Beantwoord

Duidelijkheid aansluiting glasvezel ijsselmonde



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

65 reacties

Reputatie 7

Hi @K_0010 en @Unc0ver, wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie met smart zitten te wachten om een Glasvezel-abonnement bij ons af te kunnen sluiten! Ik kijk heel graag of ik jullie meer duidelijkheid kan geven. Kunnen jullie allebei jullie volledige postcode en huisnummer naar mij doorzetten in een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Hopelijk kan ik toch net iets meer inzien en kan ik jullie verblijden met een specifieke datum. 

Mochten jullie dit berichtje later pas lezen, dan mogen jullie deze gegevens doorzetten naar mijn collega @Boris. Mijn vakantie begint namelijk na mijn werkdag van vandaag, dus ik zal de aankomende tijd geen privéberichten meer lezen! 😊

Reputatie 2

Hier lag de glasvezelkabel al ik meen eind november/begin december tegen de gevel aan. 
 

Ik had gehoopt op betere communicatie vanuit T-Mobile. 
Maar we wachten (nog steeds) geduldig af, kan niet wachten tot het eindelijk gerealiseerd is. Neemt natuurlijk niet weg dat ik ongeduldig word. 😃

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Unc0ver & @K_0010,

De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel! 


Dank voor je bericht, ik doe de check al sinds februari. Het gaat mij ook vooral om de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant(en). Vooral omdat niemand mij kan vertellen wat o.a. de status is van het hele proces op dit moment. 
 

Ik hoop dat ik me snel kan voegen bij het team Magenta.

Ik moet toegeven dat het bij ons ook even duurde voordat T-Mobile beschikbaar kwam, maar toen dat eenmaal zo ver was toen kwam een en ander in een stroomversnelling. Hier hebben ook maanden sprietjes uit de grond gestoken en pas na zo’n 3 maanden werd het sprietje bij onze woning naar binnengebracht. 

Reputatie 2

@K_0010 die heb ik idd ook ontvangen.

Hopelijk kunnen we snel een reactie verwachten vanuit T-Mobile. Zie toch vaak dat hier op het forum wel antwoorden komen. 
 

Laten we daar maar op hopen.

voor T-Mobile mijn postcode is trouwens 3078.

Reputatie 1

@Unc0ver Dan moeten we maar wachten🤷‍♂️, ik heb ook een nieuwsbrief van KPN gekregen dat er

op mijn postcode ook KPN glasvezel wordt aangelegd. Misschien heb ik daar meer aan.

Reputatie 2

Hallo @Unc0ver & @K_0010,

De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel! 


Dank voor je bericht, ik doe de check al sinds februari. Het gaat mij ook vooral om de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant(en). Vooral omdat niemand mij kan vertellen wat o.a. de status is van het hele proces op dit moment. 
 

Ik hoop dat ik me snel kan voegen bij het team Magenta.

Reputatie 1

Dankjewel! Maar het duurt wel iets te lang, maar het is het hopelijk waard!

Reputatie 2

Het laatste mailtje heb in ontvangen op 4 feb. met daarin de aanleg is voltooid en ik een abonnement kan afsluiten. 
 

Dit is me voor alsnog nooit gelukt. Meerdere malen telefonisch contact gehad, ook via de chat. Niemand die mij duidelijkheid kan geven over hoe en wat, of dat ik een abonnement (pre-order) kan laten afsluiten. 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Unc0ver & @K_0010,

De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel! 

Reputatie 1

Mijn moed zakt ook zeker in de schoenen. Nauwelijks informatie doorgekregen, geen emails en brieven van die nieuwsbrief. Er is (denk ik) geen andere mogelijkheid voor informatie dan gewoon wachten dat T-Mobile bij je deur klopt.

Reputatie 2

Ik heb het precies hetzelfde nu, mijn postcode is 3076. @Unc0ver 


Zoals je zelf al had vermeld, ik heb me ook geprobeerd aan te melden (vanmorgen nog contact gehad met de klantenservice) maar kon me nog niet aanmelden voor glasvezel, want de site gaf aan dat het nog niet leverbaar is bij mij (joh). 

De moed zakt me in de schoenen..

 

Reputatie 1

Ik heb het precies hetzelfde nu, mijn postcode is 3076. @Unc0ver 

Reputatie 2

Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?


Wat is je postcode? Ik word ook niet wijzer van de klantenservice, niemand lijkt iets te weten. 
 

Kabel lag tot aan de gevel (appartementencomplex) hier en is nu weg. Maar niks of niemand gehoord over een aansluiting. 

Reputatie 1

Hoi! @Waqqas ik heb nog geen abonnement gesloten bij T-Mobile,maar er steken aan de buiten kant van mijn flat wel blauwe dunne DB-1 glasvezel draden. Ook aan de voorkanten van de winkels onderaan mijn flat. Ik heb zelf nog geen abonnement afgesloten bij T-Mobile omdat er geen optie staat voor glasvezel internet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K_0010 

Heb je al een abonnement afgesloten bij T-Mobile en ligt de glasvezelkabel nog bij de stoep of is deze al tot aan de gevel aangelegd?

Je zou ook eens kunnen bellen met de aannemer, misschien hebben ze wat meer informatie.