Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Reputatie 7

Hi @ginochirino, helemaal super! Ik heb jouw gegevens aan het onderzoek toegevoegd. Ik houd jullie hier op de hoogte. Mocht je nog andere vragen hebben, stel die dan gerust! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @michiel71 en @wmuys, bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb het meteen doorgegeven aan onze specialist zodat het opgepakt kan worden, excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +14

Ik baal er van dat als ik een serie opneem ook alle herhalingen worden opgenomen. Vooral TLC en Fox blijven herhalen Handmatig invoeren is te veel gedoe

Ik moet nu steeds nalopen wat oud is en weg moet dit in verband met de 200 uren opnemen. 
Ben ik de enigste die hier last van heeft? Verder heb ik ook nog steeds een foutmelding bij het terug gaan van opnames naar reguliere uitzendingen 

Reputatie 6
Badge

Ik heb eens keer gelezen dat de kwaliteit van de streams hetzelfde zou moeten zijn als de tvbox.

 

Alleen voor de AppleTV … (en dan de bitrates van het nieuwe platform, niet de veel hogere van de oude).

Reputatie 2

Ik kan niet streamen naar de Chromecast, geen chromecast icon te zien in de app. Ik kan wel vanuit andere apps streamen naar de Chromecast, dus denk niet dat het aan mijn iPhone Xs of aan de chromecast ligt.

 

Gegevens: Iphone Xs iOS14.2GM

TV Anywhere versie: 12.2.0

 

Reputatie 7

Hi @CrisTien, ik wil heel graag dat je helemaal tevreden bent! Echter wanneer je zelf een serie opneemt, dan zal de opname altijd alle afleveringen bevatten inclusief herhalingen. Als ik dit voor je kon veranderen, dan deed ik dat met liefde. Sorry! 

Wat betreft de foutmelding, hiervoor is gelukkig een nieuwe TV Box naar jou onderweg. Als je nog andere punten hebt, stip ze vooral aan. Dan kijk ik graag met je mee naar een passende oplossing! ❤️

Reputatie 2

korte vraag. Ik heb continu het T-Mobile menu boven in het beeld, heel irritant. Hoe kan ik deze wegkrijgen?

Het menu onderin het beeld met de tijdbalk verdwijnt na een aantal seconden.

Reputatie 2

korte vraag. Ik heb continu het T-Mobile menu boven in het beeld, heel irritant. Hoe kan ik deze wegkrijgen?

Het menu onderin het beeld met de tijdbalk verdwijnt na een aantal seconden.


opgelost, ik kijk via de browser op de PC die ik naar de tv sleep, en daar op F11 drukte voor full screen, dan krijg ik inderdaad het menu continue in beeld. klik ik niet op F11 maar op het knopje full screen of dubbel klik op het scherm dan krijg ik geen menu. 🙂 en wel full screen.

Reputatie 7
Badge +16

@michiel71 Om alvast 100 procent uit te sluiten, wil ik graag verzoeken of je het modem en de TV Box kunt herstarten op de volgende manier:

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen.

Omdat het modem nu namelijk al 226 dagen onafgebroken online is en de TV Box 40 dagen, kunnen we niet met absolute zekerheid zeggen dat het hier niet aan ligt - ook al zijn de vermoedens natuurlijk van niet.

Mijn vermoedens gaan uit naar een probleem op app-niveau, maar we gaan dit tackelen, daar ben ik van overtuigd. Alvast bedankt voor je medewerking!

@all: werkt het weer wanneer je de app volledig verwijdert, opnieuw installeert en gebruikt?

Welke Apple TV gebruiken jullie en op welk apparaat kijk je via de app (merk + type graag indien mogelijk).

Reputatie 7

Hi @Gladstone, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Voor jullie allebei geldt hetzelfde. Je kunt iOS naar 15.2 upgraden. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen! 😁

Reputatie 3

Het valt me echt tegen hoe lang T-Mobile erover doet om met een update op de App te komen. Inmiddels scoort de T-Mobile Mobile TV een dikke 1 binnen de Apple Store, allemaal klachten over functionaliteit. Ik vraag me af die wel door T-Mobile bekeken worden.

 

Ook hier kan er al weken niet meer ge-cast worden van 3 verschillende Apple iPhones (2 x een 11 Pro en een 6), de App klapt eruit bij het aantikken het Chromecast icoon. Heeft het nog zin om een iOS versie te noemen want er zijn er inmiddels al 5 (4 minor en 1 major) ofzo geweest welke allemaal niet werkte.

 

Wij zijn weer terug naar Ziggo voor TV. Je kunt gewoon niet voor 100% over naar T-Mobile, veel te onbetrouwbaar.

Reputatie 7
Badge +16

@mountainbikert Het ligt inderdaad aan de tvOS zo te zien. We wachten nog op een concrete update vanuit het onderzoeksteam. zodra ik die ontvangen heb, horen jullie het direct. Bedankt voor je toevoeging!

Hi @Gladstone, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Voor jullie allebei geldt hetzelfde. Je kunt iOS naar 15.2 upgraden. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen! 😁

Hi @Lisa, ik zit inmiddels op iOS 15.2 en na de update kon ik succesvol een live tv-stream openen, maar een programma terugkijken weer niet. Nu geeft ook de live tv weer code 314022, ook na het wederom herinstalleren van de app. Helaas.

Reputatie 1

Niet alleen de update voor de app duurt lang. Er is onderhand 5 weken niet normaal tv te kijken. De basics werken niet eens normaal. Op geen enkel kijkplatform...

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback, we hebben alles gebundeld en gaan het doornemen. We voorzien jullie zo snel mogelijk van concrete updates in de oorspronkelijke post. Alvast bedankt tot zover!

Reputatie 2

Ik kan niet streamen naar de Chromecast, geen chromecast icon te zien in de app. Ik kan wel vanuit andere apps streamen naar de Chromecast, dus denk niet dat het aan mijn iPhone Xs of aan de chromecast ligt.

 

Gegevens: Iphone Xs iOS14.2GM

TV Anywhere versie: 12.2.0

 

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat heeft ervoor gezorgd dat het chromecast icon wel weer tevoorschijn kwam, maar als ik wil streamen krijg ik de melding over teveel apparaten op mijn account? Ben de enigste in huis die het gebruikt, maar het het wel op meerdere apparaten geïnstalleerd (2 telefoons, 1x iPad  en 1x AppleTV, is dat een probleem? 

Hoi, 

Op de pc loop ik tegen de volgende (sommige bekende) problemen aan;

  • Ik moet regelmatig opnieuw inloggen, ondanks “onthoud mij” enzo. Tijdens een serie kijken, vraagt hij ook steeds om opnieuw in te loggen na een uurtje. Probleem is als je 2 afleveringen achter elkaar kijkt, hij dus vastloopt en je opnieuw moet inloggen en het programma weer moet zoeken. Nadeel bij mij was ook dat ik opnieuw een stukje moet kijken. 
  • Full screen is alleen mogelijk op Chrome, Firefox en Opera. En als ik dan op esc. klik, gebeurd regelmatig dat hij niet onthoudt waar ik gebleven was en opnieuw moet beginnen aan de serie/film. 
  • Als ik een programma zoek, kan ik niet vinden, op welke zender het is. Zo wilde ik “Het uur van de wolf” terugkijken van Jochem, kan ik niet makkelijk vinden welke zender het was. Ik weet alleen de tijd en dag en moet dan online terugzoeken of in de gids. 

Veel succes er in elk geval mee. 

Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.

 

Hoezo is dit opgelost, de problemen in Safari 14.0.1 is zeker niet opgelost. De kleur verspringt nog steeds van groen naar rood en weer naar een groen toon. En nee dit ligt niet aan de iMac, of MacBook zelf en ik heb nergens last van bij YouTube of andere video’s. @Brian 

Reputatie 2

Identiek aan de Post van een andere gebruiker, kan ik live tv niet streamen naar Chromecast. Dit geeft telkens de melding 'er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer'. Terugkijken en terugkijken streamen gaat wel, kijken op Android telefoon gaat wel, alleen live streamen niet. Ik heb de A.2.2.1 app versie, chromecast 1.49.226077

@Brian

De informatie van superuser Chris tien mbt iOS 14.01 is totaal irrelevant.

mijn ipad heeft een 32 bits processor en kan dus niet bijgewerkt worden naar iOS 11 en hoger.

de vernieuwde app kan niet gedownload worden en dus ook niet meer gebruikt worden.

Krijg ik nu korting op mijn abonnement of krijg ik van jullie een nieuwe ipad.

Andere apps werken probleemloos en ik mag verwachten dat dat met die van jullie ook het geval zal zijn.

Als jullie het niet weten zeg dat dan maar houdt mij niet aan het lijntje.

Dat heb ik dus ook met m'n tablet van Samsung.  Nog geen 2 jaar geleden gekocht. 

Maar kan niet hoger dan Android 4.4.4. En dus kan ik niet meer tv anywhere kijken.  Leuk is nog eens dat dat spontaan tijdens de vakantie gebeurt.  Zit je dan in Oostenrijk en kan je ineens geen tv meer kijken op je tablet. 

Echt zo fout 

Reputatie 2

Weinig activiteit hier. Is iedereen zo tevreden met T-Mobile TV of heeft iedereen zich berust in dit wanproduct. Het zou fijn zijn wanneer er vanuit T-Mobile terugkoppeling wordt gegeven, want ik zie al maanden geen enkele progressie.

Hebben jullie dit ook? 

Ik kijk tv anywhere via m'n computer.  Met Chrome webbrowser.

Nu moet ik elke keer als ik de site open opnieuw inloggen.  Kan dat niet anders. 

Leuk zo'n update

Maar ik heb 90 mbps download en 95 mbps upload. Maar de stream hapert erg. 

En als ik dan de kwaliteit verander van auto naar sd(576p) dan duurt het nog heel ff en dan is het haperen over. 

De tv gids werkt ook heel langzaam. En is heel lastig om door te scrollen

Reputatie 7

Hi all, we hebben gisteren aan het eind van de dag en aanpassing gedaan en het verlopen van de sessie zou nu niet meer voor moeten komen. Mocht dit wel het geval zijn dan horen we het graag!

@bmonninkhof Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je twitter of Facebook naam? Dan kan ik je bericht er bij zoeken. Ook ontvang ik graag meer informatie over welke versie van Safari en welke device(s) je gebruikt en wat het merk en model TV is, dan gaan we hier naar kijken.

Goedemorgen,

 

Sinds een kleine week overgestapt van KPN naar T-mobile. Ik ervaar inderdaad wisselende ervaringen als het gaat om de T-Mobile TV app op mijn Chromecast met Google TV alsmede met de TV Anywhere app op mijn mobiel. Het geluid loopt totaal niet synchroon, zowel met live tv als programma gemist. 

 

Het veranderen van de bitrate helpt niet, en ook het geforceerd stoppen en opnieuw opstarten van de app veranderd niks aan de vertraging…

 

Ik gebruik een Pixel 5 met Android 12, allebei up to date 

Versie van de T-Mobile Anywhere app: 

Versie A 2.4.3

 

Graag hoor ik of er een beta programma is en of ik daaraan kan deelnemen :)

 

Bedankt! 

Laatste week heb zowel ik als mijn vrouw op onze iPhone 12 Pro en iPhone 13 Pro met de laatste versie van iOS problemen met de app. Programma’s zijn vaak niet fullscreen te bekijken, er verschijnt dan een kleine melding in beeld. Soms werkt het ook wel gewoon. Zien wij iets over het hoofd of is dit een bekend probleem?

 

Reageer