Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Hoi, 

Op de pc loop ik tegen de volgende (sommige bekende) problemen aan;

  • Ik moet regelmatig opnieuw inloggen, ondanks “onthoud mij” enzo. Tijdens een serie kijken, vraagt hij ook steeds om opnieuw in te loggen na een uurtje. Probleem is als je 2 afleveringen achter elkaar kijkt, hij dus vastloopt en je opnieuw moet inloggen en het programma weer moet zoeken. Nadeel bij mij was ook dat ik opnieuw een stukje moet kijken. 
  • Full screen is alleen mogelijk op Chrome, Firefox en Opera. En als ik dan op esc. klik, gebeurd regelmatig dat hij niet onthoudt waar ik gebleven was en opnieuw moet beginnen aan de serie/film. 
  • Als ik een programma zoek, kan ik niet vinden, op welke zender het is. Zo wilde ik “Het uur van de wolf” terugkijken van Jochem, kan ik niet makkelijk vinden welke zender het was. Ik weet alleen de tijd en dag en moet dan online terugzoeken of in de gids. 

Veel succes er in elk geval mee. 

Zojuist ben ik (weer) uitgelogd, halverwege de aflevering. 
Met inloggen (moest ik een paar keer, kreeg zwart scherm en daarna alleen de informatie van de aflevering) en ik mag hem weer vanaf begin kijken.. En doordat ik niet kan vooruitspoelen of op klein scherm, mag ik minimaal een half uur dubbel kijken.. yay…...

Reputatie 4

Hi all, we hebben gisteren aan het eind van de dag en aanpassing gedaan en het verlopen van de sessie zou nu niet meer voor moeten komen. Mocht dit wel het geval zijn dan horen we het graag!

@bmonninkhof Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je twitter of Facebook naam? Dan kan ik je bericht er bij zoeken. Ook ontvang ik graag meer informatie over welke versie van Safari en welke device(s) je gebruikt en wat het merk en model TV is, dan gaan we hier naar kijken.

Ik kan het probleem met de kleuren in Safari bevestigen.

Ook krijg ik in Safari alleen een relatie lage resolutie (max 1280). Er is geen mogelijkheid om een andere resolutie te kiezen, alleen ‘auto’.

Safari versie: 14.0.3 op macOS 11.2.1 (maar ook op 11.2)

Chrome op dezelfde computer werkt zonder problemen: geen verspringende kleuren, alle resoluties incl. 1080p beschikbaar. Probleem doet zich voor op twee verschillende computers (iMac en MacBook).

Reputatie 7

Hi @Esdamion, je bent een topper! Heel erg bedankt voor de moeite. Ik heb dit direct doorgespeeld naar de technische colllega's en hoop je hier snel meer over te kunnen vertellen!

Hoi, sinds een week ofzo loop ik tegen een probleem aan. 
Ik kijk een film terug om vervolgens na 3/4 te hebben gezien, de film crasht. 
Recente voorbeeld is nu “Shape of Water” waar ik 1:58 min heb gezien (hij duurt 2:35) en hij wil niet meer verder. 

Dit gebeurt tijdens het terugkijken op de website (ik gebruik de app niet omdat hij niet op chrome werkt). Hij slaat wel op dat ik bij dat punt gebleven ben en dus “verder kijken” kan, maar dat lukt dus niet. Het beeld loopt vast. 

Ook als ik terugschuif met de balk (en dus steeds een niet zo smakelijk stukje moet herkijken) loopt hij precies op hetzelfde punt vast. En het is al vaker gebeurd. (bij 2 andere films, ook tegen de tijd dat ik nog maar iets van een half uurtje moest). 

Kwaliteit al lager gezet. Ik weet niet wat ik nog verder kan.. Maar gezien je ook niet vooruit kan zetten (dat ik kan proberen dat haperingstukje voorbij te springen) zit ik nu vast op een film die ik niet af kan zien. 

Help?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @michelsmit, fijn dat je hier melding van maakt, ik breng graag jullie kijkplezier terug! Ik zie dat de TV Anywhere App aangeeft ‘tik om te ontgrendelen’, ik neem aan dat jullie al gecontroleerd hebben dat rotatievergrendeling uit staat? Dit is een optie die je iPhone aanbiedt zodat het scherm enkel rechtop blijft staan en niet ongewild gaat draaien. Meer informatie hierover lees je op de website van appletips: Draaien in- of uitschakelen.

Zo niet, ervaar je dit ook met andere video apps, zoals Youtube? Heb je ook een Android telefoon waarop je dit probleem ervaart?

Ik ben benieuwd en dit is vast en zeker snel voor je op te lossen! 😃

@Brian Het wordt echt hoog tijd dat je de lijst gaat updaten. Het heeft zo weinig nut voor ons als gebruikers van T-mobile thuis om te reageren. Ik heb spijt dat we net een combi abonnement hebben afgesloten met een mobiele telefoon. T-mobile thuis gebruiken op een laptop is echt slecht, maar de aanpassingen van de website https://t-mobiletv.nl is echt dramatisch. Waarom kunnen we nu nog steeds, sinds eind september niet fatsoenlijk bladeren door een TV-gids en zijn de kleurshiftproblemen nog steeds niet opgelost. En deze (al eerder genoemde) problemen staan niet als probleem genoemd. 

 

Ik zie net dat er een balk aan de onderzijde van de TV-gids is toegevoegd, daarmee kan er geschoven worden in de tijd. Heel fijn dat dat nu wel kan.

Reputatie 1

Het grootste probleem waar wij tegen aanlopen is dat de nieuwe site niet te gebruiken is met een touchscreen. Alles moet met muis/keyboard (en zelfs dan is het scrollen door de tv gids bijna niet te doen).

Dat is echt super jammer jongens!  De vorige site was ook al niet "top” met touchscreen maar daar kon je wel mee werken, deze compleet niet. Zelfs als ‘fullscreen’ optioneel wordt zal dat maar een klein deel van de issues oplossen.

Reputatie 4

Op de tablet kan ik max FULL HD (1080p) kiezen. Ook is er HD (1080p), maar moet dit niet zijn 1080i? 

Op mijn mobiele telefoon is de het max HD 720p, waarom staat de optie FULL HD 1080p daar niet tussen?

Hoge prioriteit is dat er met voorrang naar word gekeken, niet dat het daardoor sneller gaat.:anguished:

Reputatie 7
Badge +1

Als ik simpelweg het geheel overzie van alle reacties over dit item maar ook die van T-Mobile tv kan ik niet anders concluderen dat men zich bij T-Mobile schromelijk heeft verkeken hoe ingewikkeld het is om een compleet andere platform uit te rollen.

Ik kijk ook regelmatig uit belangstelling op het nu nog actieve forum van Telfort en als je ziet dat zelfs een grote jongen als KPN veel moeite heeft met haar platform geeft het toch wel te denken.

Reputatie 2

@Jason ik heb in de woonkamer een Apple Tv 4k 2021 (model A2169 32Gb) en in de slaapkamer een Apple Tv 3. 

Ik heb die resets uitgevoerd, maar begrijp niet wat dat met de TV Anywhere app te maken heeft. 

 

Reputatie 2

Op een MacBookAir en een MacPro met Safari wisselen de kleuren licht van tint continu. Vreemd.

Elke keer als ik inlog moet ik de pincode opgeven, dus dat wordt niet onthouden?

Ik heb geen zenders vergrendeld, noch een leeftijd ingesteld, toch moet ik allerlei programma’s ontgrendelen. Kan niet meer vinden waar ik dat kan instellen.

Het scrollen door de zenders werkt niet goed: zenders moeten eerst laden, maar dan schiet de scroll veel te snel door de zenders heen en schiet je  er steeds voorbij.

dank

Paul Delcour

Reputatie 1

Hoge prioriteit is dat er met voorrang naar word gekeken, niet dat het daardoor sneller gaat.:anguished:

Ze zeggen met prioriteit aan gewerkt... Snelheid is idd ver te zoeken. Zeker als je al 2 weken weet waar het aan ligt.

Ze hadden nooit met veel poeha het nieuwe  tv platform moeten lanceren, maar gewoon eerst op de meestvoorkomende platformen, om af te spelen, alles uitgebreid moeten testen. Nu hebben we halfbakken Tv. De amino slaat vast als je na uitzending terugkijken wat anders wil kijken en op tv anywhere steeds meldingen..…

Dus T-Mobile chop chop...

 

Reputatie 2

@Jason  Ik heb de Tv Anywhere app verwijdert van mijn Apple Tv en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. 

Reputatie 5
Badge

Erg teleurstellend dat T-Mobile nog steeds geen app heeft voor Android Smart TV’s!

Alle apps kunnen op mijn Sony Android TV, behalve T-Mobile TV.

 

Reputatie 4

Op een MacBookAir en een MacPro met Safari wisselen de kleuren licht van tint continu. Vreemd.

Elke keer als ik inlog moet ik de pincode opgeven, dus dat wordt niet onthouden?

Ik heb geen zenders vergrendeld, noch een leeftijd ingesteld, toch moet ik allerlei programma’s ontgrendelen. Kan niet meer vinden waar ik dat kan instellen.

Het scrollen door de zenders werkt niet goed: zenders moeten eerst laden, maar dan schiet de scroll veel te snel door de zenders heen en schiet je  er steeds voorbij.

dank

Paul Delcour

Ik heb dit ook. Lijkt aan Safari te liggen. Probeer het eens met Chrome op je MacBook Air. Ik krijg met Chrome ook een betere kwaliteit stream te zien.

Werkt niet 🙈

overgestapt van Ziggo naar tmobile, nu je niet meer afhankelijk bent van het kastje. Wel eerst de klantenservice gebeld of dit echt werkt. Natuurlijk werkt dit en je kan gewoon tv kijken via de app werd mij gezegd. 
 

na gedoe met het internet (ook overgesloten) kon ik de tv app installeren. Ik krijg alleen een tmobile app in een andere taal (zie foto) 


klantenservice gebeld(ik ben niet handig met dit soort dingen misschien doe ik iets fout): vervelend meneer de monteur had dit in orde moeten maken. Ik stuur een monteur lang. 
 

week later: de monteur geeft aan dat dit helemaal niet kan via de app 

 

klantenservice gebeld: we bieden het wel aan meneer maar ondersteunen het niet. Uitgelegd dat ik hier weinig mee kan. Of het werkt wel of het werkt niet. 
 

opnieuw klantenservice gebeld om daar maar op te zeggen; u kunt niet opzeggen u bent 2 dagen te laat. Dit omdat ik van het kastje naar de muur ben gestuurd om van alles te proberen en een week moest wachten op een monteur. Dit is gewoon terug te zien in de gesprekverslagen die de servicedeskmedewerker bijhoudt. Daarnaast heb ik het überhaupt nog niet kunnen proberen. Sorry meneer de app is eigenlijk bedoelt voor de iPad en mobiel, niet perse voor de tv. Het ligt aan aan uw tv dus daar kunnen we niks aan doen. Ik heb een recent nieuw gekochte smart tv waar alle andere apps gewoon op werken. Daarnaast heb ik uitgebreid navraag gedaan voordat ik het abonnement heb afgesloten en heeft niemand me hier überhaupt iets over gezegd. Ik keek ziggo ook gewoon via de app op de tv. Een kabel leggen is geen optie gezien de afstand en de kabel dan vanuit de hal dwars door de woonkamer moet. Helaas meneer dat is uw eigen keus. 
 

Daar moet je het dan mee doen, hoe triest en onrechtvaardig het ook is. Ik zing het noodgedwongen een jaar uit maar oké is het niet! 
 

een teleurgestelde klant 

Ik loop tegen de volgende problemen aan (nu de “opnieuw inloggen” veel minder vaak voorkomt gelukkig), al moet het “full screen mode” nog wel aangepakt worden nog steeds (helaas). 

  • Als ik een programma vanaf begin wil kijken terwijl hij nog bezig is, wil dit vaak niet werken, gek genoeg word ik slechts een paar seconden teruggestuurd in plaats van het begin van het programma. 
  • Als ik een programma live kijk (of als het lukt met “kijk vanaf begin”) lukt het mij niet om terug te “spoelen” als ik iets opnieuw even wil zien. 
  • In de tv gids, kan ik niet lezen waar een programma/film/serie over gaat als hij op dat moment op tv is. Ik wordt automatisch ernaartoe gezapt, terwijl ik niet weet waar het over gaat. 
    Programma's die zijn afgelopen of nog moeten beginnen kan ik wel informatie over lezen. 
Reputatie 1

 

 

Reputatie 2

Op een MacBookAir en een MacPro met Safari wisselen de kleuren licht van tint continu. Vreemd.

Elke keer als ik inlog moet ik de pincode opgeven, dus dat wordt niet onthouden?

Ik heb geen zenders vergrendeld, noch een leeftijd ingesteld, toch moet ik allerlei programma’s ontgrendelen. Kan niet meer vinden waar ik dat kan instellen.

Het scrollen door de zenders werkt niet goed: zenders moeten eerst laden, maar dan schiet de scroll veel te snel door de zenders heen en schiet je  er steeds voorbij.

dank

Paul Delcour

Ik heb dit ook. Lijkt aan Safari te liggen. Probeer het eens met Chrome op je MacBook Air. Ik krijg met Chrome ook een betere kwaliteit stream te zien.

Blijft toch vreemd.
Eurosport 1 kreeg ik alleen met Chrome aan de praat, maar dan gingen de ventilatortjes op volle snelheid draaien alsof er Flash wordt gebruikt. Ook dat verschil is me een raadsel.

Reputatie 3

Hi @Brian ,

 

ik mis een stel zenders in de nieuwe TV-Anywhre app en wel alle Duitse en Belgische zenders. 
Wanneer komen die?

Ter info:
Ik heb de app al een parkeer opnieuw geïnstalleerd via TestFlight maar dat verhelp het niet. 

Reputatie 7
Badge

Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn

Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.

Dit wordt in een nieuwe versie opgelost; harde toezeggingen kan ik nog niet doen, maar dit zal binnen enkele weken zijn.

Reputatie 6
Badge

Is er al meer nieuws over picture in picture op iOS?

Goedemiddag @Borssie, bedankt voor het delen van jouw ervaring en sorry dat het nog niet geoptimaliseerd is naar jouw verwachtingen - daar brengen we natuurlijk graag verandering in, zolang het mogelijk is.

Vraagje: je geeft aan dat het geluid niet synchroon loopt: is dit op specifieke zenders of tijdens specifieke programma's het geval? Ook spreek je van vertraging; synchroniciteit en vertraging in de stream zijn twee verschillende items. Het eerste moet bij bepaalde zenders verholpen worden, het tweede is een basisvertraging die op korte termijn niet meer aangepast kan worden (live TV loopt zo'n twaalf tot maximaal achttien seconden achter ten opzichte van de live uitzending).

Als jij kunt specificeren waar het probleem ligt, dan pak ik het graag zo snel mogelijk voor je op!

Hi Jason!

 

Bedankt voor je reactie. Het gaat in dit geval om synchroniciteit, dus dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Ik zie op dit community al meerdere mensen die hetzelfde ervaren. Ik heb sowieso alles geupdate, opnieuw geïnstalleerd en heb mijn geluidinstellingen nagekeken, deze staan allemaal op standaard (niet dolby) dus daar ligt het niet aan. Ook is mijn internet snelheid goed (1gigabit/s) en is mijn Chromecast met Google TV bedraad aangesloten.

 

Ik hoor graag van je, en of ik deel kan nemen aan een beta programma :) 

 

Grt Jeroen

Reputatie 5
Badge

Wanneer komt er nu een app voor Android TV?

Reageer