[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Bij mij werkt ook niks

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

 

Hier ook nog niks in de lucht, kan ik vandaag nog monteur verwachten? Erg onhandig zo.

Niet per se, maar je hoeft bij deze noodoptie niet los nog data aan te vullen omdat er geen daglimiet op zit. 

Hallo Jason

 

Dan zou ik graag ook een voucher willen ontvangen
 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

Mijn moeder moest ook overstappen van Tele 2. Dus graag compensatie/voucher. Dank u.

Mijn moeder klantnummer 1943648778.

 

 

Graag ontvang ik ook een voucher. 

 

Ik heb, los van het feit dat ik vanaf het begin van mijn contract al slechte wifi in huis heb, vanaf vanochtend helemaal geen internet meer thuis.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

 

 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

Mijn moeder moest ook overstappen van Tele 2. Dus graag compensatie/voucher. Dank u.

Mijn moeder klantnummer 1943648778.

 

 

 

Reputatie 1

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

I have a T-mobile SIM card. 

Sinds gisteren ook geen internet, ook niet na het volgen van de instructies hierboven…. 

Wij hebben ook nog steeds geen internetverbinding. Wij hebben 2 tmobile telefoonnummers op ons adres en ontvangen ook graag vouchers

Kan ik ook een unlimited voucher krijgen? Mijn t-mobile thuis internetverbinding werkt ook niet meer en ik heb tevens een t-mobile mobiel abonnement. 

Hier ook sinds gister geen tv en internet.

Ook ik sluit mij aan bij de heersende WiFi problemen. Sinds twee dagen heb ik geen internet meer. Helpdesk is door ‘drukte’ onbereikbaar. Al het mogelijke binnen mijn kennisbereik geprobeerd. Ik zie graag dat dit zsm wordt opgelost. Ondertussen kijk ik naar een alternatieve internet leverancier. 

Reputatie 2

Mag ik ook een voucher voor mijn Ben simkaart?

Is er al iets bekend over een oplossing? 

 

Hi T Mobile ik zou graag ook de voucher willen hebben. Ik heb al 2 dagen geen internet thuis

Eergisteren is er een monteur geweest om alles te installeren. Later merkte ik dat ik geen netflix oid kon kijken. Toen deed de tv het verder wel. Alle zenders. Vanavond de tv weer aangedaan. Alles deed het nog. Ik wilde de dvs resetten en nu doet niks get meer. Heb zwart beeld en daar staat links onderin netwerk starten en daaronder APP 20.2.97.1_build1-etv-vas-tvxagv. HELP

Reputatie 2

Missready: exact hetzelfde probleem hier dus.

Hi, Our internet connection has been down for the past 44 hours. We have tried speaking to your customer care, but it hasn’t worked yet. We don’t have a t-mobile SIM card. Can you please check and help with the resolution?

 

Hoi! Ik heb een tele2 sim :) 

Reputatie 1

Wanneer kan ik de voucher verwachten? Ik wacht hier intussen ook al meer dan een uur op…

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Hallo, zo nog een keer proberen gezien op mijn eerste bericht geen reactie: ik ontvang ook graag een voucher voor ongelimiteerd mobiel internet. Ik heb T mobile thuis. 

Heb ook helaas geen goede internet verbinding hij valt steeds uit en aan. Hopen op een snelle oplossing mijn eerste storing in jaren

Heeft het voor mij ook zin voor de vouchers

ik heb. T mobile Unlimited 

gr Robina

Wij hebben ook al sinds gisterochtend geen internet, het begint nu wel erg vervelend te worden. Graag ontvang ik ook een voucher omdat ik vanuit huis moet werken. Ik heb een tele2 mobiel abonnement.

Ik heb nog steeds geen internet al de hele dag. Alles al geprobeerd. Heb jullie al nieuws? Ik heb ook nog niks gehoord van mijn verhuizing... Krijg jullie via de klantenservice niet te pakken.