[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 1
@BeMu: een Apple product gebruikt andere software dan een Android product. Het lijkt erop dat het echt een Android probleem is. Het is gewoon een slecht ontwikkelde en te kort geteste Android app, die voor problemen zorgt
Issue met foutmelding

Na het lanceren van de app bleek bij sommige apparaten het beeld weg te vallen, een verstoord beeld te geven of een errormelding te tonen. Dit leek het resultaat van een slechte (Wifi/Internet) verbinding. Dit klopte niet helemaal, het lag namelijk niet aan de verbinding van het apparaat met het internet, maar met het netwerk daarachter waar de TV Anywhere app zijn streams vandaan haalt. Deze capaciteit is aangepast, waardoor deze verstoring tot het verleden moet behoren!


Helaas heb ik (ook) nog steeds dit issue. Ik kan wel de zenders zien, maar als ik op play klik, krijg ik alleen een zwart scherm en geen geluid..... Ik kijk via een Android emulator op mijn laptop, maar dat werkte met de vorige app versie prima. Hoe krijg ik weer beeld?
Beste Sander die laatste melding was zinloos, hoe kan het verholpen zijn en ik nog steeds het zelfde probleem hebben, geen HD, en het beeld na een halve minuut op zwart op mijn LG G6, mijn Kodi verbonden met mijn TV en mijn windows 10 laptop met bluestacks android emulator, waar alles met de vorige app perfekt werkte. Wat jij doet noemen ze tegenwoordig Roeptoeteren. Oftewel zinloos woord geweld.
Gisteren app geuptated! Wat een drama! Geen AirPlay via AppleTV in combinatie met iPad! Hoelang gaat het duren voordat we met z’n allen overstappen naar een provider die wel fatsoenlijk z’n apps test?
Problemen opgelost???
Dus niet beeld slaat continu vast kwaliteit uit het jaar 1995.
Terug kijken kan niet want gaat over op live tv zodra je op full screen gaat.
wat ik nog het meest storende vind is dat er weinig reactie bij t-mobile wegkomt forum staat vol klachten. in de playstore ook maar er komt amper respons behalve het antwoord test je internet of herinstalleer de app
Reputatie 2
Probeer maar eens de oude apk er door heen te rammen hier.
En auto update uit te zetten!
Verdorie ik bepaal zelf wel wat op mijn device's gezet mag worden...
https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson
Gesodemieter elke keer met die provider
Reputatie 1
EXACT! Oude versie 1.01 weer beschikbaar maken en snel!
Reputatie 2
Beetje wazige foto, maar kan weer kijken!
Reputatie 1
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Reputatie 7
@here

Mijn excuses. Mijn melding dat het verholpen is, blijkt niet te kloppen. Ik heb daarom met de gegevens uit dit topic het opnieuw aangemeld. Ik pas uiteraard ook direct mijn bericht aan. Het is dus wederom in onderzoek.

@stream4you

Al is dit een bijzondere oplossing: ik juich 'm van harte toe. Zolang jullie hier weer een werkende TV app mee verkrijgen, ben ik blij. Ik zal je bericht meer nadruk geven en verwijzen naar jouw oplossing.

To be continued!
Op mijn IPad werkt de koppeling via een HDMI kabel naar de TV goed.
Als ik de app Anyware selecteer zie ik wel alles van het menu op de IPad en tv, maar zodra ik het af wil spelen heb ik op beide een zwart beeld, maar op de tv wel geluid.
Zodra ik de verbinding loskoppel, heb ik op de IPad wel weer beeld.
Wat te doen?
Is die oude versie via apkpure.com ook de versie, die geschikt is voor streamen vanaf een iPad?
Reputatie 2
Is die oude versie via apkpure.com ook de versie, die geschikt is voor streamen vanaf een iPad?
Dit betreft de oude versie voor Android device's
Reputatie 2
Hier kan je de APK ff verifiëren als zijnde de officiële versie
https://apkpure.com/apk-signature-verification
en dat het dus geen behandelde versie is!!
Tot zover werkt ie nog steeds!



[Official] This T Mobile TV Anywhere_v1.0.1_apkpure.com.apk APK is the unmodified official version.

Package Name : nl.tmobiletv.vinson

Signature : d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8

File SHA1 : b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332

File Size : 6.6 MB
Ik zou zeggen kijk eens naar de reacties in de play store die zijn niet mals.
Ik ben ook terug naar 1.0.1 kan ik in alle rust de Giro kijken.
Samsung S7 Android 7.0.
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?
Blijven jullie er maar dicht op zitten Brian, ik los het wel even op voor jullie.
Om de zooi van T-Mobile op te lossen, deinstalleer die versie 2 en ga naar https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson dit is de oude versie die bij mij op al mijn platforms, mijn LG G6, mijn Kodi gekoppeld aan mijn TV en mijn windows 10 Laptop met BlueStack perfect werk HD en 24 uur draaiend per dag zonder fout meldingen.

Veel kijk plezier

Bedankt T-Mobile voor het laten wat ik deed, voor jullie klanten.
Reputatie 7
Hi hatto, thanks voor de tip, Stream4you was je al voor. Check vooral ook even het oorspronkelijke bericht, daar hebben we de laatste updates geplaatst, waaronder de mogelijkheid om de oude versie te gebruiken 😉
Reputatie 1
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson

By the way, ze mogen die ouwe drayteks van Vodafone ook wel eens vervangen!
Evenzo die waardeloze tv-boxjes die super langzaam schakelen, het enigste waar T-MOBILE zich mee bezig houdt, is pochen dat ze "AL" 200.000 klanten hebben op het vaste net, maar die ze net zo hard weer kunnen kwijt raken! Zie debacle van hun vorige stunt "ONLINE" die ze snel van de hand hebben gedaan, en als ze er niet voor uitkijken gebeurt het met dit hetzelfde weer!


Van die TV kastjes zijn al nieuwe op de markt. Je kan even bellen dan krijg je een nieuwe.
Reputatie 1
Raar, op mijn iPhone werkt het gewoon zo als het hoort, getest op diverse zenders maar kan gewoon terug naar het begin van een programma, of een eerder uitgezonden programma

Dat is niet raar want dit hele verhaal gaat over de Android app. Iphone draait niet op android.
Reputatie 2
(edit) Ben er druk mee idd..zoals de nieuwe Windows 10 Build, die zet mijn Cyberghost VPN dienst buiten spel (wachten op een HOTFIX) done. en ff later word de GUI van Avast buiten spel gezet, ook daar wachten op een HOTFIX. en dan de TV APP, maarrrrrrrrrrr alles doet het weer..
Beste Brian,

de link die @Stream4you opgeeft: https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson heb ik geprobeerd maar ik kom met die link alleen maar op de versie 2.0.0 uit, dus de update en niet op versie 1.0.1 zie picture

mijn link: https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson brengt je "nog" bij versie 1.0.1 die goed werkt.🆒
Reputatie 2
Beste Brian,

de link die @Stream4you opgeeft: https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson heb ik geprobeerd maar ik kom met die link alleen maar op de versie 2.0.0 uit, dus de update en niet op versie 1.0.1 zie picture

mijn link: https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson brengt je "nog" bij versie 1.0.1 die goed werkt.🆒

Bij apkpure moet je iets naar beneden scrollen, maar downloaden bij apkmeet kan natuurlijk ook.
Ohw by the way, versie 2.0 werkt hier op zowel een Samsung Tablet als op een Huawei mediapad zonder onderbreking, tja de UI is weer een verhaal apart (de oude versie is gebruikers vriendelijker)
Inderdaad Bian, de Stream loopt wel, alleen niet in HD kwaliteit maar in iets van 420p resolutsie, op mobile valt het niet zo op, maar op een TV via b.v. Kodi is er niet naar te kijken.
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.

Hoe zit het momenteel met het streamen via Apple-tv en Airplay m.b.v. iPad en/of McBook?