[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Reputatie 2
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson
Waarom moesten we updaten.? Keek al met veel plezier op de tab en nu updaten wat kregen we te zien een zwart beeld met de tekst is een fout opgetreden. Kijk nu naar npo beter.
Reputatie 1
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor
Reputatie 1
De app start op, daarna ff beeld en geluid en dan de melding "er is iets mis gegaan" en stopt ermee.
Samsung Tablet 10.1 2016 Android 7.0
Rechtreeks kijken via de LIVE stream van bijvoorbeeld NPO geen problemen.


Dat is 1 van de bekende fenomenen die al jaren bekend is.
Reputatie 2
De app start op, daarna ff beeld en geluid en dan de melding "er is iets mis gegaan" en stopt ermee.
Samsung Tablet 10.1 2016 Android 7.0
Rechtreeks kijken via de LIVE stream van bijvoorbeeld NPO geen problemen.
Reputatie 1
Dag allen,

De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!



Excuse me?

Deze app is gewoon een exacte kopie van de app van het mislukte Knippr Project.

Wat T-mobile heeft gedaan is de goedwerkende TV Anywhere app vervangen voor de app van het mislukte Knippr project.

Inclusief alle bekende problemen en storingen die er de afgelopen jaren inzaten, bekend waren en er nooit uit zijn gehaald.

Dit is precies waarom Knippr is mislukt. Niet zoals op de website staat vermeld dat het te vroeg kwam voor het grote publiek maar doordat het gewoon niet goed was ontwikkeld.

Dus ik zou niet weten waarom T-mobile nu moet gaan " uitzoeken " waarom deze app niet goed werkt. Want dat deed de app al 2 jaar niet. Dus waarom zou die nu plotseling wel goed gaan werken als je er niets aan verbeterd???
Jullie zien haperend beeld. Dat wil ik natuurlijk graag verhelpen. Ik probeer daarom te achterhalen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Welke hardware gebruiken jullie? Ik gebruik dezelfde hardware als ik voor de oude app gebruikte die WEL werkte.

Controleer ook of je snelheid op Wifi/4G toereikend is. Mijn snelheid op beide is meer dan toereikend voor TV anywhere. Heeft trouwens altijd goed gewerkt totdat er een nieuwe app uitkwam met zogenaamd meer functies.

Wil je ook eens wisselen van kwaliteit bij instellingen? Heb ik nog niet geprobeerd en ga ik geloof ik ook niet proberen. Ik sta op het punt om die hele app weg te pleuren. Keek toch al niet veel TV.

Een herstart van je toestel zou ook kunnen helpen. Misschien helpt een herstart van jullie app?
Hoe is het mogelijk een Update ???
Geen HD meer mogelijk, niet langer als maximaal 2 minuten kijken en het beeld gaat op zwart.
En dat geld voor mijn LG G6, mijn Kodi naar mijn TV, en mijn windows 10 laptop met Blackstack.
op alle drie de platforms werkte de oude app perfekt, weet niet hoe T-Mobile zo'n Update van een app aan zijn klanten durft op te dringen, want dat is het, 31 mei werkt de oude app niet meer en zit je opgescheept met dit bagger progie.

Bedankt T-Mobile, ik zit op mijn boot dus mooi zonder TV, had beter mijn Digitenne kunnen houden.
Reputatie 7
Badge +1
Op de iPhone 6s werkt het ook goed, misschien een idee om net als bij Ziggo het aantal te kijken zenders koppelen aan je abonnement? dus ook als de klant Ziggo sport of Fox sport afneemt deze ook.
Hier werkt het goed, zowel samsung telefoon als ipad. Ben blij met deze verbetering. Is het nu ook mogelijk om via de TV alle zenders tot een week terug te kijken?
Reputatie 7
Dag allen,

De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!
@jebo85

Deze melding betekent dat het toestel mogelijk geen (goede) verbinding heeft met het internet. Kun je het toestel eens herstarten en je internetverbinding testen? Gebruik bijvoorbeeld onze speedtest. Houd je ons op de hoogte of dit effect heeft?


Goedemiddag Sander,

Ik heb zelf de app opnieuw geinstalleerd en zowel tijdens mijn 4G verbinding als T-Mobile Thuis (750Mbps) heb ik hetzelfde effect. Er is iets mis gegaan , zie screenshot

Ik heb een Google Pixel 2 XL met Android P developer preview geinstalleerd
Reputatie 1
@Sander: tot driemaal toe verwijderd en weer geïnstalleerd. Geen verbetering, gewoon geen beeld. Als T-mobile gewoon eens kijkt naar in Google Play naar de reacties van gebruikers, die de nieuwe app hebben geïnstalleerd, dan zie je bij (vrijwel) iedereen hetzelfde resultaat, namelijk geen of haperend beeld. Dus nieuwe app, of terug kunnen naar de vorige werkende app.

Wat bij de nieuwe app ook weg is - en dat is jammer - zijn de functionaliteiten:
* beeldkwaliteit in meerdere stappen instellen (full HD, hoog, laag)
* swipen naar andere kanalen (heel handig)

Dit gaat klanten kosten T-mobile
[@lwbord,

Jullie krijgen helemaal geen beeld. Dit komt overeen met de melding rondom de Huawei. Die melding plaats ik hieronder ook nog even. Heb je geen Huawei toestel, geef dan aan welk toestel en welke softwareversie je gebruikt. Voor de zekerheid: blijft het probleem als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

Issue met Huawei

Er blijkt een issue te zijn met Huawei toestellen en de Google Play Services. Gelukkig is er een tijdelijke oplossing! Verwijder Play Services (via apps -> GPS > Details van app > Verwijderen) en installeer de app opnieuw. Herstart je toestel niet, want dan komt het probleem terug. Dit probleem is bekend bij de betrokken partijen. Binnen twee weken verwachten zij de oplossing te hebben. Dit issue veroorzaakt ook problemen met vele andere apps.


@Sander Verwijderen en opnieuw installeren geeft hetzelfde effect. Play services is niet te verwijderen van een Google Pixel.

Foutmelding: Er is iets fout gegaan. Video speelt niet.
Telefoon: Google Pixel 1
Android: 8.1.0
Hier (helaas) ook de nieuwe app geïnstalleerd gekregen
Na een aantal seconden kijken krijg ik de melding "Something went wrong"

Nokia 8, android 8.1.0, mei security update
Helaas, de nieuwe App werkt bij mij niet.
Bij opstarten (na inlogscherm) sluit hij de applicatie.

Huawei P10Lite Android 7.0

Alles nogmaals gedeinstalleerd, en weer geïnstalleerd. (handmatig alle oude mappen weggegooid) maar helaas.

Op wifi, op 4. Elke setting geprobeerd.

De oude app werkte top!
Reputatie 5
Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.

1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"

2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"

Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.

De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?
Reputatie 7
Badge
Er wordt gesproken over 29 zenders, ik tel er echter maar 26 het verschil zit in de GOS zenders van de publieke omroep, zo is NPO1 gelijk aan NPO1 GOS en daarom is NPO1 GOS geen aparte zender.
Wat ik wel mis t.o.v. vorige versie dat je niet meer naar links kunt swipen om een andere zender te kijken

Excl. de NPO GOS kanalen zijn het nu 28 zenders. Verwacht dat de 29ste snel toegevoegd wordt. In de nieuwe versie kan je op twee manieren 'zappen':
- Naar links of naar rechts swipen om naar het vorige of volgende kanaal te gaan.
- Je scherm draaien (bij smartphone) waar je meteen via de zenderlogo's kunt zappen naar het betreffende kanaal. Op een tablet kan je onderaan meteen scrollen door de zenderlijst om een andere zender te kiezen.
Reputatie 1

@Patrick040,

De app crasht bij de opstart. Maak je gebruik van een Huawei toestel? In dat geval staat hieronder een (tijdelijke) oplossing.


Zowel een Huawei (geen update maar nieuwe installatie) en een Nexus 5x

Bij de nexus 5x had ik eerst een probleem dat hij al meteen crashde na tv te kiezen, daarna leek het beter te gaan maar na 5 minuten stopt het programma met een foutmelding dat er iets 'fout' is gegaan (helaas de foutmelding is niet meer dan dat) ; en dat zelfde zie ik op een Huawei Mate 10 Lite
Reputatie 7
@jebo85

Deze melding betekent dat het toestel mogelijk geen (goede) verbinding heeft met het internet. Kun je het toestel eens herstarten en je internetverbinding testen? Gebruik bijvoorbeeld onze speedtest. Houd je ons op de hoogte of dit effect heeft?
Reputatie 1
Aan alle T-mobile medewerkers: ik vind dat zolang een nieuw geïntroduceerde app (die allang doorontwikkeld had moeten zijn voor introductie) nog niet fatsoenlijk werkt, er de mogelijkheid moet zijn de eerdere werkende app weer te installeren. Dus graag een link naar de oude app (of een apk file) voor mijn Android 7 toestel.

We betalen voor TV Anywhere, dus willen we ook kunnen kijken.
Reputatie 7
@pippa50, @OpaGod,

Jullie zien haperend beeld. Dat wil ik natuurlijk graag verhelpen. Ik probeer daarom te achterhalen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Welke hardware gebruiken jullie? Controleer ook of je snelheid op Wifi/4G toereikend is. Wil je ook eens wisselen van kwaliteit bij instellingen? Een herstart van je toestel zou ook kunnen helpen.

@Patrick040,

De app crasht bij de opstart. Maak je gebruik van een Huawei toestel? In dat geval staat hieronder een (tijdelijke) oplossing.

@glaasjemelk,@lwbord,

Jullie krijgen helemaal geen beeld. Dit komt overeen met de melding rondom de Huawei. Die melding plaats ik hieronder ook nog even. Heb je geen Huawei toestel, geef dan aan welk toestel en welke softwareversie je gebruikt. Voor de zekerheid: blijft het probleem als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

Issue met Huawei

Er blijkt een issue te zijn met Huawei toestellen en de Google Play Services. Gelukkig is er een tijdelijke oplossing! Verwijder Play Services (via apps -> GPS > Details van app > Verwijderen) en installeer de app opnieuw. Herstart je toestel niet, want dan komt het probleem terug. Dit probleem is bekend bij de betrokken partijen. Binnen twee weken verwachten zij de oplossing te hebben. Dit issue veroorzaakt ook problemen met vele andere apps.
Gisteren ge-update, de app opent, maar zodra ik een tv zender wil bekijken zegt de app: something went wrong....

Ik dacht eerst dat het aan mijn Android versie lag (Android P beta), maar dat is het dus niet.

De app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft nog steeds....

Iemand een oplossing?
Ja hoor nieuwe app had ik beter niet kunnen doen! Terug kijken wil nog maar gewoon tv kijken 1 min en dan blijft het beeld stil staan en maar laden maar start niet meer........ nooit moeten doen😡 de oude app werkte prima , jammer hoor T-mobile !