Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Toon eerste reactie

239 reacties

Reputatie 1

 

@Albers_barbara door alle ophef in het topic heb ik over je bericht heen gelezen, mijn excuses! Ik heb de omruiling in gang gezet, je ontvangt hier bericht over.

Hi Tommie,

Kan het zijn dat er iets fout gegaan is? Ik heb sinds dit bericht niks gehoord, ook geen pakket gehad.. Dank!

Reputatie 2

@Jason ik heb de email bevestiging gekregen dat de door mij teruggestuurde wifi punten door T-Mobile zijn ontvangen. Het ging om het oude wifi-punt (vervangen door de nieuwe) en een teveel opgestuurde nieuwe. 2 in totaal dus. Echter blijft in de T-Mobile app de status onveranderd, dat ik de wifi punten moet terugsturen. Kan dit aangepast worden? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

@Albers_barbara dat is wel gek. 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het pakket wel is bezorgd, er is zelfs voor getekend. Ook hebben we je een e-mail gestuurd met de informatie. Als je het pakket niet hebt ontvangen zal je met DHL contact op kunnen nemen en hier naar vragen. Ik zie namelijk dat het op vrijdag 21 april bezorgd is.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @mischa.mi,

De WX5600 is (nog) niet los te koop; de WX3100 inderdaad wel. Dat is het ‘kleine broertje’ met iets mindere specificaties, maar op Tweakers heb ik tevreden klanten voorbij zien komen. Je kunt ook de wifi op de router uitzetten en een geheel eigen oplossing regelen. Die verdient zich uiteindelijk terug, maar met 30 euro per jaar voor 1 wifipunt kan dat bij duurdere systemen wel lang duren. Dan is er ook nog Marktplaats, maar daar staan er een paar op die ik niet zou vertrouwen (1 dag actief, 0 reviews).

Got my 2 Zyxel WX5600 Wi-Fi point yesterday, I can already tell that the WIFI connection is stable and a lot better than what I had with Zyxel WAP6807 WiFi

 

Reputatie 4

@mischa.mi , je kunt natuurlijk ook de wx5600 tijdelijk huren.

Ze komen zonder verzendkosten en gaan indien nodig ook zonder verzendkosten retour.

Als ze dan in de reguliere handel komen heb je alle mogelijkheden nog in eigen hand.

Ik wil graag een nieuw Wifi punt ontvangen. Ook ik heb een oude met de nieuwe modem

Tis al geregeld 👍

Goedemiddag, onlangs deze nieuwe wifipunten ontvangen omdat aangegeven werd dat onze slechte wifiverbinding waarschijnlijk aan de oude punten lag. 

Echter, nog steeds is de wifiverbinding boven erg slecht (valt steeds weg). Erg vervelend omdat ik vaak thuis werk en tijdens een videomeeting valt de verbinding vaak uit. 

Wat al gedaan is: 2,4ghz en 5ghz uit elkaar gehaald. Bandsteering uitgezet.

Vandaag via de wifi instellingen het kanaal aangepast dmv Wifi analyzer. 

 

Wat kan ik nog meer doen? 

Reputatie 3

Leuk maar Zyxel T-54 heeft 1gb poort geen 2.5gb poort hoe gaan we in toekomst met Zyxel WX5600 wifipunt

Gebruiken krijgen we dan nieuwe Zyxel modem?

Ik dacht van niet dan horen we weer alleen nieuwe klanten krijgen nieuwste modem en dat wordt 2.5gb poort zelfs 10gb poort. trouwens Wi-Fi 7 komt binnenkort uit dit jaar😉

Goedendag. Ik heb een t-54 modem en twee WAP6807 punten. Graag zou ik deze laten vervangen door 2x wx5600.

Reputatie 7
Badge +4

Ook ik ben in bezit van een T-54 modem en zou graag mijn wifipunt willen omruilen voor de nieuwe. Alvast bedankt!

Ik heb hem omgewisseld voor je, veel plezier ermee! 

 

 

sorry, wilde een nieuw bericht plaatsen, maar had deze per ongeluk als reactie op bovenstaande bericht gepost...

Reputatie 3

Hallo @dRichardK 

Met andere bedoel je niet door Odido geleverd? Omdat ze van Zyxel zijn werken ze misschien, je kan het proberen 😁

Ga ik zeker doen. Maar vroeg mij dit af, omdat bij Ziggo eigen Wifi extenders niet werken. Dus hoef je het ook niet te proberen, snap je?.

Ik bedoelde eigenlijk van de wifipunten, maar daar werkt het wachtwoord wat achterop de wifipunten staat😀.

Kunnen jullie iets met de led's doen, deze zijn behoorlijk fel, ik zou zeggen dat deze uit moeten kunnen.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Is dit mogelijk, leds uit?

Ik heb op dit moment 1 wap6807 en zou deze graag omwisselen. Nu had ik deze al opgezegd voor dat ik deze forum post had gelezen. Is het nog mogelijk om dit op te lossen

Reputatie 7
Badge +9

@MVD 040, dit is jammer genoeg niet mogelijk. De LED lampjes zijn er om aan te geven of alles goed gaat of wat er precies fout gaat.  

Ik krijg geen geen verbinding met de router als ik de mpro mesh app wil verbinden

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rongraaf1, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Hallo,

Ik wil ook graag mijn oude wifipunt vervangen. Ik heb nu T-54 + WAP6807

ik hoor het graag van jullie. 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Loues, dat kan en wil ik snel voor je in orde maken! Daarom heb ik je direct een email gestuurd ter bevestiging van de wijziging. Binnen enkele werkdagen zal je een Track & Trace code van ons ontvangen én nog mooier ook de nieuwe WX5600.

Ik wens je er alvast veel plezier mee! 😃

Klantnummer toegevoegd

Ik heb ook een T-54 modem en één WiFi-punt en zou dat ook graag omruilen tegen de nieuwe. Kun je dat voor me regelen?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Dokkie030, ik heb zojuist gereageerd op jouw losse topic waarin je dezelfde melding maakt. Hier help ik je graag verder! Het is niet toegestaan om dezelfde meldingen te maken in losse topics, zo is de kans groot dat we elkaar mislopen, langs elkaar heen praten of we dubbel werk doen. Ik wijs je graag op onze huisregels. Ik zie je graag in jouw topic!

Goedenavond,

Ik heb op dit moment Een T54 met 2 van die WAP6807 wifipunten en die zou ik graag om willen ruilen voor 2 van die WX5600 wifipunten.  Dat kon hier in gang gezet worden lees ik?  

 

Groet, 

 

Anthal

Reageer