Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hai Piort,

ik wil graag de extra TV box zonder opnamefunctie voor €5,- extra per maand.
Tevens wil ik graag de vaste telefoon laten vervallen zsm.
Ik heb mijn internetsnelheid verhoogd (750/750) en wil graag bellen en TV stoppen, zodat ik alleen nog internet afneem.

Alvast bedankt,

Niels
Hi!

ik wil graag mijn vast bellen abonnement uitzetten

grtz

Kevin
Goedenavond, wij hebben een T-Mobile Thuis Internet, Vast Bellen en TV abonnement sinds 31-07-2018. Vanwege de korting in de eerste 6 maanden hebben wij Vast Bellen erbij genomen. Graag zouden wij Vast Bellen stop willen zetten, omdat wij hier eigenlijk geen gebruik van maken. Internet en TV willen we nog wel behouden. Ik hoor graag of dit mogelijk is! Met vriendelijke groet, Liping Huang
Ik heb de eerste jaartermijn erop zitten en wil opnieuw gebruik gaan maken van de halfjaarlijkse korting.
Tevens ontvang ik graag een nieuwe modem.
U kun contact opnemen via de bij u bekende contactgegevens.
Klantnummer : ZTZ12671
Reputatie 7
@fgrootendorst
Helder! Ik heb je TV Abonnement stopgezet per 16 februari. Hiervan ontvang je nog een bevestiging van mij.

@rduijkers
Dit wil ik graag voor je regelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je aanpassen.

@Hageman
Helemaal geregeld! Per 16 februari komt het telefonie pakket te vervallen bij je.

@Jessie Schoenaker
Dat kan zeker! Wil je graag een interactieve TV Box met of zonder opnamefunctie? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw gegevens.

@joopiee
Helemaal uitgekeken? 😉 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV-Pakket uit.

@Roy_Nagel
Overgestapt op Netflix?😁 Bij deze gaat je telefonie en TV-pakket 16 februari uit. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij. Daarmee kun je kosteloos de TV Box naar ons retour sturen.

@Dunnbel
Ik zie dat mijn collega dit voor je geregeld heeft. Veel kijkplezier!

@RSYR
Verzoek is verwerkt! Per 16 februari wordt het stopgezet.

@MillionMitch
Geen enkel probleem! Per 16 februari wordt je TV-Pakket stopgezet. Je kunt 'm vervolgens op ieder gewenst moment weer aanzetten.

@Ntbtjev
Ook voor jou heb ik het in orde gemaakt. Per 16 februari stopt je TV-Pakket. De retourdoos ontvang je tegen die tijd per post.😄
Goedemorgen,

Ik kijk geen tv meer, kan ik mijn tv abbo opzeggen. Internet en telefoon wil ik wel behouden
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?
Beste, Zouden jullie bij ons ook vast bellen uit het pakket willen verwijderen? Alleen gedaan vanwege de hogere korting aan t begin van het abonnement. Hebben geen vaste telefoon. Hoor het graag van jullie
Hallo, zou graag een extra tv box willen bestellen, zonder recorder. Vriendelijke groeten belinda
Goedenavond T-Team,

Graag zou ik mijn televisie abonnement stop willen zetten en mijn vast bellen.
Destijds er bijgenomen voor de korting.

Er word niet meer met de vaste lijn gebeld en ook hebben we de TV 3 keer gebruikt dit half jaar.

MVG, Roy
Hallo,

Ik wil graag mijn TV abonnement opzeggen.

Gr. Jasper
Hoi T-Mobile,

Ik zou graag een 2e TV aansluiten met een 2e interactieve box. Kan ik deze hier bestellen?

Met vriendelijke groet,
Jessie Schoenaker
@Brian Daar ben ik mij van bewust, vaste nummer mag vervallen
Hoi, Ik wil graag mijn vast bellen abonnement stopzetten. Alvast bedankt!
@Brian Klopt, maar ik wil graag dat je mijn televisie abbo voorlopig stopzet. (wilde alleen voor de duidelijkheid vermelden dat ik geen kastje heb zodat je niet vraagt of ik die wil terugsturen...) inderdaad heb ik geen installateur meer nodig. bedankt
Reputatie 7
@jaap te nb Hi Jaap, ik heb je Vast Bellen abonnement stopgezet met een maand opzegtermijn per 13-02-2019!

@fgrootendorst Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je zelf om een TV abonnement zonder TV Box hebt gevraagd. Ook staat er nog een afspraak met onze installateur open maar zo te zien heb je de modem zelf al aangesloten. Ik hoor graag wat de bedoeling is, dan pas ik het abonnement voor je aan!

@Emmuli Mijn collega heeft al een TV Box voor je toegvoegd en deze komt naar je toe!

@Ansb Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

@tussenbroek Jammer om te horen dat het TV pakket je niet bevalt! Ik kan het TV pakket weer voor je uitzetten, ook van jou heb ik dan je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig via een privébericht! Het klopt dat je geen extra korting hebt ontvangen, deze wordt alleen toegepast wanneer je een Internet + TV of Alles-in-één pakket kiest bij je aanmelding. Als je je pakket later wijzigt dan ontvang je geen korting.

@Hageman Dat is zeker mogelijk! Als ik je Bellen pakket stop zet dan komt je vaste telefoonnummer alleen wel te vervallen. Als je het pakket later weer aan wil zetten en je nummer wil behouden dan kan je het pakket beter aan laten staan. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!
Hoi, Wil je bij mij vaste telefonie en TV voorlopig stopzetten?
Bedankt
Hallo,
Ik heb vorig jaar in eerste instantie alleen internet besteld, later besloot ik om toch ook de tv uit te proberen. Dit bevalt mij echter niet en wil het tv abbonement graag beindigen. Over het internet ben ik zeer tevreden. Verder zie ik dat ik nooit de zes maanden
pakket korting gehad heb.
Goedemiddag ik wil graag mijn tv kast terug sturen ik heb er nu 2 maar ik heb er maar 1 nodig
Hoi. Ik wou graag een extra tv box voor op de slaapkamer. Kan dit zo en wat zijn de kosten?
Hi,
Kan je mijn televise abonnement even uitzetten? (ik heb geen kastje)
Bedankt,
Frederik
Ik wil graag mijn vaste telefoon abonnemet stopzetten.
Reputatie 7
@Bastiaansen
Die nieuwe Youtube-generatie toch! Wel fijn voor je portemonnee.😁 Ik heb 1 TV Box uit je pakket gehaald per 11 februari (1 maand opzegtermijn).

@ellesvh
Your wish is my command! De ruil is doorgevoerd en een nieuwe TV Box zonder opnamefunctie komt zo spoedig mogelijk jouw kant op.

@Jos tv
Blijkbaar is mijn collega mij te snel af geweest en dit voor je in orde gemaakt. Wordt je gebruikersnaam nu: "Jos zonder tv"? 😉

@kaaaa
Ook jouw wens is al in vervulling gebracht zie ik. Dubbel zoveel kijkplezier!

@VWs2019
Ook hallo! 11 februari gaat Vast Bellen uit bij je. Scheelt weer een zakcentje!😉 MVG Piotr

@Venix
Die kun je zeker krijgen!
  1. Per 11 februari verdwijnen je twee TV Boxen uit je pakket.
  2. Van mij ontvang je binnenkort twee retourdozen.
  3. Neem afscheid van de TV Boxen en stuur ze terug naar ons.
En klaar is kees!😄

@Mfaas
Hmm dit zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Zie je dit terug in je My T-Mobile Thuis of op je factuur? Op je factuur zou namelijk de kortingsperiode wél meegenomen moeten worden. Is dit niet het geval? Trek dan even aan de bel!

@mulder45
Maar natuurlijk! Per 11 februari staat vast bellen uit.

@Drowsy
No problemo! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan regel ik dit voor je.
hi,
ik gebruik vast bellen niet. Kunnen jullie dat verwijderen uit mijn abonnement.
groet,
Sander

Reageer