Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Reputatie 7

@TomThuis Ik vermoed dat we geen support geven op toestellen die geroot zijn maar ik zet de melding in ieder geval door. :wink:

@wmuys Dank voor de toelichting, dat maakt het al een stuk specifieker, we gaan er mee aan de slag! @Delcour Ik heb jou ook aan de melding toegevoegd. @nickvnd Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste cijfers van het rekeningnummer? Dan voeg ik jou ook toe aan de melding.

@advdun @Henk_L Bedankt voor de informatie! Voor feedback over de test voor de TV Box kunnen jullie in dit topic terecht (alleen toegankelijk voor testers).

 

Wanneer ik tv anywhere op Apple TV open gaat alles nog prima, totdat ik het geluid naar Sonos stuur met Apple TV. Alle apps ondersteunen het geluid op die manier behalve de Tv anywhere app van t mobile.

Reputatie 6
Badge

Als ik favoriete Tv zenders toevoeg aan mijn lijst op tv worden ze in omgekeerde volgorde toegevoegd aan mijn favorieten lijst in de TV Anywhere app. Heel irritant. 

Reputatie 4

@Jason  Ik heb de Tv Anywhere app verwijdert van mijn Apple Tv en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. 

Ik heb dit ook gedaan. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Factory reset Apple TV, upgrade opnieuw doorgevoerd. Het probleem blijft helaas en ligt toch echt bij de app. Scrollen kan alleen in de zenderlijst niet. Je kunt bijvoorbeeld wel scrollen in de gids of tussen Favorieten, TV Zenders, Radio, etc.

Wat een beetje vreemd is: er zijn wel 5 of 6 beta’s van tvOS 15 geweest. Kennelijk is er door niemand een testje gedaan.

Reputatie 4

 

Welke Apple TV gebruiken jullie en op welk apparaat kijk je via de app (merk + type graag indien mogelijk).

Apple TV 4k (1st gen). Je vraag op welk apparaat ik kijk snap ik niet zo goed, ik kijk nl. via voornoemde Apple TV. Misschien wil je weten wat het merk TV is  (kan me echt niet indenken waarom dit relevant zou kunnen zijn), maar dat is een LG 49”. Exacte type weet ik niet.

Reputatie 2

Het duurt wel erg lang voor er verbeteringen komen.

Eigenlijk is dit schandalig voor een professionele organisatie om zo beroerd voor de dag te komen en te verwachten dat we dit waar voor ons geld vinden.

Net geprobeeerd een film te kijken. Ik heb minstens 5 x opnieuw moeten inloggen of ontgrendelen door zeer vreemde mededelingen.

In Firefox en Chrome gaat mijn Mac laptop als een gek ventileren, in Safari helmaal niet.

Ik overweeg ernstig een andere aanbieder te zoeken, mede omdat het tv kastje vervelend traag is en bij Duitse zenders regelmatig helemaal vastloopt bij spoelen van beeld.

Geef ons gebruikers een duidelijk termijn waarin we kunnen verwachten dat we weer normaal TV kunnen kijken zoals het prima was!

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet de bedoeling om te crossposten @HereIsTom. 🙂 Op voorhand wordt daar normaal gesproken weinig over gedeeld. Afwachten blijft het devies. Al zou het natuurlijk wel tijd worden.

@Wic Dat is zeker zuur. Een dedicated TV app is er inderdaad niet voor SmartTV's. Enkel voor AppleTV of door te casten van een smartphone via een Chrome cast of mirror cast te kijken. Laatste optie is om via de browser van jouw toestel te kijken, maar dit heeft ook zeker nadelen ten aanzien van een soepele bediening. Dit reageert doorgaans iets trager al zul je daar qua streams weinig van merken. Misschien helpt dit je nog enigszins?

Dat er dan door T-Mobile niet verder meegedacht lijkt te worden is bijzonder jammer. Zeker als je zoveel moeite doet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wic, sorry voor deze mindere ervaring en dat je op het verkeerde idee gebracht bent!

Ik denk oprecht dat er sprake is geweest van miscommunicatie, al dan niet onbedoeld natuurlijk. Mijn collega's hebben een monteur aangestuurd om problemen met TV/de TV Box te herstellen. Aan de notities van collega's te zien, werd aan hen gevraagd of er via de TV Anywhere app gestreamd kan worden en het flauwe antwoord is: ja dat kan zeker. Dat het om een dedicated Android TV app ging, was hen, in ieder geval deels, onbekend. 

Dat gezegd hebbende, denk ik graag mee en daarom bied ik je het volgende aan: als jij een Chromecast aanschaft à € 39,00 wil ik daar de helft van vergoeden, tot een maximum van € 22,50 - afhankelijk uiteraard van waar je deze eventueel bestelt. 

Is dat een mooie tegemoetkoming? 😊

Reageer