Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Ik heb een alles-in-een abbo met vast bellen. Ik maak geen gebruik van de vaste telefoon dus het mag bij deze uit het abonnement worden gehaald.

Dank.
Reputatie 1
Beste,

ik zou graag mijn vast bellen start abonnement per direct willen stopzetten. Kunt u dit voor mij regelen?

Met vriendelijke groet,

N Mulder
@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!


en waarom is de korting die ik op de TV boxen had per direct gestopt nu moet ik dus voor de laatste maand 10 euro extra betalen
Hi! Wij hebben momenteel naast onze Interactieve TV Box nog twee extra boxen; die wil ik graag terugsturen en opzeggen. Kan ik hiervoor instructies ontvangen?

Dank!
Hallo!

Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement uitzetten. Alvast bedankt voor het aanpassen 😉

MVG VWs2019
Graag ontvang ik een tweede tv box zonder opname functie

Alvast bedankt!
Hallo,

ik wil graag me tv opzeggen want ik kijk veel te weinig maar wil wel me internet behouden Groet Jos
GGraag een tv pakket zonder opname functie. Gr ellesvh
Gezien mijn kinderen steeds meer gebruik maken van media over internet en niet meer van televisie wil ik graag 1 tv-box inleveren. scheelt ook weer 5euro/maand.
Reputatie 7
@ellesvh Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit betreffende topic zodat we alles gebundeld kunnen houden. Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Wat wil je doen met het TV pakket? Wil je de huidige TV Box met opnamefunctie omwisselen voor een TV zonder opnamefunctie of wil je het gehele TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het graag voor je aan! :)

@MilouFvW Ik heb jouw TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn. Je maakte geen gebruik van een Bellen pakket dus hier hoefts niet aan gewijzigd te worden ;)

@DonMega Dit pas ik graag voor je aan maar ik heb jouw klantgegevens nog niet. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste cijfers van je rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan!

@mwd1985 Scherp gezien! 🙂 Dit komt niet door je pakket wijziging maar dit is een inflatiecorrectie van 1.7% voor dit jaar. Hierdoor stijgt je maandbedrag iets maar we passen deze correctie ook toe op eventuele korting die je ontvangt (niet te zien op My T-Mobile wel op je komende factuur). Zo ontvang je nu geen € 2,50 korting meer maar € 2,54 korting. Ik hoop dat ik het zo wat heb kunnen verduidelijken!

@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!


Hartelijk dank. Ik zie echter dat de basis prijs voor internet 50 nu geen 32,50 euro, maar 33,05 euro is geworden en interactieve tv van 15,00 naar 15,25 per maand. Geen megabedragen, maar ik zou toch even willen checken waarom dit is en of dit wel klopt. Bedankt alvast.
Reputatie 7
@Melisje1992 Dat doe ik graag voor je! Ik heb het Bellen pakket uitgezet met de standaard maand opzegtermijn. Je Bellen pakket stopt per 07-02-2019 :)

@kaaaa Je kan Uitzending Gemist ook zonder opnamefunctie gebruiken dus dat gaat helemaal lukken. Bij het afsluiten van je abonnement kan je kiezen voor 6 maanden extra korting of inderdaad een gratis tweede TV Box. Als je al gebruikt maakt van de 6 maanden korting en later een tweede TV Box toevoegt dan houd je je 6 maanden korting maar betaal je voor de tweede TV Box. Laat mij nog even weten wat je voorkeur heeft, dan stuur ik de nieuwe TV Box naar je op!

@jrwpullen De 4de TV Box komt naar je toe!

@W89 Wat leuk dat jullie samen gaan wonen! Om je abonnement kosteloos op te kunnen zeggen heb ik een verhuisbewijs nodig maar deze kan je jammer genoeg niet doorsturen via een privébericht op onze Community. Je kan ons het beste even een privébericht sturen via Twitter of Facebook met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, een verhuisbewijs (bijvoorbeeld de opzegging van je huur of een uitreksel van de gemeente) én per welke datum je het contract stop wil zetten, dan gaan we dit meteen voor je regelen.

@xibalba Als simpele Moderator kan ik je geen aanbod voor een verlenging doen 🙂 Je kan het beste even telefonisch contact opnemen via ons gratis nummer 0800 0419, hier zit één van mijn collega's voor je klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!

@barkie Dat kan zeker! Ik heb de TV Box zojuist omgeruild voor een exemplaar zonder opnamefunctie en deze komt naar je toe. Hier zit ook een retourdoos bij zodat je de huidige TV Box naar ons terug kan sturen.

@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!

@M_matsoe Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn, dus ook per 07-02-2019. Ik heb dit meteen voor je in gang gezet dus per 07-02-2019 stopt ook jouw Bellen pakket.

@antonl1911 I'm happy to provide you with more information! The changes you initiated on 6-12-2018 took effect on 04-01-2019. Your invoice was already made before that but don't worry, the amount that was overcharged will be corrected on your invoice from February!

@byang117 Ik heb je TV pakket opgezegd met een maand opzegtermijn, hij zal stoppen op 07-02-2018. Je ontvangt een retourdoos om je TV Box naar ons retour te sturen!

@Woutiejjj Ook voor jou heb ik je pakket aangepast. Per 07-02-2019 stopt je Bellen pakket en heb je één TV Box minder. Je ontvangt de retourdoos om de TV Box terug te kunnen sturen.
  • Vast Bellen wijzigen naar onbeperkt bellen
Hoi! Afgelopen jaar in mei heb ik mobile thuis contract afgesloten. Toen was het financieel gezien, een mooie deal. Helaas zit de periode met korting er nu al tijdje op en ben ik genoodzaakt om de tv af te sluiten en indien die nog open staat ook de vaste telefoonlijn. Kan dat via dit forum gewijzigd worden dat ik enkel internet behoud?

Vriendelijke groetjes milou
Hallo,

Ik zou graag 1 TV Box minder willen en opzeggen van vast bellen want dat gebruik ik uiteindelijk niet.

mvg,

Wouter
Goedenavond,

Graag zou ik mijn TV abonnement willen opzeggen. Ik gebruik de box nauwelijks. Internet wil ik wel behouden.

Groeten,
Why are you trying to withdraw 57.5 EUR for the January if I removed my TV and calls on 6 of December?
Reputatie 7
Hoi @MarlinHooijer,

Bedankt voor de gegevens. De TV Box is onderweg! 🙂
Hallo,

Ik wil graag het vast bellen stopzetten. Kan dit per datum dat de korting verloopt?
Goedemiddag medewerker(s) van T-mobile,

Graag zou ik vast bellen uit mijn alles in 1 abonnement willen opzeggen, daar ik geen gebruik maak van de vaste lijn.

Ik hoor graag hoe verder, bedankt!
Beste T-Mobile,

Ik heb een Interactieve TV Box met harddiskrecorder, maar deze zou ik graag willen opzeggen voor één zonder harddiskrecorder (dit gebruik ik nooit). Kunnen jullie dit regelen?
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe contract voor internet. Televisie en bellen heb ik niet meer nodig. Ik ben tevreden met glasvezel van T-Mobile, maar ga graag nog wat stappen omhoog qua snelheid.
Hebben jullie een leuk aanbod om te verlengen en te wijzigen?

mvg
Hi,

Ik wil graag m'n abonnement opzeggen wegens samenwonen. Kan dat via deze weg?
Hallo,
Ik wil een 4e interactieve tv box bestellen (zonder opname).
Is het mogelijk om met de normale box uitzending gemist te kijken? Zo ja dan is de normale box voldoende
Is een 2etv box bij een all in abonnement niet gratis?

Reageer