[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

@Nikkiej Dit is denk ik nog een restant van de tv-problemen van gisteren. Een herstart van het modem + reprovisie zouden moeten werken. Ik voer de reprovisie uit voor je, herstart jij dan het modem? 

ik ga het modem opnieuw opstarten

 

Zojuist iemand van de klantenservice gesproken omdat het nog steeds niet werkt, alle stappen al doorlopen en aan de telefoon weer. Is een ticket geworden naar de technische dienst maar die is blijkbaar al naar huis en dat word op zijn vroegst maandag? Dit kan niet serieus zijn toch?

Reputatie 7
Badge +16

Niet per se, maar je hoeft bij deze noodoptie niet los nog data aan te vullen omdat er geen daglimiet op zit. 

Is er al iets bekend over het internet.

Wordt er moe van .

Nog steeds een rood lampje na 30 uur.

Ik hen een tele2 simkaart. Mijn internet en tv zijn van 't mobile en de hele dag al aan het haperen.... gisteren helemaal geen tv.. erg frustrerend 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Hi Jason, ook hier problemen met internet en TV. Al 2 uur met je collega aan de lijn van alles geprobeerd, maar geen internet en geen TV. Kun je een voucher sturen zodat ik via mijn Ben-sim een hotspot kan maken zodat ik thuis wel kan werken en mijn apparaten kan te bedienen?

Vandaag is de probleem nog niet opgelost. Graag zou ik weer 4 vouchers willen voor mijn gezin omdat die van gisteren 24uur geldig zijn. Alvast bedankt

Ik zou graag onbeperkt code willen ontvangen voor tijdelijk oplossing. Geen WiFi noch tv.. thuis werken kan ik al 2 dagen niet.

Reputatie 7
Badge +16

Update 22:00 Alle geanalyseerde aansluitingen zijn weer online gekomen na de reset van de Media Converter en het modem. Mocht je toch nog niet online zijn? Maak dan een eigen topic aan of neem contact op met onze Klantenservice.

Reputatie 1

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Ik ontvang graag een unlimited internet voucher voor mijn t-mobile simkaart. Bedankt alvast!

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Kun je weer een update geven? De laatste was van 15:20.
Is de oorzaak nu gevonden? Wij zijn “not amused” Afgelopen maand verplicht overgestapt van Tele2 ADSL naar T-Mobile glas; 2x zo duur en nu al problemen. Is met Tele2 in 8 jaar nooit gebeurd.

Hoe kunnen jullie zeggen dat het zou werken al 2 dagen geen internet zit tegen een rood lampje aan te kijken al diverse malen  een reset gegeven maat nog steeds geen internet

Hallo, ik heb T mobile thuis en dus de hele dag geen internet. Ik zou graag een voucher ontvangen.

Hier nog steeds geen WiFi? Resetten is meerdere malen gebeurd. 
 

Ik heb ook tmobile thuis. Maar mobiel van tele 2... helpt dan zo een voucher wel?

I also have problem with my gigabit connection. I have 150 mbps on speedtest tops for the past 2 days. 

PS: Not sure what this voucher thing is though.

Hi T-Mobile can you narrow down what the cause of the problem is.

My glasvezel internet has been bad (not totally gone) since about 11am, in Utrecht, how do I know if this problem is affecting me or if its a separate isolated issue?

Because I had a similar problem in December with exactly the same characteristics 

Hier ook nog geen internet met een T-50 modem zonder glasvezel sinds gisteravond, wat te doen? 

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

 

Hi Jason,

Heb je er voor ons twee, ivm meerdere personen in het huishouden? Zelf heb ik Unlimeted dus niet nodig.

Nou probleem is niet voor iedereen opgelost. Na meerdere malen gereset te hebben, Heb ik nog steeds geen internet/WiFi op de T-50.  Sinds het aanleg van glasvezel hier in de straat, heb ik bijna een week geen internet/wife meer. Er brand nog steeds geen lichtje bij wereldbol. Vanalles al gedaan. Wat te doen?? Al bijna een week zonder WiFi/internet

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

 

Sinds gister geen internet en ik heb een Ben smkaart

Nog steeds geen internet hier in Utrecht. Ontvang graag 2 vouchers voor ons.

Hallo,

Ik heb sinds gisteren avond geen internet of TV. Wordt dit vandaag nog verholpen of ik een boek uit de kast halen om de avond door te komen? (Regio Utrecht)

Hoezo staat alles weer op groen man, heel het internet heeft het nog geen seconde gedaan.

@Jason I have been affected by this issue. There is no internet since the expert installed it. Internet icon is red. Could you kindly share the TMobile unlimited voucher?