Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Heb een abonnement sinds 2015, maar betaal voor actieve tv 15 euro en voor (1)actieve tv box 10 euro, hier krijg ik dan weer 5 euro korting bij. Maar huidige abonnementen betalen in totaal 15 euro. Dat wil ik ook. Daarnaast graag het bellen uit zetten. Scheelt weer 2,50
Groeten Cindy
Hoi,
Ik heb op dit moment 2 tv boxen en ik zou graag 1 daarvan willen opzeggen. Ook is mijn thuis abonnement bijna verlopen. Is het mogelijk om een bepaalde korting te krijgen als ik die wil verlengen?

bij voorbaat dank.


@JeffreyH89 Leuk, Jeffrey! Ik regel dit graag voor je, zodat jij lekker TV kunt kijken. Welke TV Box wil je hierbij? Eentje mét, of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit van je weet, kan ik het TV-abonnement voor je toevoegen. Of de korting nog mogelijk is moet ik voor je navragen, maar ik ga mijn stinkende best doen om je deze nog te kunnen geven!

Goedenavond, graag ik wil 1 tv box zonder opnamefunctie. Alvast bedankt en hoop dat de korting nog geldig is

Groet Jeffrey
Reputatie 7
@ekur1981 Bij T-Mobile Thuis kun je inderdaad alleen internet afnemen. In jouw geval zal de prijs dan uitkomen op € 27.50 per maand, als je de 50 Mbit/s aan wil houden. Op jouw adres is ook 20 Mbit/s en 100 Mbit/s beschikbaar. De prijzen hiervoor zijn anders. Laat je mij weten wat ik voor je kan betekenen hierin? Dan ga ik graag voor je aan de slag!

@JeffreyH89 Leuk, Jeffrey! Ik regel dit graag voor je, zodat jij lekker TV kunt kijken. Welke TV Box wil je hierbij? Eentje mét, of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit van je weet, kan ik het TV-abonnement voor je toevoegen. Of de korting nog mogelijk is moet ik voor je navragen, maar ik ga mijn stinkende best doen om je deze nog te kunnen geven!

@lex333 Duidelijke vraag! Ik heb zojuist één TV Box uit jouw abonnement verwijderd. Kun je deze naar ons terugsturen? Je houdt dus nu nog één TV Box over. Veel kijkplezier daarmee!

@BiancaVogel Dat klopt helemaal! Dit kan ik voor jou regelen via deze manier. Ik heb dan ook meteen jouw vast Bellen uitgezet, dit zal zo snel mogelijk verwijderd worden uit jouw abonnement. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@Marlies.Online Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je jouw abonnement inzien, jouw internetsnelheid aanpassen en TV-pakketten aan- en uitzetten. Met het uitzetten van jouw vast Bellen help ik je via deze weg graag! Ik heb zojuist het vast Bellen uitgezet, dit wordt zo snel mogelijk verwijderd uit jouw abonnement. Hier heb je ook via e-mail een bevestiging van gekregen. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@stefan_devries Daar help ik je graag aan! Ik heb zojuist een extra TV Box mét opnamefunctie voor je besteld. Deze komt binnen 5 dagen bij jou thuis aan. De kosten voor deze extra TV Box bedragen €10.- per maand. Veel extra kijkplezier alvast!

@josche.h Tof om te lezen dat T-Mobile Thuis jou net zo bevalt, als jij ons als klant bevalt. We zijn blij met je! Ik help je graag met de wijziging in jouw abonnement. Aangezien je aangeeft bijna te kunnen verlengen, raad ik je aan eerst ons speciale verleningsaanbod voor jou te ontdekken. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Ikzelf kan hier jammergenoeg niets over zeggen. Mocht ik je toch kunnen helpen met een wijziging, laat het me gerust weten!

@briansusilo I sure can, Brian, and I'm happy to help you! I've deleted your TV and vast Bellen. Your TV subscription has a month cancellation period, vast Bellen will be out of service as soon as possible. So until the 26th of December, you can enjoy watching TV! Don't forget to send the TV Box back to us. Thanks in advance.
Hi,

I need to switch of my TV and phone subscription and only use the internet. Can you help me with this?

Regards, Brian
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. Met Tv ook. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen en Tv dan uitgezet worden?
Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Beste, graag zou ik een extra interactieve tv box met opnamefunctie willen bestellen. Bvd!
Hallo, bij deze wil ik graag het vast bellen uitzetten. Waarom kan dat niet eenvoudig via MyTmobile thuis?
Graag ontvang ik zsm bevestiging dat het is uitgezet.
Hoi,
ik wil graag van mijn abonnement het bellen opzeggen. Ik las dat dit via dit forum moet.
Dus bij deze.
Goedemorgen,

Ik heb nu nog 2 tv-kastjes en wil er graag 1 terug sturen aangezien ik deze niet meer gebruik.
Alvast bedankt voor jullie reactie

Groet Alex
Goedenavond,

Graag wil ik Interactieve TV (basis, 15 euro) toevoegen aan mijn abonnement. Ik vroeg mij af of korting (actiekorting van 10 euro eerste 6 maanden) nog mogelijk is, ik ben sinds een maand lid, met standaard 50 mbit internet.

Groet Jeffrey
Hi,
welke internet paketten hebben jullie voor welke prijs? Alleen internet
Reputatie 7
Hi @MCargoet I removed TV and vast Bellen from your account. I used a one month notice, so on December 22nd both services will end. You'll receive confirmation by e-mail in a minute! You'll also receive a retourdoos in about three weeks so you can return the TV Box along with adapter and remote. If there's anything else, let me know!

Hoi @ekur1981, ik heb jouw TV abonnement met één maand opzegtermijn stopgezet. Een week voor 22 december zal je een retourdoos ontvangen op de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!

@JWSchouten en @MalouB Tof dat jullie willen verlengen! Daar zijn wij natuurlik ook erg blij mee en kunnen hier vast iets moois tegenover zetten. Dit kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij. Dan zorg ik dat je gebeld wordt.

Hoi @GudeGroot, Ik heb TV en Bellen, met een maand opzegtermijn, stopgezet per 22-12. Je ontvangt nog een retourdoos (voor de TV Box, adapter en afstandsbediening) en een e-mail ter bevestiging!

Hoi @elturco, voor jou heb ik TV en vast Bellen stopgezet per 27-12. Op die datum liep de kortingsperiode af, vandaar! Je ontvangt nog een retourdoos en een e-mail ter bevestiging.

Hoi @donnap, voor jou heb ik TV en Bellen stopgezet per 22-12! :)

Hoi @PaulienBakker, ik kon het stopzetten niet meer annuleren. Daarom heb ik zojuist vast Bellen opnieuw aangezet bij jou. Hier ontvang je binnenkort een e-mail van (met een nieuw telefoonnummer). Ook heb ik de korting hersteld naar het oorspronkelijke niveau. Wel zo voordelig! Vragen? Laat mij weten!

Hoi @gerardslot, ik zie dat het al in gang is gezet: prima!
Reputatie 1

Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?

Now its 37.50 , right? Is good that way! Thanks for your help
Reputatie 7
Hi @Valguri I removed TV and vast Bellen from your account. I used a one month notice, so on December 21 both services will end. You'll receive confirmation by e-mail in a minute! You'll alos receive a retourdoos in about three weeks so you can return the TV Box along with adapter and remote. If there's anything else, let me know!

Hoi @marleenclaas, voor jou hetzelfde verhaal als hierboven. Per 21-12 eindigen beide diensten. Retourdoos en bevestiging per e-mail volgen! :)

Hoi @veronafonken en @JimStavenuiter ik heb per de eerst mogelijke datum vast Bellen uitgezet. Per 21-12 zal het bij jullie allebei stoppen. Binnenkort ontvangen jullie nog een e-mail ter bevestiging!

Hoi @Myleneeee, dat is natuurlijk zonde van het geld. Ik heb dan direct twee TV Boxen uit het pakket gehaald. Je ontvangt komende week een retourdoos om de boxen te retourneren. Past het niet? Pak dan een ander doosje en bekijk de instructie in deze video. :)

Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!
Ik maak al een tijd geen gebruik meer van mijn tv-abonnement, dus wil ik het uitzetten. Kan dat eenvoudig geregeld worden?
Goede morgen.
Ik heb gister via chat vast bellen uit gezet dit wil ik graag annuleren, kunnen jullie mij helpen.
Hoi ,

kunnen jullie vast bellen en interactieve tv stopzetten?
Ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. vanwege de korting in het eerste half jaar hebben vast bellen en tv abonementen. Ik doe echter niets met het vaste bellen kijk ik niet vaak naar tv De kortingsperiode binnenkort is verlopen, willen jullie TV en bellen abonemen uitzetten?
Hoi,

9 januari loopt ons abonnement af en ik vroeg me af of er nog een goede verlenings aanbieding is. Ik wil graag Internet, TV (met opnemen) en het Kids pakket.
In het huidige abonnement zit ook bel;len en een tweede TV receiver maar dat heb ik niet meer nodig.
Hallo, ik wil mijn T-Mobile Thuis abonnement wijzigen, en wel zodanig dat ik alleen nog kan internetten. Vast bellen en de TV box kunnen dus definitief vervallen. Kunt u mij helpen?
Goedemiddag,

Mijn abonnement van T-mobile Thuis loopt in januari af.
Nu heb ik internet+tv+bellen, echter ik gebruik geen tv en telefoon.
Kunnen jullie me een passend aanbod doen?

Jeroen
Hoi
ik wil mijn tv ab. Opzeggen. Waarom kan dit niet via de website?
Hello,

I have an abonnement with Internet TV and phone. For the first 6 months I had a discount but now it's over and I would like to remove the TV and the phone since I don't use any of them. How can I do this ?

By the way, I don't speak dutch so if you could reply in english would be very appreciate. Thank you.

Best,

MC
Reputatie 1
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!

Yes ,i would definetely cancel the tv subscription forever and i would also like to cancel the VOIP costs because i'm not using any phone. What matters me is the internet connection, if you have suggestions on how to reduce it a bit, with the best compromise i'd appreciate. Thanks for your help

Reageer