[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 2
Is die oude versie via apkpure.com ook de versie, die geschikt is voor streamen vanaf een iPad?
Dit betreft de oude versie voor Android device's
Is die oude versie via apkpure.com ook de versie, die geschikt is voor streamen vanaf een iPad?
Op mijn IPad werkt de koppeling via een HDMI kabel naar de TV goed.
Als ik de app Anyware selecteer zie ik wel alles van het menu op de IPad en tv, maar zodra ik het af wil spelen heb ik op beide een zwart beeld, maar op de tv wel geluid.
Zodra ik de verbinding loskoppel, heb ik op de IPad wel weer beeld.
Wat te doen?
Reputatie 7
@here

Mijn excuses. Mijn melding dat het verholpen is, blijkt niet te kloppen. Ik heb daarom met de gegevens uit dit topic het opnieuw aangemeld. Ik pas uiteraard ook direct mijn bericht aan. Het is dus wederom in onderzoek.

@stream4you

Al is dit een bijzondere oplossing: ik juich 'm van harte toe. Zolang jullie hier weer een werkende TV app mee verkrijgen, ben ik blij. Ik zal je bericht meer nadruk geven en verwijzen naar jouw oplossing.

To be continued!
Reputatie 1
@Stream4you: tenks hij doet het weer. F***ck T-Mobile
Reputatie 2
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heb allereerst de nieuwe versie 2.0 verwijderd en daarna via deze site
https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson versie 1.0.1 er weer op gezet.
Wel ff zorgen dat je automatische update's van je device uitzet anders update het weer naar v.2.0

Version: 1.0.1 (19429) for Android 4.2+ (Jelly Bean MR1, API 17)

Update on: 2017-07-18

Signature: d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8 T-Mobile TV Anywhere 1.0.1(19429) apk safe verified

APK File SHA1: b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332

What's new: Bugfixes
en deze v.1.01 loopt nog steeds vrolijk door! Gelukkig!!!!! en kan weer lekker swipen!
Reputatie 1
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Reputatie 2
Beetje wazige foto, maar kan weer kijken!
Reputatie 1
EXACT! Oude versie 1.01 weer beschikbaar maken en snel!
Reputatie 2
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.

Versie T Mobile TV Anywhere_v1.0.1 loopt wel door en geen melding van "Er is iets fout gegaan"
Dus T-MOBILE graag oude versie terug in de playstore!
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.
Reputatie 2
Probeer maar eens de oude apk er door heen te rammen hier.
En auto update uit te zetten!
Verdorie ik bepaal zelf wel wat op mijn device's gezet mag worden...
https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson
Gesodemieter elke keer met die provider
Problemen opgelost???
Dus niet beeld slaat continu vast kwaliteit uit het jaar 1995.
Terug kijken kan niet want gaat over op live tv zodra je op full screen gaat.
wat ik nog het meest storende vind is dat er weinig reactie bij t-mobile wegkomt forum staat vol klachten. in de playstore ook maar er komt amper respons behalve het antwoord test je internet of herinstalleer de app
Gisteren app geuptated! Wat een drama! Geen AirPlay via AppleTV in combinatie met iPad! Hoelang gaat het duren voordat we met z’n allen overstappen naar een provider die wel fatsoenlijk z’n apps test?
Beste Sander die laatste melding was zinloos, hoe kan het verholpen zijn en ik nog steeds het zelfde probleem hebben, geen HD, en het beeld na een halve minuut op zwart op mijn LG G6, mijn Kodi verbonden met mijn TV en mijn windows 10 laptop met bluestacks android emulator, waar alles met de vorige app perfekt werkte. Wat jij doet noemen ze tegenwoordig Roeptoeteren. Oftewel zinloos woord geweld.
Issue met foutmelding

Na het lanceren van de app bleek bij sommige apparaten het beeld weg te vallen, een verstoord beeld te geven of een errormelding te tonen. Dit leek het resultaat van een slechte (Wifi/Internet) verbinding. Dit klopte niet helemaal, het lag namelijk niet aan de verbinding van het apparaat met het internet, maar met het netwerk daarachter waar de TV Anywhere app zijn streams vandaan haalt. Deze capaciteit is aangepast, waardoor deze verstoring tot het verleden moet behoren!


Helaas heb ik (ook) nog steeds dit issue. Ik kan wel de zenders zien, maar als ik op play klik, krijg ik alleen een zwart scherm en geen geluid..... Ik kijk via een Android emulator op mijn laptop, maar dat werkte met de vorige app versie prima. Hoe krijg ik weer beeld?
Reputatie 1
@BeMu: een Apple product gebruikt andere software dan een Android product. Het lijkt erop dat het echt een Android probleem is. Het is gewoon een slecht ontwikkelde en te kort geteste Android app, die voor problemen zorgt
Reputatie 7
Badge +1
Raar, op mijn iPhone werkt het gewoon zo als het hoort, getest op diverse zenders maar kan gewoon terug naar het begin van een programma, of een eerder uitgezonden programma
Toevoeging op het vorige, als je iets terug wilt kijken en je draait je telefoon om het full screen te kijken, krijg je niet dat programma te zien wat je hebt uitgekozen, maar het live beeld van de zender.
Wat ook niet erg prettig is, is als je je telefoon in portret modus houdt, dan blijft een deel van het beeld half bedekt met een grijze overlay. Waarom is die overlay? Waarom niet gewoon de video tonen zonder iets eroverheen?
Reputatie 7
Badge
Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Airplay en Apple TV (versie 4) worden binnenkort toegevoegd. Zodra er een concrete datum is, zal deze z.s.m. gecommuniceerd worden! Kwestie van weken in ieder geval.
Reputatie 1
En anders roep ik iedere gedupeerde op zo snel mogelijk zijn of haar abonnement bij T-mobile op te zeggen. Eens kijken hoe snel het allemaal wel weer gaat werken.
Reputatie 1
Sorry Sander, maar na de app opnieuw te hebben verwijderd en weer te hebben geïnstalleerd: geen ENKELE verbetering. Geen beeld. Dus niet te snel met positieve berichten komen graag. Nogmaals: geef iedere gedupeerde de mogelijkheid terug te keren naar de oude app, die bij een ieder WEL werkte! Hoe moeilijk kan dat zijn T-mobile?
Reputatie 7

Onderstaand bericht is achterhaald. Er blijken toch nog issues te zijn rondom de error melding en het wegvallende beeld.



Goed nieuws: De error melding is verleden tijd!

Eerder vertelde ik dat het wegvallen van het beeld, het verstoorde beeld en de errormelding het resultaat waren van een slechte (Wifi/Internet) verbinding. Dit klopte niet helemaal, mijn excuses. Het lag namelijk niet aan de verbinding van jouw apparaat met het internet, maar met het netwerk daarachter waar de TV Anywhere app zijn streams vandaan haalt. Deze capaciteit is aangepast, waardoor deze verstoring tot het verleden moet behoren!

Huawei

Het issue met Huawei wordt met de hoogste prioriteit met de betreffende partijen opgepakt. Vooralsnog is de oplossing hiervoor nog niet gevonden.
Reputatie 2
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson

By the way, ze mogen die ouwe drayteks van Vodafone ook wel eens vervangen!
Evenzo die waardeloze tv-boxjes die super langzaam schakelen, het enigste waar T-MOBILE zich mee bezig houdt, is pochen dat ze "AL" 200.000 klanten hebben op het vaste net, maar die ze net zo hard weer kunnen kwijt raken! Zie debacle van hun vorige stunt "ONLINE" die ze snel van de hand hebben gedaan, en als ze er niet voor uitkijken gebeurt het met dit hetzelfde weer!