[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Sinds een half uur nu ook problemen met de verbinding in Eindhoven.

Kunnen jullie mij ook een voucher opsturen?

De vouchercodes zijn uitgestuurd! @GulayCar Dit gaat om ODF glasvezel, dit geldt niet voor jou. Ik zie dat er morgen een monteur bij jou langs komt om je installatie af te ronden. Dit komt helemaal in orde!

Als ik geen T-Mobile, Ben of Tele2 abonnement heb, is er dan geen mogelijkheid om een ​​voucher te krijgen?  Het is erg onhandig om geen internet te hebben met 4 kinderen thuis.

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor 

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Goh wat leuk voor jou.

Kijk gewoon op  Allestoring daar zie je een kaart van Nederland met alle probleemgebieden.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Dit gaat inderdaad niet @AndersonTiago, ik kan alleen deze abonnementen van extra MB's voorzien. Dit lukt niet met abonnementen van andere providers. Excuses voor het ongemak, we lossen het echt zo snel mogelijk op.

Ik sluit af, maar mijn collega's blijven hard doorwerken. Mijn Community collega's zijn er morgenvroeg weer!

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor 

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Goh wat leuk voor jou.

Kijk gewoon op  Allestoring daar zie je een kaart van Nederland met alle probleemgebieden.

 

 

 

 

Go wat een boze reactie zeg.

Ik geef gewoon aan dat alles hier goed werkt.

In oost Nederland.

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt.

Net alsof T-Mobile het met opzet zou doen.

Kom op zeg.

 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor 

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Goh wat leuk voor jou.

Kijk gewoon op  Allestoring daar zie je een kaart van Nederland met alle probleemgebieden.

 

 

 

 

Go wat een boze reactie zeg.

Ik geef gewoon aan dat alles hier goed werkt.

In oost Nederland.

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt.

Net alsof T-Mobile het met opzet zou doen.

Kom op zeg.

 

Go of Goh?

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt.

Of?

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt?

oost Nederland of Oost-Nederland?

Ga terug naar school trolletje.

 

Reputatie 2

Wil niet zo tussen jullie in komen, maar als Deventer onder 'Oost-Nederland’ valt heb ik 2 weken al 'maar’ 50mb down van de 1000mb om 18:00 tot 00:00. Dus 'goed’ internet kan ik niet zo zeggen.

@Tekes 

Ik zit in Rijssen/Holten verbinding is redelijk hier.

Up wat minder maar snel genoeg.

Heb je de spullen vooral het glasvezel kastje voor een min. stroomloos gemaakt.

 

Reputatie 2

@peter-keetfm 
Hmm dat is niet echt zo ver van Deventer vandaan. Maar zoals ik al aangaf speelt dit zich tussen 18:00-00:00 af. Buiten deze tijdstippen zit mijn lijn strak op dit resultaat (zie screenshot)
Ook heeft een ander gebruiker uit Deventer precies het zelfde probleem.

 

@Tekes 

Vreemd ik heb altijd ongeveer hetzelfde resultaat.

Tijdstip maakt bij mij niet uit met de speedtest.

Reputatie 2

@peter-keetfm 
Dan is dit een ander probleem naast wat er vandaag allemaal gebeurd. In ieder geval na 2 weken helaas geen oplossing voor 'mijn’ of Deventer probleem.

03:00 Nog steeds geen verbinding.

Om 09:00 heeft mijn dochter haar eerste teams meeting en mijn man een mogelijke grote klant.

Denk je dat je het voor die tijd kan regelen, Eric?

Dit is de zoveelste keer. Ik word er een beetje moe van. 

Zou ook erg handig zijn geweest als we een storing melding via email of mobile hadden gekregen.

5 Maanden zijn we al bezig. 1G hebben we nooit gehaald. Ping is te zielig voor woorden.

Dit is al langer een probleem. De tv box wil niet eens uit. 

@Tekes Dat hebben wij nog nooit gehad. Je hebt mazzel of een deurtje binnen Tmobile zelf.

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor 

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Goh wat leuk voor jou.

Kijk gewoon op  Allestoring daar zie je een kaart van Nederland met alle probleemgebieden.

 

 

 

 

Go wat een boze reactie zeg.

Ik geef gewoon aan dat alles hier goed werkt.

In oost Nederland.

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt.

Net alsof T-Mobile het met opzet zou doen.

Kom op zeg.

 

Go of Goh?

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt.

Of?

Waarom er toch altijd zo agressief gereageerd wordt?

oost Nederland of Oost-Nederland?

Ga terug naar school trolletje.

 

🖕🖕🖕😭

Ik wil graag een voucher ontvangen, ik heb een mobiel abonnement bij T-Mobile.

Hi good morning. Is there any news on when we can expect a fix for this problem?

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Enschede lijkt mij redelijk oostelijk 😉

Reputatie 7
Badge +16

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nathally, ik stuur je meteen een vouchercode per privébericht toe!

Reputatie 7
Badge +16

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

 

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Update 08:49 Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

Ik heb al een dag geen internet ik zou graag een voucher willen 

we are glasvezel/odf, rebooted the modem and converter 20 mins ago, everything seemed to work for 2 minutes and now is down again with same behaviour since 11am yesterday 

Reputatie 2

Ik heb die reboot gedaan, ook met de mediaconverter. Geen enkele reactie, TV beeld nog steeds op zwart. Klantenservice meldt nog steeds dat er geen storingen bekend zijn en dat het dus gewoon aan mij ligt. Ik heb nog het geluk dat internet het doet, als ik het zo lees. Ik ben dus sinds gisteren aangesloten door T-Mobile en mijn TV is van werkend met een andere provider door T-Mobile ..... op zwart gezet. Dat er problemen zijn, het kan gebeuren. Maar dat ik door medewerkers (en de website) van T-Mobile keihard voorgelogen werd dat er op mijn adres geen problemen zijn ( en dat de installateur fout gehandeld heeft) is ernstig. En juridisch zeer bedenkelijk. Ik wacht nog af maar overweeg het contract op te zeggen wegens wanprestatie.

Reputatie 1

Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

Hi Jason, I have fiber optic and tried to restart the modem and media converter but it didn’t help.