Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Arnaud.Gouder, top dat alles goed werkt en het bevalt!

Even ter verduidelijking van wat ik bedoelde met die prijsvergelijking: je betaalde hiervoor € 5,00 per maand voor de harddiskrecorder omdat hier € 5,00 korting op zat. Voor de vervangende TV Box betaal je per maand € 0,00 omdat hier eenzelfde korting op zit, echter is de box per maand los goedkoper (€ 5,00 in plaats van € 10,00 per maand). Je gaat met Cloud Opnemen € 5,00 per maand meer betalen dan de huidige situatie, maar zult onderaan de streep hetzelfde maandbedrag betalen als voorheen - behoudens de inflatiecorrectie natuurlijk, maar dat loopt al enige tijd sinds begin januari. 

Je hebt dus dezelfde korting ontvangen als voorheen, alleen is de huidige Aria 610x box goedkoper per maand waardoor je inclusief Cloud Opnemen hetzelfde betaalt als toen je een Amulet recorder had zonder Cloud Opnemen.

Hopelijk heb ik het hiermee genoeg genuanceerd, zo niet: laat het weten, dan probeer ik het op een andere manier te verduidelijken! 😊

Reputatie 7
Hi Halma, bij deze stopgezet, je ontvangt hier een bevestiging van via e-mail! 🙂
Hoi T-Mobile,

Ik zou graag een 2e TV aansluiten met een 2e interactieve box. Kan ik deze hier bestellen?

Met vriendelijke groet,
Jessie Schoenaker
Goedenavond,
Graag zou ik mijn vast bellen verwijderen uit mijn abonnement daar ik hier toch geen gebruik van maak.
Kan dit online? Want via my t mobile thuis lukt dit niet.
Mvg
A. Sanchez
Hoi,
Ik maak geen gebruik van mijn vaste telefoonnummer. Bij het afsluiten van het abonnement was dat gratis (of korting). maar ik doe niets met dit nummer en deze telefoonlijn.
Hoor graag of ik het zo kan regelen.
groet
Hallo,

Ik wil graag mijn TV abonnement opzeggen.

Gr. Jasper
Reputatie 1
Bij ons mag het vast bellen er ook uit.
Geven hier toestemming voor.
Gebruiken alleen maar de 06 voor bellen.
Er zijn maar enkele mensen die met ons contact zoeken via de vast me lijn.

Gr. Rob
Reputatie 1

Graag zou ik vast bellen willen uitzetten, ik gebruik reeds unlimited mobiel bellen, dus vast bellen niet meer nodig.

Hallo,
Ik heb een 3-in-1 thuis abonnement omdat inclusief bellen goedkoper was dan zonder. Ik ben bijna door de kortingsperiode heen en gebruik het bellen niet, dus wil ik het graag opzeggen. Groet.
Goedenavond T-Team,

Graag zou ik mijn televisie abonnement stop willen zetten en mijn vast bellen.
Destijds er bijgenomen voor de korting.

Er word niet meer met de vaste lijn gebeld en ook hebben we de TV 3 keer gebruikt dit half jaar.

MVG, Roy
Reputatie 7
Hoi @Wimh125, ik heb per 1 mei je vaste telefoonlijn uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je mailbox!

Hi @Robort, voor jou geldt hetzelfde, behalve dat de lijn er op 4 mei uitgaat.

Hoi @msteenbergen, per 4 mei heb ik TV en vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox. Voor het retourneren ontvang je nog uitleg, maar ik geef je alvast de informatie: retourpakket.

Hoi @marlielynn78, per 6-5 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hoi @El Woutador, wat leuk dat je een TV abonnement wilt toevoegen! Dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen 5 werkdagen de interactieve TV Box die je dan direct kunt installeren. Deze TV Box is interactief, maar heeft geen opslagcapaciteit. Je maandkosten gaan met slechts € 15,- omhoog. Zie hier voor uitleg rondom de installatie van de TV Box: installatievideo.

Hi @Fonzi010, per 9 mei heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevesting zit in je inbox.

Als ik telefonie uit mijn pakket wil halen (en dus internet en tv wil behouden), kan dat via deze weg? Heeft dat nog gevolgen (voorwaarden e.d.)? Ik ga dan minder betalen (51,- ipv 53.50)? 2. Andere vraag: als ik eredivisie pakket aan zet, wordt deze dan meteen actief? Alvast dank voor de antwoorden. Mvg, Berry

goedendag,
kunnen jullie voor mij het vast bellen abonnement uit kunnen zetten? wij gebruiken de vaste lijn nooit.
met vriendelijke groet
martien
Reputatie 7
@R. Koster Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic vandaar dat mijn collega Sander je niet mee heeft genomen in het bericht hierboven 🙂 Ik heb je Vast Bellen stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, hij stopt per 10-05!
Reputatie 1

Graag mijn vaste telefonie per 6-12-2019 uitzetten. Gebruik dat niet.

 

Ik wil graag interactieve tv opzeggen,maar wel gewoon het internet abonnement behouden.
Beste, Zouden jullie bij ons ook vast bellen uit het pakket willen verwijderen? Alleen gedaan vanwege de hogere korting aan t begin van het abonnement. Hebben geen vaste telefoon. Hoor het graag van jullie
Omdat ik de laatste maanden geen gebruik meer van maak van vast bellen, wil ik deze uit het pakket halen. Wanneer kan dit? Tevens loopt mijn T-Mobilethuis abonnement af op 30 april, omdat het zo goed bevalt, wil ik dit laten verlengen met nog een jaar. Dit dus zonder vast bellen.

Mvg. Angelien
Reputatie 7

Hey @vanvonno46 & @Toetie10,

Ik heb zojuist jullie verzoek verwerkt en vaste telefonie met één maand opzegtermijn opgezegd. Jullie ontvangen beiden nog netjes een bevestiging van mij van de wijziging. Fijn weekend gewenst! :smile:

Hoi ​​​​@BerryJ,

Mijn collega is mij te snel af geweest en heeft dit verzoek voor je verwerkt. :wink:

Ik wil graag m'n Interactieve TV Box met harddiskrecorder inleveren.
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?
Reputatie 7
Hi @a.sekewael, goed om te horen dat je abonnement zo goed bevalt! In dit geval kunnen we je dan het beste direct verlengen zonder Vast bellen, zodra je verlenging in gaat stopt dan het Bellen pakket automatisch. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800 0092, bereikbaar van ma tm vrij van 08:00 uur tot 21:00 uur. Hier zit één van mijn collega's voor je klaar om het direct voor je aan te passen!
Reputatie 1
Hoi, willen jullie voor mij eind van de actieperiode het vast-bellen uitschakelen? We gaan het niet gebruiken, dus zonde om voor te betalen. Bij voorbaat dank.
Goedemorgen,

Ik kijk geen tv meer, kan ik mijn tv abbo opzeggen. Internet en telefoon wil ik wel behouden
Hoi,

Net als vele anderen hier willen wij graag het vast bellen uit ons abbonement halen. Wij maken hier namelijk geen gebruik van.

Bvd,
Merel

Reageer