Feedback nieuwe T-Mobile TV

Feedback nieuwe T-Mobile TV

Toon eerste reactie

248 reacties

Reputatie 6
Badge

@stefan.1997 ,

 

Je zou hier TV thuis gebruiken kunnen kijken. 

Daar staat geen uitleg!

Reputatie 7

Hi, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

Reputatie 6
Badge

Ik heb het nieuwe platform. Echter zou teletext niet meer moeten werken. Maar dit doet het nog wel. Ook moet ik ondertiteling nog steeds aanzetten via 888. Ik dacht dit allemaal via het menu zou moeten gaan. 

Reputatie 3

T-Mobile ziet dit topic volgens mij niet. Lijkt w of alle medewerkers op vakantie zijn ofzo. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (minimaal een uur in de wacht is standaard) in dit topic reageren ze niet meer, en reageren (terugbellen) op een email duurt inmiddels ook al ruim een week

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het nieuwe platform. Echter zou teletext niet meer moeten werken. Maar dit doet het nog wel. Ook moet ik ondertiteling nog steeds aanzetten via 888. Ik dacht dit allemaal via het menu zou moeten gaan. 

Op DSL worden voor live tv dezelfde streams gebruikt als op het oude platform, dus inclusief teletekst.

Reputatie 3

T-Mobile ziet dit topic volgens mij niet. Lijkt w of alle medewerkers op vakantie zijn ofzo. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (minimaal een uur in de wacht is standaard) in dit topic reageren ze niet meer, en reageren (terugbellen) op een email duurt inmiddels ook al ruim een week

Nou, op vakantie zijn ze niet. Een topic over de vertraging en slechte beeldkwaliteit hebben ze namelijk gesloten, omdat er een feedback topic is:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuwe-tv-software-slecht-beeld-en-grote-vetraging-325176

Reputatie 3

Wat mij opvalt is bij  het terugkijken het lijkt alsof er veel compressie wordt toegepast, met name zichtbaar bij veel beweging in beeld. Het vreemde is dat wanneer ik een programma via TV-anywhere naar mijn TV cast, de kwaliteit een stuk beter is. Klopt dat of gaat er iets fout?

Nou dat heb ik ook maar leg dat maar eens uit bij de klantenservice, sturen ze weer een monteur die niets kan doen, ze moeten gewoon het kastje zo snel mogelijk een goede update geven anders nu al spijt dat ik ben overgestapt. 

Reputatie 6
Badge

Naahw das jammer. Waarom kunnen ze de ondertiteling ook niet inbouwen?

Reputatie 7
Badge +7

@stefan.1997 ,

Als je daar kiest voor T-Mobile TV, krijg je de mogelijkheid om verder in het menu te kijken.Daar staat ook hoe je opnames kan plannen dus waarschijnlijk kun je in dat menu ook de opnames stop zetten. Bijvoorbeeld als er de optie bij staat van bewerken. Heb zelf nog niet het nieuwe tmobile tv dus hoop je hier iets in de goede richting te sturen.:wink:

Reputatie 6
Badge

Ja maar er staat niet uitgelegd hoe je een herhalende opname verwijderd er is geen optie beschikbaar in het menu die dat aangeeft. 

Reputatie 7
Badge +6

@stefan.1997 Als je naar ‘Geplande opnames’ gaat en dan op de prullenbak klikt, wordt de hele serie verwijderd.

Reputatie 7

Hi @Bastiaan81, de vertraging in de stream is niet als zodanig een “issue” in de zin van dat er wat mis gaat met de stream, vandaar dat dit niet vermeld staat. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk niet ideaal dat er vertraging in de stream zit bij bijvoorbeeld sportwedstrijden. We zijn aan het kijken naar de mogelijkheden om de vertraging te kunnen verminderen maar dit zal niet op korte temijn zijn.

Reputatie 2

Ik heb inmiddels sinds 2 weken het nieuwe T-Mobile TV. Eindelijk heb ik geen haperend beeld meer, voor de eerste keer sinds ik bij T-Mobile ben!

Helaas heb ik een nieuw probleem. Zappen duurt heeeeeel lang. Echt veel te lang. Als ik bijvoorbeeld twee keer of vaker de CH+ knop gebruik dan heb ik tot 10 seconden zwaart beeld. Dat is niet de bedoeling neem ik aan? Zie video: https://streamable.com/npoe7g

​​​

@Brian @Jason  ik heb nog steeds last van langzaam zappen. Het is nu zelfs een paar keer gebeurd dat de box echt gecrasht is na het zappen. Ik moest dan even het stroomkabel trekken want de TV bleef zwart.

 

Ik vind het zelf niet eens zo erg - ik ben blij dat ik geen haperend beeld meer heb sinds T-Mobile TV. En ik zap door de gids, dan werkt het een stuk beter. Maar andere familieleden zappen met de CH+ knop en dan gaat het altijd mis. De roep om terug naar de vorige provider te gaan wordt steeds groter thuis...

Volgens het menu is het een Entone 68. Bij de boot up zie ik wel het Amino logo.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

@stefan.1997 Je bedoelt dat hij standaard aan staat? Dat kan via Menu > Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling en dan Zender Ondertiteling op Dovenondertiteling zetten. Nu zit ik wel op glasvezel, maar ik denk dat het op DSL hetzelfde werkt.

Reputatie 6
Badge

 

@stefan.1997 Als je naar ‘Geplande opnames’ gaat en dan op de prullenbak klikt, wordt de hele serie verwijderd.

Ja klopt alleen dan gaat hij wanneer de nieuwe gids wordt ingeladen gewoon door met opnemen. 

Reputatie 7

Hi @pvoogt7 ik kijk graag met je mee wat ik kan onze kant kan ontdekken. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Zou je mij ook willen laten weten welk merk en type je gebruikt? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 6
Badge

Ja ik heb dit ook zo gedaan maar het werkt niet. Ik heb pas ondertiteling als Ik kom zo terugkijk, begin gemist. Of ik moet teletekst 888 gebruik bij live tv. 

Reputatie 7
Badge +6

@stefan.1997 Ik kan zelf pas drie weken opnemen, dus ben er nog niet tegenaan gelopen, maar  dat lijkt dan een bug te zijn.

@tukiii , Misschien dat de powerflip dit op kan lossen, stroom er af, netwerkkabel er uit, stroom er weer op wachten tot de box aangeeft geen netwerk en dan netwerk kabel er in, dan word de software opnieuw geladen.

En entone 68, is dit met of zonder Harde schijf?

Dat er Amino in het boot menu komt kan kloppen, Entone is overgenomen door Amino.😉

Reputatie 7
Badge +6

Voor begin gemist en terugkijken worden (ook op DSL) de nieuwe streams gebruikt. Daarom doet de ondertiteling het dan wel. Hoe het dan bij live tv moet, weet ik niet en kan ik ook niet uitproberen. Misschien is er iemand die dat wil uitzoeken of kan een moderator hier duidelijkheid over geven. Het staat ook niet in de handleiding.

Reputatie 2

@Doornekamp33 thanks, zal het proberen. Het is een box zonder HDD.

Reputatie 3

Hallo allemaal,

Ik heb 2 Belgische zenders ingesteld als favoriet. Eén en Canvas.

Als ik zap zie ik ze keurig voorbij komen op kanaal 21 en 22.

Ze staan als ik de gids gebruik op de tv ook netjes in de lijst als favoriet.

Kijk ik echter in de gids op tmoblietv.nl komen ze totaal niet voor. Niet als favoriet en ook niet in de lijst met alle zenders…..

Rara hoe kan dat?

Iemand enig idee? Ik hoor het graag.

Dan hopen dat het werkt, die 510 is nogal een oudje.

Reageer