[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Mocht je geen Glasvezel hebben en wel verbindingsproblemen hebben of wel Glasvezel, maar niet onder de verstoringsvoorwaarden vallen? Geen zorgen! We begrijpen echt dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Je kunt altijd contact opnemen met onze online livechat of via de telefonische Klantenservice: 0800-0092. Heel veel succes! 

Indien je graag alvast een voucher wilt, vraag die dan via bovengenoemde weg aan, alsjeblieft.

Ik zou ook graag een vouchercode willen. Sinds gisterochtend geen internet en tv meer. Reset van media converter en modem zoals beschreven heeft niet geholpen. Beide hebben een rood lampje wat betreft de verbinding.

Reputatie 1

@Jason ,

Hier in Rotterdam ook problemen, na de storing van woensdag leek gister alles weer goed te werken, helaas sinds vanmorgen weer problemen en geen verbinding meer met de buitenwereld.

zijn er nog dingen die ik kan doen naast het herstarten van de modem en mediaomvormer?

 

I have no internet and TV for last 12 hours. It is not working even after restarting the modem and media converter multiple times. When I called the customer service this morning, I got to know there is a wide outage problem which affects so many customes in the last 24 hours. I hope this resolves soon.

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig om te zien, bedankt voor het delen van de herstelmelding @Marnixlameijer! 😄

Reputatie 7
Badge +16

@iarvl De vouchercode is verstuurd; ik vermoed dat jij later online komt.

Reputatie 7
Badge +16

@iarvl Het lijkt erop dat er bij jou sprake is van een defecte network terminal of een glasvezelbreuk. Ik maak een apart topic voor je aan! 

@iarvl De vouchercode is verstuurd; ik vermoed dat jij later online komt.

Bedankt voor de vouchercode. Problemen zijn wel gister begonnen net als bij veel anderen. Hoop dat het snel weer werkt allemaal in ieder geval.

Reputatie 2

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

@Jason inmiddels dag 3, ruim 72 uur, en nog steeds geen internet en tv :(. Ook geen npo 1,2 en 3).

Ik snap dat jullie nog steeds bezig zijn maar ben echt Niet blij! GraceB 

Wanneer wordt het opgelost?? Ik zit thuis al vier dagen zonder internet. 
Ik wil ook een voucher krijgen. Want zo kan ik mijn werk helemaal niet doen

vanalles al geprobeerd met resetten. Niks helpt  hier zijn ze wel bezig met glasvezel aanleggen 

graag een oplossing

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Ik heb jouw vraag in een nieuw topic geplaatst omdat dit niet gerelateerd lijkt te zijn aan de huidige algemene problemen (hoe toevallig het ook is qua timing). 

Reputatie 7
Badge +16

@xLCx Vouchercode is verstuurd per PM!

 

@AndersonTiago Your issue seems unrelated to the current general outage. I’ll start a new topic for you. 

Ik heb een sim van Ben.  Kan ik een Unlimited Internet voucher ontvangen? 

Reputatie 2

@Jason welk topic? Waar kan ik het vinden? 

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Klik op je eigen naam en kijk bij jouw topics! 

Geen TV en Internet ODF | T-Mobile Community

Gereboot, gereset van stroom af  converter en modem  nu al vanaf woensdagmiddag niet werkzaam  ergens kabeltje losgetrokken in een kast?

Reputatie 7
Badge +16

@Sigaretje53 Voor jouw case is al een incident ingeschoten bij onze specialisten. De ticket-eigenaar houdt dit voor je in de gaten. Het lijkt vooralsnog ongerelateerd te zijn aan dit algemene probleem.

Reputatie 1

UPDATE: bij nader onderzoek van alle offline-aansluitingen blijkt dat de Media Converter nog niet gereset is. Zorg ervoor dat deze stroomloos gehouden wordt, samen met het modem. In alle gevallen komen de verbindingen dan vanzelf weer online!

Reboot modem | T-Mobile Community

 

 

Hi Jason, bovenstaande nogmaals geprobeerd, echter werkt het na 3 kwartier nog niet. Wat kunnen we nu doen? 

Reputatie 7
Badge +16

@Haniebal Op basis van de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen abonnement vinden. Wil je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (voorbeeld ABC12345) in je profiel zetten, alsjeblieft? Dan check ik meteen of het probleem bij jou gelinkt is aan dit algemene issue.

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Beste Jason, helaas hier nog geen verbetering. Zou je eens mee willen kijken?

Reputatie 2

@GraceB Klik op je eigen naam en kijk bij jouw topics! 

Geen TV en Internet ODF | T-Mobile Community

@Jason 

Word ik nu weggezet in een separate community waar niemand in zit?! Serious! Ik probeer jullie te bellen en emailen en niemand reageert! 

Dit wordt echt heel naar zo. Wellicht zijn er meer mensen die zo worden behandeld? Dan hoor ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +16

@Katou In jouw geval geldt hetzelfde als eerdergenoemde: op basis van de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen abonnement vinden. Wil je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (voorbeeld ABC12345) in je profiel zetten, alsjeblieft? Dan check ik meteen of het probleem bij jou gelinkt is aan dit algemene issue.

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Klik op je eigen naam en kijk bij jouw topics! 

Geen TV en Internet ODF | T-Mobile Community

@Jason

Word ik nu weggezet in een separate community waar niemand in zit?! Serious! Ik probeer jullie te bellen en emailen en niemand reageert! 

Dit wordt echt heel naar zo. Wellicht zijn er meer mensen die zo worden behandeld? Dan hoor ik het graag. 

Nee absoluut niet, waar baseer je dit op? Jouw verbindingsprobleem is niet gerelateerd aan dit algemene probleem, daarom heb ik speciaal voor jou een nieuw, losstaand topic aangemaakt zodat het daar opgepakt kan worden. Je kunt je voorstellen dat we niet elk issue kunnen oppakken in een topic waar dit niet op van toepassing is. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega's het direct oppakken voor je.

Reputatie 1

@Haniebal Op basis van de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen abonnement vinden. Wil je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (voorbeeld ABC12345) in je profiel zetten, alsjeblieft? Dan check ik meteen of het probleem bij jou gelinkt is aan dit algemene issue.

Hi Jason, ik heb het klantnummer toegevoegd aan mijn profiel

@Jason Ik heb alles al een aantal keer gereset, niks werkt. LOS lampje blijft rood knipperen. Kan je hier voor me naar kijken?