Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hi. I was wondering how can I cancel my Tv and fixed phone subscription? I don’t use them and just an internet connection would be enough for me. Thanks.
Reputatie 7
@Jisca Begrijp ik het goed dat je dan het TV abonnement helemaal stop wil zetten? Stuur mij even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!

@knirfie Je kan behoorlijk wat apparaten tegelijkertijd verbinden via Wifi (bij veel geliujktijdig datagebruik zal de snelheid uiteraard wel minder worden) dus ik verwacht niet dat de hoeveelheid apparaten het probleem is. In ons Wifi topic vind je een flink aantal stappen die je uit kan voeren om je verbinding zo optimaal mogelijk te maken dus neem hier zeker even een kijkje!
Reputatie 1
@knirfie Het omwisselen van een Draytek voor een Huawei met mediaconverter is (nog) niet mogelijk. Gelukkig houden we de Draytek up-to-date en is dit ook een prima modem!

Echter ondersteund de Draytek geen 5GHz of 802.11ac. Ik heb de laatste tijd met mijn smartphone en Nintendo Switch continu connectie problemen, waarschijnlijk doordat de 2.4GHz hier compleet vol zit.
beste

ik wil graag mijn tvbox terug sturen?
ik heb deze niet nodig

vrg jongkind
Reputatie 7
@Myleneeee Bedankt voor de toelichting! Ik begrijp dat jullie met meerdere appartementen/mensen gebruik maken van dezelfde internetaansluiting? In dat geval zou ik je eigenlijk adviseren om een goede router aan te schaffen en deze ergens centraal te plaatsen zodat deze als Wifi punt kan dienen. Op de router kan je dan ook nog netwerkkabels aansluiten zodat de verdieping ook gebruik kunnen maken van bekabeld internet (deze kabels moeten dan uiteraard wel naar de verdieping getrokken worden). Een andere oplossing is om 'Multi room' Wifi te nemen. Hierbij sluit je één apparaat aan op de modem en deze gaat dan als Wifi punt dienen. De andere apparaten plaats je door het gebouw en deze maken weer verbinding met het eerste apparaat zodat ze onderling een Wifi netwerk vormen. Een voorbeeld daarvan vind je hier.

@mitta112 Helemaal goed, de tweede TV Box komt jouw kant op!

@fleur81 Jammer om te horen dat je nog steeds klachten ervaart, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb je binnenkomende verbinding bekeken en deze lijkt inderdaad niet helemaal stabiel te zijn. Zou je mij toe kunnen lichten welke problemen je precies ervaart? Werkt je TV wel goed of ervaar je hier ook problemen mee? Zou je eens een speedtest willen doen zowel je bekabelde als je Wifi verbinding? Dan ga ik voor je aan de slag!
@Sterre Er is al een keer een nieuw Draytek modem opgehangen dit helpt niet….terwijl de lijn die binnenkomt wel voldoende snelheid geeft. De beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald. Ik begin nu serieus te denken aan een overstap aangezien zelfs een simpele vraag om een vervangend nieuw modem wordt afgewezen.
@Sterre tv box mag zonder opname functie zijn
Reputatie 1
@Sterre Het modem zit in de meterkast op de begane grond. We hebben toen aan de monteur gevraagd of hij ook ergens anders kon maar hij zei van niet.🤔 Ik weet ook niet of de kabel lang genoeg is om hem naar de 1e verdieping te krijgen. Er zit op de 1e verdieping alleen een coax aansluiting en geen lan uitgang. er zou dus een kabel moeten komen dan van de meterkast naar de 1e verdieping.
Reputatie 7
@fleur81 Het omruilen van het Draytek modem naar het Huawei modem is niet mogelijk. Natuurlijk helpen we je graag me het verbeteren van jouw DrayTek-Wifi!

@Casper123 Jazeker! Ik regel dit graag voor je. Ik heb zojuist meteen een TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel kijkplezier! :D

@mitta112 Ik ga ervoor zorgen dat jij een extra TV Box ontvangt! Wil je er een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik 'm voor je bestellen.

@fambos Dat kan je bij mij aanvragen! Ik heb zojuist meteen 1 TV Box zonder opnamefunctie omgeruild voor een TV Box met opnamefunctie. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Vergeet je niet de TV Box zonder opnamefunctie naar ons terug te sturen?

@Myleneeee Bedankt voor je reactie. Op welke verdieping staat het modem? De eerste verdieping onder en de eerste verdieping boven het modem zouden goed bereik moeten hebben. Is het mogelijk dat je het modem naar een andere verdieping verplaatst? Probeer ook eens onze Wifi-tips, vooral het wijzigen van het Wifi-kanaal heeft veel effect!
Reputatie 1
@Sterre Mijn Huisgenoten van verdieping 2 tot en met 4 hebben allemaal last van internet problemen. zowel op de 5g als de 2g. De jongen op de 4e verdieping heeft een wifi versterker maar de versterker kan de verbinding soms niet ontvangen. De 2e en 1e verdieping hebben vooral last met net wel of net niet internet en de wifi op de telefoon ontvangen ze bijna nooit en als ze het wel ontvangen dan is dat voor een korte tijd en weinig bereik.
ik wil 1 tv box omruilen voor een Interactieve TV BOX met HD recorder. waar kan ik dit doen?
Goedenavond,

Zou graag een 2de tv box aan willen vragen

Mvg Mitchell
Hallo,

Kunnen jullie mij een extra tv box toesturen?
Gewoon een basic versie, hdd enzo is niet nodig.

Thanks!

Casper
Hi hoe kan ik mijn Draytek tmobile router laten vervangen door de Huawei HG659?
Ik heb al meerdere malen gebeld met klachten over snelheid zowel bekabeld als wifi maar tot op heden is er geen oplossing. Misschien dat een andere router het problem nu eindelijk op kan lossen.

Ik heb een 750 abonnement maar ik zou qua snelheid zo goed voor 50mb kunnen gaan.

Alvast thx voor de moeite/reactie
Reputatie 7
@Ftiryaki I have cancelled your TV and vast Bellen!

@Steps01 Ik heb jouw vast Bellen, TV en TV Box opgezegd. Hier zit een maand opzegtermijn aan verbonden. Je kunt dus nog de gekste kerstfilms kijken! Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je!

@Myleneeee Ik help je graag hoor, waar jouw vraag ook in het forum gesteld wordt! Je kunt sowieso zelf een Wifi-versterker aanschaffen, dat is geen probleem. Dit is dan voor eigen rekening. Hoeveel verdiepingen verwijderd zitten jouw huisgenoten -die de Wifi slecht ontvangen- van het modem? Laat het me weten, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

@pieterhil Ik heb TV en vast Bellen uit jouw abonnement gehaald! Hier zit een maand opzegtermijn aan vast, dus tot 14 januari kun je nog de laatste telefoontjes doen en TV-kijken. Ik heb meteen gekeken naar jouw korting, deze heb je nog steeds! Ik heb er dan ook voor gezorgd dat je hier nog gebruik van kunt maken tot de periode officieel vervalt. De retourdoos komt jouw kant op! Bedankt voor het terugsturen alvast. 🙂

@ferryh1978 Welkom Thuis, Ferry! Leuk dat jij een abonnement bij ons hebt genomen en dat je tevreden bent. Ik help je graag om alles uit jouw abonnement te halen. Ik ben daarmee meteen begonnen door een TV Box met opnamefunctie voor je te bestellen. Deze heb je binnen 5 dagen in huis. Vergeet je de TV Box zonder opnamefunctie niet naar ons terug te sturen? Wat betreft je Wifi: dit gaan we samen verbeteren! Kun je onze Wifi-tips proberen? Laat me de uitslag weten!

@staub Jouw vraag is beantwoord in een ander topic. Veel plezier met jouw internetsnelheid. 😃

@TomTommetje Jij hebt de weg naar dit topic goed gevonden, je bent op de juiste bestemming voor jouw vraag! Ik ga met liefde voor je regelen dat je een TV abonnement met TV Box zonder opnamefunctie bij jouw abonnement krijgt. Terwijl ik klaarstond in de startblokken, zie ik dat mijn collega het al allemaal voor je in orde heeft gemaakt. Super, dan kun jij snel genieten van jouw TV-abonnement. Veel plezier ermee!

@jessicapisu Mijn collega Brian heeft gereageerd met de melding dat je voor het pauzeren van alle zenders een TV Box met opnamebox nodig hebt. Hier is geen reactie meer op gekomen, maar door jouw laatste bericht neem ik aan dat je akkoord gaat met het bestellen van 1 TV Box met opnamefunctie voor jou. Dit heb ik meteen voor je gedaan. Binnen 5 werkdagen heb je 'm in huis! Vergeet je niet 1 TV Box zonder opnamefunctie naar ons terug te sturen? Bedankt alvast!

@gideondevoogd Leuk, Gideon! Wat fijn om jou als vaste klant te zien, dat mag zeker beloond worden! Ik raad je aan om je contract te verlengen, omdat we een mooi verlengingsaanbod voor je klaar hebben liggen met extra korting. Mijn collega's van de verlengingsafdeling vertellen je er graag alles over, je kunt ze bellen op: 0800-0092.

@andytuinman3 Leuk om te horen dat je tevreden bent, dat zien we graag! Ik help je graag met jouw vraag. Op de opnamebox kun je iedere zender pauzeren. Op de TV Box zonder opnamefunctie kun je alleen NPO 1, 2 en 3 pauzeren. Het wisselen van TV Box heeft geen invloed op jouw korting. Laat je mij weten wat ik nu voor je kan doen? Wil je toch je TV Box omruilen, geen probleem, dat doe ik graag voor je.
Reputatie 2
Goedemorgen,

Ik kwam erachter dat het pauzeren van live tv niet afhankelijk is van de opname functie (wat ik dus wel dacht). Maar opnemen doen we nooit. Zou ik dus mijn opname pakket kunnen uitzetten. En dit met behoud van de kortingen die nog 2 maandjes lopen?

Groet,

Andy
Een zeer tevreden klant 🙂 mag ook een keer gezegd worden
Reputatie 1
Goedemorgen!

Ruim twee jaar maak ik nu gebruik van t-mobile thuis (voorheen Vodafone thuis). Nu zit ik eraan te denken een twee mediabox aan te schaffen. Het lijkt me leuk dat ik als trouwe klant een leuke aanbieding krijg.

Kunnen we het daar eens over hebben?

Bedankt!

Groeten,

Gideon, tevreden klant
Graag een tv box waar we mee kunnen pauzeren?
al paar berichten gestuurd maar krijg geen reactie
Hallo,

Sinds een paar maanden klant met alleen een internetabonnement. Bij nader inzien wil ik toch ook graag een TV-abonnement erbij nemen. De standaard box zonder opnamefunctie is voor mij voldoende.

Alvast bedankt! 👌🏼
Reputatie 3
Ik heb afgelopen week mijn t-mobile thuis abbo verlengt,nu vraag ik mij af kan ik de snelheid nog aanpassen van 50mbit naar 100? Verlengde abbonement zou 25 dec ingaan
goeie dag wij zijn sinds een week klant bij jullie met alles in 1
zijn tevreden met het abonnement maar er zijn 2 problemen de wifi is op de slaapkamers erg slecht de monteur zei dat jullie een wifi versterker in bruikleen leveren
en het 2e probleem is de tv box bij onze vorige aanbieder hadden we een opname functie en nu niet
dus zouden jullie er 1 willen leveren met opname funcie

mvg ferry
Dag,

Ik maak geen gebruik van tv en bellen. Graag had ik dit willen uitzetten. Volgends het start topic, zou ik dit zelf moeten kunnen doen. Helaas probeer ik het al een paar keer, maar lukt dit niet. Kunnen jullie dit zsm voor me regelen? Het lijkt er op dat door het proberen, ik inmiddels buiten de actieperiode ben gekomen en meer abbo ga betalen. Beetje jammer.

De tv-box, met afstandsbediening end hdmi kabel gaan natuurlijk retour. Kan je zorgen dat ik de retourbox toegestuurd krijg? Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Pieter
Reputatie 1
Hallo,

Is er toevallig ook een mogelijkheid om een router te krijgen 🤔
Mijn huisgenoten op de bovenste verdiepingen hebben bijna of helemaal geen wifi signaal..
Of moet ik dit bij een ander deel van het forum vragen 😓

Mylene
Ik wil Interactieve tv, Vast bellen en interactieve tv box uitzetten
Hi Sterre,
As requested, I have sent my details to you to cancel the TV and fixed calls via PM. Appreciate your urgent help please.

thanks
Firat

Reageer