[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Bedankt voor al deze info, ik had hetzelfde probleem met een Chinese telefoon met Android 7.0 , heb nu de oude 1.0.1 app er opgezet en ik kan weer overal TV kijken. Ik moet er wel bij zeggen dat de RTL-XL app ook niet werkt op mijn telefoon, gelukkig hebben sinds kort een smart-TV en daar werkt ie wel op.
het wordt steeds leuker bij T-Mobile nu verplicht updaten 26-5-2018 terwijl de App pas 31-5-2018 zou stoppen. Waarom in vredesnaam verplicht updaten terwijl het HD probleem nog steeds niet is opgelost??? Kunnen we niet gewoon naar de 1.01 versie blijven kijken in HD tot het HD probleem is opgelost in de 2.0.1 Zit al vanaf de BEN periode bij T-Mobile, maar ik begin nu te denken na al die jaren dat ik toch op de verkeerde plaats ben terecht gekomen. Liegen in de GoogleStore over een HD probleem dat is opgelost en uiteindelijk verplich TV kijken naar naar een low resolutiestream. Lekker bezig T-Mobile, ik hoop dat een hoop klanten er over denken net als ik om me niet langer in de maling te laten nemen en een ander provider te gaan zoeken.
Leuk die update maar niet voor alle versies van Android. Mijn moeder heeft een Lenovo tablet met Android 4.2.2 en die kan hem dus niet installeren. Niet compatible zegt de playstore. Wat nu?
Beste Hans Juriën, Zoals je in mijn reactie kunt lezen, werd ik gisteravond verplicht om de versie 1.01 te updaten, deze was niet verder op te starten, alleen updaten naar versie 2.0.1 was nog mogelijk. Met gevolg dat de stream wel onafgebroken afspeelde, maar alleen in de low resolutie en dit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen, die verander niets. Dit terwijl er in de GoogleStore wordt vermeld dat de HD Problemen zijn opgelost.

Zie bijgaande foto van de beste kwaliteit die ik op mijn TV krijg.
@hatto52, heb jij ondertussen nu versie 2.0.1 geïnstalleerd maar nog steeds geen goede beeldkwaliteit? Of heb je deze versie nog niet kunnen installeren omdat deze niet beschikbaar was?

Beste Hans Juriën, Zoals je in mijn reactie kunt lezen, werd ik gisteravond verplicht om de versie 1.01 te updaten, deze was niet verder op te starten, alleen updaten naar versie 2.0.1 was nog mogelijk. Met gevolg dat de stream wel onafgebroken afspeelde, maar alleen in de low resolutie en dit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen, die verander niets. Dit terwijl er in de GoogleStore wordt vermeld dat de HD Problemen zijn opgelost.

Zie bijgaande foto van de beste kwaliteit die ik op mijn TV krijg.
Overigens op mijn Android mobiel LG G6 staat ook de 2.0.1 versie en met het zelfde probleem. Stream speelt af zonder onderbreken, maar geen HD resolutie mogelijk. Dus het zit niet in mijn KODI aangesloten op mijn TV. Het is echt nog steeds een probleem in de 2.0.1. versie.
Reputatie 7
Update 29 mei: Versie 2.0.1
Er bleek bij het vernieuwen van de app nog enkele zaken niet soepel te verlopen. Daarom hebben wij vanaf maandag 28 mei 2018 een nieuwe versie voor Android gemaakt.

Versie 2.0.1:
- HD kwaliteit: fout opgelost waardoor de app nu goed overschakelt naar HD kwaliteit
- Verbeteringen doorgevoerd waardoor de streams beter blijven afspelen
- Oplossing voor Huawei toestellen waardoor de app nu goed opstart

Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!
Leuk hoor zo'n nieuwe TV anywhere app. Maar waar ik al bang voor was: de oude deed het prima, goed vloeiend beeld en geluid, de nieuwe doet NIETS. Geen beeld, of geluid. Gewoon niets. Dus ik zou het fijn vinden als ik de oude app weer kon vinden en gebruiken. T-mobile?

ik heb precies hetzelfde vraag, wil graag buiten in de tuin het wk volgen en niet binnen,
vorige versie van tvanywhere deed het prima. ik gebruik Remix Os op mijn laptop waardoor ik wel met een laptop buiten kan kijken en die werkt dus niet meer.graag tips of ik ga opzeggen
Hallo Sander lezen jullie wel wat posters hier plaatsen?? 2.0.1 werkt ook niet goed, geen HD kwaliteit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen.
Reputatie 6
Badge

Ja alleen is die uitbreiding naar 29 een lachertje aangezien de meeste zenders bijv NPO 1 2 en 3 GOS gewoon kopieen zij. Van de normale npo zenders.
Ik heb inmiddels al gereageerd op de post betreffende TV anywhere op de laptop

Zijn helaas meer klachten betreffende nieuwste patch.

@T-mobile wanneer gaan jullie de T-mobile app nieuwe versie (patch) na 2.0.1? en zal dit het probleem oplossen in combinatie met Bluestack?
Hallo Sander lezen jullie wel wat posters hier plaatsen?? 2.0.1 werkt ook niet goed, geen HD kwaliteit, ongeacht de stand van de schakelaar in de instellingen.
Heb je mijn privébericht gezien? Ben benieuwd of je nu wel een verbetering ziet op de apparaten die jij gebruikt?


Beste Hans Juriën, ja ik heb nu je privébericht gelezen. De Stream is verbetert en stopt niet meer en nee, er is geen verbetering wat betreft de HD Stream, niet in HD te bekijken dus, op geen van mijn devices, ik heb mijn Windows 10 laptop met BlueStack waar de 1.0.1 versie prima op draaide nog niet eens opgenoemd, daar draait de 2.0.1 versie geheel niet op, zwart beeld alleen.
Alle drie de devices op jouw verzoek gisteravond uitgeprobeerd, met bovenstaande gevolg dus geen verbetering.

Mijn Klantnummer geven is voor mij geen probleem: MBN37091 maar ga je dat ook nog vragen aan iedere poster die nu nog volgt met dit probleem, of alleen aan mij??
Reputatie 1
Heb alles gelezen in deze topic ( 9 pagina's ). Die app 2.01 werkt bij mij ook niet op Bluestacks 3 +N deze emuleert android versie 7. Helaas werkt de versie 1.01 helemaal niet meer dus geen TV kijken meer voor mij op de laptop. Echt een waardeloze service van T-mobile. Zodra ik kan ben ik weg bij deze provider. Storingen worden slecht opgelost. Ben al vanaf februari bezig een storing op gelost te krijgen betreffende het gewone TV kijken. Als er veel actie op het scherm is ( veel data ) dan krijg ik strepen in beeld. Er schijnt een soort demping op de lijn te zitten bij ons. Baal als een stekker dat ik geen TV meer kan kijken op de laptop alleen door zo'n klote update.
Reputatie 7
Hoi MartinJ1956,

Ik zie dat je vraag rondom Bluestacks (TV Anywhere op je PC/laptop) in een ander topic wordt behandeld. Voor alle vragen hierover kun je dit topic raadplegen: TV Anywhere op de PC/Laptop via Bluestacks.

Zie hier een overzicht van onze huisregels op de Community.
Heb ik iets gemist of is Eurosport ineens niet meer te kijken via TV Anywhere?

Ik mis vandaag ook Eurosport!
Is er al een keer meer informatie over die exoplayer melding? Zit nu al een aantal weken met een app die niet werkt.
Het is een beetje stil hier, iemand van T-Mobile een update hierover?
Reputatie 5
24 dagen geleden heb ik mijn problemen met de nieuwe app gemeld.
Tot nu toe geen enkele reactie van tmobile.
In de tussentijd ook versie 2.01 geïnstalleerd, dat bracht geen enkele verbetering.



HOE KAN IK ER VOOR ZORGEN DAT IK ANTWOORD KRIJG OP MIJN VRAAG?
(zie hieronder)


Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.
1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"
2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"
Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.
De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?
24 dagen geleden heb ik mijn problemen met de nieuwe app gemeld.
Tot nu toe geen enkele reactie van tmobile.
In de tussentijd ook versie 2.01 geïnstalleerd, dat bracht geen enkele verbetering.



HOE KAN IK ER VOOR ZORGEN DAT IK ANTWOORD KRIJG OP MIJN VRAAG?
(zie hieronder)


  • [url-custom=https://community.t-mobile.nl/members/hjhome-412929] HJHome[/url-custom] heeft eerste post geplaatst 24 dagen geleden
Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.
1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"
2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"
Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.
De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?

??????
nog geen reactie, T-Mobile.. misschien tijd voor RADAR of een andere tv programma
Reputatie 5
Beste T-Mobile,
Ik neem even aan dat met het verhelpen van de twee nu bekende issues mijn problemen ook zijn opgelost (zie mijn eerdere melding).
Daar hoor ik nog graag de bevestiging van en als ik een nieuwe versie mee kan testen, dan doe ik dat graag
Ik overweeg T-Mobile Thuis te nemen, maar kijk vrijwel uitsluitend TV via Chromecast (ook op slaapkamers). Werkt de TV Anywhere app nu inmiddels goed met Chromecast? En is de beeldkwaliteit ook echt goed?
neem absoluut geen t-mobile tv anywhere, het is een extra dienst dus als er storingen zijn hoeven ze het niet op te lossen, je moet maar hopen dat ze een oplossing bieden. zoe niet heb je pech.
kijk voor andere providers of neem maar abonnement over voor weinig want ik kom er niet meer vanaf.
Reputatie 6
Badge
Ik vind de tv anywhere app erg beperkt. Er zijn weinig zenders beschikbaar en streamen naar de apple tv is verdwenen sinds de update. Ook wacht ik met smart op de apple tv app. Wanneer kunnen we die nou verwachten? Zo moeilijk is het toch niet om de oude knippr app magenta te maken?

Dus:
-Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
-Wanneer komt Airplay beschikbaar?
-Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
-Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app.
-Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
Ik vind de tv anywhere app erg beperkt. Er zijn weinig zenders beschikbaar en streamen naar de apple tv is verdwenen sinds de update. Ook wacht ik met smart op de apple tv app. Wanneer kunnen we die nou verwachten? Zo moeilijk is het toch niet om de oude knippr app magenta te maken?

Dus:
-Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
-Wanneer komt Airplay beschikbaar?
-Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
-Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app.
-Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???



stefan je moet effe wachten het komt allemaal goed.
je moet effe wachten tot je abonement klaar is en je naar een andere provider kan overtsappen, dan komt het goed Ziggo ofzo of KPN of weet ik veel welke in ieder geval alles is beter dan t-mobilos of hoe dit bagger bedrijf ook heet.
oja je moet nog wel elke maand je abonement betalen want daar hoeven ze niet op te wachten, dat wordt wel netjes optijd afgeschreven, door deze stelletje PRUTSERSSSS
Reputatie 7
@jwijnings

De koppeling met Chromecast heeft altijd goed gewerkt. Zowel in de oude versie als na de update. De beeldkwaliteit is voldoende. Voor optimaal resultaat zal ik altijd een TV Box adviseren: dan heb je het scherpste TV beeld van Nederland!

@stefan.1997

Zoals ik het begrijp zal Airplay niet meer terugkomen, omdat de TV Anywhere app in Apple TV beschikbaar komt. Het heeft dan geen nut meer om te streamen met je mobiel. We voegen constant nieuwe zenders toe aan de app. Zoals je in deze post kan zien, waren de kanalen uitgebreid naar 23. Met update zaten we op 28 zenders en onlangs hebben uitgebreid naar 29! En we gaan door met uitbreiden!