Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Goedemorgen, ik zou graag mijn vaste telefoonlijn en de tv abonnementen op willen zeggen, want die gebruiken we bijna niet. Ik hoor graag of en wanneer dit mogelijk is.

Sandra
Reputatie 1
Ik had graag een 2de kastje aangevraagd.
Kan dit hier of moet ik de klantenservice bellen hier voor???
Reputatie 1
Hoi hoi ik had graag een 2de box aan gevraagd. Kan dit hier of moet ik hier voor bellen naar de klantenservice?
hallo, Sinds maart 2017 hebben we abonnement bij t-mobile thuis. We betallen 57,50 euro per maand voor internet 100mb, tv box met opname funktie, en vast bellen. Die laatste twee gebruiken we helemaal niet. We willen vast bellen en tv uitzetten, tv box terug sturen. Mogen jullie dit voor ons doen? Bedankt
hallo, ik wil een 2e tv ontvanger bestellen ,zonder opneemfunctie ... nu hoorde ik dat T mobiel bezig is met 4K ontvangers ... aangezien ik een UHD tv heb.....
wat zijn de kosten hiervan?
Reputatie 1
Hi Sterre,

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement inclusief bellen. Maar ik gebruik het bellen eigenlijk helemaal niet. Kan jij deze voor ons uitzetten?
Hallo,
Ik heb nu bijna een half jaar T-Mobile thuis en ik wil graag tv en telefonie opzeggen.
ik zou dan rond re 40 euro p/m uit moeten komen als het goed is?
Bedankt!
Reputatie 3
Hi T-Mobile,

ik wil graag 1 extra tv-box opzeggen.
dus van 2 boxen naar 1.

het beetje tv wat wij nog kijken, kunnen we wel via de app streamen naar de tv...
Reputatie 7
Hoi @benthewagemakers, ik zie dat er al een TV Box onderweg is. Veel plezier van de nieuwe box!

Hi @Mike010, ik heb jouw vast Bellen per 2 januari 2019 stopgezet. Je ontvangt hierover snel een e-mail ter bevestiging.

Hoi @ericjanvanputten, dat regel ik graag voor je! Per 2 januari 2019 heb ik het TV pakket bij jou stopgezet. Eind december ontvang je van ons een retourpakket om de TV Box, adapter en afstandsbediening terug te sturen. Je kunt dit eventueel ook in een schoenendoosje doen als dat je voorkeur heeft. Zie ook deze video over het retoursturen van onze hardware.

Hoi @Mijninka, de TV Box is onderweg! De e-mail ter bevestiging is waarschijnlijk al aangekomen.

Hoi @bmw1, beide heb ik per 2 januari uit je pakket gehaald. Retourdoos en e-mail is onderweg!

Hoi @Amifleur, ik heb het direct in orde gemaakt voor je. Per 2 januari gaat vast Bellen en de tweede TV Box uit je pakket. Ook ben ik je factuur nog even nagegaan. Ik zie dat de eerste TV Box gelukkig altijd gratis is geweest in je pakket. Inclusief je Klantvoordeel word je nieuwe maandbedrag € 43,-. Voor de specificatie kun je 24/7 in My T-Mobile Thuis terecht.

Hoi @Superkurgan, ik zie dat je pakket al aangepast is! :)

Hoi @Jcup4, per 3 januari heb ik jouw vast Bellen uit het pakket gehaald. E-mail ter bevestiging zit in je inbox!

Hoi @Roelof83, jouw wijziging is inmiddels al doorgevoerd!

Hi @antonl1911, I just changed your order for you. You'll receive an e-mail and returnbox for the hardware.

Hi @Stuiterbal-Stanley, ik heb je over jouw verzoek een privébericht gestuurd!

Hoi @Thend, ik zie dat er al contact is geweest en de wijziging is doorgevoerd. Helemaal top!

Hoi @MarcKeur, voor jou heb k vast Bellen per 7 januari stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!

Vragen over je wijziging? Laat het mij weten!
Hoi goedemorgen, kunnen jullie a.j.b mijn vaste bellen abonnement uitzetten? Groet Marc
Hallo, hierbij verzoek ik je de belbundel voor vaste telefonie stop te zetten. Ik zie, dat een bericht op dit topic daarvoor voldoende is. Alvast hartelijk dank, met vriendelijke groet, Theo
Goede avond, ik zou graag een tv box met opnamefunctie willen omruilen met me standaard tv box. Zou je me daar mee kunnen helpen
I would like to get rid of TV & fixed calls.
Kind regards,
Anton.
Goedendag allen,

Ik wil graag vast bellen aanvragen.

Hoe kan ik dat het beste doen?

Alvast bedankt!

Gr.
Roelof
Hallo,

hierbij zou ik graag een extra TV box willen bestellen.

Grtjs Eric
Goedemiddag,

Graag wijzig ik mijn abonnement van T-Mobile thuis. A.u.b. mijn vaste telefoon uitzetten. Dank

Met vriendelijke groet,
Jakob
Bij deze zou ik jullie graag willen vragen zowel Interactieve als Vast bellen stop te zetten per 25-12-2018. Ik heb beide nu bijna 6 maanden in gebruik en nauwelijks gebruik van gemaakt, dus zonde om ervoor te gaan betalen in de toekomst.

Mvg,
Beste Tmobile,

Ik zou graag mijn vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien ik deze nooit gebruikt heb.

Daarnaast wil ik voortaan maar van 1 interactieve box gebruik willen maken ipv 2. Dus 1tje mag er ook af.

Ik heb in het verleden vaker gebeld met het feit dat ik mijn rekeningen niet kloppen, dat deze toch hoger waren dan afgesproken ondanks de 20eu korting de 1e 6maanden. Hier kwamen we er telefonisch niet samen uit.

Momenteel klopt mijn rekening ook nog steeds niet, ditmaal doordat er 2x een interactieve box a 5euro word berekend terwijl de 1e box al berekend is met de 15euro van de interactieve tv die in je abonnement zit. Ik zal hiervan een print screen posten zoals jullie hem zelf aanbieden

Groetjes

Hallo,
Zouden jullie mijn tv en telefonie abonnement stop kunnen zetten?
Bij voorbaat dank,
Brian
Hoi Sterre

ik zou graag een extra TV box zonder opnemen willen bestellen.
En ben er van bewust dat het €5 per maand meer te betalen.

Grtjs Eric
Reputatie 2
ons tv deel mag in zijn geheel stop gezet worden.

en verneem graag hoe het in zijn werking gaat om tv module terug te sturen.
Goede avond
Zouden jullie mijn vast bellen uit kunnen zetten

Mvg mdekker
Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!

Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!

Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!

Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!

Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!

Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!

Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.

Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.
Hoi Sander,

Dan blijft wel de vraag wat slimmer is. Als ik de TV box terugstuur dan betaal ik nog steeds 15 euro voor televisie. Dan is het misschien slimmer om alleen internet bij jullie te houden en NL Ziet te nemen dat scheelt de helft van het geld.

Ik heb nog even tot half januari dus ik ga erover nadenken maar 15 euro alleen voor de licenties is misschien wel iets teveel. Het probleem is dat ik bijna nooit meer tv kijk.

Dan kan dat de oplossing zijn. Het aanbod bij NLziet is wel beperkter, maar als dat aan jouw wensen voldoet is dat een prima oplossing.

Heb je jouw abonnement al verlengd? Je komt dan in aanmerking voor korting. Daarmee is het wellicht een interessante optie. Eventueel in combinatie met tv. Hier kan @Sander bij assisteren.
Hoi! Ik wil graag een 2e mediabox bestellen. Waar kan ik dit doen? Groetjes
Reputatie 1
Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!

Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!

Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!

Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!

Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!

Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!

Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.

Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.


Hoi Sander,

Dan blijft wel de vraag wat slimmer is. Als ik de TV box terugstuur dan betaal ik nog steeds 15 euro voor televisie. Dan is het misschien slimmer om alleen internet bij jullie te houden en NL Ziet te nemen dat scheelt de helft van het geld.

Ik heb nog even tot half januari dus ik ga erover nadenken maar 15 euro alleen voor de licenties is misschien wel iets teveel. Het probleem is dat ik bijna nooit meer tv kijk.

Reageer