Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen. Zouden jullie het vast bellen willen uitzetten? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hoi @kaaaa,

Een extra TV Box met opnamefunctie kost € 10,- per maand extra. Eentje zonder opnamefunctie kost € 5,- per maand. Welke zal het worden? 🙂
Reputatie 7
Hi @Youssefb85, ik heb vast Bellen en TV (en het extra TV pakket) per 2 februari uit je pakket gehaald. Zie inbox voor de bevestiging. Je ontvangt binnenkort een retourdoos voor de TV Box.

Hi @Pjoxy, daar help ik je graag bij! Ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Jasper176, ik heb het direct voor je in orde gemaakt, zie e-mail. Per 2-2 stopt jouw TV abonnement. De retourdoos komt eind van de maand jouw kant op!

Hoi @bouwesch daar help ik je graag bij, maar ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Smietz, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat de wijziging in behandeling is. Alles wordt in orde gemaakt!

Hoi @Sahit, ik help je graag met jouw twee verzoeken! Allereerst de afstandsbediening. Graag probeer ik eerst de stappen uit dit topic: afstandbediening reset. Ik hoop dat deze hiermee direct weer volledig werkt. Helpt het niet, laat het mij dan weten! Je kunt inderdaad de TV Box omruilen (dan krijg je overigens ook een nieuwe afstandsbediening). Dit kost € 5,- per maand meer voor de opnamefunctie. Laat mij weten of je dit wenst!

Hoi @MarlinHooijer, dat regel ik graag voor je! Wil je een TV Box met (€ 10,- extra per maand) of zonder (€ 5,-) opnamefunctie? Wil je ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen, dan heb ik alles compleet!
Graag ontvang ik een tweede tv box
Wat verschilt het in prijs met of zonder interactief?
Reputatie 7
Hoi @Stickeric, dat maak ik graag voor je in orde! Met een maand opzegtermijn heb ik vast Bellen uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @aicha1967, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Je kunt de twee TV Boxen retourneren middels de retourpakket dat jouw kant opkomt. je kunt ook een doosje van de super gebruiken of een oude schoenendoos. Dat kan met het adres uit dit topic: retourpakket.
Hoi T mobile ik ben tevreden over t mobile thuis, maar gebruik de vaste telefoon en de opname functie niet. deze wil ik graag opzeggen.
Hi!

Ik wil graag een derde tv box bestellen, kunnen jullie mij helpen?

Gr.
Goedendag,

ik wil iets toevoegen aan de afspraak die ik 15 januari heb staan voor de installatie, namelijk: een nieuwe afstandsbediening voor het tv kastje want de terugspoelknop heeft nooit gewerkt. Is dit nog mogelijk?

En dan nog een extra vraag: kunnen we upgraden naar een kastje met opnemen? Zo ja, hoeveel kost dat extra?

Ik hoor het graag, thanks!
Hoi,

Zouden jullie interactieve tv willen activeren, alvast bedankt!

Groeten, Mark
Hoi, ik zou graag mijn tv dienst van T-Mobile thuis willen uitzetten! Zou dit mogelijk gemaakt kunnen worden??

Gr Bouwe
Hoi

Ik wil graag mijn TV abbonement uitzetten van mijn Tmobile thuis pakket want ik gebruik het niet meer
Goeiemiddag (en nog de beste wensen!),

Enige tijd geleden hebben we een alles-in-één abonnement afgesloten waar we eigenlijk enkel internet wilden omdat dat op het moment voordeliger voor ons bleek te zijn. Nu zijn we bijna aan het einde van het halfjaar waarin de korting geldt en nu zou ik graag vóór het begin van het tweede halfjaar het Televisie én Vaste Telefonie deel willen laten vallen van mijn abonnement en enkel het internet willen behouden. Kunt u mij hiermee verdere helpen?

Alvast bedankt.
Hallo

ik zou graag mijn tv en huis telefoon willen opzeggen maak er nauwelijks gebruik van.

Groetjes

youssef
Hoi, ik wil graag 2 van mijn 4 tv boxen opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Aicha Azzaoui
Reputatie 1
Hallo de kortingsperiode is afgelopen en wil graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement want ik gebruik het toch niet.
Reputatie 7
Hoi @Tjitze, mijn collega heeft je vraag in dit topic gezien en heeft nog een vraag voor je: TV Boxen. Geef je hem daar antwoord?

Hoi @Peter2m, dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt met een opzegtermijn van één maand. Je hebt een bevestiging in je inbox zitten!

Hoi @DennVer, dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je hebt hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen. Je kunt eventueel nog wijzigingen doorvoeren via My T-Mobile Thuis om je voicemail in te stellen of je gegevens beschikbaar te maken voor de digitale telefoongids.

Hoi @Spongemonger, zojuist heb je een e-mail gehad met de wijziging! Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie en een retourdoos om de oude terug te sturen.

Hoi @Ivor, met een maand opzegtermijn heb ik allebei uit je abonnement gehaald. Je ontvangt nog een retourdoos voor de TV Box.

Hoi @leandijkstra, dan is de beste optie om direct contact op te nemen met ons via telefoon, Facebook of Twitter. Op die manier kunnen we kijken wat voor een verlengaanbieding we kunnen geven en welke diensten je graag meeneemt.
Goedemiddag,

Ik zou graag vast bellen en TV uit mijn abbonnement willen verwijderen of een aanbieding voor verlenging van TV en internet.

Mvg Lean Dijkstra
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.


Bedankt voor je reactie. Als het maar 5 euro extra kost dan wil ik het wel omruilen.
Beste,

Ik heb een glasvezel account met vast bellen en tv. Ik wil graag alleen gebruik maken van internet en dus tv en vast bellen beëindigen. Hoe moet ik dit doen?

Met vriendelijk groet,

Ivor
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.
Hallo, Ik wil mijn standaard tv box vervangen met het tv boxje dat kan opnemen. Maar ik wil graag eerst weten hoeveel dat mij extra per maand gaat kosten...ik heb namelijk de standaard box gratis in mijn pakket.

Bijvoorbaat dank!
Hoi! Ik heb een T-Mobile Thuis-abonnement en ik wil daar graag Vast Bellen Start bij. Kunnen jullie dat regelen? Groetjes, Dennis.
Ik heb een T-Mobile thuis abonnement. Ik gebruik de vaste telefoonlijn niet meer en wil deze graag beëindigen. Internet en TV wil ik behouden maar kan dit niet via de site zelf regelen. Kunnen jullie een nieuw aanbod doen?
ik wil graag twee TV-boxen inleveren. Deze worden nauwelijks gebruikt. kunnen jullie mij retourdozen sturen?
Reputatie 7
Badge +5
@DvH_45 Het is zeker zonde om hiervoor te betalen als je het niet gebruikt. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen direct uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail! 😀

@Wuuuuuuh Ik maak deze aanpassingen graag voor je in orde! In ruil hiervoor ontvang ik graag jouw persoonlijke gegevens. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mijn dank is groot!

@Zwolsch54 Goed dat je navraagt! Ik heb het meteen voor je gecheckt. Op dit moment neem jij Unlimited Vast Bellen af voor € 10,00 per maand. Hiermee kan jij onbeperkt bellen met vaste nummers binnen Nederland. Om jou een lager maandbedrag te geven kan ik jou omzetten naar Vast Bellen voor € 2,50 per maand. Met dit abonnement betaal je los voor je gesprekken, vanaf € 0,13 per minuut. Maak ik je hier blij mee? Laat het mij weten!

@Jaleesa B Geen probleem! Je hebt optimaal van de 6 maanden korting kunnen genieten, dus ik maak deze wijziging graag voor je in orde. Wil je mij van jouw gegevens voorzien? Het gaat om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Tot snel! 👋🏼

@yazone Sure I can Shuo! I am happy to help. Can you please send me a private message? I would like to receive your zipcode, housenumber, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount. When the verification is complete, I can make the changes for you!

@Frenk10 Natuurlijk wil ik dat! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat jouw 6 maanden korting op 03-01-2019 zal verlopen. Zonde natuurlijk, om korting mis te lopen. Ik heb Vast Bellen daarom per 03-01-2019 verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Hier lees je ook jouw nieuwe maandbedrag!

@McFawkes Je hebt helemaal gelijk! Op 10-01-2019 zal jouw korting aflopen. Ik heb Vast Bellen per deze datum voor je verwijderd, zodat je geen korting misloopt. Goeie deal, zeg ik zo! 😉

@Autobaan Goed om te lezen dat je in de weer wilt gaan met het opnemen van programma's! De omwisseling regel ik graag voor je. Stuur je mij in ruil een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk er naar uit!

@Dimitri Drijver Geen zorgen Dimitri, dit ga ik voor je regelen! Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens, verwijder ik de twee TV Boxen voor jou. Je krijgt dan automatisch een retourdoos van mij, zodat je de apparatuur gratis en gemakkelijk kunt retourneren. Alle informatie rondom het retour proces check je in deze video!

@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!

@ernstigedaap Dan is het zonde om deze te behouden! 😉 Ik heb de tweede TV Box meteen uit jouw abonnement verwijderd. Ook jij ontvangt een retourdoos voor het terugsturen van de box. De bevestiging van de verwijdering lees je terug in jouw e-mail. Heb jij nog vragen over het retour proces? Bekijk dan ook de video in de bovenstaande link!

Reageer