Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Ik merk nu ik vandaag het installatiepakket heb gekregen dat ik het 'opnemen' ben vergeten aan te vinken. Gelukkig is de installatie pas 8/1, dus niks aan te hand. Willen jullie bij mijn abonnement de tv-box veranderen in 'TV Box met HD recorder' . Ik heb hiervoor al gelezen dat dit 5 euro p/m extra is. Hartelijk dank alvast.
Hoi ik wil graag de tweede interactieve tv box uit mijn abonnement halen. We gebruiken hem niet.
Groeten
Erwin
Goede Morgen,

zouden jullie mijn TV-abonnement uit willen zetten

Gr MFaas
Hallo,

ik wil graag 2 TV boxen opzeggen en retourneren. Dat retourneren kan ik per direct regelen (afgeven bij Postnl, maar waar kan ik aangeven dat ik het abonnement voor deze 2 extra tv boxen wil stopzetten?
Ik wil graag mijn tv box omruilen voor een box met opnamefunctie. Bedankt!
Hoi,
Ik zou graag het onderdeel Telefonie uit mijn abonnement willen, aangezien mijn korting volgende maand afloopt en ik het niet meer gebruik. Kunnen jullie dat fiksen?

Tnx!
Gr,
Bob
Hoi,

ik heb een half jaar geleden een combinatieabonnement bij jullie afgesloten incl. vast bellen vanwege de korting. De kortingsperiode is inmiddels verlopen en vast bellen gebruik ik niet, dus kunnen jullie vast bellen in mijn abonnement uitschakelen? Of nog beter, gebruikers de mogelijkheid geven dit zelf uit te kunnen schakelen ipv dit via een forum te moeten regelen.

Groet,
Frank
Hi Star,

I would like to cancel my subscriptions listed below, could you please help me?
  1. Interactieve TV
  2. Interactieve TV Box
  3. Dial
In the end I want to pay for the internet only as I do not need other service at all.
Thanks,

Best,
Shuo
Hi,

Ik heb een half jaar geleden een t-mobile thuis abonnement (tv, telefoon, internet) afgesloten, aanbieding is ondertussen afgelopen.

Graag wil ik de tv en telefoon uitzetten.

Groetjes Jaleesa
Hoi t-mobile,

Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement aanpassen. Ik betaal hier al jaren een tientje in de maand voor maar kwam er zojuist achter dat de actuele prijs nu 7,50 is. Kunt u deze prijs voor mij verlagen?
Hi T-Mobile,

Ik wil graag mijn vast bellen uitzetten en mijn internet naar 50 mb's wijzigen.

Is dit mogelijk?

Met vriendelijk groet,

Elwin Wu
Reputatie 7
@gelbe Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met een collega, mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

@M.Hendrickx Ik wissel de Tv Box graag voor je om! De TV Box met opnamefunctie is inderdaad € 5,- per maand meer. De TV Box komt jouw kant op, je huidige TV Box kan je dan terug sturen via de retourdoos die je ook van ons ontvangt!

@NicoKruithof Dat kan zeker! Ik kan het telefoon abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopzetten. Nog even voor de volledigheid, als ik het abonnement stop zet dan komt je huidige vaste nummer ook te vervallen. Als dit geen probleem is laat het mij dan nog even weten, dan zet ik het abonnement voor je stop!

@agrasli Ik heb de pakketten voor je stopgezet met een maand opzegtermijn. Je ontvangt een retourdoos van ons om de TV Box terug te kunnen sturen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

@M_88 Ik heb het telefonie pakket voor je stopgezet! Dit gaat met een maand opzegtermijn dus hij stopt per 28-01-2019.
Goedemiddag.

Ik wil graag de 'vast bellen' optie van mijn abonement stopzetten, omdat ik hier 2,50 euro/maand voor betaal, maar deze optie in de praktijk niet gebruik. Kennelijk is dit niet mogelijk via de website, dus vandaar mijn verzoek via deze omweg.
Goedemiddag,

Bij het afsluiten van mijn T-Mobile Thuis abonnement voor Internet, TV en Bellen, heb ik een half jaar geleden ook voor de optie bellen gekozen zodat ik de eerste maanden gebruik kon maken van extra korting. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten per vandaag?
Goedemiddag,

Ik wil graag per ommegaande de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten.

Interactieve TV abonnement
FOX Sports Eredivisie
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Hiermee maak ik alleen nog gebruik van Internet 50 met klantvoordeel.

Bij voorbaat dank.
Hallo,

Ik wil mijn vaste telefoon lijn stopzetten. Kunnen jullie dat voor mij regelen?
Wij willen graag onze tv box omruilen voor een box waarbij we kunnen opnemen en pauzeren ( als er geen extra kosten bij komen voor t omwisselen. Kosten per maand erbij waren 5 euro geloof ik? ) Waar kunnen we dit doen?
Hoi,

Bij deze wil ik graag zsm de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten:

Interactieve TV abonnement
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Hoi @Mehrdad, ik heb per 21-1-2019 je TV en telefonie-abonnement stopgezet. De bevesting zit inmiddels in je inbox!

Hoi @Btjuh, de nieuwe TV Box (met opnamefunctie) komt jouw kant op. Tesamen met een retourdoos om de andere terug te sturen.
Reputatie 1
@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!


Brian super! Graag
@Mehrdad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.

Hi Brian. Thanks for your reply. Yes, please. Shall I return the TV box or I can keep it till end of my contract? (Maybe later I subscribe for TV again 😉 )
Reputatie 7
@Mehrdad ad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.

@BBo Mijn collega's hebben je een aantal keer geprobeerd te bellen maar je niet kunnen bereiken. Het duurt nu wel erg lang, om te zorgen dat we elkaar niet blijven mislopen kan je het beste even telefonisch contact opnemen met ons gratis nummer 0800 1603. Hier zit één van mijn collega's klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!

@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!

@Juliano021 Do you mean stop the subscriptions now and return the TV set later once the TV subscription ends? Yes that's very much possible, you can return the TV set after your TV subscription has ended of course, that's no problem 🙂
Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!

Hello,

I'm under the same situation, how can I proceed to change my subscription to keep only the internet service? Is it possible to return the TV service under the same condition later?

Thank you in advance.

Juliano
Reputatie 1
goedemorgen, momenteel hebben wij de tv box standaard maar we willen graag de tv box met opnamefunctie. Bedankt voor de reactie. Groetjes Briëlle
Reputatie 1

@BBo


Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander
Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...

Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.


Nogmaals ruim twee maanden later en nog steeds geen enkele reactie. Ik heb (zie dit forum) mijn telefoonabonnement opgezegd op 4 oktober dus wil graag vanaf 4 november gecrediteerd worden. Daarnaast zou mij als trouwe abonnee een nieuw aanbod worden gedaan maar ook op dat gebied geen enkele voortgang. Bijzonder hoe klanttevredenheid in korte termijn kan omslaan (vertrouwen komt te voet en gaat te paard).
Dus nogmaals: neem contact op, mijn gegevens hebben jullie, en een mail mag ook.

Reageer