[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Ik heb trouwens een T-Mobile Sim, heb vanmiddag maar data bijgekocht.. want heb op mn nieuwe adres ook nog geen internet. 

Stuurt u mij ook een voucher voor mijn telefoon svp

Reputatie 2

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken. 

Ik krijg ook nergens meer reactie, niet via telefoon, niet via Twitter en niet op dit forum.

Het lijkt of ze allemaal om vijf uur naar huis zijn gegaan.

Normaal krijg ik ze altijd super goed en snel te pakken. Wellicht zijn ze erg druk bezig met het oplossen. Laten we hopen dat het morgen allemaal is opgelost ! Nu merk je pas hoevaak je je internet gebruikt en nodig hebt voor belangrijke zaken! 

Ik vind het op zich niet erg als het internet er even uitligt. Waar ik ongelooflijk link van word is van een klantenservice die op zo'n moment niets zegt en niets inhoudelijk vertelt. Een simpele melding zou al enorm helpen, iets in de zin van: “Beste klant, helaas ligt het eruit maar er wordt aan gewerkt. Uiterlijk over twee uur geven we u een update van de voortgang en een inschatting van de oplostijd.”

Reputatie 7
Badge +14

Heeft het voor mij ook zin voor de vouchers

ik heb. T mobile Unlimited 

gr Robina

Als je al unlimited hebt is een voucher niet nodig! 
Hopelijk is het snel opgelost

Reputatie 2

 

Is er al een update hoe het zit met tv, want heb al 2 dagen geen tv. En het is morgen weekend dus ben benieuwd hoe dit word opgelost door tmobile.

 

Ook wij hebben geen internet! 
En dit is niet te doen met 2 studerende kinderen! Ze kunnen niks voor school doen nu…

Is er al iets bekend mbt tv en internet in Wijchen?

Graag unlimited ivm studerende kinderen

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Ik wil ook graag 2 vouchers voor mij en mijn vrouw

Reputatie 2

@Jason kan ik onbeperkt GB's aanvullen met TMobile unlimited? Ik heb al aangevuld maar heb wrs nog wel meer nodig. Anders ontvang ik alsnog de gratis onbeperkte GB vouchers. Grace

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Ik heb de hele dag geen internet thuis en heb er geen vertrouwen meer in dat het vandaag nog gefixt zal worden. Ik zou graag voucher willen ontvangen. 

Ik ben erg teleurgesteld over T-Mobile! Ik heb meerdere keren gebeld en het enige antwoord dat ik krijg is dat (ze zullen het probleem snel oplossen), dus ik verwacht bijna twee dagen totdat het internet thuiskomt en niets😭

Graag zou ik 2 vouchers willen ontvangen voor mijn vrouw en mij.

Hier ook helaas geen internet thuis. Blijf graag op de hoogte en ontvang graag 2vouchers

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Hier in Maarssen ook geen internet. Zou graag een vouchercode willen ontvangen. Is er al iets bekend over hoe lang het nog gaat duren? 

Enig idee hoe lang deze storing gaat duren. Al 2uur lang geen internet. Klantenservice niet te bereiken 

Heb geen code ontvangen. Enig idee hoe dat werkt

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het onderzoek is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

Dit is al gaande vanaf 17-02-23 tot nu(Hilversum)

S'avonds en s'ochtends geen verbinding.

Ronduit belachelijk!

@Jason Ik moet wachten op de technische dienst, dit kan 5 werkdagen duren, krijg ik dan elke dag een nieuwe voucher of kan de unlimited data tot die tijd worden aangezet omdat er nog steeds geen internet is?

Reputatie 7
Badge +5

@k.gokcen Ik heb je een privébericht gestuurd met een vouchercode en uitleg. @Boomclart I also send you a private message!

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het onderzoek is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

We hebben thuis ook al de hele dag geen internet. Is echt niet te doen als je vanuit thuis werkt. Wil ook graag vouchers. Ik heb 4 abbonnees thuis met tmobile tele2 en Ben. Zo ben je wel door je mb's voor werk en voor internet voor op je mobiel omdat dit de hele dag gaande is.

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Graag 2 vouchers voor mij en m’n partner. Zit nu op hotspot te werken, gaat wel rap zo.