Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

ik heb twee tv-boxen, maar ik gebruik er maar 1.
hoe kan ik deze tweede box uit mijn abonnement halen
Reputatie 7
@BBo

Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander
Hoi, ik wil een tv box terug sturen. Krijg ik hiervoor een retour doos of hoe gaat dit?

Daarnaast lees ik op de site om dat het mogelijk is het bestaande abonnement om te zetten waarbij de snelheid wordt verhoogd. Graag ontvang ik hiervoor een voorstel. Dus rekening houdend met mijn huidige kortingen tov het nieuwe contract.

Alvast bedankt.
Hallo,

Ik wou graag een interactieve TV box omruilen voor een interactieve TV box met opname functionaliteit.

Groet Paula
Hallo,

Ik wil de TV box graag omruilen voor een met opnamefunctie.
Bedankt, Peter
Reputatie 7
Hoi @IkCornelis,

Dat is mogelijk! Ik kan jouw Vast Bellen uitzetten. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk uit jouw abonnement verdwijnt.
Reputatie 7
Hoi @RolfJ75,

Ja, ik zou het super leuk vinden als je bij ons verlengt! We hebben een mooi verlengingsaanbod voor je klaarliggen. We vertellen je deze graag via het telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit weer een leuk jaar te hebben, met jou als klant. 😃
Mijn abbo was gestart begin oktober 2017. Ik wil wel een jaartje verlengen dus kunnen jullie mij een aanbod doen?
Reputatie 7
Hoi, ik wil graag een extra tv box bestellen. Kunnen jullie dit regelen?

Hoi Rens,

Ik zie dat je me al een privébericht gestuurd hebt met je gegevens. Let erop dat het niet is toegestaan moderators privéberichten te sturen als daar niet om gevraagd is. Desondanks help ik je graag verder. Ik ga 'm voor je bestellen!
Reputatie 7
Hoi @the_horseman,

Ik help je graag met het bestellen van een TV Box zonder opnamefunctie en het stoppen van Vast Bellen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb een T-Mobile thuis all in abonnement (nog in looptijd van contract). Is het mogelijk om telefonie apart te beëindigen, ik heb hier toch geen vaste lijn op aangesloten.

Met vriendelijke groet Cornelis.
Ik wil graag een extra Interactieve TV Box zonder opnamefunctie ontvangen. Daarnaast wil ik Vast Bellen uitzetten.
Hoi, ik wil graag een extra tv box bestellen. Kunnen jullie dit regelen?
Reputatie 7
Hoi @BBo

Ik help je graag verder, want we geven je graag de allerbeste deal die mogelijk is. Ik zie nog geen verlenging of wijziging in jouw abonnement terug. WIl je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Geef ook aan wat je wensen zijn. Denk hierbij aan verlenging en wel of geen Vast Bellen. Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi @Rudikaffa83

Als je het niet gebruikt, is het zonde om in je pakket te houden. Ik haal deze graag eruit. Je ontvangt binnenkort een retourdoos waarin je één van de TV Boxen in kunt retourneren. Op de dag dat deze terug is verdwijnt deze uit je pakket.

Hoi @henkwvr

Mijn complimenten voor je scherpte. Wij willen niemand laten schrikken van zijn of haar rekening. Super dat je op deze manier je rekening zo laag mogelijk houdt! Ik zie dat je al gebeld hebt en de verandering al actief is. Goed geregeld. De volgende keer zullen we op de Community sneller zijn! :)

Hoi @ceelenblokker

Bij jou is het hetzelfde verhaal als hierboven! De aanpassing is al doorgevoerd en ook jouw rekening zal hierdoor lager uitvallen dan hiervoor. Super!

Hoi @anoukn

Welkom op de Community! Heel graag behouden we je natuurlijk als klant en hier belonen we je graag voor. Je kunt verlengen met of zonder Vast Bellen, die keuze is aan jou. Ik kan ervoor zorgen dat onze verlengafdeling contact met je opneemt. Houd je telefoon dus in de gaten. Ze bellen in ieder geval deze week, maar mogelijk al vandaag of morgen!

Hoi @Kras91

Ik ga hier graag voor je achteraan! Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Heeft er iets zes maanden geleden gespeeld rondom het Vast Bellen wat de (foutieve) wijziging kan verklaren? Ik help je hier graag bij!
Hi,

tot mijn grote verbazing zie ik op mijn factuur dat ik een tweede lijn voor vast bellen heb. Vreemd, want ik heb dit destijds niet aangevraagd en nooit gebruik van gemaakt. Daarnaast wil ik graag dat mijn vast bellen start uit wordt gezet. Maken jullie ook meteen een herberekening voor de 6 maanden tweede lijn die ik heb betaald? Ik zie de creditnota graag tegemoet.

Alvast bedankt,

Gr. Kimberley
Hallo,
Ik heb iets meer dan een jaar geleden t-mobile thuis alles in een afgesloten. Ik gebruik geen vaste telefoon dus zou deze telefoonlijn graag laten afsluiten. En/of hebben jullie een nieuwe aanbieding als ik nog minimaal een jaar lid blijf?
Reputatie 3
Hoi allen,

Wij hebben de afgelopen maanden gemerkt dat we via ons vaste nummer (veel) minder bellen dan de 15 euro, die we betalen om altijd gratis te kunnen bellen. Dus willen we deze optie (Unlimited Vast Bellen Plus) graag uitzetten. Deze is op dit moment voor ons niet rendabel en relatief duurder.
Hallo,

Ik heb bij jullie een alles in 1 pakket. Gezien mijn belverbruik zou ik graag 'vast bellen start' willen omzetten naar 'unlimited vast bellen'. Als ik het goed gezien heb betaal ik per maand dan 7,50 euro meer maar dat weegt ruimschoots op tegen mijn gemiddelde belkosten. Is het mogelijk om dit aan te passen? Alvast bedankt! Mvg, Henk
Hallo, ik wil graag 1 tv box minder. Deze word helaas nooit gebruikt. Groeten ruud
Reputatie 1
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!

Dag Sterre, er is nog helemaal niets gebeurd, mijn abo is zelfs duurder geworden... Dit gaat niet goed.
Reputatie 7
@koekeroe Hi koekeroe, ik heb meteen even met je meegekeken en ik kan de pakketten voor je stopzetten, er geldt dan een maand opzegtermijn. Ik zie echter ook dat je weer kan verlengen, mocht je hier gebruik van willen maken laat het mij dan even weten, dan zorg ik dat één van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden door te nemen!

@ljdelussanet Ik kan jouw abonnement voor je stopzetten maar we zien natuurlijk graag dat je klant bij ons blijft! In dat geval kan je gebruik maken van onze verhuisservice en zetten we je oude abonnement stop op je huidige adres en sluit je een nieuw glasvezel abonnement af voor je nieuwe adres zodat je er verder geen omkijken naar hebt! Mocht je het huidige abonnement toch stop willen zetten dan geldt ook hier normaal gesproken een opzegtermijn van een maand voor. Met een bewijs van je verhuizing kan ik het abonnement eventueel al eerder stopzetten. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht! 🙂
Hi,

Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen. Ik ga verhuizen en wil even rustig orienteren op mijn nieuwe adres (glasvezel).

Klantnummer: (aangepast door moderator).

Dank,
Mvg,
Laurens Jan
Oh en ik gebruik bellen eigenlijk ook niet. Die mag/moet er ook af 🙂
Ik wil graag van mijn tv abonnement af op mijn tmobile thuis abonnement. We kijken eigenlijk helemaal geen TV meer (en dat is een beetje zonde van ons geld). Ik kan het niet zelf in het dashboard regelen, dus ik denk dat ik jullie hulp daar bij nodig heb. Kan een van jullie mij daarmee helpen?
Reputatie 7
Hoi @me2001,

Wat tof dat jij wilt verlengen bij ons! Ik heb een mooie aanbieding voor je liggen. We kunnen jou hiervoor bellen, maar jij kunt ook ons bellen. Als je wilt dat wij jou bellen, kun je dan mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Als je meteen jouw 06-nnummer meestuurt, weten we je te bereiken. Mocht je liever zelf een tijdstip uitkiezen om ons te bellen, kan dat op telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit om jou als klant te mogen blijven helpen!

Reageer