[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Reputatie 2

Wij zijn recent overgestapt van een andere provider naar T-Mobile. Vanochtend kwam de installateur. Het zou gaan gebeuren, de switch. Internet werkte, TV leek te gaan werken, maar na inladen scripts moest de pagina met de account inloggevens komen. Zwart beeld.... De installateur zei dat er een storing was, kon verder niets doen. Hij legde me uit wat ik moest doen zodra de storing verholpen was. En vertrok. Zelfde probleem bij de installatie van de 2e TV. Na een tijd nog niets, klantenservice gebeld. "Nee hoor, er is geen storing". Van alles geprobeerd, niets werkte. Uren mee bezig geweest.Tot drie keer toe gebeld, en elke keer 20 min. wachten. De fout lag bij de monteur. Contact kunnen krijgen met die monteur, die nijdig. Want er was wel degelijk een storing en stuurde appjes door van collega installateurs die overal hetzelfde probleem hadden. Pas bij de 4e keer bellen kreeg ik een medewerker aan de lijn die erkende dat er meer problemen leken te zijn en dat het testsignaal idd problemen gaf. Hij gaf het door aan de technische dienst. Nu maar wachten. Ik ben verbijsterd hoe ik hier afgescheept ben. Fijn, ben je een nieuwe klant..... De TV app van T-Mobile op mijn mobiel doet het wel. En ik heb nog een chromecast. Dus we kunnen nog kijken, maar dit alles is behoorlijk irritant.

Reputatie 1

Ik ontvang ook graag een voucher, heb bijna de hele dag via de hotspot thuis moeten werken. Wifi en tv doen het ook niet! Geef ook svp meer duidelijkheid over de oorzaak en wanneer de storing naar verwachting opgelost is

Graag een update …?? Is het een regio op gebonden graag wat duidelijkheid, is er iets duidelijk…. Graag wat transparantie naar de klant !! @Jason 

Reputatie 7
Badge +5

@Ketel21, @Patrickvb15 en @hendri8n Ik zie dat er voor jullie inmiddels een onderzoek bij de technische dienst loopt. Dit kan een aantal werkdagen duren, we nemen contact op zodra er ontwikkelingen zijn!

@Soulplox I can see no problems in your connection. Do you measure this speed on wifi or ethernet? I can see that you performed a reset yesterday, but did you also restarted the converter between your modem and the FTU? Please test this. If this doesn't help, please start your own topic in which you put all the information about this issue, such as a ethernet speedtest performed via www.speedtest.net. Thanks in advance!

@Laurens1927 Ik zie dat jij een DSL connectie hebt, dit topic geldt niet voor jou. Ook zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad en dat het probleem ontdekt en opgelost is. Helemaal mooi!

@xLCx Niet fijn om te lezen! Ik mis een abonnement gelinkt aan jouw e-mailadres of je klantnummer in je profiel. Ik kan daarom niet met je meekijken. Test sowieso een herstart van de converter, dit kan goed de oplossing zijn. Geen geluk? Start dan je eigen topic met de omschrijving van het probleem, en vergeet niet je klantnummer in je Community profiel te zetten. Dan gaan we snel samen aan de slag! @remon_v en @TulayT Voor jullie geldt hetzelfde!

@Skrd Jouw verbinding heb ik uit kunnen lezen, je zit op het WBA netwerk (KPN) wat betekent dat dit topic niet voor jou geldt. Je verbinding ziet er trouwens aan mijn kant super uit, ik vermoed dat je inmiddels weer online bent! Je kunt anders contact opnemen met de klantenservice of een apart topic starten. We gaan dan samen zo snel mogelijk aan de slag.

@Bosman1986 Ik snap dat je dit wilt weten! Ik zie dat het verzoek openstaat. Deze pakt de technische dienst zo snel mogelijk op. Er zal eerst worden gekeken of het van een afstand opgelost kan worden en zo niet sturen we Guidion voor je aan. Dank voor je geduld!

@Alexs123 Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega Mark. Jullie zouden samen iets testen, mocht je antwoord hebben kun je het beste opnieuw contact opnemen. Succes!

Reputatie 2

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Ik krijg ook nergens meer reactie, niet via telefoon, niet via Twitter en niet op dit forum.

Het lijkt of ze allemaal om vijf uur naar huis zijn gegaan.

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Ik krijg ook nergens meer reactie, niet via telefoon, niet via Twitter en niet op dit forum.

Het lijkt of ze allemaal om vijf uur naar huis zijn gegaan.

Normaal krijg ik ze altijd super goed en snel te pakken. Wellicht zijn ze erg druk bezig met het oplossen. Laten we hopen dat het morgen allemaal is opgelost ! Nu merk je pas hoevaak je je internet gebruikt en nodig hebt voor belangrijke zaken! 

I have a problem with my internet connection now and would like an unlimited data pass until resolved

 

Thanks 

Heel vreemde en meest bekende bijzondere problemen of oorzaken actief bij het T-Mobile internet service provider bedrijf team maar ik weet helaas echter niet heel zeker wat er allemaal gaande weer mankeert jammer genoeg of daar aan de hand is gebeurt ofzo natuurlijk..? ⚠️

 

🏢

 

🤔❔

 

Werkze nog Alvast! 🛠️

 

💪✅

 

Grt, 👋

 

Graag vouchers. 3 contracten en alle drie niks kunnen doen nu

De vouchercodes zijn uitgestuurd! @GulayCar Dit gaat om ODF glasvezel, dit geldt niet voor jou. Ik zie dat er morgen een monteur bij jou langs komt om je installatie af te ronden. Dit komt helemaal in orde!

Als ik geen T-Mobile, Ben of Tele2 abonnement heb, is er dan geen mogelijkheid om een ​​voucher te krijgen?  Het is erg onhandig om geen internet te hebben met 4 kinderen thuis.

Reputatie 7
Badge +5

Dit gaat inderdaad niet @AndersonTiago, ik kan alleen deze abonnementen van extra MB's voorzien. Dit lukt niet met abonnementen van andere providers. Excuses voor het ongemak, we lossen het echt zo snel mogelijk op.

Ik sluit af, maar mijn collega's blijven hard doorwerken. Mijn Community collega's zijn er morgenvroeg weer!

Hi good morning. Is there any news on when we can expect a fix for this problem?

Reputatie 7
Badge +16

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

 

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Update 08:49 Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

Ik heb al een dag geen internet ik zou graag een voucher willen 

Reputatie 1

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

Hi Jason, I have fiber optic and tried to restart the modem and media converter but it didn’t help.

Reputatie 1

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

Hi Jason,

 

Sinds gisterochtend hebben wij geen internet meer. Wij hebben de reboot geprobeerd maar helaas heeft het niet geholpen. Gelukkig gisteren wel al een voucher ontvangen. Alleen helaas werkt het niet goed met wifi op tv. De hotspot blijkt steeds uit te vallen.

Hopelijk wordt het snel opgelost! Veel succes!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb die reboot gedaan, ook met de mediaconverter. Geen enkele reactie, TV beeld nog steeds op zwart. Klantenservice meldt nog steeds dat er geen storingen bekend zijn en dat het dus gewoon aan mij ligt. Ik heb nog het geluk dat internet het doet, als ik het zo lees. Ik ben dus sinds gisteren aangesloten door T-Mobile en mijn TV is van werkend met een andere provider door T-Mobile ..... op zwart gezet. Dat er problemen zijn, het kan gebeuren. Maar dat ik door medewerkers (en de website) van T-Mobile keihard voorgelogen werd dat er op mijn adres geen problemen zijn ( en dat de installateur fout gehandeld heeft) is ernstig. En juridisch zeer bedenkelijk. Ik wacht nog af maar overweeg het contract op te zeggen wegens wanprestatie.

Dit topic is bedoeld voor aansluitingen die geen verbinding hebben met Internet, TV en/of Vast Bellen. Het tv-issue dat jij omschrijft valt niet binnen dit incident. Ik snap dat je naar een oplossing zoekt, maar wil je vragen om dit in een ander/eigen topic aan te kaarten. Dank voor je begrip! 

 

@alle gebruikers die ons privéberichten sturen: graag naar een voucher vragen in het topic. Het is voor ons niet mogelijk om elk verzoek los op te pakken als we tientallen privéberichten door moeten scrollen. Dank!

Reputatie 7
Badge +16

@EfeKaan Vouchercode is per privébericht verstuurd!

Nog steeds, sinds ruim 48 uur, geen internet hier in Hoofddorp. Heel vaak restart van modem (zyxel) geprobeerd, wij hebben geen mediaconverter of iets.

Ik heb ook sinds een aantal dagen geen internet en ik zou graag een voucher willen ontvangen

Reputatie 2

Beste Jason, 

Je schrijft dat dit item bedoeld is voor aansluitingen die geen verbinding hebben met internet, TV en/of vast bellen. Ik heb een aansluiting die geen verbinding heeft met TV. Zie dat probleem ook bij anderen vermeld, dus echt niet uniek hier. En dan deel je mij mee dat ik een ander probleem heb? Maar troost je, ik zal hier verder niets meer melden. 

Reputatie 7
Badge +16

Beste Jason, 

Je schrijft dat dit item bedoeld is voor aansluitingen die geen verbinding hebben met internet, TV en/of vast bellen. Ik heb een aansluiting die geen verbinding heeft met TV. Zie dat probleem ook bij anderen vermeld, dus echt niet uniek hier. En dan deel je mij mee dat ik een ander probleem heb? Maar troost je, ik zal hier verder niets meer melden. 

Bovengenoemde verbindingsproblemen zorgen ervoor dat je geen Internet én TV (en Vast Bellen) hebt, niet slechts geen TV. Het issue met enkel geen TV valt niet binnen deze verstoring.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ook sinds een aantal dagen geen internet en ik zou graag een voucher willen ontvangen

Verstuurd via PM!

Ik heb ook sinds gisteren problemen met mijn internet. Resetten van het modem helpt helaas niet 

Reputatie 7
Badge +16

@Eva_3092 Graag een eigen topic of reeds bestaand topic aanschrijven. Jouw verbinding is op DSL en niet op Glasvezel. Neem voor de zekerheid alvast alle kennisitems met troubleshoots door: Reboot modem | T-Mobile Community en Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Succes en sterkte!