[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Hier alles gereboot maar helaas nog steeds alles op een rood lampje.

Reputatie 1

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

Hi Jason,

 

Sinds gisterochtend hebben wij geen internet meer. Wij hebben de reboot geprobeerd maar helaas heeft het niet geholpen. Gelukkig gisteren wel al een voucher ontvangen. Alleen helaas werkt het niet goed met wifi op tv. De hotspot blijkt steeds uit te vallen.

Hopelijk wordt het snel opgelost! Veel succes!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb die reboot gedaan, ook met de mediaconverter. Geen enkele reactie, TV beeld nog steeds op zwart. Klantenservice meldt nog steeds dat er geen storingen bekend zijn en dat het dus gewoon aan mij ligt. Ik heb nog het geluk dat internet het doet, als ik het zo lees. Ik ben dus sinds gisteren aangesloten door T-Mobile en mijn TV is van werkend met een andere provider door T-Mobile ..... op zwart gezet. Dat er problemen zijn, het kan gebeuren. Maar dat ik door medewerkers (en de website) van T-Mobile keihard voorgelogen werd dat er op mijn adres geen problemen zijn ( en dat de installateur fout gehandeld heeft) is ernstig. En juridisch zeer bedenkelijk. Ik wacht nog af maar overweeg het contract op te zeggen wegens wanprestatie.

Dit topic is bedoeld voor aansluitingen die geen verbinding hebben met Internet, TV en/of Vast Bellen. Het tv-issue dat jij omschrijft valt niet binnen dit incident. Ik snap dat je naar een oplossing zoekt, maar wil je vragen om dit in een ander/eigen topic aan te kaarten. Dank voor je begrip! 

 

@alle gebruikers die ons privéberichten sturen: graag naar een voucher vragen in het topic. Het is voor ons niet mogelijk om elk verzoek los op te pakken als we tientallen privéberichten door moeten scrollen. Dank!

Reputatie 7
Badge +16

@EfeKaan Vouchercode is per privébericht verstuurd!

Nog steeds, sinds ruim 48 uur, geen internet hier in Hoofddorp. Heel vaak restart van modem (zyxel) geprobeerd, wij hebben geen mediaconverter of iets.

Ik heb ook sinds een aantal dagen geen internet en ik zou graag een voucher willen ontvangen

Reputatie 2

Beste Jason, 

Je schrijft dat dit item bedoeld is voor aansluitingen die geen verbinding hebben met internet, TV en/of vast bellen. Ik heb een aansluiting die geen verbinding heeft met TV. Zie dat probleem ook bij anderen vermeld, dus echt niet uniek hier. En dan deel je mij mee dat ik een ander probleem heb? Maar troost je, ik zal hier verder niets meer melden. 

Reputatie 7
Badge +16

@Marnixlameijer De Media Converter is het zwartgrijze doosje dat het modem verbindt met het aansluitpunt en ziet er zo uit bij jou:

 

Reputatie 7
Badge +16

Beste Jason, 

Je schrijft dat dit item bedoeld is voor aansluitingen die geen verbinding hebben met internet, TV en/of vast bellen. Ik heb een aansluiting die geen verbinding heeft met TV. Zie dat probleem ook bij anderen vermeld, dus echt niet uniek hier. En dan deel je mij mee dat ik een ander probleem heb? Maar troost je, ik zal hier verder niets meer melden. 

Bovengenoemde verbindingsproblemen zorgen ervoor dat je geen Internet én TV (en Vast Bellen) hebt, niet slechts geen TV. Het issue met enkel geen TV valt niet binnen deze verstoring.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ook sinds een aantal dagen geen internet en ik zou graag een voucher willen ontvangen

Verstuurd via PM!

Ik heb ook sinds gisteren problemen met mijn internet. Resetten van het modem helpt helaas niet 

Reputatie 7
Badge +16

@Eva_3092 Graag een eigen topic of reeds bestaand topic aanschrijven. Jouw verbinding is op DSL en niet op Glasvezel. Neem voor de zekerheid alvast alle kennisitems met troubleshoots door: Reboot modem | T-Mobile Community en Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Succes en sterkte!

 

Reputatie 7
Badge +16

Mocht je geen Glasvezel hebben en wel verbindingsproblemen hebben of wel Glasvezel, maar niet onder de verstoringsvoorwaarden vallen? Geen zorgen! We begrijpen echt dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Je kunt altijd contact opnemen met onze online livechat of via de telefonische Klantenservice: 0800-0092. Heel veel succes! 

Indien je graag alvast een voucher wilt, vraag die dan via bovengenoemde weg aan, alsjeblieft.

Ik zou ook graag een vouchercode willen. Sinds gisterochtend geen internet en tv meer. Reset van media converter en modem zoals beschreven heeft niet geholpen. Beide hebben een rood lampje wat betreft de verbinding.

Reputatie 1

@Jason ,

Hier in Rotterdam ook problemen, na de storing van woensdag leek gister alles weer goed te werken, helaas sinds vanmorgen weer problemen en geen verbinding meer met de buitenwereld.

zijn er nog dingen die ik kan doen naast het herstarten van de modem en mediaomvormer?

 

I have no internet and TV for last 12 hours. It is not working even after restarting the modem and media converter multiple times. When I called the customer service this morning, I got to know there is a wide outage problem which affects so many customes in the last 24 hours. I hope this resolves soon.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: bij nader onderzoek van alle offline-aansluitingen blijkt dat de Media Converter nog niet gereset is. Zorg ervoor dat deze stroomloos gehouden wordt, samen met het modem. In alle gevallen komen de verbindingen dan vanzelf weer online!

Reboot modem | T-Mobile Community

 

 

UPDATE: bij nader onderzoek van alle offline-aansluitingen blijkt dat de Media Converter nog niet gereset is. Zorg ervoor dat deze stroomloos gehouden wordt, samen met het modem. In alle gevallen komen de verbindingen dan vanzelf weer online!

Reboot modem | T-Mobile Community

 

 

Dit heeft geholpen. Hij zat wat verstopt. Dacht dat men alleen een mediaconverter had als je ook tv had. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig om te zien, bedankt voor het delen van de herstelmelding @Marnixlameijer! 😄

Reputatie 7
Badge +16

@iarvl De vouchercode is verstuurd; ik vermoed dat jij later online komt.

Reputatie 7
Badge +16

@iarvl Het lijkt erop dat er bij jou sprake is van een defecte network terminal of een glasvezelbreuk. Ik maak een apart topic voor je aan! 

@iarvl De vouchercode is verstuurd; ik vermoed dat jij later online komt.

Bedankt voor de vouchercode. Problemen zijn wel gister begonnen net als bij veel anderen. Hoop dat het snel weer werkt allemaal in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +16

@Harinish The outage you're experiencing is related to another issue. I'll make a new topic for you so we can troubleshoot you individually! 

@Harinish The outage you're experiencing is related to another issue. I'll make a new topic for you so we can troubleshoot you individually! 

Thanks @Jason ! Please let me know how to resolve this problem.

Reputatie 2

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

@Jason inmiddels dag 3, ruim 72 uur, en nog steeds geen internet en tv :(. Ook geen npo 1,2 en 3).

Ik snap dat jullie nog steeds bezig zijn maar ben echt Niet blij! GraceB