Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Reputatie 7

Hi @Gladstone, check! Merci voor dit razendsnelle antwoord, ik heb het gelijk toegevoegd. En blijf vanaf nu dit onderzoek weer in de gaten houden!

Reputatie 2

Ik zou graag de volgende zaken verbeterd/toegevoegd zien worden:

 

  • Minder vertraging in de live uitzendingen
  • Ontwikkeling van Android TV app
  • Ondersteuning voor terugkijken en opnemen van de Belgische zenders
  • Aanpassen van de doorspoelmogelijkheden, nu kan je alleen de snelheid versnellen, een handige optie bij Ziggo was dat de doorspoelknop versnelde en het pijltje naar rechts telkens 30 seconden vooruitsprong, op die manier kan je bij opnames snel een aantal minuten vooruispringen

Wanneer wordt een nieuwe Apple TV versie van de app verwacht? Ik ben blij met de nieuwe ontwikkelingen, maar de app is erg slecht bruikbaar. Teveel issues om op te noemen. Gewoon live TV kijken is al een uitdaging voor de familie. Laat staan terugspoelen (wat totaal niet werkbaar is).

Reputatie 7

Hi @bmonninkhof, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd! Graag wil ik nog wat aanvullende informatie bij je opvragen, zodat mijn collega's dit verder kunnen onderzoeken. Ik heb van mijn collega doorgekregen dat ze hier druk mee bezig zijn achter de schermen. Ik hoop dat wij doormiddel van jouw aanvullende informatie, snel dit probleem kunnen tackelen en definitief de das om kunnen doen! 

Sinds gisteren de overstap gemaakt van Ziggo naar T-Mobile, tot nu toe werkt alles top, behalve dan de nieuwe versie van TV Anywhere.

Fijn om te zien dat de problemen snel opgepakt worden en dat alles hier duidelijk gecommuniceerd word. Mocht ik nog mijn steentje kunnen bijdragen door een HAR Log te delen met een moderator dan hoor ik het graag!

TV anywhere werkt goed op mijn telefoon. Op mijn PC en convertible ook goed. Alleen het bladen door de content heen niet. Via een touchscreen kan ik namelijk niet door tv-gids bladeren of de programma's. Ook toetsenbord bediening is matig.

Op mijn telefoon mis ik de functie om het beeld aan mijn 21:9 scherm aan te passen. Maar dat ondersteund volgens mij alleen nog Youtube tot nu toe.

Reputatie 4

Apps toevoegen als een zender.

Bijvoorbeeld Netflix kanaal 299.

Android Tv App laat zich lang wachten, hoe lang gaat dit nog duren?

Reputatie 1

Volgende probleem.

Programma start weer met alleen geluid en geen beeld, met moeite wel beeld erbij gekregen.

Tevens start de tv nu steeds met ondertiteling , daar zit ik niet op te wachten.

Reputatie 7
Badge

Hallo, blij dat full screen aan/uit kan.

Op een MacBook Air 2020 met Chrome gaan de ventilatoren voluit blazen als ik TV-anywhere gebruik. Vreemd. Gebruiken jullie Flash? Daar gebeurde dat nog wel eens mee.

In Safari komt Eurosport niet door.

succes

Flash wordt niet gebruikt. Net laten checken, maar Eurosport werkt gewoon op een MacBook met Safari. Kan je nog eens checken?

Ik zou graag de volgende zaken verbeterd/toegevoegd zien worden:

 

  • Minder vertraging in de live uitzendingen
  • Ontwikkeling van Android TV app
  • Ondersteuning voor terugkijken en opnemen van de Belgische zenders
  • Aanpassen van de doorspoelmogelijkheden, nu kan je alleen de snelheid versnellen, een handige optie bij Ziggo was dat de doorspoelknop versnelde en het pijltje naar rechts telkens 30 seconden vooruitsprong, op die manier kan je bij opnames snel een aantal minuten vooruispringen

@Sebastiaan1982 Ik ben er dus sinds kort achter dat je bij het doorspoelen het volgende kan doen. Als je een opname bekijkt, kan je bijvoorbeeld 12 indrukken op je afstandsbediening. De opname gaat dan naar de 12e minuut. Overigens zouden ze gewoon de maximum doorspoel snelheid van 16x gewoon moeten verhogen naar 32x en 64x. 

Reputatie 2

Ik zou graag de volgende zaken verbeterd/toegevoegd zien worden:

 

  • Minder vertraging in de live uitzendingen
  • Ontwikkeling van Android TV app
  • Ondersteuning voor terugkijken en opnemen van de Belgische zenders
  • Aanpassen van de doorspoelmogelijkheden, nu kan je alleen de snelheid versnellen, een handige optie bij Ziggo was dat de doorspoelknop versnelde en het pijltje naar rechts telkens 30 seconden vooruitsprong, op die manier kan je bij opnames snel een aantal minuten vooruispringen

@Sebastiaan1982 Ik ben er dus sinds kort achter dat je bij het doorspoelen het volgende kan doen. Als je een opname bekijkt, kan je bijvoorbeeld 12 indrukken op je afstandsbediening. De opname gaat dan naar de 12e minuut. Overigens zouden ze gewoon de maximum doorspoel snelheid van 16x gewoon moeten verhogen naar 32x en 64x. 

ah, bedankt voor de tip, dat is in ieder geval al wat beter dan het enkel versneld doorspoelen, alhoewel je dan het laatste stukje toch weer moet spoelen om op het exacte moment uit te komen. Dit ging alsnog sneller met de skip optie van Ziggo.

k heb natuurlijk de tv anywhere app. Hiermee kijk ik programma’s terug die ik gemist hebt. Dat doe ik door deze via Chromecast naar de tv te streamen, dit ging eerder perfect omdat de zender gewoon door streamde. Sinds de zeer vervelende update. 
stopt de stream dus na elk programma, zelfs als het programma nog niet afgelopen is maar in programma tijd van de ander doorloopt. Of hetstopt gewoon ergens middenin. En dan moet je het programma weer van voor af aan starten.

dit is knap irritant want nu mis ik steeds het eind van de film of aflevering. En om continu het volgende programma aan te moeten klikken is ook vervelend. Dus ik ben zeer ontevreden over deze update. Want ook het overzicht is waardeloos. Snelheid is te traag. Dit is de meest slechte update ooit.

 

hier kan ik niks mee… 

Reputatie 4

In een ander topic al aangegeven: in de browser verschiet de kleur elke paar seconden van meer groentint naar meer oranjetint. Het probleem lijkt zich niet voor te doen bij NPO1, NPO2 en NPO3.

Goedemiddag,

Sinds enkele weken heb ik het probleem dat mijn TV Anywhere app niks meer laad. Bij elke kanaal krijg ik de melding 314022. Heb een iPhone 11 op iOS 15.3. Heb de laatste versie van de app. Heb de cache gewist, app opnieuw geïnstalleerd, allemaal geen succes. Mijn vriendin met iPhone 12 en iOS 15.2.1 en bij haar werkt alles goed. Het heeft wel ooit gewerkt, maar nu dus niet meer, vermoed dat het te maken heeft met iOS 15.3? Op Wifi met Tmobile thuis en op mijn mobiele netwerk van Tele2 krijg ik niks. 

1x was het met 1 van de James Bond films op RTL7 Ik durf niet te zeggen meer precies welke. Volgens mij nog met Sean Connery de laatste of de eerste met Roger moore.

De tweede keer was 2 dagen geleden en was alle zenders. Eerst out of sync en vervolgens viel het gewoon weg.

Dit was met Live TV en de spullen uit en weer aanzetten na een minuut of 2 hielp helaas ook niet. Sinds die tijd maar weer overgeschakeld op de TV kastjes. Zal nog wel een keer kijken.

Reputatie 7

Hi @Gladstone, ik wil je heel graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Er blijken namelijk meerdere klanten ditzelfde probleem te ervaren, dus mijn collega's doen hun uiterste best om hier een structurele oplossing voor te vinden. Hopelijk kan ik je snel inhoudelijk meer vertellen!

Hi @Esdamion, ook jouw onderzoek heb ik goed in de gaten gehouden! Mijn collega van de technische dienst heeft gevraagd of jij een screenshot kan aanleveren van de Android App DRM Info op de telefoon: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidfung.drminfo&hl=nl&gl=US. Kan jij hiermee uit de voeten? Thanks alvast!

Hi @ginochirino, heel goed dat je dit laat weten! Dit is momenteel in onderzoek bij onze IT-afdeling. Graag zorg ik dat jouw gegevens hier ook aan toegevoegd worden. Ik kan aan de hand van jouw e-mailadres geen abonnement vinden. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zet ik dit graag door. Alle updates hierover blijf ik in dit topic met jullie delen! 

Reputatie 3

Zoekfunctie werkt niet optimaal als je op op1 zoekt krijgt je de data door elkaar, wat je wil is gewoon de laatste uitzending als eerste, de een-na-laatste als tweede etc

Hi @Gladstone, ik wil je heel graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Er blijken namelijk meerdere klanten ditzelfde probleem te ervaren, dus mijn collega's doen hun uiterste best om hier een structurele oplossing voor te vinden. Hopelijk kan ik je snel inhoudelijk meer vertellen!

Hi @Esdamion, ook jouw onderzoek heb ik goed in de gaten gehouden! Mijn collega van de technische dienst heeft gevraagd of jij een screenshot kan aanleveren van de Android App DRM Info op de telefoon: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidfung.drminfo&hl=nl&gl=US. Kan jij hiermee uit de voeten? Thanks alvast!

Hi @ginochirino, heel goed dat je dit laat weten! Dit is momenteel in onderzoek bij onze IT-afdeling. Graag zorg ik dat jouw gegevens hier ook aan toegevoegd worden. Ik kan aan de hand van jouw e-mailadres geen abonnement vinden. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zet ik dit graag door. Alle updates hierover blijf ik in dit topic met jullie delen! 

Privé bericht is verstuurd, abonnement loopt op mijn vriendin’s account, dit heb ik privé doorgegeven.

tv anywher via de browser ladt niet meer sinds de update.

 

Ik kiezseen film, die ik wil zien. En hij draait alleen maar in circels. Maar ik kan zolan wachten, als ik wil, het start gewoon niet.

 

Ik gebruik Microsoft Edge Version 85.0.564.68 (Offizielles Build) (64-Bit)

En Windows 10.

Reputatie 7

@sankonig @Meedenkertje26 We hebben zeker de intentie om Tv anywhere ook beschikbaar te maken voor Android TV maar wanneer het zover is, is op dit moment nog onbekend. Zodra we daar meer over kunnen zeggen horen jullie het uiteraard! :slight_smile:  Ondersteuning voor Netflix zit op dit moment niet in de planning, Netflix is op genoeg andere manieren beschikbaar (Smart TV etc).

@lsmeets TV Anywhere heeft Chromecast ondersteuning dus je kan deze hier zeker op gebruiken! :nerd:

Reputatie 4

Vanavond heb ik tvOS geupgrade op mijn AppleTV. Helaas is zappen via het zij-menu nu niet meer mogelijk. Het zender-menu verschijnt nog steeds door op de rechter zijde van de afstandsbediening te tappen, maar scrollen hierin werkt niet meer. Dit probleem doet zich voor bij beide AppleTV’s hier in huis.
 

Hier hetzelfde probleem. @Jason is dit bij jullie bekend? De app is nagenoeg onbruikbaar op deze manier. 

Reputatie 3

Wij hebben een chromecast.

Gisteren was het weer mis.

Mijn vrouw kijkt gisterenavond de Good Doctor van vorige week maandag op RTL8

Dat zijn altijd 2 afleveringen achter elkaar.

De eerste aflevering stopt 5 minuten te vroeg en gaat niet door bij het begin van de 2e aflevering.

De 2e aflevering stopt ook te vroeg maar gaat wel door aan het begin van Grace Anatomy.

Heel vervelend dat jullie nog steeds het einde van programma's niet uitzenden.

Om tv te kijken stream ik vanuit de T-Mobile TV-app op mijn iPhone via de Chromecast. Het valt me op dat sommige zenders het soms niet doen. De app maakt wel verbinding met de Chromecast, maar op het moment dat ik een zender aanklik krijg ik de melding dat er een technische fout is opgetreden. Soms doet een zender het wel, om vervolgens niet te doen. Bij het lanceren van de app werkte alles goed, maar sinds 3 weken dit probleem. Hoop op een snelle oplossing.

 

groet,Bjorn.

het is  al vaker genoemd  maar zou graag nogmaals extra aandacht vragen van t-mobile thuis voor ondersteuning op  smart-tv (met android) , andere gangbare TV diensten leveren die ondersteuning, waarom t-mobile thuis nog niet? ik noem het een gemiste kans voor een met zoveel   poeha  aangekondigde update 

Reputatie 2

Ik heb wat zitten testen, maar casten van android foon naar Shield is een ramp. Of het cast icoontje verschijnt niet. Of hij maakt verbinding maar de connectie wordt niet tot stand gebracht. Schiet niet op. Voorlopig nog verdoemd tot de tvbox. Jammer.

ps ik zat niet in het juiste netwerk denk ik, niet in 5g wifi, kan deze post niet meer verwijderen dus vandaar de aanvlulling

Reageer