook een probleem extra, ik kan niet meer in mijn modem. Vast een paar weken geleden zeg het wachtwoord veranderd ofzo. Kunnen jullie me dus helpen aan de update en me vertellen hoe ik mijn inlog kan veranderen van de modem😁?

Alvast bedankt!

Klantnummer is toegevoegd aan me profiel
Hoop dat het gaat lukken

Ik heb hetzelfde probleem sinds dat ik Odido glasvezel heb, zou de update bij mij ook gedaan kunnen worden?

Reputatie 6
Badge +2

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Reageer