[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Leuk die update maar niet voor alle versies van Android. Mijn moeder heeft een Lenovo tablet met Android 4.2.2 en die kan hem dus niet installeren. Niet compatible zegt de playstore. Wat nu?
Beste allemaal,
Vanmiddag 2.0.1 geinstalleerd maar nog steeds geen tv op mobiel:

Zie bijlage, ik heb de app al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd????

Ik weet het niet meer hoor, wel irritant

:?
Reputatie 7
Badge
@hatto52, heb jij ondertussen nu versie 2.0.1 geïnstalleerd maar nog steeds geen goede beeldkwaliteit? Of heb je deze versie nog niet kunnen installeren omdat deze niet beschikbaar was?
het wordt steeds leuker bij T-Mobile nu verplicht updaten 26-5-2018 terwijl de App pas 31-5-2018 zou stoppen. Waarom in vredesnaam verplicht updaten terwijl het HD probleem nog steeds niet is opgelost??? Kunnen we niet gewoon naar de 1.01 versie blijven kijken in HD tot het HD probleem is opgelost in de 2.0.1 Zit al vanaf de BEN periode bij T-Mobile, maar ik begin nu te denken na al die jaren dat ik toch op de verkeerde plaats ben terecht gekomen. Liegen in de GoogleStore over een HD probleem dat is opgelost en uiteindelijk verplich TV kijken naar naar een low resolutiestream. Lekker bezig T-Mobile, ik hoop dat een hoop klanten er over denken net als ik om me niet langer in de maling te laten nemen en een ander provider te gaan zoeken.
Bedankt voor al deze info, ik had hetzelfde probleem met een Chinese telefoon met Android 7.0 , heb nu de oude 1.0.1 app er opgezet en ik kan weer overal TV kijken. Ik moet er wel bij zeggen dat de RTL-XL app ook niet werkt op mijn telefoon, gelukkig hebben sinds kort een smart-TV en daar werkt ie wel op.
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.

Hoe zit het momenteel met het streamen via Apple-tv en Airplay m.b.v. iPad en/of McBook?
Reputatie 7
Badge
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.
Inderdaad Bian, de Stream loopt wel, alleen niet in HD kwaliteit maar in iets van 420p resolutsie, op mobile valt het niet zo op, maar op een TV via b.v. Kodi is er niet naar te kijken.
Reputatie 2
Beste Brian,

de link die @Stream4you opgeeft: https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson heb ik geprobeerd maar ik kom met die link alleen maar op de versie 2.0.0 uit, dus de update en niet op versie 1.0.1 zie picture

mijn link: https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson brengt je "nog" bij versie 1.0.1 die goed werkt.🆒

Bij apkpure moet je iets naar beneden scrollen, maar downloaden bij apkmeet kan natuurlijk ook.
Ohw by the way, versie 2.0 werkt hier op zowel een Samsung Tablet als op een Huawei mediapad zonder onderbreking, tja de UI is weer een verhaal apart (de oude versie is gebruikers vriendelijker)
Beste Brian,

de link die @Stream4you opgeeft: https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson heb ik geprobeerd maar ik kom met die link alleen maar op de versie 2.0.0 uit, dus de update en niet op versie 1.0.1 zie picture

mijn link: https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson brengt je "nog" bij versie 1.0.1 die goed werkt.🆒
Reputatie 2
(edit) Ben er druk mee idd..zoals de nieuwe Windows 10 Build, die zet mijn Cyberghost VPN dienst buiten spel (wachten op een HOTFIX) done. en ff later word de GUI van Avast buiten spel gezet, ook daar wachten op een HOTFIX. en dan de TV APP, maarrrrrrrrrrr alles doet het weer..
Reputatie 1
@here

Mijn excuses. Mijn melding dat het verholpen is, blijkt niet te kloppen. Ik heb daarom met de gegevens uit dit topic het opnieuw aangemeld. Ik pas uiteraard ook direct mijn bericht aan. Het is dus wederom in onderzoek.

@stream4you

Al is dit een bijzondere oplossing: ik juich 'm van harte toe. Zolang jullie hier weer een werkende TV app mee verkrijgen, ben ik blij. Ik zal je bericht meer nadruk geven en verwijzen naar jouw oplossing.

To be continued!



Oplossing?? Wat stream4u doet is eigenlijk om te huilen.. HIj moet namelijk zelf doen wat T-mobile behoort te doen.
Change terug draaien!

En de projectmanager verantwoordelijk voor deze enorme blunder ontslaan!

En vervolgens gaan onderzoeken wat er mis is gegaan in de migratie / upgrade van de Knippr app naar het Tmobile platform -> analyseren -> verbeteren -> opnieuw lanceren

zo moeilijk is het allemaal niet..

ooit van de loden leeuw gehoord voor reclames..
als die er was voor appmigraties.. zou T-mobile hem verdienen..

stelletje amateurs..

zal eens een mail sturen naar DT kijken of ze daar ook op de hoogte zijn van dit gekluns
Reputatie 1
Raar, op mijn iPhone werkt het gewoon zo als het hoort, getest op diverse zenders maar kan gewoon terug naar het begin van een programma, of een eerder uitgezonden programma

Dat is niet raar want dit hele verhaal gaat over de Android app. Iphone draait niet op android.
Reputatie 1
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson

By the way, ze mogen die ouwe drayteks van Vodafone ook wel eens vervangen!
Evenzo die waardeloze tv-boxjes die super langzaam schakelen, het enigste waar T-MOBILE zich mee bezig houdt, is pochen dat ze "AL" 200.000 klanten hebben op het vaste net, maar die ze net zo hard weer kunnen kwijt raken! Zie debacle van hun vorige stunt "ONLINE" die ze snel van de hand hebben gedaan, en als ze er niet voor uitkijken gebeurt het met dit hetzelfde weer!


Van die TV kastjes zijn al nieuwe op de markt. Je kan even bellen dan krijg je een nieuwe.
Reputatie 7
Hi hatto, thanks voor de tip, Stream4you was je al voor. Check vooral ook even het oorspronkelijke bericht, daar hebben we de laatste updates geplaatst, waaronder de mogelijkheid om de oude versie te gebruiken 😉
Blijven jullie er maar dicht op zitten Brian, ik los het wel even op voor jullie.
Om de zooi van T-Mobile op te lossen, deinstalleer die versie 2 en ga naar https://apkmeet.com/en/apk/1542976-nl.tmobiletv.vinson dit is de oude versie die bij mij op al mijn platforms, mijn LG G6, mijn Kodi gekoppeld aan mijn TV en mijn windows 10 Laptop met BlueStack perfect werk HD en 24 uur draaiend per dag zonder fout meldingen.

Veel kijk plezier

Bedankt T-Mobile voor het laten wat ik deed, voor jullie klanten.
Reputatie 7
Hi Stream4you, goed om te horen dat de aanpassing heeft geholpen! We blijven er uiteraard dicht op zitten om de overige issues óók zo snel mogelijk op te lossen.
Reputatie 2
Aan het begin van de avond is er een aanpassing in het netwerk doorgevoerd. Hierdoor is een belangrijke oorzaak van de verstoringen weggenomen. Daarnaast wordt er nog verder gekeken of er nog bepaalde verstoringen zijn die verholpen moeten worden. Bij mij werkt Chromecast (i.c.m. een iPhone) nu eindelijk zoals het hoort 🙂 Hoor graag of anderen dit ook zo ervaren? Straks nog even kijken of het nu ook goed werkt op mijn Huawei P10....

Op een Huawei mediapad loopt ie door (Android)
Op een Samsung 10.1 2016 Tablet nog niet geprobeerd. Neem aan dat ie daar nu ook op doorloopt.
Reputatie 7
Badge
Aan het begin van de avond is er een aanpassing in het netwerk doorgevoerd. Hierdoor is een belangrijke oorzaak van de verstoringen weggenomen. Daarnaast wordt er nog verder gekeken of er nog bepaalde verstoringen zijn die verholpen moeten worden. Bij mij werkt Chromecast (i.c.m. een iPhone) nu eindelijk zoals het hoort 🙂 Hoor graag of anderen dit ook zo ervaren? Straks nog even kijken of het nu ook goed werkt op mijn Huawei P10....
Reputatie 1
Ik gebruik de iOS app nu een paar dagen en iets intensiever dan bij mijn eerste post op zowel mijn iPad als iPhone.

Is het een verandering vergeleken met de oude app? Zeker. Maar is het een verbetering? Nog niet. Voor mijn gevoel zit er wel potentie in de app, maar heeft dit nog de nodige aanpassingen nodig.

Positief
  • 7 dagen terugkijken
  • Vooruitspoelen. Alleen jammer dat het maar een paar zenders zijn en dat het niet meteen duidelijk is welke dat zijn. Ik snap dat de zenders hier inspraak over hebben. Maar bied dan de keuze om naar 'live' te springen.
  • Niet langer die bloedirritante schermvullende melding bij het schakelen van 4G naar WiFi en v.v. 😃
  • Zender voor- of achteruit gaan is charmant opgezet. Maar niet wanneer een gepauzeerd programma bekeken word. Een melding zoals op TV zou handig zijn.

Negatief
  • Beeldkwaliteit - de app schaalt heel snel en vaak terug naar een lagere kwaliteit op zowel -Mobile WiFi als 4G. De oude app deed dit veel beter onder dezelfde omstandigheden.
  • Beeld blijft vaak hangen of word zwart terwijl het geluid doorloopt. Daarna stopt ook het geluid.
  • Bij het opnieuw starten van een al begonnen programma, loopt dit vaak vast na een aantal minuten of springt het zelfs terug naar het begin van het vorige programma.
  • Bij voor- en achteruit spoelen ontbreekt een indicatie van hoever voor- of achteruit gespoeld wordt. Op de tijdbalk staat wel de begin en eindtijd, maar niet de verlopen of nog of te spelen tijd. Een thumbnail tijdens het scrollen zou ook handig zijn.
  • Onhandige interface. Het is vaak nodig om het beeld te verkleinen om bijvoorbeeld het volgende programma in de gids op te zoeken. Dat doen jullie op de set-top box beter.
  • Privacy: iedereen in hetzelfde gezin met dezelfde app kan zien welke programma's bekeken worden. Waarom? Hebben jullie hier over nagedacht? Wat is de reden om dit te doen?
  • Volume niet regelbaar op het scherm.
  • De Gids bevat niet langer alle zenders in het pakket maar alleen de zenders die in de app te bekijken zijn.
  • De TV Gids laat slechts drie zenders tegelijk op het scherm zien. Misschien dezelfde horizontale lay-out gebruiken als op de set-top box in plaats va deze verticale lay-out?
  • Het is nog steeds niet mogelijk om opnames via de app in te stellen danwel de opnames in de app te bekijken. Hier lopen jullie echt achter bij de concurrentie.
  • Op de iPad kan de app niet op de achtergrond actief blijven. Waarom niet? De oude app kon dit wel en jullie concurrentie ook. Dit is voor mij een van de grootste tekortkomingen.
  • In de sectie TV kijken kom je altijd in een leeg scherm met favoriete zenders terecht. Zelfs wanneer die niet ingesteld zijn. Aangezien de app geen persoonlijke profielen heeft is dit een onzinnige functie in een gezin met meerdere gebruikers.
  • Airplay werkt (nog) niet
  • Ontbreken AppleTV app.

Ik vermoed dat jullie ontzettend graag de nieuwe app de wereld in wilden duwen, om wat voor reden dan ook. Zelf vind ik de nieuwe app geen doorontwikkeling van de vorige versie, maar simpelweg een nieuwe app. Daarbij hebben jullie niet echt gekeken naar waar jullie klanten behoefte aan hebben. Er is in deze app (met uitzondering van de 7 dagen terugkijken) niet echt nieuwe functionaliteit toegevoegd. Er is vooral functionaliteit verdwenen of verandert.

Persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn geweest om deze app naast de oude app te releasen om zo feedback van jullie klanten te krijgen. Nu kiezen jullie er bewust voor jullie klanten een onvolwassen product voor te schotelen. Aangezien de kosten voor deze dienst in de abonnementskosten zitten verwerkt vind ik dit eigenlijk niet heel erg netjes van T-Mobile.

Ik denk dat ik voorlopig maar weer de Ziggo app ga gebruiken. Of ik wacht tot NLZiet hun AppleTV app klaar heeft (nu in Beta test) en dan T-Mobile TV eruit en alleen nog maar Internet. Telefonie kan dan ook weg.
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?

@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.


Dankjewel voor de moeite!
Reputatie 2
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?

@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?
Ik zou zeggen kijk eens naar de reacties in de play store die zijn niet mals.
Ik ben ook terug naar 1.0.1 kan ik in alle rust de Giro kijken.
Samsung S7 Android 7.0.
Reputatie 2
Hier kan je de APK ff verifiëren als zijnde de officiële versie
https://apkpure.com/apk-signature-verification
en dat het dus geen behandelde versie is!!
Tot zover werkt ie nog steeds!



[Official] This T Mobile TV Anywhere_v1.0.1_apkpure.com.apk APK is the unmodified official version.

Package Name : nl.tmobiletv.vinson

Signature : d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8

File SHA1 : b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332

File Size : 6.6 MB