Beantwoord

Duidelijkheid aansluiting glasvezel ijsselmonde


Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 July 2022, 10:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

65 reacties

Reputatie 7

Hi @K_0010 en @Unc0ver, wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie met smart zitten te wachten om een Glasvezel-abonnement bij ons af te kunnen sluiten! Ik kijk heel graag of ik jullie meer duidelijkheid kan geven. Kunnen jullie allebei jullie volledige postcode en huisnummer naar mij doorzetten in een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Hopelijk kan ik toch net iets meer inzien en kan ik jullie verblijden met een specifieke datum. 

Mochten jullie dit berichtje later pas lezen, dan mogen jullie deze gegevens doorzetten naar mijn collega @Boris. Mijn vakantie begint namelijk na mijn werkdag van vandaag, dus ik zal de aankomende tijd geen privéberichten meer lezen! 😊

Reputatie 2

Hier ook in Ijselmonde(3077) en wij hebben inmiddels al het installatie pakket binnen, moeten alleen wachten tot wijkkast in orde is(fout gegaan met de vorige wijkkast) en we hebben inmiddels al contact gehad met de onderaannemer van VWT, en die komen 15 Augustus tussen 1 en 5 de kabel naar binnen brengen 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Unc0ver & @K_0010,

De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel! 

Reputatie 2

Hallo @Unc0ver & @K_0010,

De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel! 


Dank voor je bericht, ik doe de check al sinds februari. Het gaat mij ook vooral om de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant(en). Vooral omdat niemand mij kan vertellen wat o.a. de status is van het hele proces op dit moment. 
 

Ik hoop dat ik me snel kan voegen bij het team Magenta.

Reputatie 2

@K_0010 die heb ik idd ook ontvangen.

Hopelijk kunnen we snel een reactie verwachten vanuit T-Mobile. Zie toch vaak dat hier op het forum wel antwoorden komen. 
 

Laten we daar maar op hopen.

voor T-Mobile mijn postcode is trouwens 3078.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Unc0ver & @K_0010,

De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel! 


Dank voor je bericht, ik doe de check al sinds februari. Het gaat mij ook vooral om de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant(en). Vooral omdat niemand mij kan vertellen wat o.a. de status is van het hele proces op dit moment. 
 

Ik hoop dat ik me snel kan voegen bij het team Magenta.

Ik moet toegeven dat het bij ons ook even duurde voordat T-Mobile beschikbaar kwam, maar toen dat eenmaal zo ver was toen kwam een en ander in een stroomversnelling. Hier hebben ook maanden sprietjes uit de grond gestoken en pas na zo’n 3 maanden werd het sprietje bij onze woning naar binnengebracht. 

Reputatie 2

Hier lag de glasvezelkabel al ik meen eind november/begin december tegen de gevel aan. 
 

Ik had gehoopt op betere communicatie vanuit T-Mobile. 
Maar we wachten (nog steeds) geduldig af, kan niet wachten tot het eindelijk gerealiseerd is. Neemt natuurlijk niet weg dat ik ongeduldig word. 😃

Reputatie 2

@Lisa je hebt een PM! :)

Reputatie 7
Badge +5

Dit heb ik meteen gedaan @Unc0ver! Ik verwacht dat je morgen of overmorgen meer informatie ontvangt. Dit gaat of via dit topic, of je ontvangt een belletje van mijn collega's. Ik blijf er scherp op!

Reputatie 1

@Lisa Gestuurt!

Reputatie 7

Hi @K_0010 en @Unc0ver, hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties! Zojuist heb ik jullie allebei van een antwoord voorzien. Niet het antwoord waar ik op hoopte, excuses daarvoor. Maak er allebei een mooie week van en laat het gerust hier weten als jullie nog andere vragen hebben.

Reputatie 2

Hi @K_0010 en @Unc0ver, hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties! Zojuist heb ik jullie allebei van een antwoord voorzien. Niet het antwoord waar ik op hoopte, excuses daarvoor. Maak er allebei een mooie week van en laat het gerust hier weten als jullie nog andere vragen hebben.

Jij bedankt voor de moeite Lisa!

We kunnen niks anders doen dan wachten. Ik wens je een hele fijne vakantie toe en geniet ervan! 

Update: Ben gebeld door VWT en heb een afspraak ingepland voor eind deze week om de kabel naar binnen te voeren. Hopen dat T-Mobile snel vervolg geeft aan de verdere afhandeling. 

Reputatie 2

Hi @Unc0ver, heel erg bedankt voor de terugkoppeling! Ik ga hier meteen weer voor je achteraan en hoop zo snel meer duidelijkheid te krijgen. Ik ga met je mee duimen, want ik wil dit graag voor je fixen! Aan mijn collega ga ik vragen of hij jou deze informatie weer telefonisch kan brengen en anders geef ik zijn reactie via deze weg door. 


Thanks voor al je moeite! 

Reputatie 2

Hi @Unc0ver, dat doe ik met alle liefde voor je! 😊 Ik heb dit gelijk gevraagd en hoop dat mijn collega jou hier snel meer over kan vertellen. Hopelijk is er inmiddels meer over bekend. 

Hoi @Lisa,

Dank voor je reactie. Ik ben ondertussen al gebeld door je collega. Er is wel een akkoord vanuit de VvE, echter was ik volgens VWT '’niet'’ aanwezig op het afgesproken moment... er is namelijk nooit een afspraak met mij ingepland geweest :). Je collega zei dat hij VWT op de hoogte zou brengen voor een nieuwe afspraak, dus ik ben benieuwd!

Nogmaals dank voor je inzet en hulp Lisa!

Reputatie 2

@WillemKes

Ik wil de suggestie geven zelf contact op te nemen met EH infra te weesp (TEL +31294769038) ik weet niet hoe het bij @Enterprise1701 was, maar bij ons ( ook ijsselmonde) was een week later de afspraak, nadat we zelf contact met hun hebben opgenomen, misschien dat ze nog een plekje hebben volgende week donderdag / vrijdag.

Het afmelden kan snel gaan in dit geval konden wij de volgende dag een afspraak in plannen met guidion.

 

Dat is heel snel, bij ons ging het afmelden dus weer niet goed, maar na contact te hebben gehad met @Lisa en de glasvezel afdeling ging dit in een stroomversnelling en hebben we afgelopen week een afspraak kunnen maken met Guidion.


@WillemKes Ik zou toch maar weer eens weer bellen naar Volkers Wessels telecom en vragen hoe of wat, of je kunt uiteraard wachten op een van de T-mobile moderators, die kunnen je vast beter helpen dan VWT

Reputatie 2

Hier even een korte update; eindelijk een abonnement kunnen aanvragen via de website. 
 

Ben benieuwd hoe lang het zal duren eer ik gebruik kan gaan maken van de glasvezelaansluiting. 😃

Reputatie 2

Update: zojuist door een collega van jullie gebeld, met dat het is doorgezet en ik moet afwachten op een telefoontje voor het maken van een afspraak. Mocht ik volgende week vrijdag niks gehoord hebben, moest ik contact opnemen met T-Mobile.

Wordt vervolgd.

Reputatie 2

Hoi @Unc0ver, zoals ik het nu kan herleiden uit de informatie in de statusupdates, ben jij gebeld door de aannemer (VWT) om de installatie door te nemen en mogelijk een afspraak te maken. Gisteren is een update aan ons geleverd waarin vermeld wordt dat de VvE geen akkoord gegeven heeft op de aansluiting; dit wordt nu vanaf morgen opgepakt door onze Fiber-afdeling. Zij zullen je van de week benaderen met een oplossing voor de aansluiting.

3 weken verder, nog steeds niet benaderd door de Fiber-afdeling. Jammer dat er geen correct antwoord wordt gecommuniceerd betreft de VvE. Het was eerst niet, toen wel en nu weer niet. 

Zou je door kunnen geven aan de Fiber-afdeling of zij alsnog mij willen benaderen voor een oplossing?

Alvast dank.

Reputatie 1

Hoi! @Waqqas ik heb nog geen abonnement gesloten bij T-Mobile,maar er steken aan de buiten kant van mijn flat wel blauwe dunne DB-1 glasvezel draden. Ook aan de voorkanten van de winkels onderaan mijn flat. Ik heb zelf nog geen abonnement afgesloten bij T-Mobile omdat er geen optie staat voor glasvezel internet.

Reputatie 2

Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?


Wat is je postcode? Ik word ook niet wijzer van de klantenservice, niemand lijkt iets te weten. 
 

Kabel lag tot aan de gevel (appartementencomplex) hier en is nu weg. Maar niks of niemand gehoord over een aansluiting. 

Reputatie 1

Ik heb het precies hetzelfde nu, mijn postcode is 3076. @Unc0ver 

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, heel erg bedankt voor de terugkoppeling! Ik ga hier meteen weer voor je achteraan en hoop zo snel meer duidelijkheid te krijgen. Ik ga met je mee duimen, want ik wil dit graag voor je fixen! Aan mijn collega ga ik vragen of hij jou deze informatie weer telefonisch kan brengen en anders geef ik zijn reactie via deze weg door. 

Reputatie 2

Ik heb het precies hetzelfde nu, mijn postcode is 3076. @Unc0ver 


Zoals je zelf al had vermeld, ik heb me ook geprobeerd aan te melden (vanmorgen nog contact gehad met de klantenservice) maar kon me nog niet aanmelden voor glasvezel, want de site gaf aan dat het nog niet leverbaar is bij mij (joh). 

De moed zakt me in de schoenen..

 

Reputatie 1

Mijn moed zakt ook zeker in de schoenen. Nauwelijks informatie doorgekregen, geen emails en brieven van die nieuwsbrief. Er is (denk ik) geen andere mogelijkheid voor informatie dan gewoon wachten dat T-Mobile bij je deur klopt.