[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Hier ook sinds gister geen tv en internet.

Reputatie 2

Wij zijn recent overgestapt van een andere provider naar T-Mobile. Vanochtend kwam de installateur. Het zou gaan gebeuren, de switch. Internet werkte, TV leek te gaan werken, maar na inladen scripts moest de pagina met de account inloggevens komen. Zwart beeld.... De installateur zei dat er een storing was, kon verder niets doen. Hij legde me uit wat ik moest doen zodra de storing verholpen was. En vertrok. Zelfde probleem bij de installatie van de 2e TV. Na een tijd nog niets, klantenservice gebeld. "Nee hoor, er is geen storing". Van alles geprobeerd, niets werkte. Uren mee bezig geweest.Tot drie keer toe gebeld, en elke keer 20 min. wachten. De fout lag bij de monteur. Contact kunnen krijgen met die monteur, die nijdig. Want er was wel degelijk een storing en stuurde appjes door van collega installateurs die overal hetzelfde probleem hadden. Pas bij de 4e keer bellen kreeg ik een medewerker aan de lijn die erkende dat er meer problemen leken te zijn en dat het testsignaal idd problemen gaf. Hij gaf het door aan de technische dienst. Nu maar wachten. Ik ben verbijsterd hoe ik hier afgescheept ben. Fijn, ben je een nieuwe klant..... De TV app van T-Mobile op mijn mobiel doet het wel. En ik heb nog een chromecast. Dus we kunnen nog kijken, maar dit alles is behoorlijk irritant.

Reputatie 1

Ik ontvang ook graag een voucher, heb bijna de hele dag via de hotspot thuis moeten werken. Wifi en tv doen het ook niet! Geef ook svp meer duidelijkheid over de oorzaak en wanneer de storing naar verwachting opgelost is

Graag een update …?? Is het een regio op gebonden graag wat duidelijkheid, is er iets duidelijk…. Graag wat transparantie naar de klant !! @Jason 

Reputatie 2

Mag ik ook een voucher voor mijn Ben simkaart?

Is er al iets bekend over een oplossing? 

Reputatie 2

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wanneer denken jullie dit te hebben opgelost?

Dat is giswerk en daar ga ik jullie niet mee lastigvallen, maar als ik naar alle knappe koppen kijk die hier bovenop zitten, zou dit toch echt wel snel hersteld moeten kunnen worden. Jullie houden nog een concrete update van me tegoed.

Ik zou graag worden 'lastiggevallen’ hiermee, want nu tasten we in het duister… 

'Snel hersteld', 'houden tegoed’ zijn allemaal nietszeggende antwoorden. Graag iets meer concreet.

Het helpt ook als u zegt: uiterlijk om zo en zo laat krijgt u een nieuwe reactie. 

Eergisteren is er een monteur geweest om alles te installeren. Later merkte ik dat ik geen netflix oid kon kijken. Toen deed de tv het verder wel. Alle zenders. Vanavond de tv weer aangedaan. Alles deed het nog. Ik wilde de dvs resetten en nu doet niks get meer. Heb zwart beeld en daar staat links onderin netwerk starten en daaronder APP 20.2.97.1_build1-etv-vas-tvxagv. HELP

Reputatie 2

Missready: exact hetzelfde probleem hier dus.

Hi, Our internet connection has been down for the past 44 hours. We have tried speaking to your customer care, but it hasn’t worked yet. We don’t have a t-mobile SIM card. Can you please check and help with the resolution?

 

Hoi! Ik heb een tele2 sim :) 

Reputatie 1

Wanneer kan ik de voucher verwachten? Ik wacht hier intussen ook al meer dan een uur op…

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Hallo, zo nog een keer proberen gezien op mijn eerste bericht geen reactie: ik ontvang ook graag een voucher voor ongelimiteerd mobiel internet. Ik heb T mobile thuis. 

Heb ook helaas geen goede internet verbinding hij valt steeds uit en aan. Hopen op een snelle oplossing mijn eerste storing in jaren

Heeft het voor mij ook zin voor de vouchers

ik heb. T mobile Unlimited 

gr Robina

Wij hebben ook al sinds gisterochtend geen internet, het begint nu wel erg vervelend te worden. Graag ontvang ik ook een voucher omdat ik vanuit huis moet werken. Ik heb een tele2 mobiel abonnement.

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Reputatie 2

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Ik krijg ook nergens meer reactie, niet via telefoon, niet via Twitter en niet op dit forum.

Het lijkt of ze allemaal om vijf uur naar huis zijn gegaan.

Ik heb trouwens een T-Mobile Sim, heb vanmiddag maar data bijgekocht.. want heb op mn nieuwe adres ook nog geen internet. 

Stuurt u mij ook een voucher voor mijn telefoon svp

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Ik krijg ook nergens meer reactie, niet via telefoon, niet via Twitter en niet op dit forum.

Het lijkt of ze allemaal om vijf uur naar huis zijn gegaan.

Normaal krijg ik ze altijd super goed en snel te pakken. Wellicht zijn ze erg druk bezig met het oplossen. Laten we hopen dat het morgen allemaal is opgelost ! Nu merk je pas hoevaak je je internet gebruikt en nodig hebt voor belangrijke zaken! 

Reputatie 2

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Ik krijg ook nergens meer reactie, niet via telefoon, niet via Twitter en niet op dit forum.

Het lijkt of ze allemaal om vijf uur naar huis zijn gegaan.

Normaal krijg ik ze altijd super goed en snel te pakken. Wellicht zijn ze erg druk bezig met het oplossen. Laten we hopen dat het morgen allemaal is opgelost ! Nu merk je pas hoevaak je je internet gebruikt en nodig hebt voor belangrijke zaken! 

Ik vind het op zich niet erg als het internet er even uitligt. Waar ik ongelooflijk link van word is van een klantenservice die op zo'n moment niets zegt en niets inhoudelijk vertelt. Een simpele melding zou al enorm helpen, iets in de zin van: “Beste klant, helaas ligt het eruit maar er wordt aan gewerkt. Uiterlijk over twee uur geven we u een update van de voortgang en een inschatting van de oplostijd.”

Reputatie 7
Badge +14

Heeft het voor mij ook zin voor de vouchers

ik heb. T mobile Unlimited 

gr Robina

Als je al unlimited hebt is een voucher niet nodig! 
Hopelijk is het snel opgelost

Reputatie 2

 

Is er al een update hoe het zit met tv, want heb al 2 dagen geen tv. En het is morgen weekend dus ben benieuwd hoe dit word opgelost door tmobile.

 

Ook wij hebben geen internet! 
En dit is niet te doen met 2 studerende kinderen! Ze kunnen niks voor school doen nu…